Ik had niet gezien dat ie dicht was.quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Duurde me te lang
Sorry Mexicanobakker
Hij stapt vandaag uit dat Bernie dat zo zeker weet?quote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Interessant wat Bernie daarnet zei![]()
''Unfortunately Micheal is leaving us not being a winner''
Dit is zijn 300ste.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Beach het volgende:
Pattrese heeft er 257, hoeveel Schumi nu?
Volgens mij is Schumi tot nog toe al zijn GP's gestart, dus 299 starts.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Beach het volgende:
Pattrese heeft er 257, hoeveel Schumi nu?
Officeel waren 't maar 298, de GP van GB in '99 is ie niet gestart, en nog een welke me niet te binnen schietquote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is Schumi tot nog toe al zijn GP's gestart, dus 299 starts.
Aan de andere kant wil het project Mercedes ook niet echt van de grond komen. En van de huidige wagen wordt hij denk ik ook niet veel vrolijker, dus in die zin niet geheel verbazend dat hij niet verder gaat.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch denk ik dat Schumacher het record aantal gereden GP's ook nog wil hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet helemaal waar want ergens viel die in de opwarmronde uit en die telt dus volgens officiële cijfers NIET mee. Het is wel zijn 300ste weekend.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 13:44 schreef chufi het volgende:
Was deze al langs gekomen? McLaren telemetricsYip, vorig topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Die hadden het idd ergens over, maar niemand die het weet, aangezien Anderson niet te verstaan isquote:Op zondag 2 september 2012 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hadden DC en Anderson het ergens over?
Ik zag alleen dat vrouwtje dat erachter stond.
hehe.. true true !quote:Op zondag 2 september 2012 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die hadden het idd ergens over, maar niemand die het weet, aangezien Anderson niet te verstaan is
Frankrijk 96 dus.quote:Op zondag 2 september 2012 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Officeel waren 't maar 298, de GP van GB in '99 is ie niet gestart, en nog een welke me niet te binnen schiet
twitter:alex_wurz twitterde op zondag 02-09-2012 om 12:04:41@NobleF1 @lewishamilton, could you also tweet the race strategy and set up sheet. Thanks mate reageer retweet
quote:Op zondag 2 september 2012 13:48 schreef ElmarO het volgende:
Alexander Wurz vond de tweet van Lewis ook wel handig:twitter:alex_wurz twitterde op zondag 02-09-2012 om 12:04:41@NobleF1 @lewishamilton, could you also tweet the race strategy and set up sheet. Thanks mate reageer retweet
GB niet gestart?quote:Op zondag 2 september 2012 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Officeel waren 't maar 298, de GP van GB in '99 is ie niet gestart, en nog een welke me niet te binnen schiet
Dat was toch de opwarmronde, dan is de race officieel nog niet gestart.quote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
GB niet gestart?
Dus neem aan dat die gewoon meetelt in zijn totaal. Hoe zwart de race voor hem was ook.
Was de eerste ronde. In Frankrijk 96 was het wel in de opwarmronde dat die uitviel.quote:Op zondag 2 september 2012 13:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was toch de opwarmronde, dan is de race officieel nog niet gestart.
Dan zouden er in België 1998 ook een aantal geen start achter hun naam hebben na die knal. O.a. Barrichello startte niet meer.quote:
Dan vergis ik me idd, en zal het wel komen door de restart wat John aanhaaldequote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Was de eerste ronde. In Frankrijk 96 was het wel in de opwarmronde dat die uitviel.
Staat helaas niets spannends op z'n Twitter.quote:Op zondag 2 september 2012 13:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Had Hamilton net nog iets interessants te melden?
Lauda had ook een keer zoiets. De race die werd herstart door een ongeluk van hem telde voor hem niet mee als start, dus was hij officieel geen deelnemer aan die race. Toen Lauda dat hoorde: "so what happened to my ear?"quote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
GB niet gestart?
Dus neem aan dat die gewoon meetelt in zijn totaal. Hoe zwart de race voor hem was ook.
Ze hadden toch een gesprek bij RTLGP? Ik kijk niet op RTL dus heb het gemist helaas...quote:Op zondag 2 september 2012 13:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Staat helaas niets spannends op z'n Twitter.
Whitmarch zei nog in t voorprogramma dat ie niet aan t twitteren was maar bij ze engineers zat.. Klonk nogal cynisch, zou me niks verbazen als ie gevraagd is op bepaalde tijden niet te twitterenquote:Op zondag 2 september 2012 13:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Staat helaas niets spannends op z'n Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |