It pays the rentquote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat wat ja? Loopt je al binnen?
Dat is toch het allerbelangrijkstequote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar gelukkig geen last van, maar ik ben ook niet heel donker. Mijn broertje heeft op zijn vrij witte school wel wat nare opmerkingen gekregen (hij is een stuk donkerder).
cp?quote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zou om kunnen gaan met die machtZou ik wel eindelijk cp kunnen bannen
Hoezo, ik ben ook zo corrupt als de pestquote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zou om kunnen gaan met die machtZou ik wel eindelijk cp kunnen bannen
Ja bij mij wel. Maar bij andere mensen niet en daar kan ik wel boos om worden.quote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch het allerbelangrijksteKijk dan valt het nog wel mee
Misschien solliciteer ik ooit wel, wat zijn de eisen eindelijk?quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben ook zo corrupt als de pest.
Eisen? Eisen? Eeeehmmm, geen idee, eens navragenquote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Misschien solliciteer ik ooit wel, wat zijn de eisen eindelijk?
Ze is 15 hequote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben ook zo corrupt als de pest.
Idd, too oldquote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze is 15 heEven inhouden kerel
Maar als ik het goed begrijp is dat je je hier niet thuis voelt omdat je soms geoordeeld wordt om je afkomst, maar vooral omdat het bij andere mensen nog erger is?quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja bij mij wel. Maar bij andere mensen niet en daar kan ik wel boos om worden.
en te dikquote:
Nou, dan maar eens in het fobo gekeken, kan ik niet over oordelen zo, maar is ook niet zo belangrijkquote:
Misschien eens een fatsoenlijke sollicitatie opsturen. Ik heb vriendinnen met achternamen als davfgt,nrluo9er8-h0p die gewoon worden aangenomen. Beetje gezeur dit.quote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat alles via internet helaas. Heb dat al meerdere keren geprobeerd maar dan wordt mij gewoon verteld dat sollicitaties via de site gaan.
Je kan je toch prima voorstellen dat een werkgever gelijk alle moeilijke buitenlandse namen er gelijk uit filtert, omdat er in het verleden slechte ervaringen met buitenlandse werknemers waren. Zo onmogelijk is dat toch niet?quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien eens een fatsoenlijke sollicitatie opsturen. Ik heb vriendinnen met achternamen als davfgt,nrluo9er8-h0p die gewoon worden aangenomen. Beetje gezeur dit.
Wat een inhoudsloze reactie toch weer. Dat jouw vriendinnen toevallig wel worden aangenomen betekent niet dat dat overal gebeurt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien eens een fatsoenlijke sollicitatie opsturen. Ik heb vriendinnen met achternamen als davfgt,nrluo9er8-h0p die gewoon worden aangenomen. Beetje gezeur dit.
Nee dat heeft er niks mee te maken eigenlijk. In elk land is wel discriminatie. Ik kan niet goed uitleggen waarom ik mij hier niet huis voel, is meer een gevoels kwestie.quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp is dat je je hier niet thuis voelt omdat je soms geoordeeld wordt om je afkomst, maar vooral omdat het bij andere mensen nog erger is?
Ik ben 1.70 en heb geen overgewichtquote:Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze is volgens mij ook vrij klein
Misschien is het gewoon de mentaliteit van de mensen die je tegen staat? Dat hebben sommige 'gewone' Nederlanders ook welquote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dat heeft er niks mee te maken eigenlijk. In elk land is wel discriminatie. Ik kan niet goed uitleggen waarom ik mij hier niet huis voel, is meer een gevoels kwestie.
Ja dat kan wel, maar ik ken genoeg Nederlanders waar ik het wel prima mee kan vinden. Ik denk dat het vooral het land zelf is, natte zomers, lange winters. En ik vind Nederlandse steden ook niks eigenlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon de mentaliteit van de mensen die je tegen staat? Dat hebben sommige 'gewone' Nederlanders ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |