Pissig?quote:Op zondag 2 september 2012 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meid zeur niet zo.. Ik zei slechts dat IK haar niet zo zag en toen werd je pissig...
Ok, helder.quote:Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Die reactie heb ik gemist.
Ik praat over de persoon.. niet over de partij.
Job Cohen vond ik bijv. echt bar slecht... dus hele grote verbetering.
Meid hou op, ik zie alleen JHP niet als mp-kandidaat. PUNTquote:Op zondag 2 september 2012 00:04 schreef starla het volgende:
[..]
Pissig?![]()
Hoe jij het visualiseert: 'Starla gooit met katten en schilderijen want zij is het niet met mij eens!!!! Stoom komt uit haar oren!!! Dood en verderf!!!!'![]()
Hoe starla erbij zit: 'Neemt nog een slokje wijn, luistert naar Val Emmich en typt lekker vandan'
Een stotterende premier? Lekker is dat.quote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, helder.
Ik vond Cohen een uitgesproken type voor een mp-functie...
Verbindend.. Al doet doet Samsom het op dat punt vooralsnog ook heel goed..
Het lijkt me voor de sfeer verstandiger om niet meer op je in te gaan. Fijn weekend, starla.quote:Op zondag 2 september 2012 00:08 schreef starla het volgende:
[..]
Een stotterende premier? Lekker is dat.
'Ob-b-b-b-b-ama, how are y-y-y-y-you d-d-d-d-doing?'
Ik ben absoluut partijdig, maar ik zie en zag in hem het meest mp-waardige optreden iedere keer... Verbinden, samen oplossingen willen zoeken, en toch voor je eigen visie staan.. Deed hij héél goedquote:Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Leuke jongen, intelligente kerel, soms iets te opportunistisch, een leider.
Ik denk dat hij een veel betere leider van het kabinet zou zijn dan dat Rutte is. Mocht Samson deze keer niet de eerste minister worden dan geef ik hem een goede kans voor de eerstvolgende parlementsverkiezing.
Nou ja, ik ben bloedserieus. Die man kan geen fatsoenlijke zin uitspreken zonder te stotteren. Dat is toch geen geschikte spokesman voor je land?quote:Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de sfeer verstandiger om niet meer op je in te gaan. Fijn weekend, starla.
Starla, ik zei nee.quote:Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef starla het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben bloedserieus. Die man kan geen fatsoenlijke zin uitspreken zonder te stotteren. Dat is toch geen geschikte spokesman voor je land?
Hopelijk wordt de PvdA de grootste partij. Een paar jaar geleden gaf ik geen cent voor die partij maar er is duidelijk het een en ander in positieve zin veranderd, al voordat Samson de leider werd maar ook sindsdien.quote:Ik ben absoluut partijdig, maar ik zie en zag in hem het meest mp-waardige optreden iedere keer... Verbinden, samen oplossingen willen zoeken, en toch voor je eigen visie staan.. Deed hij héél goed
Ik hoop met je meequote:Op zondag 2 september 2012 00:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de PvdA de grootste partij. Een paar jaar geleden gaf ik geen cent voor die partij maar er is duidelijk het een en ander in positieve zin veranderd, al voordat Samson de leider werd maar ook sindsdien.
Dit topic ging toch over Samson?quote:Op zondag 2 september 2012 01:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het was een vergissing, niet een grotere vergissing dan die Rutte een paar keer maakte.
Er is wel een verschil tussen een belangrijk punt als de staatsschuld waar iemand over liegt en een samenwerking tussen 3 ziekenhuizen waar iemand zich in vergist. (liegen is expres iets onwaars zeggen, vergissen is per ongeluk iets onwaars zeggen.)quote:Op zondag 2 september 2012 00:54 schreef starla het volgende:
mbt de samenwerking van ziekenhuizen:
NOS: 'heeft u gelogen?'
Samson: 'Nee'
NOS: 'had u dan een foutje gemaakt?'
Samson: 'Nee, ik was gewoon te enthousiast'
Are you shitting me? Die gast heeft het over constructies die helemaal niet bestaan!![]()
Zijn inderdaad geen leugens meer, dat noemen we confabuleren. Easy on the alcohol Samson
quote:Op zondag 2 september 2012 01:34 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Hij hakkelt minder dan die vorige
Waarom nu weer zo'n onderbuikgedachte?quote:een onbetrouwbare gluiperd, links lullen en rechts vullen zullen we maar zeggen.
Geloof je hier nu echt in??? Man die knakker lacht zich dood als hij als twee of derde uit de bus komt. Even lekker flirten met de VVD en voor je het weet herken je de PVDA niet meer. Ik spreek uit ervaring, want elke keer is het weer het zelfde ritueel na de verkiezingen. Grootspraak tijdens de campagne maar oh wee als de kaarten eenmaal verdeeld zijn, dan gaan we regelrecht met zijn allen de afgrond in. En Samsom zit al grijnzend toe te kijken, arm in arm samen met Minister President Rutte.quote:Op zondag 2 september 2012 02:53 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Waarom nu weer zo'n onderbuikgedachte?
Mensen lijken soms te vergeten dat de meeste politici echt wel vanuit bepaalde idealen in de politiek zitten (of ze nu van rechter- of linkerzijde komen). De nodige van hen kunnen beter verdienen in het bedrijfsleven, maar ze kiezen ervoor om in de kamer te gaan zitten.
Wat betreft dat 'links lullen, rechts vullen' wil ik zeggen: veel linkse politici lijken er tenminste nog de moeite voor te doen om bepaalde linkse idealen na streven, hoewel sommigen van hen in de val vallen van gemakzuchtigheid: ergens bestuurslid worden voor veel geld etc.
Maar de nodige rechtse politici doen niet eens de moeite om te verbergen dat ze blijven hangen in hun eigen 'plaat': als je een uitkering hebt, werk je gewoon niet hard genoeg... en arm en ziek zijn is blijkbaar een keuze voor sommige van hen. Tja, als je niet beter weet vanuit je eigen Wassenaarse en Aerdenhoutse opvoeding...
Kortom: daarom geef ik de voorkeur aan mensen die links lullen, en soms rechts vullen in plaats van mensen die simpelweg rechts lullen en rechts vullen.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de PvdA de grootste partij. Een paar jaar geleden gaf ik geen cent voor die partij maar er is duidelijk het een en ander in positieve zin veranderd, al voordat Samson de leider werd maar ook sindsdien.
Zie je Bram, als Samsom al een favoriet is van een favoriet van Pechtold. Als Samsom Rutte al verdedigt... weet wat je doet.quote:
Eens.quote:Op zondag 2 september 2012 13:07 schreef raptorix het volgende:
Een slimme kerel, die zich niet met politiek zou moeten bemoeien.
Samsom/de PvdA moet helemaal niks, behalve rustig de verkiezingsuitslag afwachten.. Dan bezien wat de mogelijkheden zijn en dan pas bepalen waar de voorkeur van de PvdA ligt (gebaseerd op die mogelijkheden dus).quote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef kaatje50 het volgende:
'Samsom moet keuze maken'
DEN HAAG - PvdA-lijsttrekker Diederik Samsom moet een keuze maken of hij voor een linkse coalitie gaat na de verkiezingen op 12 september.
Foto: ANP
Dat heeft SP-leider Emile Roemer gezegd in het tv-programma Eva Jinek op Zondag.
Roemer herhaalde dat hij een rechts blok niet aan een meerderheid gaat helpen en rekent erop dat andere linkse partijen dat ook niet zullen doen.
Ook gaf hij aan geen vicepremier te willen worden onder Mark Rutte en dat hij niet tevreden zou zijn als hij geen premier wordt. ''Dan zijn we niet groot genoeg geworden'', aldus Roemer
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)ampaign=nunl_twitter
Juist omdat hij tegen was ging hij kernfysica studerenquote:Op zondag 2 september 2012 13:19 schreef starla het volgende:
Hij is slim inderdaad, een kernfysicus zelfs, die nota bene tegen kernenergie is.
In welke zin dan slecht? Hij weet wel een hoop kiezers van de SP weg te halen. In dat opzicht doet hij het dus gewoon goed (los van je politiek kleur of hoe je Samsom als persoon vindt)quote:Op zondag 2 september 2012 13:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Hij is net zo slecht als Rutte en Roemer, ietsje beter ivg dan met Wilders
Mag jij zeggen hoor met zo'n avatarquote:Op zondag 2 september 2012 11:48 schreef Manco299 het volgende:
Ik vind hem een amateur, komt over als ik wil wel maar ik kan niet.
Dubio bedoel je denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 14:22 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind Diederik Samson erg goed overkomen en het lijkt mij ook een echte eerlijke vent die met beide benen op de grond staat en echt breekt met al zijn voormalige PvdA partijgenoten. In het interview op RTL4 met vd Vorst kreeg je een goed beeld van hem als persoon en daarom ben ik nu in duplo of ik niet toch mijn stem aan hem en de PvdA ga geven op 12 september.
Ha, ha, hij is zo amateuristisch dat hij alle debatten (tot nu toe) wint en als een speer stijgt in de peilingen.. Heeeel amateuristisch dus, LOLquote:Op zondag 2 september 2012 11:48 schreef Manco299 het volgende:
Ik vind hem een amateur, komt over als ik wil wel maar ik kan niet.
Dat terwijl keer op keer blijkt dat de PvdA gewoon solide financieel beleid voert. De begrotingstekorten in regeringen met PvdA-deelname zijn zelfs lager dan gemiddeld.quote:Op zondag 2 september 2012 01:24 schreef MrBaas het volgende:
Rutte loog expres over de staatsschuld, enkel en alleen om de PvdA zwart te maken. Om een beeld te creëren dat de PvdA alleen maar geld uitgeeft en niet verdiend.
Dit berichtje is tekenend voor de verhoudingen. De SP is weer als vanouds bezig om de PvdA te zeggen wat ze moeten doen. En waarom? Omdat de SP nu wegzakt in de peilingen en straks weer buitenspel komt te staan. SP en VVD kunnen niet samenwerken, PvdA en VVD kunnen dat wel; dat hebben ze al bewezen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef kaatje50 het volgende:
'Samsom moet keuze maken'
DEN HAAG - PvdA-lijsttrekker Diederik Samsom moet een keuze maken of hij voor een linkse coalitie gaat na de verkiezingen op 12 september.
Foto: ANP
Dat heeft SP-leider Emile Roemer gezegd in het tv-programma Eva Jinek op Zondag.
Roemer herhaalde dat hij een rechts blok niet aan een meerderheid gaat helpen en rekent erop dat andere linkse partijen dat ook niet zullen doen.
Ook gaf hij aan geen vicepremier te willen worden onder Mark Rutte en dat hij niet tevreden zou zijn als hij geen premier wordt. ''Dan zijn we niet groot genoeg geworden'', aldus Roemer
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)ampaign=nunl_twitter
Heeft er niemand een lijstje met hoe snel de staatsschuld gestegen is en welk kabinet er zat?quote:Op zondag 2 september 2012 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat terwijl keer op keer blijkt dat de PvdA gewoon solide financieel beleid voert. De begrotingstekorten in regeringen met PvdA-deelname zijn zelfs lager dan gemiddeld.
En Rutte hamert zo op de staatsschuld (62% bbp) om het vooral maar niet te hoeven hebben over de torenhoge hypotheekschuld van 104% bbp; de hoogste ter wereld. Want de VVD doet helemaal niets om die schuld aan te pakken. Sterker nog: de VVD gaat liever door met het belonen van schuldvorming via de hypotheekrenteaftrek.
Hopelijk komt dit punt de komende anderhalve week nog prominenter naar voren, want tot dusver sneeuwt het onder.
Maak je geen zorgen, ik weet heel erg goed wat ik doe. Als ik een van de twee partijen aan het eersteministerschap kan helpen dan doe ik dat, als het een gelopen race is dan stem ik op de SP. De machtsstrijd is nu even belangrijker dan je principes. Helaas, maar linkse mensen moeten dat nu wel onder ogen zien. Zet voor 1 keer je principes opzij en kies voor de partij die van deze twee partijen de verkiezingen lijkt te gaan winnen. Op die manier kan je Rutte het torentje uitschoppen en dat willen alle linkse mensen graag, nietwaar?quote:Op zondag 2 september 2012 03:11 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
[..]
Zie je Bram, als Samsom al een favoriet is van een favoriet van Pechtold. Als Samsom Rutte al verdedigt... weet wat je doet.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2012 01:24 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een belangrijk punt als de staatsschuld waar iemand over liegt en een samenwerking tussen 3 ziekenhuizen waar iemand zich in vergist. (liegen is expres iets onwaars zeggen, vergissen is per ongeluk iets onwaars zeggen.)
Rutte loog expres over de staatsschuld, enkel en alleen om de PvdA zwart te maken. Om een beeld te creëren dat de PvdA alleen maar geld uitgeeft en niet verdiend.
Wat Samsom verkeerd zei is dat er 3 ziekenhuizen met elkaar samenwerkten, dit klopt niet maar dat zijn ze wel van plan om te doen maar op dit moment is dat nog niet zo.
Kijk eens naar foto's van 2003, behalve zijn haar en een stropdasje is er niet veel veranderd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:59 schreef klaaskippegaas het volgende:
Samsom is een marketingproduct.
Ineens een net pak met stropdas en een ingestudeerde quote van Reagan.
Hij doet het goed maar het is te gemaakt en zo kun je geen land leiden.
Ik hou het toch maar bij Roemer.
En elflettterig bevestigt het hiermee zelf ook al, PVDA zal weer naar rechts draaien.En hij geeft hiermee zelf al aan, hoe onbetrouwbaar Samsom eigenlijk is met zijn mooie sociale plannen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit berichtje is tekenend voor de verhoudingen. De SP is weer als vanouds bezig om de PvdA te zeggen wat ze moeten doen. En waarom? Omdat de SP nu wegzakt in de peilingen en straks weer buitenspel komt te staan. SP en VVD kunnen niet samenwerken, PvdA en VVD kunnen dat wel; dat hebben ze al bewezen.
De vraag was wat je van Samsom vindt, niet om een pro-SP babbel te gaan houdenquote:Op zondag 2 september 2012 18:40 schreef Babbelegoegje het volgende:
Ik denk, dat mensen dit voor de verkiezingen weer even goed moeten beseffen, Zowel VVD, die met plezier de strijd tussen de linkse- en links midden partijen aanziet en er het liefst nog even met een pookje in zou porren, als PVDA, die met haar nieuwe, van de SP overgenomen, punten nu denkt te scoren, nadat ze de SP kort daarvoor op die punten juist hard had aangevallen, wat niet getuigd van de wil, om Nederland samen wat menselijker en socialer te maken, maar meer duidt op een concurrentiestrijd van hun kant, hetgeen niet wijst op de oprechte sociale bedoelingen van de PVDA. Even doordenken en terugkijken is dus wel gewenst voor je weer 'terugstapt' naar de PVDA, misschien was je nu op SP overgestapt, omdat je vorige keer op het mooie kontje van Bos was gevallen en je daaraan flink hebt bezeerd. Maar nu dreig je te vallen op de mooie lippen van Samsom. En dat maakt misschien straks wel weer meer kapot dan je lief is.
,
[..]
En elflettterig bevestigt het hiermee zelf ook al, PVDA zal weer naar rechts draaien.En hij geeft hiermee zelf al aan, hoe onbetrouwbaar Samsom eigenlijk is met zijn mooie sociale plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |