Ben voor hoor, maar wel een met kwaliteiten graag..quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:40 schreef starla het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een vrouwelijke minister-president. Toch te gek voor woorden dat we nog NOOIT een vrouwelijke premier hebben gehad?
Ik selecteer mensen liever op kwaliteit dan op geslacht of andere onbelangrijke kenmerken voor de functie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:40 schreef starla het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een vrouwelijke minister-president. Toch te gek voor woorden dat we nog NOOIT een vrouwelijke premier hebben gehad?
Niet zo naief. Jij weet net zo goed als ik dat er veel vrouwen prima als premier kunnen functioneren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik selecteer mensen liever op kwaliteit dan op geslacht of andere onbelangrijke kenmerken voor de functie.
Zoals?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef starla het volgende:
[..]
Niet zo naief. Jij weet net zo goed als ik dat er veel vrouwen prima als premier kunnen functioneren.
Zie jij mij dat ergens ontkennen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef starla het volgende:
[..]
Niet zo naief. Jij weet net zo goed als ik dat er veel vrouwen prima als premier kunnen functioneren.
VVD: Jeanine Hennis-Plasschaert (geliefd bij de bevolking, natuurlijk mede vanwege haar uiterlijk, brede kennis)quote:
Jeanine Hennis-Plasschaert ??? Mevrouw ik hou mijn rug niet recht mbt de weigerambtenaren Jeanine Hennis-Plasschaert ??quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef starla het volgende:
[..]
VVD: Jeanine Hennis-Plasschaert (geliefd bij de bevolking, natuurlijk mede vanwege haar uiterlijk, brede kennis)
GL: Femke Halsema (toentertijd iig, echt een vrouw met ballen, haar politieke ideeën vind ik overigens abject)
Femke noemde ik ook alquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef starla het volgende:
[..]
VVD: Jeanine Hennis-Plasschaert (geliefd bij de bevolking, natuurlijk mede vanwege haar uiterlijk, brede kennis)
GL: Femke Halsema (toentertijd iig, echt een vrouw met ballen, haar politieke ideeën vind ik overigens abject)
Ach ja, jij hebt natuurlijk de absolute feitelijke waarheid in pacht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jeanine Hennis-Plasschaert ??? Mevrouw ik hou mijn rug niet recht mbt de weigerambtenaren Jeanine Hennis-Plasschaert ??
Nee, dank je..
Oei, ik ben het niet madame eens en dat wordt niet gepikt...Sneu..quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:53 schreef starla het volgende:
[..]
Ach ja, jij hebt natuurlijk de absolute feitelijke waarheid in pacht.
Hoe oud ben je? 14?quote:Een smerrige rooie.
Precies het ging hier over Samsom al heb me even laten afleiden, waarvoor excuses uiteraardquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 14?
Persoonlijk stem ik nooit zozeer op mensen, maar op partijprogramma's, maar ik moet zeggen dat Samsom wel duidelijk een verbetering is ten opzichte van de stotterende / krampachtig overkomende Cohen.
Owh> Want? Zijn grootmoedige reactie richting VVD of iets anders?quote:
Welke reactie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh> Want? Zijn grootmoedige reactie richting VVD of iets anders?
Dat zeker.. Maar sinds zijn "Rutte is betrouwbaar"-uitlating zie ik steeds meer VVD-ers die hem ineens mogenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Welke reactie?
Gewoon... hij is niet op zijn mond gevallen.
Zit volgens mij prima in zijn stukken.
Ik pik het wel. Ik vind het alleen typisch hoe jij een mening als waarheid verkondigt. Ik VIND haar een prima premier. En mij sneu noemen siert je niet. Neem een stuk zeep en spoel je mond.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oei, ik ben het niet madame eens en dat wordt niet gepikt...Sneu..
Meid zeur niet zo.. Ik zei slechts dat IK haar niet zo zag en toen werd je pissig...quote:Op zondag 2 september 2012 00:00 schreef starla het volgende:
[..]
Ik pik het wel. Ik vind het alleen typisch hoe jij een mening als waarheid verkondigt. Ik VIND haar een prima premier. En mij sneu noemen siert je niet. Neem een stuk zeep en spoel je mond.
Die reactie heb ik gemist.quote:Op zondag 2 september 2012 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeker.. Maar sinds zijn "Rutte is betrouwbaar"-uitlating zie ik steeds meer VVD-ers die hem ineens mogen
Que?? We gaan het over make-up mbt to tv-optredens hebben?? Zou me niet verbazen als Samsom van DAT aspect geen kaas heeft gegeten en het maar gewoon laat gebeuren... En wat boeit het ook, gaat over de inhoud toch??quote:Op zondag 2 september 2012 00:00 schreef Sjaan-P het volgende:
Hij heeft altijd teveel make-up op bij tv-optredens. Ik vraag me dan af of zo'n man niet de ballen heeft om te protesteren tegen de visagiste of dat het hem niet uit maakt.
Inderdaad, politiek gaat over de inhoud!quote:Op zondag 2 september 2012 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Que?? We gaan het over make-up mbt to tv-optredens hebben?? Zou me niet verbazen als Samsom van DAT aspect geen kaas heeft gegeten en het maar gewoon laat gebeuren... En wat boeit het ook, gaat over de inhoud toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |