Ik had niet gezien dat ie dicht was.quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Duurde me te lang
Sorry Mexicanobakker
Hij stapt vandaag uit dat Bernie dat zo zeker weet?quote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Interessant wat Bernie daarnet zei![]()
''Unfortunately Micheal is leaving us not being a winner''
Dit is zijn 300ste.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Beach het volgende:
Pattrese heeft er 257, hoeveel Schumi nu?
Volgens mij is Schumi tot nog toe al zijn GP's gestart, dus 299 starts.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Beach het volgende:
Pattrese heeft er 257, hoeveel Schumi nu?
Officeel waren 't maar 298, de GP van GB in '99 is ie niet gestart, en nog een welke me niet te binnen schietquote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is Schumi tot nog toe al zijn GP's gestart, dus 299 starts.
Aan de andere kant wil het project Mercedes ook niet echt van de grond komen. En van de huidige wagen wordt hij denk ik ook niet veel vrolijker, dus in die zin niet geheel verbazend dat hij niet verder gaat.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch denk ik dat Schumacher het record aantal gereden GP's ook nog wil hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet helemaal waar want ergens viel die in de opwarmronde uit en die telt dus volgens officiële cijfers NIET mee. Het is wel zijn 300ste weekend.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 13:44 schreef chufi het volgende:
Was deze al langs gekomen? McLaren telemetricsYip, vorig topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Die hadden het idd ergens over, maar niemand die het weet, aangezien Anderson niet te verstaan isquote:Op zondag 2 september 2012 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hadden DC en Anderson het ergens over?
Ik zag alleen dat vrouwtje dat erachter stond.
hehe.. true true !quote:Op zondag 2 september 2012 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die hadden het idd ergens over, maar niemand die het weet, aangezien Anderson niet te verstaan is
Frankrijk 96 dus.quote:Op zondag 2 september 2012 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Officeel waren 't maar 298, de GP van GB in '99 is ie niet gestart, en nog een welke me niet te binnen schiet
twitter:alex_wurz twitterde op zondag 02-09-2012 om 12:04:41@NobleF1 @lewishamilton, could you also tweet the race strategy and set up sheet. Thanks mate reageer retweet
quote:Op zondag 2 september 2012 13:48 schreef ElmarO het volgende:
Alexander Wurz vond de tweet van Lewis ook wel handig:twitter:alex_wurz twitterde op zondag 02-09-2012 om 12:04:41@NobleF1 @lewishamilton, could you also tweet the race strategy and set up sheet. Thanks mate reageer retweet
GB niet gestart?quote:Op zondag 2 september 2012 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Officeel waren 't maar 298, de GP van GB in '99 is ie niet gestart, en nog een welke me niet te binnen schiet
Dat was toch de opwarmronde, dan is de race officieel nog niet gestart.quote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
GB niet gestart?
Dus neem aan dat die gewoon meetelt in zijn totaal. Hoe zwart de race voor hem was ook.
Was de eerste ronde. In Frankrijk 96 was het wel in de opwarmronde dat die uitviel.quote:Op zondag 2 september 2012 13:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was toch de opwarmronde, dan is de race officieel nog niet gestart.
Dan zouden er in België 1998 ook een aantal geen start achter hun naam hebben na die knal. O.a. Barrichello startte niet meer.quote:
Dan vergis ik me idd, en zal het wel komen door de restart wat John aanhaaldequote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Was de eerste ronde. In Frankrijk 96 was het wel in de opwarmronde dat die uitviel.
Staat helaas niets spannends op z'n Twitter.quote:Op zondag 2 september 2012 13:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Had Hamilton net nog iets interessants te melden?
Lauda had ook een keer zoiets. De race die werd herstart door een ongeluk van hem telde voor hem niet mee als start, dus was hij officieel geen deelnemer aan die race. Toen Lauda dat hoorde: "so what happened to my ear?"quote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
GB niet gestart?
Dus neem aan dat die gewoon meetelt in zijn totaal. Hoe zwart de race voor hem was ook.
Ze hadden toch een gesprek bij RTLGP? Ik kijk niet op RTL dus heb het gemist helaas...quote:Op zondag 2 september 2012 13:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Staat helaas niets spannends op z'n Twitter.
Whitmarch zei nog in t voorprogramma dat ie niet aan t twitteren was maar bij ze engineers zat.. Klonk nogal cynisch, zou me niks verbazen als ie gevraagd is op bepaalde tijden niet te twitterenquote:Op zondag 2 september 2012 13:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Staat helaas niets spannends op z'n Twitter.
Oh, dat zou kunnen. Kijk zelf geen RTL.quote:Op zondag 2 september 2012 13:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ze hadden toch een gesprek bij RTLGP? Ik kijk niet op RTL dus heb het gemist helaas...
Eerst hopen dat z'n wagen niet al voor de start uit elkaar valt.quote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:
En nu wel op de juiste gridpositie gaan staan Micheal
Zoals vorig jaar bedoel jequote:Op zondag 2 september 2012 14:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Eerst hopen dat z'n wagen niet al voor de start uit elkaar valt.
hebben we jou weer... hamilton kon daar niks aan doenquote:Op zondag 2 september 2012 14:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Schors dat verwende nest toch eens een keer.
ik ben daar nog niet zo zeker van. Hij werd wel op het gras geduwd leek mijquote:
ja, waar blijft diequote:Op zondag 2 september 2012 14:07 schreef zoem het volgende:
Laten we eerst de hh kijken voordat we gaan oordelen
Nooit de start van de GP Belgie van 1998 gezien?quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef donald_dick het volgende:
daar gaat ie, zoveel brokken heb ik nooit gezien
fixedquote:
jawel, maar het liedje kwam bij me opquote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Nooit de start van de GP Belgie van 1998 gezien?
Hoop je dat?quote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Hamilton over gras en duwt Grosjean zo te zien.
schuld van Grosjean, duwt hem er zo af.quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben daar nog niet zo zeker van. Hij werd wel op het gras geduwd leek mij
het pak komt met pampersquote:Op zondag 2 september 2012 14:09 schreef Atreidez het volgende:
Die onboard bij Alonso ... dan laat je t ook spontaan lopen volgens mij (vandaar dat ie ook ff bleef zitten)
Daarvoor had ik het al gewijzigd. Had het niet goed gezienquote:Op zondag 2 september 2012 14:09 schreef WEST het volgende:
[..]
Hoop je dat?
Kijk eerst de beelden maar eens goed
quote:Op zondag 2 september 2012 14:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hamilton verbannen voor de volgende race.. Gewoon dit optellen + Valencia..
quote:
Krijgen we dat gehuil weer. Laatste keer was het Alonso zijn fout bij Grosjean.quote:Op zondag 2 september 2012 14:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Goed niet Hamilton dus dit keer. Grosjean net zo goed een debiel, ook al de 3de keer dit jaar ofzo. Zet die gozer er ook maar eens wat race'jes uit.
Toen was ik net aan het typen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daarvoor had ik het al gewijzigd. Had het niet goed gezien![]()
En waarom zou ik dat hopen
Ach, jij mag het gehuil vinden. Ik vind het vooral "opvallend" dat het bijna altijd dezelfde zijn die er bij betrokken zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 14:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Krijgen we dat gehuil weer. Laatste keer was het Schumacher zijn fout bij Grosjean.
Blijven belgen hequote:Op zondag 2 september 2012 14:11 schreef LWD-Godius het volgende:
Lol, hebben ze geen borstelmachine daar in Wallonie?
Nou vooruit, ik dacht dat hij er aan die kant er langs wilde. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat hij geschorst moet worden.quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hebben we jou weer... hamilton kon daar niks aan doen
quote:Op zondag 2 september 2012 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik dacht dat hij er aan die kant er langs wilde. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat hij geschorst moet worden.
twitter:GaryPaffett twitterde op zondag 02-09-2012 om 14:11:30Grosjean seriously needs some lessons on how to NOT crash on lap 1. AGAIN STUPID STUPID BEHAVIOR!!!!! reageer retweet
En uiteindelijk is t allemaal weer materiaal voor de discussie om een overkapping op die wagens te zetten.. Paar cm verschil en Alonso is gewoon 20cm korter.quote:Op zondag 2 september 2012 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Die onboard van Alonso vind ik het meest schokkende, die heeft een partij mazzel zeg
Die huilt ook! Was Schumacher z'n schuld de vorige keerquote:Op zondag 2 september 2012 14:13 schreef Tarado het volgende:
twitter:GaryPaffett twitterde op zondag 02-09-2012 om 14:11:30Grosjean seriously needs some lessons on how to NOT crash on lap 1. AGAIN STUPID STUPID BEHAVIOR!!!!! reageer retweet
Mag hopen dat Grosjean hier een aardige straf voor krijgt. Stomme actie.quote:Op zondag 2 september 2012 14:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, jij mag het gehuil vinden. Ik vind het vooral "opvallend" dat het bijna altijd dezelfde zijn die er bij betrokken zijn.
Nee, voor jaren wegkomen met volkomen onverantwoord rijgedrag.quote:Op zondag 2 september 2012 14:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
tuurlijk jongen. omdat iemand hém aanrijdt.
Mee eens.quote:Op zondag 2 september 2012 14:13 schreef Cheiron het volgende:
Jammer, koba, hamilton en alonso zijn wel smaakmakers
Maar dat heeft niets met deze GP te maken en hoort dus ook niet in dit topic thuis op dit momentquote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, voor jaren wegkomen met volkomen onverantwoord rijgedrag.
dat is toch die bbc kerel in de pitlane commentaar doet?quote:Op zondag 2 september 2012 14:13 schreef Tarado het volgende:
Ja.quote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mee eens.
Hoezo is Perez eruit? Was die bij de crash betrokken?
en dat maar voor 400 euriequote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef JohnB52 het volgende:
Dat is fijn, koop je n kaartje voor n weekend, vrijdag regen, zaterdag paar races ingekort, en zondag de hoofdrace en dan minimaal 5 rondjes safetycar...
Inderdaad. Net als dat Hamilton en Maldonado ook wel eens een fikse straf mogen krijgen. Ook 2 van die rare figuren. Niet geheel verrassend dat precies deze 3 weer negatief opvallen in de eerste 250 meterquote:Op zondag 2 september 2012 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mag hopen dat Grosjean hier een aardige straf voor krijgt. Stomme actie.
Testrijder van Mclarenquote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is toch die bbc kerel in de pitlane commentaar doet?
Nee dat is Gary Andersonquote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Testcoureur van McLaren dacht ikquote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Test en reserve rijder van McLaren. Doet misschien af en toe wat promo werk en interviews bij BBC.quote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat iedereen ook zegt. formule 1 is gewoon niet toegankelijk voor het 'normale' volk...quote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef JohnB52 het volgende:
Dat is fijn, koop je n kaartje voor n weekend, vrijdag regen, zaterdag paar races ingekort, en zondag de hoofdrace en dan minimaal 5 rondjes safetycar...
Nee, maar even liften was ook alweer teveel gevraagd.quote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met deze GP te maken en hoort dus ook niet in dit topic thuis op dit moment
Geduldquote:
Lul toch niet gekquote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar even liften was ook alweer teveel gevraagd.
Valt nog te bezien, hoe gaan de achterbanden het houden..quote:Op zondag 2 september 2012 14:17 schreef Atreidez het volgende:
ButtonMet 2 vingers in ze neus vandaag
Dat leek mij ook. Aan het ontstaan van het ongeluk kon hij niets doen maar het leek er niet op dat hij daarna iets deed om de schade te beperken.quote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad. Button heeft nog altijd moeite met zijn banden.quote:Op zondag 2 september 2012 14:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Valt nog te bezien, hoe gaan de achterbanden het houden..
Hij neemt 30miljoen aan sponsors mee.. Niet gauw dus..quote:Op zondag 2 september 2012 14:18 schreef Eenskijken het volgende:
maldonadowanneer schoppen die kerel eens eruit
Dit jaar meer een McLaren of Mercedesmotor probleem.quote:Op zondag 2 september 2012 14:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Button heeft nog altijd moeite met zijn banden.
Iedereen heeft moeite met banden.. Maar met Hulkenberg achter m mag je toch verwachten dat hij met een flinke voorsprong aan de horizon verdwijnt straksquote:Op zondag 2 september 2012 14:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Button heeft nog altijd moeite met zijn banden.
Tis nog afwachten wat Kimi later gaat doen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Iedereen heeft moeite met banden.. Maar met Hulkenberg achter m mag je toch verwachten dat hij met een flinke voorsprong aan de horizon verdwijnt straks
Ja, hij is nu al 1s langzamer dan Button.quote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Iedereen heeft moeite met banden.. Maar met Hulkenberg achter m mag je toch verwachten dat hij met een flinke voorsprong aan de horizon verdwijnt straks
Het is wel achterwiel tegen voorwiel. Het is weliswaar op het rechte stuk maar die plek is al ingenomen, dan is Hamilton degene die een aanrijding kan voorkomen ook al zit Grosjean in eerste instantie fout door te snel naar die kant te gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leek mij ook. Aan het ontstaan van het ongeluk kon hij niets doen maar het leek er niet op dat hij daarna iets deed om de schade te beperken.
Waar moet Hamilton heen dan? die kan nergens heen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wel achterwiel tegen voorwiel. Het is weliswaar op het rechte stuk maar die plek is al ingenomen, dan is Hamilton degene die een aanrijding kan voorkomen ook al zit Grosjean in eerste instantie fout door te snel naar die kant te gaan.
Naar 'achteren', heel eventjes liften en klaar.quote:Op zondag 2 september 2012 14:22 schreef WEST het volgende:
[..]
Waar moet Hamilton heen dan? die kan nergens heen.
Kan niet, dan was grosjean nog met zijn wiel tegen Hamiltons wiel aangekomen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Naar 'achteren', heel eventjes liften en klaar.
En dan knalt er iemand van achteren op Hamilton, en dan sta je weer te zeuren dat ie niet moest liftenquote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Naar 'achteren', heel eventjes liften en klaar.
Bij Weltschmerz heeft Hamilton het altijd gedaan.quote:Op zondag 2 september 2012 14:22 sch
reef WEST het volgende:
[..]
Waar moet Hamilton heen dan? die kan nergens heen.
het is Weltschmerz, een 'fan' wiens wereld- en racebeelden volledig onrealistisch zijnquote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan knalt er iemand van achteren op Hamilton, en dan sta je weer te zeuren dat ie niet moest liften
Schei toch uit man, dit was niet te vermijden door Hamilton.
Dat blijkt. Een huillie dusquote:Op zondag 2 september 2012 14:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij Weltschmerz heeft Hamilton het altijd gedaan.
Natuurlijk wel, het gaat maar om een meter, als je een fractie van een seconde wat minder accellereert dan kun je er veilig achteraan sluiten. Als je kampioen wil worden is dergelijke zelfbeheersing wel eens handig.quote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan knalt er iemand van achteren op Hamilton, en dan sta je weer te zeuren dat ie niet moest liften
Schei toch uit man, dit was niet te vermijden door Hamilton.
Nee, dat kon niet, want Grosjean zat teveel naar rechts, waardoor bij afremmen Hamiltons linkervoorwiel, tegen het rechterachterwiel van Grosjean aan zou komen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het gaat maar om een meter, als je een fractie van een seconde wat minder accellereert dan kun je er veilig achteraan sluiten. Als je kampioen wil worden is dergelijke zelfbeheersing wel eens handig.
Zal ook wel mee te maken hebben dat ze aan het eind van het rechte stuk al op de toerenbegrenzer zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 14:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De Williams heeft een hogere topsnelheid.
Vettel zit er maar 6 seconden achter, dat gaat nog niet zo makkelijk worden voor Schumi.quote:Op zondag 2 september 2012 14:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Schumi gaat een mooie 2e plaats pakken.
Yup, waarschijnlijk de bakverhoudingen niet helemaal goed afgesteld.quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef WEST het volgende:
[..]
Zal ook wel mee te maken hebben dat ze aan het eind van het rechte stuk al op de toerenbegrenzer zitten.
Je snapt dat als de een lift en de ander niet de afstand tussen beide groter wordt?quote:Op zondag 2 september 2012 14:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet, want Grosjean zat teveel naar rechts, waardoor bij afremmen Hamiltons linkervoorwiel, tegen het rechterachterwiel van Grosjean aan zou komen.
Met deze snelheden maakt dat echt niet uit, vooral bij n start...quote:Op zondag 2 september 2012 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je snapt dat als de een lift en de ander niet de afstand tussen beide groter wordt?
Deze opmerking maak je alleen maar omdat Coulthard het zei. Het is gewoon hindsight. Daarbij is het hoe dan ook Grosjeans fout, ook al had Hamilton mogelijkheden gehad om het te voorkomen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het gaat maar om een meter, als je een fractie van een seconde wat minder accellereert dan kun je er veilig achteraan sluiten. Als je kampioen wil worden is dergelijke zelfbeheersing wel eens handig.
Als je zomaar plaatsen weggeeft, wordt je ook geen kampioen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En jij snapt niet dat de afstand achter hem dan kleiner wordt, met het risico alsnog aangereden te worden?quote:Op zondag 2 september 2012 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je snapt dat als de een lift en de ander niet de afstand tussen beide groter wordt?
Jij snapt niet dat Grosjean al zover naar rechts zat, dat een aanrijding niet te voorkomen was.quote:Op zondag 2 september 2012 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ze moeten hun eigen chassis ontwerpen, dus er zou weinig van RBR in moeten zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 14:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Interessant om te zien dat de TRs goed gaan. Vraag me eigenlijk af waarom ze niet vaker vooraan zitten. Afgezien van de krachtbron hebben ze immers dezelfde bronnen als Red Bull, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |