Pissig?quote:Op zondag 2 september 2012 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meid zeur niet zo.. Ik zei slechts dat IK haar niet zo zag en toen werd je pissig...
Ok, helder.quote:Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Die reactie heb ik gemist.
Ik praat over de persoon.. niet over de partij.
Job Cohen vond ik bijv. echt bar slecht... dus hele grote verbetering.
Meid hou op, ik zie alleen JHP niet als mp-kandidaat. PUNTquote:Op zondag 2 september 2012 00:04 schreef starla het volgende:
[..]
Pissig?![]()
Hoe jij het visualiseert: 'Starla gooit met katten en schilderijen want zij is het niet met mij eens!!!! Stoom komt uit haar oren!!! Dood en verderf!!!!'![]()
Hoe starla erbij zit: 'Neemt nog een slokje wijn, luistert naar Val Emmich en typt lekker vandan'
Een stotterende premier? Lekker is dat.quote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, helder.
Ik vond Cohen een uitgesproken type voor een mp-functie...
Verbindend.. Al doet doet Samsom het op dat punt vooralsnog ook heel goed..
Het lijkt me voor de sfeer verstandiger om niet meer op je in te gaan. Fijn weekend, starla.quote:Op zondag 2 september 2012 00:08 schreef starla het volgende:
[..]
Een stotterende premier? Lekker is dat.
'Ob-b-b-b-b-ama, how are y-y-y-y-you d-d-d-d-doing?'
Ik ben absoluut partijdig, maar ik zie en zag in hem het meest mp-waardige optreden iedere keer... Verbinden, samen oplossingen willen zoeken, en toch voor je eigen visie staan.. Deed hij héél goedquote:Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Leuke jongen, intelligente kerel, soms iets te opportunistisch, een leider.
Ik denk dat hij een veel betere leider van het kabinet zou zijn dan dat Rutte is. Mocht Samson deze keer niet de eerste minister worden dan geef ik hem een goede kans voor de eerstvolgende parlementsverkiezing.
Nou ja, ik ben bloedserieus. Die man kan geen fatsoenlijke zin uitspreken zonder te stotteren. Dat is toch geen geschikte spokesman voor je land?quote:Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de sfeer verstandiger om niet meer op je in te gaan. Fijn weekend, starla.
Starla, ik zei nee.quote:Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef starla het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben bloedserieus. Die man kan geen fatsoenlijke zin uitspreken zonder te stotteren. Dat is toch geen geschikte spokesman voor je land?
Hopelijk wordt de PvdA de grootste partij. Een paar jaar geleden gaf ik geen cent voor die partij maar er is duidelijk het een en ander in positieve zin veranderd, al voordat Samson de leider werd maar ook sindsdien.quote:Ik ben absoluut partijdig, maar ik zie en zag in hem het meest mp-waardige optreden iedere keer... Verbinden, samen oplossingen willen zoeken, en toch voor je eigen visie staan.. Deed hij héél goed
Ik hoop met je meequote:Op zondag 2 september 2012 00:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de PvdA de grootste partij. Een paar jaar geleden gaf ik geen cent voor die partij maar er is duidelijk het een en ander in positieve zin veranderd, al voordat Samson de leider werd maar ook sindsdien.
Dit topic ging toch over Samson?quote:Op zondag 2 september 2012 01:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het was een vergissing, niet een grotere vergissing dan die Rutte een paar keer maakte.
Er is wel een verschil tussen een belangrijk punt als de staatsschuld waar iemand over liegt en een samenwerking tussen 3 ziekenhuizen waar iemand zich in vergist. (liegen is expres iets onwaars zeggen, vergissen is per ongeluk iets onwaars zeggen.)quote:Op zondag 2 september 2012 00:54 schreef starla het volgende:
mbt de samenwerking van ziekenhuizen:
NOS: 'heeft u gelogen?'
Samson: 'Nee'
NOS: 'had u dan een foutje gemaakt?'
Samson: 'Nee, ik was gewoon te enthousiast'
Are you shitting me? Die gast heeft het over constructies die helemaal niet bestaan!![]()
Zijn inderdaad geen leugens meer, dat noemen we confabuleren. Easy on the alcohol Samson
quote:Op zondag 2 september 2012 01:34 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Hij hakkelt minder dan die vorige
Waarom nu weer zo'n onderbuikgedachte?quote:een onbetrouwbare gluiperd, links lullen en rechts vullen zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |