De nieuwe verkiezingsslogan van de PvdA?quote:Op zondag 2 september 2012 04:36 schreef Cue_ het volgende:
En weer thuis. Avond dansen was wel oke. Moeten meer negers komen die dansen zoveel lekkerder.
Verder zijn negers meestal vervelendquote:Op zondag 2 september 2012 04:36 schreef Cue_ het volgende:
En weer thuis. Avond dansen was wel oke. Moeten meer negers komen die dansen zoveel lekkerder.
Achja we hebben ons vermaakt
Wat doe je voor werk?quote:Op zondag 2 september 2012 12:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's waar ja. Ik moet vanavond overwerken bah
Oja, dat wist ik wel! Werk je op zondag, ja?quote:
Ja we hebben z'n flexwerk regeling... normaal hoeft er niet gewerkt te worden op zondag, maar nu dus welquote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik wel! Werk je op zondag, ja?
Hoeveel uur werk je dan per week?quote:Op zondag 2 september 2012 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja we hebben z'n flexwerk regeling... normaal hoeft er niet gewerkt te worden op zondag, maar nu dus wel
Dat ze die regeling diep in hun holtes wegdouwen
Maarja 't is 'crisis' he? Ook al draaien we beter dan we ooit gedaan hebben
Ahaquote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm... nouja eigenlijk hetzelfde, alleen komt er 1 nachtdienstje van 8 uur bij elke 3 weken.
Nee gelukkig niet zegquote:Op zondag 2 september 2012 12:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
AhaGelukkig niet iedere week dus?
Werk bij een instelling op de boekhoudingquote:Op zondag 2 september 2012 12:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg
En wat voer jij dagelijks uit?
Klinkt lekker rustigquote:Op zondag 2 september 2012 12:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Werk bij een instelling op de boekhouding
Je hebt altijd dat bepaalde periodes drukker zijn dan anderequote:
Mja oke, maar geen herrie in de tent oid?quote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je hebt altijd dat bepaalde periodes drukker zijn dan andere
Nee, valt wel mee. Ligt voor een deel ook aan jezelf hequote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja oke, maar geen herrie in de tent oid?
Dat is wel zo ja. Dus nog wat uitgevoerd dit weekend?quote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ligt voor een deel ook aan jezelf he
Afgesproken met Royquote:Op zondag 2 september 2012 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Dus nog wat uitgevoerd dit weekend?
Jepquote:
Vrijdag gekite, zaterdag overdag geen fuck en 's avonds gepoold.quote:Op zondag 2 september 2012 13:02 schreef Sammers het volgende:
[..]
JepEn, heb jij nog wat uitgevoerd dit weekend?
Ik had ook geen fuck, want rode kletsquote:Op zondag 2 september 2012 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrijdag gekite, zaterdag overdag geen fuck en 's avonds gepoold.
Okequote:Op zondag 2 september 2012 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrijdag gekite, zaterdag overdag geen fuck en 's avonds gepoold.
Bespaar me de detailsquote:Op zondag 2 september 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook geen fuck, want rode klets.
quote:Op zondag 2 september 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook geen fuck, want rode klets.
Mwa ging wel. Heb betere weekenden gehad.quote:
Maar het was wel leuk?quote:Op zondag 2 september 2012 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa ging wel. Heb betere weekenden gehad.
Het waaide goed, maar was nogal een instabiel windje, en het water was een klotsbak
Poolen ging slecht... ik speel echt veels te weinig tegenwoordig en dat merk ik goed als ik aan tafel sta... en toen kwamen d'r opeens een zooi jonge mensen binnen en ging het kutmuziek gehalte icm het volume een heel stuk omhoog... en ik ben daar heel gevoelig voor
Ik heb daar geen last van, als ik speel sluit ik me echt helemaal af.quote:Op zondag 2 september 2012 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa ging wel. Heb betere weekenden gehad.
Het waaide goed, maar was nogal een instabiel windje, en het water was een klotsbak
Poolen ging slecht... ik speel echt veels te weinig tegenwoordig en dat merk ik goed als ik aan tafel sta... en toen kwamen d'r opeens een zooi jonge mensen binnen en ging het kutmuziek gehalte icm het volume een heel stuk omhoog... en ik ben daar heel gevoelig voor
Competitie of toernooi heb ik d'r ook niet zo'n last van, maar wel op een recreatieve avond.quote:Op zondag 2 september 2012 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van, als ik speel sluit ik me echt helemaal af.
Ja dan ben ik sowieso minder geconcentreerdquote:Op zondag 2 september 2012 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Competitie of toernooi heb ik d'r ook niet zo'n last van, maar wel op een recreatieve avond.
Het is moeilijker dan het lijkt ben ik achter gekomenquote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben altijd zo onder de indruk van iemand die goed kan snookeren of biljarten
Net zoals tafeltennisquote:Op zondag 2 september 2012 13:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Het is moeilijker dan het lijkt ben ik achter gekomen
Je bent een van de weinige denk ik. Meeste mensen geven d'r niks om heb ik het idee.quote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben altijd zo onder de indruk van iemand die goed kan snookeren of biljarten
Vooral biljarten is toch een oude lullen sportquote:Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige denk ik. Meeste mensen geven d'r niks om heb ik het idee.
Is dat zo?quote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral biljarten is toch een oude lullen sport
Speelde die gisteren ook? Want dan heb ik hem misschien gezien..quote:Op zondag 2 september 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat imago heeft het he.
Bij mij in het cafe speelt er ook een jonge god mee
Jaquote:Op zondag 2 september 2012 13:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Speelde die gisteren ook? Want dan heb ik hem misschien gezien..
Moet je er maar geen rode klets op kwakkenquote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt m'n tosti met ketchup verpest
+1quote:Op zondag 2 september 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je er maar geen rode klets op kwakken.
Jij bent mijn toekomstige man. Niet mijn opa.quote:
Gadver rooie kletsquote:
Je wat?quote:Op zondag 2 september 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent mijn toekomstige man. Niet mijn opa.
En ja.
Wij zouden trouwen en koeien gaan houdenquote:
Trouwen? Nee we zouden een boerderij kopen en koeienquote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij zouden trouwen en koeien gaan houden.
Ben je zeker weer vergeten met me dementie.
Oh mooi. Ben ik onder dat trouwen uit. Mooi mooi.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Trouwen? Nee we zouden een boerderij kopen en koeien
Oh, ik dacht dat ik dan je hengst wasquote:Op zondag 2 september 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mooi. Ben ik onder dat trouwen uit. Mooi mooi.
Ik wil ook een zwarte en een witte hengst.
Ja heel drukquote:
quote:
Ja afgelopen week in Parijs geweest op vakantie was leuk, maar wel erg vermoeiend om alleen op vakantie te zijn. Dat viel toch een beetje tegen. Wel naar mijn zin gehad. Veel gewandeld.quote:
Ezelhengsten mogen niet meedoen aan KNHS concoursen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dan je hengst was
Nou dank jequote:Op zondag 2 september 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ezelhengsten mogen niet meedoen aan KNHS concoursen.
Lekker, Parijs is geweldig!quote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja afgelopen week in Parijs geweest op vakantie was leuk, maar wel erg vermoeiend om alleen op vakantie te zijn. Dat viel toch een beetje tegen. Wel naar mijn zin gehad. Veel gewandeld.
En hoe is het op Malta?
Kom voor de afwisseling een weekje hier naartoequote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker, Parijs is geweldig!Wel vermoeiend ja, maar de moeite waard
![]()
Malta is heet en droog. Wie immer van april t/m oktober![]()
Hier is het anders prima weerquote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom voor de afwisseling een weekje hier naartoe
Ja dat kloptquote:
Met kerst ja. Heb nu al spijt dat ik geboekt hebquote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom voor de afwisseling een weekje hier naartoe
Gezellig bij familie op bezoekquote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met kerst ja. Heb nu al spijt dat ik geboekt heb
Kom meteen even langs in Enschedequote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met kerst ja. Heb nu al spijt dat ik geboekt heb
Die kans zit er best in jaquote:
Binnen zitten, vastgeketend aan de verwarmingquote:Op zondag 2 september 2012 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig bij familie op bezoekach waarschijnlijk is het 5 graden en regent het
(met kerst)
Ben ik dan de enige neger die niet kan dansen?quote:Op zondag 2 september 2012 10:35 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh
Negers dansen veel losser gok ik.
Nee, want jij kunt ook gewoon dansen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige neger die niet kan dansen?
Niet dansen, niet hosselen. Je maakt me verdrietig heloefquote:Op zondag 2 september 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige neger die niet kan dansen?
Dat valt echt wel mee.quote:Op zondag 2 september 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want jij kunt ook gewoon dansen.
Ach ik gelukkig daar gaat het om.quote:Op zondag 2 september 2012 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dansen, niet hosselen. Je maakt me verdrietig heloef
Dat is in ieder geval goed om te horenquote:Op zondag 2 september 2012 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee.
[..]
Ach ik gelukkig daar gaat het om.
In de kelder of op zolder?quote:Op zondag 2 september 2012 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Binnen zitten, vastgeketend aan de verwarming
Op zolder natuurlijk, al Fok!kende jeweetsquote:
Helloquote:
Mag ik dan enen leuken liedjen posten? Mag dat? Ja, dat mag.quote:
Dan neem ik nog maar een biertjequote:
Nooit issie dat. NOOIT ZEG IK JE!quote:
Jij kan het weten?quote:Op zondag 2 september 2012 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit issie dat. NOOIT ZEG IK JE!
Ik weet slechts dat ik niks weetquote:
Dat klinkt wel heel erg..quote:
Jij verdiend het vaak ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit issie dat. NOOIT ZEG IK JE!
Over zon gesproken, ik heb het koud!quote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij verdiend het vaak ook niet
Met je zon altijd
Jaloezie is een slechte eigenschap. En de oplossing is ook nog eens zo simpelquote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij verdiend het vaak ook niet
Met je zon altijd
Ik ben niet eng hoorquote:
Lekker onder een deken kruipen danquote:Op zondag 2 september 2012 18:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Over zon gesproken, ik heb het koud!
Of hier komen.quote:
Ja, goed hoor! Alleen is het weekend weer bijna afgelopen. Gaat altijd snel he..quote:
Ik heb al 4 weken weekendquote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, goed hoor! Alleen is het weekend weer bijna afgelopen. Gaat altijd snel he..
Echt? Naar wat voor werk ben je op zoek?quote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 weken weekendBen werkeloos
Das kutquote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 weken weekendBen werkeloos
Uh-huhquote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker op het strand een koud biertje drinken
Nee het is een grapjequote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef Sammers het volgende:
[..]
Echt? Naar wat voor werk ben je op zoek?
Hopen dat er dan vacatures komen. Heb zelf ook een paar maanden thuis gezeten, dus weet hoe het is..quote:Op zondag 2 september 2012 18:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee het is een grapjeJuridisch medewerker openbaar bestuur of zakelijke dienstverlening.. Helaas moet ik wachten tot de politiek weer opnieuw begint in de hoop dat er toch minder dingen veranderen bij rechtbanken.. Tot die tijd geen vacatures meer.. Dus heb nu maar bij V&D gesolliciteerd op de klantenservice
Om eerlijk te zijn heb ik voldoende om mij te vermakenquote:
Ja dat is minder hequote:Op zondag 2 september 2012 18:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik voldoende om mij te vermakenMaar mijn bankrekening begint wel leeg te lopen nu
Da's minder..quote:Op zondag 2 september 2012 18:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik voldoende om mij te vermakenMaar mijn bankrekening begint wel leeg te lopen nu
Ik heb een aantal maanden thuis gezeten en ik werd er gillend gek vanquote:Op zondag 2 september 2012 18:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Gij Tukkerquote:
Heb je meerdere sollicitaties uitstaan, of alleen bij V&D?quote:
En nu slaap je vannacht niet meerquote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben nu niet zo moe meer
.
quote:
Jawel. Ik ga zo schilderen, dat is vermoeiend.quote:
Kom je mijn kozijnen schilderen?quote:Op zondag 2 september 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Jawel. Ik ga zo schilderen, dat is vermoeiend.
quote:
Hier is het heerlijk weerquote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Het heeft hier net even geregend. Nu is het nat en heet. Tijd voor blues en zo.
Hier ook, alleen niet warm genoegquote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk weer. Droog en warm, met een zacht briesje.
Ik wil ook warmte!quote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks gewoon nog even lekker onder de zonnebank ga
Wel diep respect voor die sportersquote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
De Paralympics zijn wel echt het gehandicapte broertje van de Olympics, he. Iedereen vindt dat het er moet zijn, niemand geeft er echt om.
Zonnebankquote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks gewoon nog even lekker onder de zonnebank ga
Warmtequote:
Zal ik doenquote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag ook wel onder de zonnebank komen liggen hoor
True true. En dat terwijl ik sommige prestaties groter vind dan van gewone atleten eerlijk gezegd.quote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
De Paralympics zijn wel echt het gehandicapte broertje van de Olympics, he. Iedereen vindt dat het er moet zijn, niemand geeft er echt om.
Ik niet. Ik snap niet zo waarom een sporter die een been mist meteen helemaal geweldig is. Echt niet.quote:Op zondag 2 september 2012 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True true. En dat terwijl ik sommige prestaties groter vind dan van gewone atleten eerlijk gezegd.
Nee, dat niet direct. Ik bedoel ook niet helemaal geweldig hoor, niet direct overdrijven.quote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik snap niet zo waarom een sporter die een been mist meteen helemaal geweldig is. Echt niet.
Net alsof basketballen in een rolstoel knapper is dan gewoon basketballen of zo.
Net zo'n prestatie als gewone sporters.quote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik snap niet zo waarom een sporter die een been mist meteen helemaal geweldig is. Echt niet.
Net alsof basketballen in een rolstoel knapper is dan gewoon basketballen of zo.
Ik vind gehandicapten niet zieliger dan ieder ander mens. De een mist een been, de ander een vinger, weer de ander talent, boeiend. De weg naar de top is even ver en zwaar, vaak zelfs onmogelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat niet direct. Ik bedoel ook niet helemaal geweldig hoor, niet direct overdrijven.Feit blijft alleen dat zij gemiddeld genomen vaker te horen krijgen dat ze dingen niet kunnen. Want je bent gehandicapt, dus "zielig". En ik heb respect voor de mensen die daar tegenaan schoppen. De niet gehandicapte atleten krijgen dat amper te horen, integendeel zelfs. Vandaar, das alles. Voordat ik iemand op een voetstuk plaats verwacht ik wel dat men zelf het marmeren voetstuk uitbeiteld he?
En dat kunnen die gehandicapten ja heul nie, hahahahaha!
Tuurlijk wel met een hun voeten of mond kunnen ze prima dezelfde dingen als wij gewone mensen met onze armen kunnenquote:Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat niet direct. Ik bedoel ook niet helemaal geweldig hoor, niet direct overdrijven.Feit blijft alleen dat zij gemiddeld genomen vaker te horen krijgen dat ze dingen niet kunnen. Want je bent gehandicapt, dus "zielig". En ik heb respect voor de mensen die daar tegenaan schoppen. De niet gehandicapte atleten krijgen dat amper te horen, integendeel zelfs. Vandaar, das alles. Voordat ik iemand op een voetstuk plaats verwacht ik wel dat men zelf het marmeren voetstuk uitbeiteld he?
En dat kunnen die gehandicapten ja heul nie, hahahahaha!
Smakelijk!quote:Op zondag 2 september 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
Hoi, G.
Ik ga eens kijken of m'n pizza () klaar is
.
Nee, ik durf het niet aan, mn troon spoelt nog steeds niet doorquote:
Hey GvEquote:
Hai Barbieboyquote:
Holaquote:
Pizzaquote:Op zondag 2 september 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
Hoi, G.
Ik ga eens kijken of m'n pizza () klaar is
.
Dag tijnmeneerquote:
Arme jijquote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik durf het niet aan, mn troon spoelt nog steeds niet door
Ja, maar ik ben nu even in het huis van mn ouwelui. Dus ik denk dat ik straks uit voorzorg hier maar een bom probeer te plantenquote:
Het leeftquote:
Wat lief!quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
En mn aankomende baby
En hoe gaat hij/zij heten?quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
En mn aankomende baby
Dus dat is Kip?quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
En mn aankomende baby
Yupquote:
Oioioi, wat is dat voor een schatje?quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
En mn aankomende baby
uhuhquote:
quote:
Ze probeert een kinderboerderij samen te stellen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:03 schreef Barbusse het volgende:
GvE's derde kat gaat Koe heten, de vierde Geit.
Ook leukquote:Op zondag 2 september 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze probeert een kinderboerderij samen te stellen.
Gezellig, samen diertjes voerenquote:Op zondag 2 september 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze probeert een kinderboerderij samen te stellen.
Bijzaakquote:Op zondag 2 september 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Heeft ze toch nog haar ranch. Zonder dudes alleen.
Koe was al overleden voor ik hem had, rememberquote:Op zondag 2 september 2012 19:03 schreef Barbusse het volgende:
Paard komt daarnaquote:Op zondag 2 september 2012 19:03 schreef Barbusse het volgende:
Oh jaquote:Op zondag 2 september 2012 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Koe was al overleden voor ik hem had, remember
Pony, want kinderboerderijquote:
Uh-huhquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uh-huhName's been taken. Dat schijnt Royco al te zijn las ik ergens.
Huh wat?quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uh-huhName's been taken. Dat schijnt Royco al te zijn las ik ergens.
quote:
Dat moet je aan Samzz vragen geloof ik. Ik kan er naast zitten hoor. Maar doet er niet toe. Het staat nu op teh interwebzz, dus waarheid.quote:
Nee johquote:
Oh ja, samzz vind me een ezelhengstquote:Op zondag 2 september 2012 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet je aan Samzz vragen geloof ik. Ik kan er naast zitten hoor. Maar doet er niet toe. Het staat nu op teh interwebzz, dus waarheid.
Nee, Royco is tof.quote:
Ik vond een foto van je:quote:Op zondag 2 september 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, samzz vind me een ezelhengst
He verdorie, dat is mijn slechte kantquote:Op zondag 2 september 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond een foto van je:
[ afbeelding ]
Sorry. Je piemeltje gaat wel mooi heen en weer op het filmpje.quote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
He verdorie, dat is mijn slechte kant
Tje?quote:Op zondag 2 september 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Je piemeltje gaat wel mooi heen en weer op het filmpje.
quote:Op zondag 2 september 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond een foto van je:
[ afbeelding ]
Jij hebt alleen maar slechte kantenquote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
He verdorie, dat is mijn slechte kant
Eet zequote:
- en - = + dus er moet toch wel een goede kant aan royco zittenquote:Op zondag 2 september 2012 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar slechte kanten
Ja, dat ie bier kan halen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
- en - = + dus er moet toch wel een goede kant aan royco zitten
Mijn onderkantquote:Op zondag 2 september 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
- en - = + dus er moet toch wel een goede kant aan royco zitten
Fotoquote:
Liever niet zeg maar..quote:
!wollehquote:
Zenk joe <3quote:
Ik hoop dat het Varken er net zo gelukkig mee is als ik. Ze schrok van de week enorm van dr eigen spiegelbeeld.. Zwaar dikke staart en allesquote:
Neuh.. Ik heb niet zoveel met foto's van onderkanten. Van sommige mensen kan ik het nog wel waarderen, van jou nietquote:Op zondag 2 september 2012 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, jij wil dolgraag die foto's ontvangen
Ja ja, doe maar weer zo.quote:Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuh.. Ik heb niet zoveel met foto's van onderkanten. Van sommige mensen kan ik het nog wel waarderen, van jou niet
Nee, ik heb gewoon niet zoveel met behaarde dingen enzo.quote:
Arm Varkenquote:Op zondag 2 september 2012 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon niet zoveel met behaarde dingen enzo.
Varken is geen ding! Varken is mijn popjequote:
Ja ben vrijdag eind van de middag ook gebeld door uitzendbureau voor 2 vacatures maar hen moet ik morgen even terug bellenquote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb je meerdere sollicitaties uitstaan, of alleen bij V&D?
Ik kreeg iedere dag een mailtje van www.indeed.nl . Misschien is dat iets voor je?quote:Op zondag 2 september 2012 19:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja ben vrijdag eind van de middag ook gebeld door uitzendbureau voor 2 vacatures maar hen moet ik morgen even terug bellen
Varken is wel tofquote:Op zondag 2 september 2012 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken is geen ding! Varken is mijn popje
Varken is geweldig uber en tof. Totdat ze mn deken weer onderpist. Gisteren heb ik m ook al kunnen wassen. De trut.quote:
Blij dat Charlie en Sheldon dat niet doenquote:Op zondag 2 september 2012 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken is geweldig uber en tof. Totdat ze mn deken weer onderpist. Gisteren heb ik m ook al kunnen wassen. De trut.
Ja, ik heb dr uit de slaapkamer geweerd, maar dr had een vriendin bij me geslapen, en die is het gewend om dr deur open te laten.. Dus het Varken greep dr kansquote:Op zondag 2 september 2012 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blij dat Charlie en Sheldon dat niet doen
Heerlijk vind ik dat. Beter dan de Grad Damen en consorten die ik tot vannacht 2 uur gehoord hebquote:
Mooiquote:
Nou ja, ik zie niks, behalve flitsenquote:
Ik vind zwarte lucht altijd mooi.quote:Op zondag 2 september 2012 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie niks, behalve flitsen
IK DENK DAT WE DAN ALLEMAAL IN CAPSLOCK MOETEN TYPEN ZODAT JIJ ONS NOG VERSTAAT!quote:Op zondag 2 september 2012 19:48 schreef Barbusse het volgende:
HET GAAT WEL HEUL HARD MET DE KNALLEN, ZAL IK IN CAPSLOCK TYPEN ZODAT JULLIE MIJ KUNNEN HOREN?
Niet over Royco als het aan GvE ligtquote:Op zondag 2 september 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
Zondagavond billenavond
Waar zou dit over gaan?
JA, DAT IS GOED!quote:Op zondag 2 september 2012 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
IK DENK DAT WE DAN ALLEMAAL IN CAPSLOCK MOETEN TYPEN ZODAT JIJ ONS NOG VERSTAAT!
Zou ook een lichte teleurstelling zijn als dit over Royco ging.quote:Op zondag 2 september 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet over Royco als het aan GvE ligt
MOOI. WE KUNNEN ZE OOK NOG DIK MAKEN.DAN IS HET NOG DUIDELIJKER!!quote:
Jij wilt graag de billen van royco zien?quote:Op zondag 2 september 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet over Royco als het aan GvE ligt
En wat is dat dan?quote:Op zondag 2 september 2012 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
MOOI. WE KUNNEN ZE OOK NOG DIK MAKEN.DAN IS HET NOG DUIDELIJKER!!
Dat hoeft niet. Ik ga een horrorfilm kijkenquote:Op zondag 2 september 2012 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
MOOI. WE KUNNEN ZE OOK NOG DIK MAKEN.DAN IS HET NOG DUIDELIJKER!!
welke?quote:Op zondag 2 september 2012 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Ik ga een horrorfilm kijken
Heyquote:Op zondag 2 september 2012 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou ook een lichte teleurstelling zijn als dit over Royco ging.
geen chicks tijn, geen chicks.quote:
Nee, maar misschien heeft'ie een heul breekbaar ego. Ik wil niet degene zijn die hem breekt.quote:Op zondag 2 september 2012 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij wilt graag de billen van royco zien?
Ik was het met m eens.quote:
Cabin in the woods denk ik.quote:
We hebben m al een paar keer gebroken. Hij schijnt het elke keer weer te lijmen..quote:Op zondag 2 september 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar misschien heeft'ie een heul breekbaar ego. Ik wil niet degene zijn die hem breekt.
Maar straks is zn potje lijm leegquote:Op zondag 2 september 2012 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hebben m al een paar keer gebroken. Hij schijnt het elke keer weer te lijmen..
nog niet gezien, laat maar weten of ie het waard is om te zienquote:
Ik ben niet te brekenquote:Op zondag 2 september 2012 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hebben m al een paar keer gebroken. Hij schijnt het elke keer weer te lijmen..
Ja sorry maar het zou toch een smetje zijn op een programma waar meisjes in korte rokjes dansen en bowlen.quote:
NTB enzulks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |