quote:En natuurlijk de beruchte Fok!kers uit Roermond die zich gemeld hebben tot nu toe,
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
-nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
-De_Roermondenaar
-sinemet
-zjroentje
-pinguin92
-sproetjes
-lauuwtje
-Mederiacvm
Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbij
Je hebt er nog niet opgestaan hoorquote:
Ja, vind ik ook..quote:Op maandag 3 september 2012 19:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je hebt er nog niet opgestaan hoor![]()
Maar nieuw topic is geopend zonder de geupdate wiki mee te nemen.
Eigenlijk is de hele openingspost ook best achterhaald
Zaterdag was me een ramp in de stad zeg.quote:
Klopt...bijna de trien van 14:08 gemist...door die klaplopers!..quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Zaterdag was me een ramp in de stad zeg.
2de winkelstraat was het schuifelen... letterlijk
Ben vrijdag wel nog bij FF geweest, was weinig te doen met de Dweijelavond in tegenstelling tot de rest van de kroegen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:07 schreef Tism het volgende:
Gaaf feestjen de afgelopen Zaterdag in Cafe FF.....heel apart..
IN plaats van het hier op het forum neer te zetten, had je natuurlijk ook even kunnen Google'en en dan kwam je bij deze site uit: http://www.ecicultuurfabriek.nl/quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:19 schreef MrV het volgende:
Wat is dat met die cafe/club/discotheek in de ECI fabriek? Hoorde er laatst wat over.. Welke club is dat? Website, info? Iemand al eens daar geweest?
Wat staat er Zaterdag op het programma dan?..quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:48 schreef Metalfreak het volgende:
Als ik zie wat er zaterdag komt, weet ik zeker dat ik zover mogelijk uit de buurt blijf.
Nee, die is alleen zo traag als dikke stront door een trechter...quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Tism het volgende:
Ligt die website er uit, of heb ik een probleem?..http://www.ecicultuurfabriek.nl/
Sef & DJ Flexican, je weet wel, van die Nederlandstalige Marokkanenrap met een spraakgebrek...quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Tism het volgende:
Ah, de website doet het weer..
[..]
Wat staat er Zaterdag op het programma dan?..
Omg..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, die is alleen zo traag als dikke stront door een trechter...
[..]
Sef & DJ Flexican, je weet wel, van die Nederlandstalige Marokkanenrap met een spraakgebrek...
quote:
ROERMOND - De opvolger van burgemeester Henk van Beers van Roermond is bekend. Hij wordt opgevolgd door de huidige burgemeester van Meerssen: Ricardo Offermans (47).
Offermans is een VVD'er, die enkele jaren geleden nog burgemeester was in Roerdalen. Hij is tevens voorzitter van de VVD Limburg.
Hoezo? Wat is er mis dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef dl3b het volgende:
Ik hoop voor hem dat hij weet waar hij aan begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |