Snel! Nu je nog emotioneel bent van deze harde confrontatie met je eigen aanstellerij, kun je best op straat zo'n nare racistische kaaskop op z'n bek klappen! Ewa ga ervoor mattie!quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja en voor de rest van je post kan ik mezelf simpelweg herhalen: Ik heb echt totaal geen behoefte om mijn Nederlanderschap aan mensen als jij te bewijzen. Ik ben wel gewoon een teringbuitenlander. Dan heb ik tenminste een excuus voor criminaliteit.
quote:Op zondag 2 september 2012 14:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Zoveel binding voelen de meeste allochtonen volgens mij helemaal niet met het geboorteland van hun ouders. Ze voelen alleen ook niet per se heel veel binding met Nederland. Na vaak genoeg te horen dat jij je zou moeten verantwoorden voor het slechte gedrag van een ander met dezelfde afkomst, je geen andere taal in het openbaar zou mogen praten omdat een stel onbekenden die het helemaal niks aangaat wat je te zeggen hebt je niet kunnen verstaan en te moeten accepteren dat je hele volk voor alles wat negatief is uitgemaakt wordt, maar jij een uitzondering bent omdat je geen asociaal tuig bent krijg je na een tijdje ook gewoon iets van "krijg lekker de tering ik ben geen Nederlander".
Waarom zou je jezelf als Nederlander moeten omschrijven terwijl je wanneer het uitkomt ook gewoon "weer zo eentje bent"? Alsof het zo'n eer is om Nederlander te mogen zijn.Flikker toch op joh.
Dus dat is maar een vrijbrief om je asociaal te gedragen?
Waar heb jij het nou weer over? Het ging erom waar de "opgegroeid-in-Nederland-maar-buitenlander-zijn-logica" vandaan komt toch?quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dus dat is maar een vrijbrief om je asociaal te gedragen?
Half Europees, ja?quote:Op zondag 2 september 2012 12:48 schreef x-Lily het volgende:
Ik ben half Nederlands (andere kant Europees) maar noem me zelf toch ook geen buitenlander?![]()
Drogreden......quote:Op zondag 2 september 2012 19:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Snel! Nu je nog emotioneel bent van deze harde confrontatie met je eigen aanstellerij, kun je best op straat zo'n nare racistische kaaskop op z'n bek klappen! Ewa ga ervoor mattie!
Mag ik bij de rachidgang? Ik heet (nog) niet Rachid maar ben meer dan bereid mijn voornaam te laten wijzigen.quote:
Je maakt toch geen fucking foto van je schermquote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef cvboer het volgende:
Google snapt het wel tenminste:
[ afbeelding ]
Het is niet mijn scherm vriend, maar een afbeelding op het internet.quote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je maakt toch geen fucking foto van je scherm
Dat was het voordat ik hem postte ook al.quote:
Wat een leuke photoshop, zie je niet vaak.quote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef cvboer het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fotoshop, eerder een grap uit 2011, http://hoax.blog.nl/waar/(...)-jatten-geen-fietsenquote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wat een leuke photoshop, zie je niet vaak.
quote:Op zondag 2 september 2012 12:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het is hier een paradijs vergeleken met Marokko..
Een mans team, better luck next timequote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mag ik bij de rachidgang? Ik heet (nog) niet Rachid maar ben meer dan bereid mijn voornaam te laten wijzigen.
Haha te droogquote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef cvboer het volgende:
[ afbeelding ]
Een slet ben jequote:
Je moet het maar zo zien: hier zijn ze niet welkom en in Marokko zijn ze niet welkom.quote:Op zondag 2 september 2012 12:54 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Maar ze groeien op in Nederland en zijn daar ook geboren?
Dit is zo'n bullshit. Er zijn genoeg mensen die buitenlanders discrimineren of ze nou goed Nederlands praten of niet.quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Holvocht het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal niet. Als je hier komt kun je je aanpassen aan de cultuur en Nederlands spreken. Iedereen behalve de tokkies zal je accepteren. Als je hier komt en je hebt daar geen zin in, ga je gang. Maar kom niet huilie huilie doen om 'die racistische kaaskoppen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |