quote:En natuurlijk de beruchte Fok!kers uit Roermond die zich gemeld hebben tot nu toe,
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
-nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
-De_Roermondenaar
-sinemet
-zjroentje
-pinguin92
-sproetjes
-lauuwtje
-Mederiacvm
Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbij
Je hebt er nog niet opgestaan hoorquote:
Ja, vind ik ook..quote:Op maandag 3 september 2012 19:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je hebt er nog niet opgestaan hoor![]()
Maar nieuw topic is geopend zonder de geupdate wiki mee te nemen.
Eigenlijk is de hele openingspost ook best achterhaald
Zaterdag was me een ramp in de stad zeg.quote:
Klopt...bijna de trien van 14:08 gemist...door die klaplopers!..quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Zaterdag was me een ramp in de stad zeg.
2de winkelstraat was het schuifelen... letterlijk
Ben vrijdag wel nog bij FF geweest, was weinig te doen met de Dweijelavond in tegenstelling tot de rest van de kroegen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:07 schreef Tism het volgende:
Gaaf feestjen de afgelopen Zaterdag in Cafe FF.....heel apart..
IN plaats van het hier op het forum neer te zetten, had je natuurlijk ook even kunnen Google'en en dan kwam je bij deze site uit: http://www.ecicultuurfabriek.nl/quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:19 schreef MrV het volgende:
Wat is dat met die cafe/club/discotheek in de ECI fabriek? Hoorde er laatst wat over.. Welke club is dat? Website, info? Iemand al eens daar geweest?
Wat staat er Zaterdag op het programma dan?..quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:48 schreef Metalfreak het volgende:
Als ik zie wat er zaterdag komt, weet ik zeker dat ik zover mogelijk uit de buurt blijf.
Nee, die is alleen zo traag als dikke stront door een trechter...quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Tism het volgende:
Ligt die website er uit, of heb ik een probleem?..http://www.ecicultuurfabriek.nl/
Sef & DJ Flexican, je weet wel, van die Nederlandstalige Marokkanenrap met een spraakgebrek...quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Tism het volgende:
Ah, de website doet het weer..
[..]
Wat staat er Zaterdag op het programma dan?..
Omg..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, die is alleen zo traag als dikke stront door een trechter...
[..]
Sef & DJ Flexican, je weet wel, van die Nederlandstalige Marokkanenrap met een spraakgebrek...
quote:
ROERMOND - De opvolger van burgemeester Henk van Beers van Roermond is bekend. Hij wordt opgevolgd door de huidige burgemeester van Meerssen: Ricardo Offermans (47).
Offermans is een VVD'er, die enkele jaren geleden nog burgemeester was in Roerdalen. Hij is tevens voorzitter van de VVD Limburg.
Hoezo? Wat is er mis dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef dl3b het volgende:
Ik hoop voor hem dat hij weet waar hij aan begint.
Ik vraag me af of hij hier wel langere tijd blijft zitten.quote:
Leuk voor de jeugd van tegenwoordig, na 20 jaar afbraak van het bruisende uitgaansleven in Roermond eindelijk weer een begin van wat leven in de brouwerij..quote:Ook jeugdsoos in de 'nieuwe' disco Spotlight
Jongeren uit Roermond hoeven zich niet langer te vervelen. In navolging van ECI Cultuurfabriek gaat nu ook discotheek Spotlight (voorheen La Cave) in de Veldstraat speciale uitgaansavonden voor de jeugd organiseren.
In opdracht van Spotlight gaat Laura Meijers (19) uit Sint Odiliënberg met haar eigen evenementenbureau Katozz Events de feesten op poten zetten. Het eerste evenement vindt plaats in de herfstvakantie, op donderdag 18 oktober vanaf 20.00 uur.
Lees meer in de krant van dinsdag.
Dat moet ik hem inderdaad ook nageven, maar inderdaad, zoals je zegt: zoiets moet zeker wel uitgezocht worden en indien er strafbare zaken geconstateerd zijn, dan moeten verantwoordelijken aangepakt worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:55 schreef JJ76 het volgende:
zulke zaken moeten zeker onderzocht worden en zijn niet goed te praten, maar is hij de drijfveer geweest om van Roermond tot maken tot wat het nu is. En ben eerlijk dat had 15 jaar geleden niemand verwacht.
quote:Grote internationale snelheidscontroles aan Duitse grensovergangen.
ROERMOND - Wie woensdag en donderdag naar Duitsland rijdt, moet rekening houden met snelheidscontroles. De Nederlandse en Duitse politie houden dan een grote internatioale acties langs alle grensovergangen waarbij gelet wordt op de nsnelheid van de passerende voertuigen.
De controles duren maar liefst 24 uur en vinden plaats zowel op het hoofdwegennet als op het onderliggende wegennet. Doel van deze gezamenlijke controles is het terugdringen van snelheidsovertredingen, aldus de politie in een vandaag uitgegeven verklaring.
Het hoofd van de Verkeerspolitie van het KLPD, Fokko Klok, geeft morgen in Münster tijdens een persconferentie een toelichting op de internationale controles samen met ministers Ralf Jäger en Uwe Schünemann.
Het is voor het eerst dat er gezamenlijk in Nordrhein-Westfalen, Niedersachsen en Nederland op snelheid wordt gecontroleerd. Aan deze controle, die om 06.00 uur start, nemen duizenden politiemensen deel op meer dan 4000 controleplaatsen. De Blitz-marathon maakt deel uit van de Duitse campagne: 'Brems Dich - rette Leben'.
Dus wie de grens over moet, een gewaarschuwd automobilist telt voor twee!
Het duurde idd niet lang..quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:16 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij hier wel langere tijd blijft zitten.
Roerdalen heeft hij na 3 jaar al verlaten, Meerssen mogelijk net z'n eerste termijn volgemaakt. Als zich over een paar jaar een in zijn ogen interessantere post vacant komt is hij weer weg.
Live op L1 om 20.30quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:48 schreef doctor.starbucks het volgende:
wie gaat er vanavond naar de gemeenteraadsvergadering ?#leedvermaak
Lijkt een korte uitzending te worden. Van Rey is opgestapt en de burgemeester wil het debat niet aangaan.quote:
Dat denk ik eigenlijk ook. En natuurlijk is corruptie verkeerd en moet dat hard aangepakt worden, maar als de VVD er niet was geweest, was het denk ik verkeerd afgelopen met Roermond net zoals inderdaad steden als Sittard en Geleen of nog erger: Heerlen. Daar worden de huizen bijna gratis weggegeven, maar daar wil dan ook geen hond wonen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
Natuurlijk is van Rey zo corrupt als de pest, maar waarschijnlijk zou Roermond net zo'n verpauperde en leegstaande "stad" als Sittard of Geleen zijn geweest zonder hem...
Iedere steden heeft zijn up's and downs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
Natuurlijk is van Rey zo corrupt als de pest, maar waarschijnlijk zou Roermond net zo'n verpauperde en leegstaande "stad" als Sittard of Geleen zijn geweest zonder hem...
En daar geef je dus een mooi voorbeeld van nog een gemeente waar ook de VVD de meeste zetels heeft. Kijk eens naar het zuiden, allemaal van die lokaal gerichte partijtjes en die steden bloeien absoluut niet op, integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Iedere steden heeft zijn up's and downs.
Roermond had die jaren 80en 90
Venlo had die eind jaren 90, tot circa 2 jaar terug.
Daar is nu prachtig centrum gekomen, en ook weer opbloeiende.
Schitterend..quote:Roermond genomineerd voor gouden pepernoot
Roermond is genomineerd voor een Gouden Pepernoot.
Zowel de landelijke intocht van Sinterklaas als de website www.sinterklaasnaarroermond.nl komen voor de prijs in aanmerking. In totaal heeft de stichting Gouden Pepernoot 10 genomineerden geselecteerd.
De Gouden Pepernoot is vorige jaar voor het eerst uitgereikt. Het is een prijs voor mensen en organisaties die zich op een bijzondere manier inzetten om de sinterklaastraditie in ere te houden. De uiteindelijke prijswinnaars worden bekend gemaakt op 6 december tijdens het Gouden Pepernoot Gala in Hilversum.
Tot 25 november kan het publiek op de genomineerden stemmen via www.goudenpepernoot.nl
Lol..quote:Anti-VVD-posters in Roermond
Onbekenden hebben maandagavond in Roermond anti-VVD posters opgehangen. De pamfletten hingen onder meer op het station, maar werden al vrij snel weggehaald door VVD-aanhangers.
Op de pamfletten staat: 'meer straf en minder begrip voor criminele politici'. De tekst verwijst waarschijnlijk naar de opgestapte VVD-wethouder Jos van Rey. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem onder meer van ambtelijke corruptie. De posters zien er hetzelfde uit als de verkiezingsposters van de VVD, waarbij er werd opgeroepen tot een hardere aanpak van criminelen.
bron: l1.nlquote:Reuzenrad bij Outlet Centre Roermond
Er komt een reuzenrad bij het Outlet Centre in Roermond. Het gaat om een attractie van 43 meter hoog. Het reuzenrad krijgt dichte gondels waar acht personen in kunnen.
In februari moet de attractie er staan. Een jaar later gaat hij weer weg.
Het reuzenrad is een initiatief van Cartoon Studio Park. Dat is de organisatie achter een nieuw indoor attractiepark. Dat park komt aan de rand van het Outlet Centre en moet in april 2014 open gaan.
De initiatiefnemers willen met het reuzenrad reclame maken voor de komst van het park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |