anyways... mocht je vanavond nog roepende zijn voor hulp dan help ik igg wel ff mee - maar het lukt je vast eerder welquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd, maar elke keer wordt het hele zooitje geaggroed als ik dat doe, dan komen die destroyers PLUS een zooi spinnen op me afEn als ik dan een stuk wegren, dan rennen ze weer terug en kan ik weer overnieuw beginnen
lol..lvl 30 en nog geen moment verder gekeken dan mijn lvl..quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef leeell het volgende:
level 26: 60 % crit chance, 401 precision, 67 % crit chance van achter of van de zijkant
meh, is ook weinig waard natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:58 schreef mipr het volgende:
[..]
lol..lvl 30 en nog geen moment verder gekeken dan mijn lvl..
(ok.. 10 op death, 5 op blood and 5 op spite?)
thief?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef leeell het volgende:
level 26: 60 % crit chance, 401 precision, 67 % crit chance van achter of van de zijkant
ik ben inderdaad wel regelmatig langer bezigquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:01 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, is ook weinig waard natuurlijk
schetst wel mooi een beeld hoe erg je al kan tweaken op zo'n laag level, ik stomwals letterlijk alles kapot, 1v1 duurt nooit langer dan 3 seconden
als is survivability wel laag.
Maar wat speel je dan, wat is je build en waar focus je de stats van je gear op?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:01 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, is ook weinig waard natuurlijk
schetst wel mooi een beeld hoe erg je al kan tweaken op zo'n laag level, ik stomwals letterlijk alles kapot, 1v1 duurt nooit langer dan 3 seconden
als is survivability wel laag.
yepquote:
- DM maar voor info -quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Maar wat speel je dan, wat is je build en waar focus je de stats van je gear op?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Hmm misschien wordt het toch weer tijd om mijn thief eens van stal te halen en kijken of ik hier iets mee kan. Thnx voor de infoquote:
Dat is inderdaad een kutmissie, het beste wat je kan doen is ze inderdaad op protection zetten dan houden ze het een heel klein beetje langer uit. Uiteindelijk zul je doodgaan, dan moet je proberen om vanaf de checkpoint hit and run technieken gebruiken zodat er minstens 1 destroyer doodgaat en dan hele tijd herhalen, uiteindelijk zullen ze wel allemaal dood zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
Misschien ligt het aan mij of misschien is het gewoon bugged, vraagje over de personal story van de Sylvari, de Mirror Mirror quest. Waar je die grot in moet, golems in elkaar moet zetten en vervolgens mobs moet verslaan.
Ik krijg dat maar niet voor elkaarDie golems zijn na 10 seconden dood (de NPC's die je zouden moeten helpen ook!). En solo is het dan niet meer te doen.
Tips iemand? Ik heb het op level 21 geprobeerd en het is voor level 16Ik speel Mesmer trouwens en de Golem "zet" ik op protect (andere opties ook geprobeerd trouwens, maar lukte ook niet).
Pm mij, naam staat in op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:39 schreef draganos het volgende:
is er een guild gemaakt onder de fokkers ?
en zou iemand me dan kunnen uitnodigen.
username is draganosis/dragan.3641 en zit ook op far shiverpeaks.
Waar dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef MineraalWater het volgende:
Gister GW2 opgehaald voor maar 29 euries!
daar heb je het dodge systeem voor maar volgens mij is er inderdaad een formule voor wat betreft de aggro. als je iemand resst krijg je bv ook aggro. ik heb het ergens gelezen iig.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik snap echt de ballen van het aggro systeem. Gisteren een event gedaan met 15 man op een soort troll.
Ik kon redelijk rustig dps doen, maar als die troll mij zou aanvallen was ik binnen 3 klappen dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |