De nieuwe verkiezingsslogan van de PvdA?quote:Op zondag 2 september 2012 04:36 schreef Cue_ het volgende:
En weer thuis. Avond dansen was wel oke. Moeten meer negers komen die dansen zoveel lekkerder.
Verder zijn negers meestal vervelendquote:Op zondag 2 september 2012 04:36 schreef Cue_ het volgende:
En weer thuis. Avond dansen was wel oke. Moeten meer negers komen die dansen zoveel lekkerder.
Achja we hebben ons vermaakt
Wat doe je voor werk?quote:Op zondag 2 september 2012 12:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's waar ja. Ik moet vanavond overwerken bah
Oja, dat wist ik wel! Werk je op zondag, ja?quote:
Ja we hebben z'n flexwerk regeling... normaal hoeft er niet gewerkt te worden op zondag, maar nu dus welquote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik wel! Werk je op zondag, ja?
Hoeveel uur werk je dan per week?quote:Op zondag 2 september 2012 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja we hebben z'n flexwerk regeling... normaal hoeft er niet gewerkt te worden op zondag, maar nu dus wel
Dat ze die regeling diep in hun holtes wegdouwen
Maarja 't is 'crisis' he? Ook al draaien we beter dan we ooit gedaan hebben
Ahaquote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm... nouja eigenlijk hetzelfde, alleen komt er 1 nachtdienstje van 8 uur bij elke 3 weken.
Nee gelukkig niet zegquote:Op zondag 2 september 2012 12:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
AhaGelukkig niet iedere week dus?
Werk bij een instelling op de boekhoudingquote:Op zondag 2 september 2012 12:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg
En wat voer jij dagelijks uit?
Klinkt lekker rustigquote:Op zondag 2 september 2012 12:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Werk bij een instelling op de boekhouding
Je hebt altijd dat bepaalde periodes drukker zijn dan anderequote:
Mja oke, maar geen herrie in de tent oid?quote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je hebt altijd dat bepaalde periodes drukker zijn dan andere
Nee, valt wel mee. Ligt voor een deel ook aan jezelf hequote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja oke, maar geen herrie in de tent oid?
Dat is wel zo ja. Dus nog wat uitgevoerd dit weekend?quote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ligt voor een deel ook aan jezelf he
Afgesproken met Royquote:Op zondag 2 september 2012 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Dus nog wat uitgevoerd dit weekend?
Jepquote:
Vrijdag gekite, zaterdag overdag geen fuck en 's avonds gepoold.quote:Op zondag 2 september 2012 13:02 schreef Sammers het volgende:
[..]
JepEn, heb jij nog wat uitgevoerd dit weekend?
Ik had ook geen fuck, want rode kletsquote:Op zondag 2 september 2012 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrijdag gekite, zaterdag overdag geen fuck en 's avonds gepoold.
Okequote:Op zondag 2 september 2012 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrijdag gekite, zaterdag overdag geen fuck en 's avonds gepoold.
Bespaar me de detailsquote:Op zondag 2 september 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook geen fuck, want rode klets.
quote:Op zondag 2 september 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook geen fuck, want rode klets.
Mwa ging wel. Heb betere weekenden gehad.quote:
Maar het was wel leuk?quote:Op zondag 2 september 2012 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa ging wel. Heb betere weekenden gehad.
Het waaide goed, maar was nogal een instabiel windje, en het water was een klotsbak
Poolen ging slecht... ik speel echt veels te weinig tegenwoordig en dat merk ik goed als ik aan tafel sta... en toen kwamen d'r opeens een zooi jonge mensen binnen en ging het kutmuziek gehalte icm het volume een heel stuk omhoog... en ik ben daar heel gevoelig voor
Ik heb daar geen last van, als ik speel sluit ik me echt helemaal af.quote:Op zondag 2 september 2012 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa ging wel. Heb betere weekenden gehad.
Het waaide goed, maar was nogal een instabiel windje, en het water was een klotsbak
Poolen ging slecht... ik speel echt veels te weinig tegenwoordig en dat merk ik goed als ik aan tafel sta... en toen kwamen d'r opeens een zooi jonge mensen binnen en ging het kutmuziek gehalte icm het volume een heel stuk omhoog... en ik ben daar heel gevoelig voor
Competitie of toernooi heb ik d'r ook niet zo'n last van, maar wel op een recreatieve avond.quote:Op zondag 2 september 2012 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van, als ik speel sluit ik me echt helemaal af.
Ja dan ben ik sowieso minder geconcentreerdquote:Op zondag 2 september 2012 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Competitie of toernooi heb ik d'r ook niet zo'n last van, maar wel op een recreatieve avond.
Het is moeilijker dan het lijkt ben ik achter gekomenquote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben altijd zo onder de indruk van iemand die goed kan snookeren of biljarten
Net zoals tafeltennisquote:Op zondag 2 september 2012 13:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Het is moeilijker dan het lijkt ben ik achter gekomen
Je bent een van de weinige denk ik. Meeste mensen geven d'r niks om heb ik het idee.quote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben altijd zo onder de indruk van iemand die goed kan snookeren of biljarten
Vooral biljarten is toch een oude lullen sportquote:Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige denk ik. Meeste mensen geven d'r niks om heb ik het idee.
Is dat zo?quote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral biljarten is toch een oude lullen sport
Speelde die gisteren ook? Want dan heb ik hem misschien gezien..quote:Op zondag 2 september 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat imago heeft het he.
Bij mij in het cafe speelt er ook een jonge god mee
Jaquote:Op zondag 2 september 2012 13:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Speelde die gisteren ook? Want dan heb ik hem misschien gezien..
Moet je er maar geen rode klets op kwakkenquote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt m'n tosti met ketchup verpest
+1quote:Op zondag 2 september 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je er maar geen rode klets op kwakken.
Jij bent mijn toekomstige man. Niet mijn opa.quote:
Gadver rooie kletsquote:
Je wat?quote:Op zondag 2 september 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent mijn toekomstige man. Niet mijn opa.
En ja.
Wij zouden trouwen en koeien gaan houdenquote:
Trouwen? Nee we zouden een boerderij kopen en koeienquote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij zouden trouwen en koeien gaan houden.
Ben je zeker weer vergeten met me dementie.
Oh mooi. Ben ik onder dat trouwen uit. Mooi mooi.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Trouwen? Nee we zouden een boerderij kopen en koeien
Oh, ik dacht dat ik dan je hengst wasquote:Op zondag 2 september 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mooi. Ben ik onder dat trouwen uit. Mooi mooi.
Ik wil ook een zwarte en een witte hengst.
Ja heel drukquote:
quote:
Ja afgelopen week in Parijs geweest op vakantie was leuk, maar wel erg vermoeiend om alleen op vakantie te zijn. Dat viel toch een beetje tegen. Wel naar mijn zin gehad. Veel gewandeld.quote:
Ezelhengsten mogen niet meedoen aan KNHS concoursen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dan je hengst was
Nou dank jequote:Op zondag 2 september 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ezelhengsten mogen niet meedoen aan KNHS concoursen.
Lekker, Parijs is geweldig!quote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja afgelopen week in Parijs geweest op vakantie was leuk, maar wel erg vermoeiend om alleen op vakantie te zijn. Dat viel toch een beetje tegen. Wel naar mijn zin gehad. Veel gewandeld.
En hoe is het op Malta?
Kom voor de afwisseling een weekje hier naartoequote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker, Parijs is geweldig!Wel vermoeiend ja, maar de moeite waard
![]()
Malta is heet en droog. Wie immer van april t/m oktober![]()
Hier is het anders prima weerquote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom voor de afwisseling een weekje hier naartoe
Ja dat kloptquote:
Met kerst ja. Heb nu al spijt dat ik geboekt hebquote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom voor de afwisseling een weekje hier naartoe
Gezellig bij familie op bezoekquote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met kerst ja. Heb nu al spijt dat ik geboekt heb
Kom meteen even langs in Enschedequote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met kerst ja. Heb nu al spijt dat ik geboekt heb
Die kans zit er best in jaquote:
Binnen zitten, vastgeketend aan de verwarmingquote:Op zondag 2 september 2012 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig bij familie op bezoekach waarschijnlijk is het 5 graden en regent het
(met kerst)
Ben ik dan de enige neger die niet kan dansen?quote:Op zondag 2 september 2012 10:35 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh
Negers dansen veel losser gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |