Ik vind je weer irritant.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hou je smoel Jantje Arrogantje
Voel je nou niet aangesproken man. Gaat nergens over die geuzennaam.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik begin bijna te twijfelen... Al begon hij ook al bij te draaien en een echte allemansvriend te worden op zijn vorige account.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou een stuk liever overkomen op je nieuwe account.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rensje post eens normaal of ik klap je in elkaar.
Smoofiequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Ik begin bijna te twijfelen... Al begon hij ook al bij te draaien en een echte allemansvriend te worden op zijn vorige account.
Mwa, daar liep hij behoorlijk te kankeren de laatste tijd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Ik begin bijna te twijfelen... Al begon hij ook al bij te draaien en een echte allemansvriend te worden op zijn vorige account.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dat zei jouw gymleraar gisteren ook, voordat ie jou mee naar achteren nam
VODKAAAAquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rensje post eens normaal of ik klap je in elkaar.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nu lijk je net geo, ga nou niet zielig doen dat je nu aan het drinken bent op FOK!quote:
Nee Vertonghen riep dat uit zn ******arrogantekutkop na die bekerfinale die in 2 wedstrijden moest omdat het om [KNVB]quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voel je nou niet aangesproken man. Gaat nergens over die geuzennaam.
Ik ga niet nepdronken doen op FOK! Wie zegt dat ik dronken ben? Ik zeg alleen Vodkaaaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu lijk je net geo, ga nou niet zielig doen dat je nu aan het drinken bent op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |