Iets met cijfertjes, gok ik?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:16 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Heb je (al) een idee welke kant je op zou willen?
quote:
Joh ben ook sinds juli afgestudeerd en nog zoekende. Tijd vliegt voorbij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef mies1983 het volgende:
* mies1983 meldt zich.
Onlangs afgestudeerd en nu werkzoekende...
Klinkt als een soort piramidespel eigenlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:43 schreef Franktastic1984 het volgende:
Mijn C.V. staat op zo'n beetje iedere denkbare vacaturesite en soms word je benaderd door behoorlijk vage bedrijven, zie onderstaand;
De CV op Jobbird.com heeft onze interesse gewekt. Je achtergrond en ervaring geven inderdaad mensgerichtheid aan.
Maar, wij bieden geen traditioneel loondienstverband maar een business-model met een prima inkomens potentie. Ik zou je daarom graag uit willen uitnodigen onderstaand aanbod eens te bekijken.
Wij zijn op zoek naar mensen die graag een (nieuwe) carrière willen, maar daar onder de huidige economische omstandigheden onvoldoende concrete c.q. passende mogelijkheden tegenkomen.
Mogelijk hebben wij uw oplossing. Wij hebben een bewezen werkwijze waarbij u, naast uw huidige activiteiten, parttime met een beperkt aantal uren per week, een geheel nieuw hoofdinkomen kunt opbouwen. Een inkomstenbron die je met serieus werken onafhankelijk kunt maken van een traditionele baan.
Indien u op zoek bent naar iets anders, is dit zeer de moeite waard om kennis van te nemen. Spreekt u dit aan? Voor meer informatie ga naar onze website www.xtra-marketing.nl
Wilt u nader met ons in contact komen, vul dan op de website het reactieformulier in.
Met vriendelijk groet,
Vervolgens een kijkje genomen op de site, maar daar word ik ook niet echt wijzer van...
Wat moet ik me hier in hemelsnaam bij voorstellen, iemand ervaringen met dit (of een vergelijkbaar) bedrijf?
Ik zoek iets binnen de financiële sector met een beetje niveau. Ik vind het aantal vacatures eigenlijk vrij beperkt. CBS heeft bijvoorbeeld 0 vacatures op dit moment... De bekende banken hebben volgens mij ook weinig interesse.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:13 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]![]()
Open deur ja.
Maar ben benieuwd, want in principe is er best veel vraag naar dit soort achtergronden. Niet alleen bij bijvoorbeeld DNB of CBS e.d. Dus, ben benieuwd waar de interesse naar uit gaat. Econometristen kunnen ook bijvoorbeeld als consultant aan de slag, bijvoorbeeld in de strategie-hoek.
Ik zou dit lekker links laten liggen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:43 schreef Franktastic1984 het volgende:
Mijn C.V. staat op zo'n beetje iedere denkbare vacaturesite en soms word je benaderd door behoorlijk vage bedrijven, zie onderstaand;
De CV op Jobbird.com heeft onze interesse gewekt. Je achtergrond en ervaring geven inderdaad mensgerichtheid aan.
Maar, wij bieden geen traditioneel loondienstverband maar een business-model met een prima inkomens potentie. Ik zou je daarom graag uit willen uitnodigen onderstaand aanbod eens te bekijken.
Wij zijn op zoek naar mensen die graag een (nieuwe) carrière willen, maar daar onder de huidige economische omstandigheden onvoldoende concrete c.q. passende mogelijkheden tegenkomen.
Mogelijk hebben wij uw oplossing. Wij hebben een bewezen werkwijze waarbij u, naast uw huidige activiteiten, parttime met een beperkt aantal uren per week, een geheel nieuw hoofdinkomen kunt opbouwen. Een inkomstenbron die je met serieus werken onafhankelijk kunt maken van een traditionele baan.
Indien u op zoek bent naar iets anders, is dit zeer de moeite waard om kennis van te nemen. Spreekt u dit aan? Voor meer informatie ga naar onze website www.xtra-marketing.nl
Wilt u nader met ons in contact komen, vul dan op de website het reactieformulier in.
Met vriendelijk groet,
Vervolgens een kijkje genomen op de site, maar daar word ik ook niet echt wijzer van...
Wat moet ik me hier in hemelsnaam bij voorstellen, iemand ervaringen met dit (of een vergelijkbaar) bedrijf?
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Klinkt als een soort piramidespel eigenlijk.
Ja, zo'n gevoel kreeg ik er ook bij maar wilde het niet meteen als 'niet te vertrouwen' bestempelen en de mail verwijderenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:32 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik zou dit lekker links laten liggen.
Die was ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:49 schreef Jesse_ het volgende:
Neem aan dat de sollicitant gillend is weggerend?
En, ben je gillend weggerend?quote:
Voor wat voor een functie?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een goed gesprek gevoerd.
Dat je functioneel moet beherenquote:
Een soort van nerd met communicatieve vaardigheden dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je functioneel moet beheren
Een functioneel beheerder is de intermediaire tussen techniek aan de ene kant en de uiteindelijke gebruiker aan de andere kant. Iemand die het wensen en eisen pakket in een functioneel ontwerp kan gieten en aan de ontwikkelaar kan geven en andersom aan de gebruiker kan uitleggen hoe een applicatie of product optimaal werkt.
Op het snijvlak tussen techniek en communicatie/commercie dus.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een soort van nerd met communicatieve vaardigheden dus?
En dat ben jij?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja precies. Een techneut die nét niet goed genoeg is en niet autistisch is.
Ja, een techneut die net niet zelf kan ontwikkelen en communicatief vaardigquote:Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
En dat ben jij?(die techneut, niet autistisch)
Mooizo, hoe zorg je dat je bij hem/haar de juiste antwoorden gaf?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een goed gesprek gevoerd.
*insert grapje over snelle weg naar de top*quote:Op woensdag 5 september 2012 15:34 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb me vandaag weer ingeschreven bij het uitzendbureau... ladderfabriek here I come...
Of ik de juiste antwoorden heb gegeven weten we pas als ik opnieuw word uitgenodigdquote:Op woensdag 5 september 2012 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooizo, hoe zorg je dat je bij hem/haar de juiste antwoorden gaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |