abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2012 @ 20:49:55 #251
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_116321256
Ik voel me nu wel fascistisch hoor, als ik fatsoensnormen handhaaf
Laffe huichelaar
pi_116321469
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je eigen vrijheid houdt op daar waar je de vrijheid van anderen beperkt. Lijkt me een goed uitgangspunt. Als je dat fascisme wil noemen is dat jouw zaak, dat zal me aan mijn reet roesten. Daarmee etaleer je eerder je eigen onbegrip dan dat je een punt maakt, maar dat maakt verder niet uit.

Wat me wel uitmaakt is dat je anderen als fascist wegzet. Niet doen aub.
Ik kan niet anders stellen dat democraten zich met geweld willen handhaven, immers zelfs als ik aangeef niet in te stemmen met hun democratie word ik met geweld gedwongen mee te noemen, ik geef de democraten alle kansen om dit te verdedigen, tot die tijd acht ik me volledig gerechtigt ze ze van facisme te beschuldigen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_116321515
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat bedoel je met best goed kan zijn? Elk weldenkend mens zonder fascistische ideeen zal moeten erkennen dat het libertarisme het enige faire systeem is.
Ziehier het ultieme vrijheidsideaal. Als je niet voor ons bent, ben je een vuige fascist!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 2 september 2012 @ 20:55:32 #254
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_116321713
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik kan niet anders stellen dat democraten zich met geweld willen handhaven, immers zelfs als ik aangeef niet in te stemmen met hun democratie word ik met geweld gedwongen mee te noemen, ik geef de democraten alle kansen om dit te verdedigen, tot die tijd acht ik me volledig gerechtigt ze ze van facisme te beschuldigen.
Du_ke handhaaft zich in ieder geval niet met geweld, dus hem fasccist noemen gaat niet aan. Dat recht heb je dus niet
Laffe huichelaar
pi_116321797
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ziehier het ultieme vrijheidsideaal. Als je niet voor ons bent, ben je een vuige fascist!
Nee want een libertarier erkent ieders vrijheid, omgekeerd is dit niet het geval.
pi_116321869
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Du_ke handhaaft zich in ieder geval niet met geweld, dus hem fasccist noemen gaat niet aan. Dat recht heb je dus niet
Mensen die mij dwingen mee te doen aan een democratie onder dwang van een geweldsmonopolie zijn facisten, simpel face the facts.
pi_116321885
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee want een libertarier erkent ieders vrijheid, omgekeerd is dit niet het geval.
Met alle respect, maar na jouw reacties van vanmiddag te hebben gelezen over het zegmaar feodale libertarisme wat jij voorstaat, ben ik daar niet zo zeker van.
pi_116321987
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met alle respect, maar na jouw reacties van vanmiddag te hebben gelezen over het zegmaar feodale libertarisme wat jij voorstaat, ben ik daar niet zo zeker van.
Slechts 2 procent van aarde is bevolkt, voor ieder een plek :)
  zondag 2 september 2012 @ 21:00:29 #259
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_116322067
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mensen die mij dwingen mee te doen aan een democratie onder dwang van een geweldsmonopolie zijn facisten, simpel face the facts.
Ik voel geenszins de behoefte hierover de discussie aan te gaan. Of je nou vindt of je gelijk hebt of niet, zal me een zorg zijn. Je maakt hier geen users uit voor fascisten, want ik verwijder het even vaak. Overige gevolgen zijn voor eigen rekening.
Laffe huichelaar
pi_116322201
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik voel geenszins de behoefte hierover de discussie aan te gaan. Of je nou vindt of je gelijk hebt of niet, zal me een zorg zijn. Je maakt hier geen users uit voor fascisten, want ik verwijder het even vaak. Overige gevolgen zijn voor eigen rekening.
Je verwijderd maar wat je wilt, neemt niet weg dat dat de situatie veranderd, ik ken ook genoeg NSB'ers die nog steeds achter hun daden staan.
pi_116322309
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Slechts 2 procent van aarde is bevolkt, voor ieder een plek :)
Hoe zie je trouwens voor je dat de buit wordt herverdeeld? Wordt het monopolie-bord schoongeveegd en de straten worden vervolgens verkocht aan de hoogste bieder?

Maar goed, vooral het idee van belastingen verraste mij. Enerzijds wordt door libertariers belasting als diefstal betiteld, om vervolgens zelf te roepen dat van mensen die hun grond bewonen een afdracht wordt verwacht. Wellicht geef je het beestje een ander naampje, maar in feite blijft alles dus bij het oude. Alleen zwicht je in dat geval niet onder het juk van een centrale overheid, maar onder dat van ene landheer.
  zondag 2 september 2012 @ 21:04:06 #262
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_116322331
Overigens perk ik je vrijheid geenszins in. Jij kiest ervoor bij ons op het forum te gast te zijn, wij verwelkomen je, we verwachten alleen wel dat je je aan onze fatsoensnormen houdt. Je bent vrij om te gaan als die normen inhouden dat je hier liever niet wil zijn. Maar je houdt je er wel aan.
Laffe huichelaar
pi_116322367
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat bedoel je met best goed kan zijn? Elk weldenkend mens zonder fascistische ideeen zal moeten erkennen dat het libertarisme het enige faire systeem is.
Eens, puur op filosofisch niveau: het NAP verwerpen - en dan ga ik niet het woord 'fascisme' gebruiken omdat dat een politieke en geen ethische stroming is - staat voor mij gelijk aan het voorstander zijn van dwang en geweld.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116322535
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef timmmmm het volgende:
Overigens perk ik je vrijheid geenszins in. Jij kiest ervoor bij ons op het forum te gast te zijn, wij verwelkomen je, we verwachten alleen wel dat je je aan onze fatsoensnormen houdt. Je bent vrij om te gaan als die normen inhouden dat je hier liever niet wil zijn. Maar je houdt je er wel aan.
Prima, wil je dus beweren dat op dit forum alleen gepost mag worden als je een democraat bent? In dat geval hou ik het inderdaad voor gezien.
pi_116322606
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Prima, wil je dus beweren dat op dit forum alleen gepost mag worden als je een democraat bent? In dat geval hou ik het inderdaad voor gezien.
Hoe haal je dat precies uit Tim's post? Niet voor niets lullen we hier al elf topics over dat klote-stroming waar jullie zo dol op zijn.
pi_116322617
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe zie je trouwens voor je dat de buit wordt herverdeeld? Wordt het monopolie-bord schoongeveegd en de straten worden vervolgens verkocht aan de hoogste bieder?

Maar goed, vooral het idee van belastingen verraste mij. Enerzijds wordt door libertariers belasting als diefstal betiteld, om vervolgens zelf te roepen dat van mensen die hun grond bewonen een afdracht wordt verwacht. Wellicht geef je het beestje een ander naampje, maar in feite blijft alles dus bij het oude. Alleen zwicht je in dat geval niet onder het juk van een centrale overheid, maar onder dat van ene landheer.
Het gaat niet zozeer om belasting of heffing, het gaat erom dat je dit niet met dwang kunt doen, ik snap ook wel dat rekeningen betaald moeten worden, maar ik ben van mening dat iedere man gewoon betaald voor wat hij gebruikt, net zoals je boodschappen betaald.
  zondag 2 september 2012 @ 21:08:06 #267
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_116322632
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat beweer ik geenszins. Op dit forum mag alleen gepost worden als je anderen geen nare dingen naar het hoofd werpt. Zoals fascist.
Laffe huichelaar
pi_116322664
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef teknomist het volgende:

[..]

Eens, puur op filosofisch niveau: het NAP verwerpen - en dan ga ik niet het woord 'fascisme' gebruiken omdat dat een politieke en geen ethische stroming is - staat voor mij gelijk aan het voorstander zijn van dwang en geweld.
Dwang en geweld zijn precies de middelen die op dit moment in Nederland gebruikt worden om burgers te onderdrukken.
pi_116322712
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat beweer ik geenszins. Op dit forum mag alleen gepost worden als je anderen geen nare dingen naar het hoofd werpt. Zoals fascist.
Ik noem mensen geen facist, tenzij ze burgers met geweld onderdrukken.
pi_116322806
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om belasting of heffing, het gaat erom dat je dit niet met dwang kunt doen, ik snap ook wel dat rekeningen betaald moeten worden, maar ik ben van mening dat iedere man gewoon betaald voor wat hij gebruikt, net zoals je boodschappen betaald.
Beetje zoals Rand voorstelt in Atlas Schrugged dus.
pi_116322827
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dwang en geweld zijn precies de middelen die op dit moment in Nederland gebruikt worden om burgers te onderdrukken.
Ik voel mij niet onderdrukt, eerlijk gezegd.
pi_116322890
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Raptorix noemt toch niemand persoonlijk een fascist? Hij geeft zijn definitie van 'fascist', meer niet.
pi_116322941
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik voel mij niet onderdrukt, eerlijk gezegd.
Waag het voor de grap eens een keertje om een jaar geen belasting te betalen, wiet te telen of je eigen staat uit te roepen.
  zondag 2 september 2012 @ 21:15:29 #274
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_116323143
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Raptorix noemt toch niemand persoonlijk een fascist? Hij geeft zijn definitie van 'fascist', meer niet.
Ik vind wel dat hij zich op glad ijs bevind. Niemand heeft hij persoonlijk een fascist genoemd, maar indirect beschuldigd hij wel heel veel mensen daarvan. Dat vind ik niet passen bij deze discussie en is bovendien geen reclame voor de mensen die deze topics lezen.
pi_116323172
Leuk filmpje ik ben dol op kruif.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')