cellencomplex.... sinds wanneer zit ik in de bak?quote:
Vandaag ben ik helemaaaaaal ontspannenquote:Klinkt niet al te relaxed allemaal?
Dat idd....quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Lot88 het volgende:
En wat als oma vroegtijdig wegvalt. Het is voor oma ook nogal een belasting. Heb je net je zorgenkind de deur uit kan je weer opnieuw beginnen..
Je mist wat he...... Oma zou het niet moeten hoeven doen... opvoeden hoort in principe door de ouders zelf gedaan te worden.... en als het even kan zelfs nog goed ook ... en dat vinden genoeg ouders al lastig vast.... en nu moet Oma weer aan de slagquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef debeterebob het volgende:
Oma hoeft het niet te doen. Maar als zij het uit liefde of verantwoordelijkheid doet, zie ik er geen bezwaar in.
Nee... vertel... wat zijn jouw bezwaren....quote:Je snapt sowieso mijn bezwaren tegen beperkingen wel toch?
die sprak engels?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef shewantsagentlemen het volgende:
We can't live with women, but also without them. They can be angels when they know it is best to act like that, but they also can be devils.
We love them, we hate them and most of all. We don't understand them 100%.
Sometimes we listen to them and doing everything they want. But sometimes we think it's enough of their games.
Afz: woordvoerder van Henny Huisman
tofheid,,,,quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef PeuRac het volgende:
Je vriendinnetje aan de telefoon hebben als ze dronken is
whehe ik heb: cola water en koffie likeur:') en elke keer neem ik 1 slokje van t glas om ste beurtenquote:
Komt de surpriseshow nog terug?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef shewantsagentlemen het volgende:
We can't live with women, but also can't live without them. They can be angels when they know it is best to act like that, but they also can be devils.
We love them, we hate them and most of all. We don't understand them 100%.
Sometimes we listen to them and doing everything they want. But sometimes we think it's enough of their games.
Afz: woordvoerder van Henny Huisman
Het is schattig, die van mij is dan super lief (is ze altijd al, maar dan nog meer), maar kan zich ook ongelofelijk opwinden over kleine dingenquote:
ik heb rosé bier.....quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whehe ik heb: cola water en koffie likeur:') en elke keer neem ik 1 slokje van t glas om ste beurten
kaas kaas... of die andere kaas?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef El_Matador het volgende:
Koffie (uiteraard), fruit en kaas.
Dat vind je leuk >>>> dat opwinden over kleine dingen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef PeuRac het volgende:
Het is schattig, die van mij is dan super lief (is ze altijd al, maar dan nog meer), maar kan zich ook ongelofelijk opwinden over kleine dingen
Ik lust geen rosé en bier drink ik ook al niet meerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb rosé bier.....
Bier voor echte vrouwen
Ik snap je punt prima. Sterker nog in principe ben ik het met je eens. Alleen kan het voorkomen dat het anders is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mist wat he...... Oma zou het niet moeten hoeven doen... opvoeden hoort in principe door de ouders zelf gedaan te worden.... en als het even kan zelfs nog goed ook ... en dat vinden genoeg ouders al lastig vast.... en nu moet Oma weer aan de slag
[..]
Nee... vertel... wat zijn jouw bezwaren....
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik lust geen rosé en bier drink ik ook al niet meer
Niet boos worden, maar meer druk maken over dingen. Over dat d'r huisgenootje depri is ofso. Het is schattig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind je leuk >>>> dat opwinden over kleine dingen?
Nee wel een van de vrachtwagen gevallen en al 4 jaar op zee verdwaalde Noord-Koreaanse koelkast.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef -Engel- het volgende:
Heb ik al een amerikaanse koelkast gewonnen?
Er wordt aan gewerkt. De mini-playbackshow maakt momenteel meer kans. Bulletje is aan lager wal geraakt en heeft de centen nodig om weer normaal te kunnen leven. Henny heeft besloten om hem te helpen door een kleine reeks mini-playbackshows te doen.quote:
Doet hij het dan nog wel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee wel een van de vrachtwagen gevallen en al 4 jaar op zee verdwaalde Noord-Koreaanse koelkast.
dit is toch niet serieus he?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef shewantsagentlemen het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt. De mini-playbackshow maakt momenteel meer kans. Bulletje is aan lager wal geraakt en heeft de centen nodig om weer normaal te kunnen leven. Henny heeft besloten om hem te helpen door een kleine reeks mini-playbackshows te doen.
Jacques d'ancona zal ook van de partij zijn alsmede Barry Stevens die uiteraard continu zal zeggen "vooral doorgaan!".
Henny is in bespreking met Reinout Arnie Oerlemans om de shows te laten produceren door EyeWorks. Zodra de onderhandelingen zijn afgerond, hopen we u op korte termijn erna te informeren.
Jij wil meedoen?quote:
Je hoeft niet te kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee dan weet ik zeker dat ik de kabel televisie ga opzeggen..
Dan gewoon opzeggen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
eigenlijk wel want er is niets anders op tv
Vrijheid..... ethiek.... heel zwart wit gezegd.... wie zegt dat die mensen echt vrij zijn.... of beter gezegd de omgeving en fam. die er mee te doen heeft..... is het makkelijk om af te bakenen? nee en daar ligt het probleem in dezen dan ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
Ik snap je punt prima. Sterker nog in principe ben ik het met je eens. Alleen kan het voorkomen dat het anders is.
En mijn bezwaar is dat je vrijheid van mensen inperkt op een subjectieve en gevaarlijke manier. Iemand anders gaat voor jou bepalen of jij wel of geen kind mag. En stel dat dan niet mag, wat ga je dan doen? Aborteren? Castreren? Allemaal vet ingrijpend.
Heb ik geen ervaring mee....quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee wel een van de vrachtwagen gevallen en al 4 jaar op zee verdwaalde Noord-Koreaanse koelkast.
De echte kaas is om te huilen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kaas kaas... of die andere kaas?
Ah leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef shewantsagentlemen het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt. De mini-playbackshow maakt momenteel meer kans. Bulletje is aan lager wal geraakt en heeft de centen nodig om weer normaal te kunnen leven. Henny heeft besloten om hem te helpen door een kleine reeks mini-playbackshows te doen.
Jacques d'ancona zal ook van de partij zijn alsmede Barry Stevens die uiteraard continu zal zeggen "vooral doorgaan!".
Henny is in bespreking met Reinout Arnie Oerlemans om de shows te laten produceren door EyeWorks. Zodra de onderhandelingen zijn afgerond, hopen we u op korte termijn erna te informeren.
Dat weten we niet, want hij is voor het laatst gesignaleerd op 3 mei 2011 ergens op de Noordzee.quote:
Gelukkig hebben we nog kwaliteitsprogramma's als Koefnoen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
eigenlijk wel want er is niets anders op tv
Je bent niet in DE blijkbaar.... waardan wel... Dubai?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De echte kaas is om te huilen...
Een pakje Roquefort van 100 gram kost 16 euro...
De importtaks is belachelijk hoog (om de lokale markt te beschermen en dat werkt goed), en lokaal zijn ze in dingen goed (de meest bizarre fruitsoorten, sapjes, bier, soepjes, koffie) maar ook moeilijk goeie import te krijgen.
Wat in Nederland "even naar de Mediamarkt gaan" us, om :"even wat electronica te kopen", ben je hier een dag mee bezig. En dan slaag je vaak nog niet.
love it idd <3quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog kwaliteitsprogramma's als Koefnoen.
vraag mijn collega wel ff.... die vist graag... heeft ie ook gelijk een mooi verhaalquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
Nadat hij of zij deze uit de Noordzee heeft gevist.
Jeje, ik woon al 7 maanden in Bogotá, lieverd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bent niet in DE blijkbaar.... waardan wel... Dubai?
vakantie adresjequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jeje, ik woon al 7 maanden in Bogotá, lieverd.
Beter.
Iedereen is welkom om de pracht van de mensen hier te komen bewonderen. De overdonderende vriendelijkheid is heerlijk warm, zelfs in een koude stad als Bogotá.quote:
Met de kerst?quote:
Ergens in mijn geheugen zat het wel....quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef El_Matador het volgende:
Jeje, ik woon al 7 maanden in Bogotá, lieverd.
Maar ik misschien wel als ik geld en lef hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ergens in mijn geheugen zat het wel....
ennuh Lot88 ik ga hier denk ik nooit naar toe.... ik ga lievernaar E_M als ie weer eens hier in de buurt is ofzo.
Waarom niet? Het is veilig en geweldig leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ergens in mijn geheugen zat het wel....
ennuh Lot88 ik ga hier denk ik nooit naar toe.... ik ga lievernaar E_M als ie weer eens hier in de buurt is ofzo.
Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar ik misschien wel als ik geld en lef heb
Waarom niet eerst naar Malta waar Barbus woont? Dichterbij en veiliger dan Colombia.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar ik misschien wel als ik geld en lef heb
Lol omdat ik Elmatador vaker gesproken hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet eerst naar Malta waar Barbus woont? Dichterbij en veiliger dan Colombia.
Soms moet je gewoon iets doen. Naar Colombia gaan is nog niet eens zo heel raar. Zo lang je maar niet bij de Farc gaat zoals die Nederlandse bitch dan gaat het goedquote:
Goed punt. El mata heb ik wel eens gemeet en Barbus nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lol omdat ik Elmatador vaker gesproken heb
Ik niet maar krijg wel regelmatig grote broer adviezen van hem whehequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed punt. El mata heb ik wel eens gemeet en Barbus niet
Wordt het niet een keer tijd om je grote broer te ontmoeten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik niet maar krijg wel regelmatig grote broer adviezen van hem whehe
Hij komt nooit in Nederlandquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt het niet een keer tijd om je grote broer te ontmoeten?
Ook als ik alleen reis en ergens alleen dien te verblijvenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef El_Matador het volgende:
Waarom niet? Het is veilig en geweldig leuk.
Ik ben gek op cultuur maar niet op muggen en op warmtequote:Mijn beste vrienden willen ook komen (de een doet zijn master, de ander is 6 weken geweest). Als de cultuur je aanstaat, zal je het heerlijk vinden.
Daar heb ik serieus nooit last van....quote:En niks geen opdringerige mannen. Verre van.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet eerst naar Malta waar Barbus woont? Dichterbij en veiliger dan Colombia.
Arme jij ... wilde je nog zo graag alleen in het bakje en kreeg je dat niet voor elkaarquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Iedereen die weleens in de breakdance heeft gezeten naast een dikke vrouw begrijpt de SGP angst om een zetel te moeten delen.
Fat bitches put the break in breakdance you know.
If the mountain doesn't come to allah, then allah will bring the moutain to him.quote:
Is een idee voor volgend jaarquote:
Wow! Van alle wazige posts die ik ooit hier gelezen heb win jij het!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Iedereen die weleens in de breakdance heeft gezeten naast een dikke vrouw begrijpt de SGP angst om een zetel te moeten delen.
Fat bitches put the break in breakdance you know.
Welnee, er zijn ergere postsquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wow! Van alle wazige posts die ik ooit hier gelezen heb win jij het!
Ik wil best gezelschap, en ik respecteer iedereen... maar als 16 jarige magere Nederlandse knaap naast een dikke Suri mama in de breakdance is gewoon klappen vangen, klaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Arme jij ... wilde je nog zo graag alleen in het bakje en kreeg je dat niet voor elkaar
Joh... wat zielig....
Misschien een rare vraag, maar wat is de breakdance?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik wil best gezelschap, en ik respecteer iedereen... maar als 16 jarige magere Nederlandse knaap naast een dikke Suri mama in de breakdance is gewoon klappen vangen, klaar.
En nul moeite he? Nul moeite...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wow! Van alle wazige posts die ik ooit hier gelezen heb win jij het!
Moet je een weekje van dieet wisselenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik wil best gezelschap, en ik respecteer iedereen... maar als 16 jarige magere Nederlandse knaap naast een dikke Suri mama in de breakdance is gewoon klappen vangen, klaar.
zon ronddraaiende kermisattractie met G-krachten en shitquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar wat is de breakdance?
Ik ben inmiddels al een eckte vent.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Moet je een weekje van dieet wisselen
Hoe heb je dat zo snel gedaan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al een eckte vent.
We mogen jou zeker ook niet voerderen na die tijd?quote:
Als 16 jarige kereltje neem je vriendjes mee... dan hoef je niet naast anderen.... klaar...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
16 jaar ouder worden en een beetje trainen en piktrekkenquote:
grote jongenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
16 jaar ouder worden en een beetje trainen en piktrekken
Niet elke vriendengroep is deelbaar door 2quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als 16 jarige kereltje neem je vriendjes mee... dan hoef je niet naast anderen.... klaar...
ding op de kermis wat ronddraait en nog meer ronddraait en vroeger was het leuk maar tegenwoordig wil ik liever fotoschietenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
mwah... same old mequote:
Kaneelquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij krijg je er echt niet meer in... brrrrrrquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ding op de kermis wat ronddraait en nog meer ronddraait en vroeger was het leuk maar tegenwoordig wil ik liever fotoschieten
hey tjik ja goed hoor en met jou?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LOTJEDa's lang gelee
Hoe istie meid?
En geen water toch? Maar nu ben je nog lief en pluizig toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ik ben een gremlin... don't feed after midnight
tofquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ik ben een gremlin... don't feed after midnight
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We mogen jou zeker ook niet voerderen na die tijd?
Botsauto's. Breakdance.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gevaaaaaaaaaaaaarlijk.... zo lief en pluizig daarvoor... en dan AAAAAAAAARGH moehahaha
Wat?quote:
a Gosie.....quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niet elke vriendengroep is deelbaar door 2
ik mag niet klagen, al doe ik dat wel erg graag hoorquote:
Geen water... geen eten... en als je mazzel hebt lief en pluizig....quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En geen water toch? Maar nu ben je nog lief en pluizig toch?
En toch wil ik een knuffel van jouquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gevaaaaaaaaaaaaarlijk.... zo lief en pluizig daarvoor... en dan AAAAAAAAARGH moehahaha
Ja verdomde kut is dat hoor.quote:
''het is ingewikkeld'' zou mijn facebook status eer aan doen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, al doe ik dat wel erg graag hoor![]()
Hoe is het in de liefde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |