http://wiki.guildwars2.com/wiki/Game_status_updatesquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En ik kan niet inloggen want ik krijg weer niet zo'n rot authentication mail binnen
quote:Email Authentication
Once you validate your account email address, we help protect you from attempted account hacking (even if the hacker guesses your password) by sending you an email every time you attempt to login from a new location, asking you to approve or deny the login attempt. Keep in mind, if you receive an email asking you to approve or deny a login attempt and you didn't make that login attempt, that means a hacker knows your password. Change your password immediately.
Be sure not to flag an email authentication message as spam; if you do, your email provider may prevent future email authentication messages from reaching you.
If email authentication is preventing you from logging in, contact our customer support team following these instructions and we'll disable it for your account.
Ja ik weet het, maar het zal wel even duren voordat ze op mijn mail reageren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:21 schreef jogy het volgende:
[..]
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Game_status_updates
[..]
Dat dan weer wel inderdaad. Maar ze hebben 28 extra servicecenter mensen ingezet. Ze worden bijna slachtoffer van hun eigen succesquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar het zal wel even duren voordat ze op mijn mail reageren.
Ben het helemaal met je eens...behalve dat ik nog altijd een man benquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:21 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ja hoor, hier van Fok hebben we bijvoorbeeld: Sweetpea, Karina, Alwayshappy, DjinN (wie vergeet ik)
Ze doen wel hun best!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel inderdaad. Maar ze hebben 28 extra servicecenter mensen ingezet. Ze worden bijna slachtoffer van hun eigen succes.
Ik normaal gesproken ook, op vandaag naquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:58 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ze doen wel hun best!
Ik had mijn mailtjes binnen een minuut binnen (in ieder geval zolang het duurde om m'n webclients op te starten...)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens...behalve dat ik nog altijd een man ben
Dat is best erg ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:20 schreef Northside het volgende:
Ik zit serieus te overwegen om een halve dag vrij te nemen om te gaan spelen. Vuile junk die ik ben.
processor?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
Waar zou het aan kunnen liggen dat GW2 regelmatig stottert bij mij op de laptop? Random dropt de FPS soms naar heel laag.
[ afbeelding ]
Oeps... Waarom dacht ik dan dat jij een vrouw was..quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens...behalve dat ik nog altijd een man ben
Lijkt me sterk... Mijn processor is de minimum (Core2Duo, 2.13Ghz) en ik heb helemaal geen last van FPS drops... Wel van crashes naar m'n desktop (als ik een tijdje bezig geweest ben op een map en dan naar een ander gebied/stad ga... )quote:
Wat is jouw gemiddelde FPS in een hoofdstad eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:32 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk... Mijn processor is de minimum (Core2Duo, 2.13Ghz) en ik heb helemaal geen last van FPS drops... Wel van crashes naar m'n desktop (als ik een tijdje bezig geweest ben op een map en dan naar een ander gebied/stad ga... )
Ik heb dan ook een hele saaie geestdodende baan. En ik moet nog wat verlofuren opmaken voor het eind van het jaar. En.. en... dat zijn allemaal excuses ja, ik wil gewoon spelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat is best erg ja.
Ik heb dat helemaal niet eigenlijk, heel leuk spel hoor, maar verslaafd zal ik niet meer raken.
Haha doe wat je wilt hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een hele saaie geestdodende baan. En ik moet nog wat verlofuren opmaken voor het eind van het jaar. En.. en... dat zijn allemaal excuses ja, ik wil gewoon spelen.
Divinity Reach rond de 15-20, Granite Citadel minder dan 10. Op de een of andere manier is de Granite Citadel erg zwaar... De andere twee steden ben ik nog niet geweest, en LA alleen van de asuran portal naar de forge en terug. Die ga ik vanavond eens bezoeken, denk ik...quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is jouw gemiddelde FPS in een hoofdstad eigenlijk?
Die van mij rond de 15-20.
Duidelijk, onze processor nekt ons hiero denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Divinity Reach rond de 15-20, Granite Citadel minder dan 10. Op de een of andere manier is de Granite Citadel erg zwaar... De andere twee steden ben ik nog niet geweest, en LA alleen van de asuran portal naar de forge en terug. Die ga ik vanavond eens bezoeken, denk ik...
specs ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:54 schreef Typisch het volgende:
Hoe zou ik mijn FPS wat op kunnen krikken denken jullie? Ik heb volgens mij in 2 jaar nog nooit een driver geupdate.En ben daar ook totaal niet in thuis.
Je bent niet de eerstequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:28 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Oeps... Waarom dacht ik dan dat jij een vrouw was..![]()
hoe zie je welke FPS je haalt? ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:53 schreef jogy het volgende:
Ik heb een 1.7 dual core ding van intel maar haal best goede fps (40/50) komt waarschijnlijk door mijn videokaart, redelijk nieuw, het is een Sapphire Radeon HD6870 volgens mij. En 8 gig aan werkgeheugen (wel op een 32 bit OS maar met één of andere RAM hack waardoor ik niet moeilijk hoeft te doen. )
Optie-menu > Video-opties, dan zie je rechtsonderin het kader je FPS staan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hoe zie je welke FPS je haalt? ben wel benieuwd eigenlijk
laptop, kan je niet mee aan sleutelen helaas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meeste games kan ik gewoon redelijk draaien (al is het vaak op low).
Zaten zeker allemaal in de kantine over het laatste gevecht na te praten!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:27 schreef mipr het volgende:
lol.. ik heb tot nu toe 1x op dat WvWvW durven drukken... 20 min rondgelopen zonder iemand tegen te komen voordat ik bij één of ander kasteeltje kwam... 1 boem = dood...
daarna nog wat Krait's (NPC's) doodgemaakt op, onder en rond één of ander eilandje... kwam ik zeker net in de pause tussen 2 helften in het gevecht?
probeer je me nou voorzichtig te vertellen dat ik het bier ook nog gemist heb?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:31 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Zaten zeker allemaal in de kantine over het laatste gevecht na te praten!
Ik kan me niet herinneren dat ik daat iets met een Golem gedaan heb... onderdeel ophalen uit andere lab en stug alles wat uit die miror komt doodmaken toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
Misschien ligt het aan mij of misschien is het gewoon bugged, vraagje over de personal story van de Sylvari, de Mirror Mirror quest. Waar je die grot in moet, golems in elkaar moet zetten en vervolgens mobs moet verslaan.
Ik krijg dat maar niet voor elkaarDie golems zijn na 10 seconden dood (de NPC's die je zouden moeten helpen ook!). En solo is het dan niet meer te doen.
Tips iemand? Ik heb het op level 21 geprobeerd en het is voor level 16Ik speel Mesmer trouwens en de Golem "zet" ik op protect (andere opties ook geprobeerd trouwens, maar lukte ook niet).
Anders kan je gewoon hulptroepen inschakelen hoor. Ik heb gisteren ook geholpen in een personal story. OK. Ik ging eerst 20 keer dood voor ik er was maar daarna heeft ie het wel gehaald.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
Misschien ligt het aan mij of misschien is het gewoon bugged, vraagje over de personal story van de Sylvari, de Mirror Mirror quest. Waar je die grot in moet, golems in elkaar moet zetten en vervolgens mobs moet verslaan.
Ik krijg dat maar niet voor elkaarDie golems zijn na 10 seconden dood (de NPC's die je zouden moeten helpen ook!). En solo is het dan niet meer te doen.
Tips iemand? Ik heb het op level 21 geprobeerd en het is voor level 16Ik speel Mesmer trouwens en de Golem "zet" ik op protect (andere opties ook geprobeerd trouwens, maar lukte ook niet).
Ik weet niet hoe ze heten, ik noem het maar golems, die zet je in elkaar, dan moet je ze activeren en mobs verslaan. Die golems of wat het ook zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:42 schreef mipr het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik daat iets met een Golem gedaan heb... onderdeel ophalen uit andere lab en stug alles wat uit die miror komt doodmaken toch?
Ging zo eenvoudig dat ik me afvroeg of mijn bijdrage (en ik was solo) wel iets uitmaakte eigenlijk... is toch die quest waar Tegweg(?) uit de mirror moet komen? Heb jij de Azura of de plant optie gekozen als oplossing nadat ze in die spiegel verdween?
Heb ik wel aan zitten denken, maar is het niet zo dat de mobs dan sterker worden, naarmate de groep groter is? Dan blijf je denk ik hetzelfde probleem houden toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Anders kan je gewoon hulptroepen inschakelen hoor. Ik heb gisteren ook geholpen in een personal story. OK. Ik ging eerst 20 keer dood voor ik er was maar daarna heeft ie het wel gehaald..
Kan je de golems niet gewoon healen op één of andere manier?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heten, ik noem het maar golems, die zet je in elkaar, dan moet je ze activeren en mobs verslaan. Die golems of wat het ook zijnmoeten je dan helpen. Eerst zoek je inderdaad die spiegel.
Ze zijn ZO snel dood dat dat niet te doen is en de NPC's (3 dacht ik) zijn ook echt binnen 10 seconden dood. Anders probeer ik het over een paar levels gewoon weerquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je de golems niet gewoon healen op één of andere manier?
Klinkt inderdaad wel ff flink verneukt. Maar wat ik zeg, gewoon met een groepje erin gaan en slaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn ZO snel dood dat dat niet te doen is en de NPC's (3 dacht ik) zijn ook echt binnen 10 seconden dood.
Die mobs kwamen steeds uit de spiegel? in dat lab van die azura waar hij dan de spiegel mee naar toe genomen heeft toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heten, ik noem het maar golems, die zet je in elkaar, dan moet je ze activeren en mobs verslaan. Die golems of wat het ook zijnmoeten je dan helpen. Eerst zoek je inderdaad die spiegel.
Ja! helpen is leukquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel ff flink verneukt. Maar wat ik zeg, gewoon met een groepje erin gaan en slaan.
Misschien was het bij jou iets anders? Je moet vier onderdelen zoeken, dan zet een NPC die golems in elkaar, die activeer je en dan gaan ze op zoek naar mobs die ze moeten verslaan en jij plus de NPC's gaan er achteraan om daarbij te helpen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:47 schreef mipr het volgende:
[..]
Die mobs kwamen steeds uit de spiegel? in dat lab van die azura waar hij dan de spiegel mee naar toe genomen heeft toch?
geez.. ik wordt echt oud.. kan me verder niks van golems activeren herinneren...
it never hurts to helpquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien was het bij jou iets anders? Je moet vier onderdelen zoeken, dan zet een NPC die golems in elkaar, die activeer je en dan gaan ze op zoek naar mobs die ze moeten verslaan en jij plus de NPC's gaan er achteraan om daarbij te helpen.
Volgende keer ga ik hulp inroepenIk dacht, dat die quest gewoon niet klopte of zo. Het was gewoon TE moeilijk.
Dat met die plant en Azura zegt mij weer helemaal nietsquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:53 schreef mipr het volgende:
[..]
it never hurts to help
[ afbeelding ]
ben toch nieuwsgierig... nadat die tegweg(?) plant in die spiegel verdween - heb je toen gekozen voor hulp vragen bij die first-born plant of die opschepperige azura omdat die alles van portal zegt te weten?
of ik moet gewoon minder drinken tijdens het spelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat met die plant en Azura zegt mij weer helemaal nietsIk denk dat we allebei een ander pad volgen.
Misschien is dat met die plant na deze quest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:57 schreef mipr het volgende:
[..]
of ik moet gewoon minder drinken tijdens het spelen
ff ge-youtubed en idd.... dit stuk was wel kut.. uiteindelijk ben ik inderdaad in mijn eentje die destroyers in die grot stuk voor stuk af gaan maken...wegrennen... ééntje dood maken van afstand en wegrennen... eentje dood maken van afstand en weer wegrennen... lukte idd doordat ik steeds nieuwe minions kon maken en op afstand schade kon doen...quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat met die plant na deze quest.
Dat heb ik ook geprobeerd, maar elke keer wordt het hele zooitje geaggroed als ik dat doe, dan komen die destroyers PLUS een zooi spinnen op me afquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:01 schreef mipr het volgende:
[..]
ff ge-youtubed en idd.... dit stuk was wel kut.. uiteindelijk ben ik inderdaad in mijn eentje die destroyers in die grot stuk voor stuk af gaan maken...wegrennen... ééntje dood maken van afstand en wegrennen... eentje dood maken van afstand en weer wegrennen... lukte idd doordat ik steeds nieuwe minions kon maken en op afstand schade kon doen...
yep.. ik had een flinke armor-reparatie rekening na deze questquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd, maar elke keer wordt het hele zooitje geaggroed als ik dat doe, dan komen die destroyers PLUS een zooi spinnen op me afEn als ik dan een stuk wegren, dan rennen ze weer terug en kan ik weer overnieuw beginnen
anyways... mocht je vanavond nog roepende zijn voor hulp dan help ik igg wel ff mee - maar het lukt je vast eerder welquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd, maar elke keer wordt het hele zooitje geaggroed als ik dat doe, dan komen die destroyers PLUS een zooi spinnen op me afEn als ik dan een stuk wegren, dan rennen ze weer terug en kan ik weer overnieuw beginnen
lol..lvl 30 en nog geen moment verder gekeken dan mijn lvl..quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef leeell het volgende:
level 26: 60 % crit chance, 401 precision, 67 % crit chance van achter of van de zijkant
meh, is ook weinig waard natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:58 schreef mipr het volgende:
[..]
lol..lvl 30 en nog geen moment verder gekeken dan mijn lvl..
(ok.. 10 op death, 5 op blood and 5 op spite?)
thief?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef leeell het volgende:
level 26: 60 % crit chance, 401 precision, 67 % crit chance van achter of van de zijkant
ik ben inderdaad wel regelmatig langer bezigquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:01 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, is ook weinig waard natuurlijk
schetst wel mooi een beeld hoe erg je al kan tweaken op zo'n laag level, ik stomwals letterlijk alles kapot, 1v1 duurt nooit langer dan 3 seconden
als is survivability wel laag.
Maar wat speel je dan, wat is je build en waar focus je de stats van je gear op?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:01 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, is ook weinig waard natuurlijk
schetst wel mooi een beeld hoe erg je al kan tweaken op zo'n laag level, ik stomwals letterlijk alles kapot, 1v1 duurt nooit langer dan 3 seconden
als is survivability wel laag.
yepquote:
- DM maar voor info -quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Maar wat speel je dan, wat is je build en waar focus je de stats van je gear op?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Hmm misschien wordt het toch weer tijd om mijn thief eens van stal te halen en kijken of ik hier iets mee kan. Thnx voor de infoquote:
Dat is inderdaad een kutmissie, het beste wat je kan doen is ze inderdaad op protection zetten dan houden ze het een heel klein beetje langer uit. Uiteindelijk zul je doodgaan, dan moet je proberen om vanaf de checkpoint hit and run technieken gebruiken zodat er minstens 1 destroyer doodgaat en dan hele tijd herhalen, uiteindelijk zullen ze wel allemaal dood zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
Pm mij, naam staat in op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:39 schreef draganos het volgende:
is er een guild gemaakt onder de fokkers ?
en zou iemand me dan kunnen uitnodigen.
username is draganosis/dragan.3641 en zit ook op far shiverpeaks.
Waar dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef MineraalWater het volgende:
Gister GW2 opgehaald voor maar 29 euries!
daar heb je het dodge systeem voor maar volgens mij is er inderdaad een formule voor wat betreft de aggro. als je iemand resst krijg je bv ook aggro. ik heb het ergens gelezen iig.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik snap echt de ballen van het aggro systeem. Gisteren een event gedaan met 15 man op een soort troll.
Ik kon redelijk rustig dps doen, maar als die troll mij zou aanvallen was ik binnen 3 klappen dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |