quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom heb je een nieuw account Happel?
wie is ditquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Uhu want niemand zei dat jij het was
Koop een Aboquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM dit is oneerlijke concurrentie
ik ben niet trots op je. Vervelende user.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[VBL Slowchat] #797 Haten op Siegfried Thor
Stinhoquote:
Yo momaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef Biestang het volgende:
[..]
ik ben niet trots op je. Vervelende user.
Uit zijn lijden verlossen zou wel handig zijn en ja op een anoniem account durf ik wel zo stoer te doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
Zo ongelofelijk veel posts en dan heeft hij nog meerdere accounts ook
Je weet dat je maar 1 kloon mag hebben en dit je 2e is?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef Biestang het volgende:
GGMM faalt weer met de namen van mijn kloonaccounts
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet dat je maar 1 kloon mag hebben en dit je 2e is?
Oh ohquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet dat je maar 1 kloon mag hebben en dit je 2e is?
Boeit ook eigenlijk niet echt waar jij een kloon van bent, niet interessant.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef Biestang het volgende:
GGMM faalt weer met de namen van mijn kloonaccounts
Pfff, had beter weg kunnen blijven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:32 schreef Biestang het volgende:
Goed topic van Tong
Feyenoordbestuur de eerstvolgende uitwedstrijd met de trein.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie een gaatje maakt in de oorlel van een kind voor een oorbel, maakt zich schuldig aan mishandeling. Het gaatje is net zo erg als besnijden, zegt het hoofd van de Duitse vereniging voor kinderartsen. Volgens Wolfram Hartmann is het gaatje een niet te herstellen beschadiging.
In Duitsland woedt al weken een debat over besnijdenis. Een rechter in Keulen had in juni bepaald dat het een illegale verminking van het menselijk lichaam is om bij jongetjes de voorhuid weg te halen. Joodse en islamitische organisaties reageerden geschokt op de uitspraak.
Gewoon een vergelijking waarmee hij wil aantonen dat ook het gezeik rond besnijdenissen tamelijk vermoeiend is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie een gaatje maakt in de oorlel van een kind voor een oorbel, maakt zich schuldig aan mishandeling. Het gaatje is net zo erg als besnijden, zegt het hoofd van de Duitse vereniging voor kinderartsen. Volgens Wolfram Hartmann is het gaatje een niet te herstellen beschadiging.
In Duitsland woedt al weken een debat over besnijdenis. Een rechter in Keulen had in juni bepaald dat het een illegale verminking van het menselijk lichaam is om bij jongetjes de voorhuid weg te halen. Joodse en islamitische organisaties reageerden geschokt op de uitspraak.
Wat is er mis?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:33 schreef E.H. het volgende:
[..]
Pfff, had beter weg kunnen blijven.
Nee joh. Postcount aan me reet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:33 schreef Gramulanion het volgende:
Ga verder met je normale account Ajacied, scheelt alleen maar postcount dit.
Nee, alleen 2 kleuters.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat nu opeens iedereen klonen ?
stelletje sukkels hier ook.
Dit is ook nog maar jouw 10e account ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat nu opeens iedereen klonen ?
stelletje sukkels hier ook.
Jij bent de enige hier die brakke streams kijkt denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh, jullie ook allemaal als skere kutscholiertjes de Telegraaf lopen kopen?
Was een ware horde die bij de Primera stond
Alweer een nieuwe userquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:33 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Gewoon een vergelijking waarmee hij wil aantonen dat ook het gezeik rond besnijdenissen tamelijk vermoeiend is.
Neuh vast niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die brakke streams kijkt denk ik.
Ik verander gewoon steeds van main en 7 jaar geleden was dat nog leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is ook nog maar jouw 10e account ofzo
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hou je smoel Jantje Arrogantje
Ik vind je weer irritant.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Voel je nou niet aangesproken man. Gaat nergens over die geuzennaam.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik begin bijna te twijfelen... Al begon hij ook al bij te draaien en een echte allemansvriend te worden op zijn vorige account.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou een stuk liever overkomen op je nieuwe account.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rensje post eens normaal of ik klap je in elkaar.
Smoofiequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Ik begin bijna te twijfelen... Al begon hij ook al bij te draaien en een echte allemansvriend te worden op zijn vorige account.
Mwa, daar liep hij behoorlijk te kankeren de laatste tijd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Ik begin bijna te twijfelen... Al begon hij ook al bij te draaien en een echte allemansvriend te worden op zijn vorige account.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dat zei jouw gymleraar gisteren ook, voordat ie jou mee naar achteren nam
VODKAAAAquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rensje post eens normaal of ik klap je in elkaar.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nu lijk je net geo, ga nou niet zielig doen dat je nu aan het drinken bent op FOK!quote:
Nee Vertonghen riep dat uit zn ******arrogantekutkop na die bekerfinale die in 2 wedstrijden moest omdat het om [KNVB]quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voel je nou niet aangesproken man. Gaat nergens over die geuzennaam.
Ik ga niet nepdronken doen op FOK! Wie zegt dat ik dronken ben? Ik zeg alleen Vodkaaaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu lijk je net geo, ga nou niet zielig doen dat je nu aan het drinken bent op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |