SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Nee. Ik kijk het zo op UitzendingGemistquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:
Het loopt hier niet bepaald storm... kijkt iedereen naar peggeld vs de PVV groep?
Wilders moet dit vaker doen. Ik geniet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk het zo op UitzendingGemist
Ik moest een beetje denken aan:quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wilders moet dit vaker doen. Ik geniet.
Ach ach, is dat zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest een beetje denken aan:
Welke games gaan er gespeeld worden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb morgen waarschijnlijk mijn PS3 weer!!!!![]()
Kan ik weer een marathon houden sinds Witte Donderdag(5 april dus,bijna 5 maanden geleden)![]()
Ik moet eerst die HDD vervangenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Welke games gaan er gespeeld worden?
Och ja, d'r was nog zo iets...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik moet eerst die HDD vervangen
Die populisten daarquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wilders moet dit vaker doen. Ik geniet.
Oke, wat zou jij dan tegen 'Peggeld' of 'die populisten' willen zeggen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die populisten daar
Dat Roemerfilmpje tussendoor
welke filmpjes??quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die populisten daar
Dat Roemerfilmpje tussendoor
Ik weet het niet, ik ben niet goed in debatteren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke, wat zou jij dan tegen 'Peggeld' of 'die populisten' willen zeggen?
Dat filmpje waarin Roemer kennelijk Japans heeft geleerd. Wedden dat hij Accel World kijkt?quote:
Ik hoopte dat hij wat zou zeggen.... aan de andere kant..quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat filmpje waarin Roemer kennelijk Japans heeft geleerd. Wedden dat hij Accel World kijkt?
Link?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat filmpje waarin Roemer kennelijk Japans heeft geleerd. Wedden dat hij Accel World kijkt?
Ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij wat zou zeggen.... aan de andere kant..
Kownichi waaaa... <roemer> deeeeeeeeeesuuuuuuuu.
Ik vind zowel discussiëren als debatteren heel leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben niet goed in debatteren.
En dat is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind zowel discussiëren als debatteren heel leuk.
Aaah. Je herinnert me nog aan iets dat ik moet doen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Op Geert Wilders stemmen natuurlijk!
Gewoon zo van, wat ik niet hoor, is er niet? Hmmm...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef Kyubey het volgende:
De manga van Binbougami ga! Is trouwens wel grappig, maar ik ga niet meer aan de anime beginnen. Nog zoveel te kijken
Ah, een mug. Kans om mijn nieuwe oordopjes uit te testen
Gewoon zo van, een bult is een ding, als het geluid maar weg is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gewoon zo van, wat ik niet hoor, is er niet? Hmmm...
Wel een beetje mee eens ja. Als ik gewoon rustig kan slapen is het niet zo erg.... behalve als het een bult onder m'n voet betreft oidquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gewoon zo van, een bult is een ding, als het geluid maar weg is.
Klik op mijn sig voor de volledige GIF.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Holy shit wtf gebeurt er met kyubey
Ja ik kende 'm alquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Klik op mijn sig voor de volledige GIF.
Kan ik niet kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Kyubey het volgende:
BPN, kijk maar op uitzending gemist. Ergens rond het bijna-einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtfNSFW
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Leukkkquote:Op zondag 2 september 2012 01:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke SAO wat the fuck, deze episode was dus weer keivet
Ik heb er wel nog steeds een haat/liefde verhouding meequote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 01:02 schreef 2Happy4U het volgende:
op wat voor shit zoek jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtfNSFW
![]()
Ik ga zo hard in mijn broek schijten van het lachen als zij nu zwanger blijkt te zijn. Om vervolgens nooit meer de serie te kijken.quote:
Ze staat in de OP in de keuken. Hoezo emancipatiequote:Op zondag 2 september 2012 03:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja laten we duelen om Asuna, want ze is een bezit en heeft geen eigen wil en zo.
Ik heb SAO gedropped.quote:Op zondag 2 september 2012 03:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja laten we duelen om Asuna, want ze is een bezit en heeft geen eigen wil en zo.
Niet cool man. Aan de andere kant... Kirito was weer eens ubertier... misschien is dat ook wel enigszins saai?quote:
KIJK MIJ OVERPOWERED ZIJN EN COOL EN NIETS FOUT DOEN, NIEMAND IS TEGEN MIJ OPGEWASSEN, LONE WOLF, FRONT LINE.quote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet cool man. Aan de andere kant... Kirito was weer eens ubertier... misschien is dat ook wel enigszins saai?
Ik heb het wel gehad met al die clichés.quote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet cool man. Aan de andere kant... Kirito was weer eens ubertier... misschien is dat ook wel enigszins saai?
Eens, maar Shinji is gewoon normaal hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 12:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
KIJK MIJ OVERPOWERED ZIJN EN COOL EN NIETS FOUT DOEN, NIEMAND IS TEGEN MIJ OPGEWASSEN, LONE WOLF, FRONT LINE.
Ja, zo weten we al wat er gaat gebeurenwees eerder een normaal persoon. Haruyuki en Shinji zijn weer het andere uiterste.
Nou ja, er zijn wel meerdere anime die mijn seal of approval krijgen hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 13:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als je zo kritisch naar elke anime gaat kijken blijft er niet veel over om te kijken, behalve je godtier EVANGERRION errmarrgerrd.
quote:Op zondag 2 september 2012 13:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als je zo kritisch naar elke anime gaat kijken blijft er niet veel over om te kijken, behalve je godtier EVANGERRION errmarrgerrd.
K-ON! is UBERMASTERPENETRATINGTHESKYGODTIER!quote:Op zondag 2 september 2012 13:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 13:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
K-ON! is UBERMASTERPENETRATINGTHESKYGODTIER!
kiss x sis op hd tv kijkenquote:Op zondag 2 september 2012 13:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo nu thuis,PS3 op HD tv aansluiten
Marathon tijd
Kan,ik heb dan ook 2 HDMI kabels(1 PC en 1 PS3)quote:
Zo ik heb me nu ook aangemeldquote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Arashimashou het volgende:
Vraag me niet waarom ik nu pas html5 voor youtube gebruik... maar WAT EEN VERADEMING. (Ik dacht dat ie dat automatisch deed)
Huh wat? Vertelquote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Arashimashou het volgende:
Vraag me niet waarom ik nu pas html5 voor youtube gebruik... maar WAT EEN VERADEMING. (Ik dacht dat ie dat automatisch deed)
Nou, als ik 50, 60 tabs heb gaat flash nogal moeilijk doen heb ik het idee. Ik heb de html 5 versie nog niet met zoveel tabs geprobeerd, maar ik zie wel meteen dat hij veel sneller reageert. Het vergroten en verkleinen van video's gaat veel fijner. (Hoewel dat vroeger (3 jaar terug?) met flash ook altijd fijn kon... maar nu niet meer)quote:
Ik zou het proberen. Je kunt altijd terug.quote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef gniffie het volgende:
Bij mij crasht die altijd als ik 5 youtube dingen tegelijk open zet en pauzeren duurt heel lang. Dit lost dat dus deels op?
Dalijk ontploft mijn computerquote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zou het proberen. Je kunt altijd terug.
Hoe kan ik die dan uploadenquote:Op zondag 2 september 2012 13:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ooooh, maak er een filmpke van. Spontaan ontploffende computers doen het altijd goed.
Hmm, die fase ben ik denk ik wel voorbij.quote:Op zondag 2 september 2012 13:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat klopt, maar omdat je Evangelion zo goed vindt, krijg ik een beetje het idee dat je veel daar mee vergelijkt en een anime als SAO kan daar gewoon niet tegen op
quote:Op zondag 2 september 2012 13:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
K-ON! is UBERMASTERPENETRATINGTHESKYGODTIER!
quote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef Tito_Makani het volgende:
Moet zeggen dat ik Visual Novels veel beter vind dan Manga/Anime![]()
Net Saya no Uta uit, wat een sfeer![]()
Zo beginnen aan Ever17 en dan Higurashi
Dat kan, ik zal het nogmaals zeggen; wie ben ik om te oordelen, ik kijk nog wekelijks Dakara Boku wa H ga Dekinai, Hagure Yuusha no Estetica enzoquote:Op zondag 2 september 2012 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, die fase ben ik denk ik wel voorbij.
te veel ecchi dusquote:Op zondag 2 september 2012 14:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat kan, ik zal het nogmaals zeggen; wie ben ik om te oordelen, ik kijk nog wekelijks Dakara Boku wa H ga Dekinai, Hagure Yuusha no Estetica enzo
Echt?quote:Op zondag 2 september 2012 14:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
wtf html5 fuckt mijn hele youtube op
Snel uitzetten anders is je computer eraanquote:Op zondag 2 september 2012 14:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Google Chrome en Firefox hebben goede html5 ondersteuning.quote:Op zondag 2 september 2012 14:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Je kan nooit té veel ecchi kijken. Daarnaast kijk ik ook wel ''normale'' anime hoorquote:
Bij het vergroten en verkleinen van een video blijft een gedeelte zwartquote:
Nou.... het KAN wel te veel zijn.... maar dan hebben we het over vele vele vele Gigabytes per dag 12 uur.quote:Op zondag 2 september 2012 14:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je kan nooit té veel ecchi kijken. Daarnaast kijk ik ook wel ''normale'' anime hoor
je moet eens wat aan je tab gebruik doen, 50/60 is ongewoonlijk ziek..quote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou, als ik 50, 60 tabs heb gaat flash nogal moeilijk doen heb ik het idee. Ik heb de html 5 versie nog niet met zoveel tabs geprobeerd, maar ik zie wel meteen dat hij veel sneller reageert. Het vergroten en verkleinen van video's gaat veel fijner. (Hoewel dat vroeger (3 jaar terug?) met flash ook altijd fijn kon... maar nu niet meer)
Nu je het zegt, eigenlijk kan ik het me ook niet voorstellen dat je 50/60 tabs zou openen..quote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet eens wat aan je tab gebruik doen, 50/60 is ongewoonlijk ziek..
Och, valt mee... Na 60 tabs in Firefox crasht hij en moet je opnieuw beginnen (dan kan je niet meer je sessie herstellen).quote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet eens wat aan je tab gebruik doen, 50/60 is ongewoonlijk ziek..
10-20 kan ik mij nog enigsinds voorstellen..quote:Op zondag 2 september 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, eigenlijk kan ik het me ook niet voorstellen dat je 50/60 tabs zou openen..
je opent elke link in een nieuw venster/tab?quote:Op zondag 2 september 2012 14:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Och, valt mee... Na 60 tabs in Firefox crasht hij en moet je opnieuw beginnen (dan kan je niet meer je sessie herstellen).
Heb dat onlangs nog gekregen, en heb nu al 16 tabs.
welke?....quote:
Alleen interne linken niet. Meestal wel. Ik sluit regelmatig ook wat, maar er blijft ook wel wat staan. Dan ga ik de volgende keer (bij het starten van Firefox) weer verder.quote:Op zondag 2 september 2012 14:21 schreef mschol het volgende:
[..]
je opent elke link in een nieuw venster/tab?
Wauw, masturbeer je daar ook bij? Dat wil ik wel graag weten!quote:
Ja meerdere keren per filmpjequote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wauw, masturbeer je daar ook bij? Dat wil ik wel graag weten!
quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hentai in animevorm
Meeste doujins of h-mangas![]()
Ik vind die van Accel World zeer goed.quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hentai in animevorm
Sommige doujins of h-manga
quote:Op zondag 2 september 2012 14:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vind die van Accel World zeer goed.
quote:
Wow toch wel een van de beste, ben erop klaargekomen. Wel jammer dat alle cum ernaast vliegt.quote:Op zondag 2 september 2012 14:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Boku no Pico is een goede, die moet je proberen.
Waar al die FOK!kers zittenquote:Op zondag 2 september 2012 13:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
In welke world zit jij trouwens?
Wachtquote:
Het blijft echt in je hoofd zittenquote:Op zondag 2 september 2012 14:37 schreef Kyubey het volgende:
Ik kan niet stoppen met dat oneechan imotofilmpje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ik Yui zie ben ik vaak plotseling voorstander van postnatale abortus.quote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het blijft echt in je hoofd zitten![]()
[ afbeelding ]
Ach hier is het wel overduidelijkquote:
Ach, wie ben jij...quote:Op zondag 2 september 2012 14:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik Yui zie ben ik vaak plotseling voorstander van postnatale abortus.
daar kan je geen plaatjes postenquote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef robin007bond het volgende:
Nee he. Het gaat op de oude voet verder.
Hup naar IRC iedereen.
Ik zal even kijken hoe ik heetquote:
Harem anime hè, wat kun je daar ook van verwachten.quote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze staat in de OP in de keuken. Hoezo emancipatie
Als ze zwanger blijkt te zijn krijgen ze een NPC-baby oid?
Niet lang meer denk ik.quote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat hij het duel gaat winnen? Ik niet.quote:Op zondag 2 september 2012 12:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
KIJK MIJ OVERPOWERED ZIJN EN COOL EN NIETS FOUT DOEN, NIEMAND IS TEGEN MIJ OPGEWASSEN, LONE WOLF, FRONT LINE.
Ja, zo weten we al wat er gaat gebeurenwees eerder een normaal persoon. Haruyuki en Shinji zijn weer het andere uiterste.
Die eerstequote:
Welk duel?quote:Op zondag 2 september 2012 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je dat hij het duel gaat winnen? Ik niet.
quote:Op zondag 2 september 2012 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet lang meer denk ik.Zoiets vermoed ik eigenlijk ook. Beide uitkomsten zijn in ieder geval niet erg, imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu op IRC kanaal!!quote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef robin007bond het volgende:
Nee he. Het gaat op de oude voet verder.
Hup naar IRC iedereen.
1080p, alleen al voor de hogere bitrate.quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm wat zal ik doen een film in 720p downloaden die 3gb is of ene film in 1080P dat 6gb is
quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm wat zal ik doen een film in 720p downloaden die 3gb is of ene film in 1080P dat 6gb is
720p tenzij je een 40"+ scherm hebt waar je minder als 2,5m vanaf zit..quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
720p it isquote:Op zondag 2 september 2012 15:54 schreef mschol het volgende:
[..]
720p tenzij je een 40"+ scherm hebt waar je minder als 2,5m vanaf zit..
1080P,is beterquote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
gefixtquote:Op zondag 2 september 2012 16:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar goed, jij hebt ook dat 42'' LG scherm
Ik moet meer FOK!ken blijkbaarquote:
Jouw UIquote:
Awwquote:Op zondag 2 september 2012 16:07 schreef mschol het volgende:
![]()
m'n pa heeft het welbekende politievirus..
Daarom dus een Unix-like OSquote:Op zondag 2 september 2012 16:07 schreef mschol het volgende:
![]()
m'n pa heeft het welbekende politievirus..
joquote:Op zondag 2 september 2012 16:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Jouw UI
Doe deze.
[ afbeelding ]
[..]
Aww
en verder geen haat op Ainsley hehquote:
dan kan hij niet meer werken i.v.m. programma's die nodig zijn..quote:Op zondag 2 september 2012 16:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Daarom dus een Unix-like OS
ik mag het gaan oplossenquote:
wat een slet iddquote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een slet is azunyan ook.
[ afbeelding ]
Geilquote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Emiya-kun laat zich niet verleiden.quote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen hechten geen waarde aan materialistische troep.quote:Op zondag 2 september 2012 16:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Emiya-kun laat zich niet verleiden.
[ afbeelding ]
gr grquote:Op zondag 2 september 2012 16:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Emiya-kun laat zich niet verleiden.
[ afbeelding ]
zoveel betalen voor alleen het vast houden van een handquote:
Wel lief dat je de zwakkeren en gehandicapten in de samenleving ook nog de kans op liefde gunt.quote:
Wil jij mijn waifu/husbando zijn?quote:Op zondag 2 september 2012 16:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik
Nee grapje, heeft ze niet.
quote:Op zondag 2 september 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel lief dat je de zwakkeren en gehandicapten in de samenleving ook nog de kans op liefde gunt.
Leuke knul.quote:Op zondag 2 september 2012 16:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn hasubando is natuurlijk
[ afbeelding ]
Sorry, ik ben geen homo.quote:Op zondag 2 september 2012 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil jij mijn waifu/husbando zijn?
Ik wil wel je waifu zijnquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil wel je waifu zijnIk ben puur
A harem is forming!quote:Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik meerde waifu's mag hebben dan![]()
Ik mag wel meebeslissen danquote:Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik meerde waifu's mag hebben dan![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar hebben jullie waifu's wel hun eigen video
quote:Some discovered jazz from Sakamichi no Apollon, others like me discovered "anime" from jazz. Wonderful either way.
Human ultimate weapon = Ultimate waifuquote:
Je ziet gelijk het contrast tussen de series.quote:
Ok.quote:Op zondag 2 september 2012 17:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik mag wel meebeslissen danWil niet dat je met sletten gaat
Ik heb ze nog gewaarschuwd.quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef .Cake. het volgende:
Jullie hebben weer gespammed of niet? In 5/6 uur weer flink vol.
Mi dispiace.
je hebt niks gemist, er worden alleen waifu's verhandeld..quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef .Cake. het volgende:
Mi dispiace.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef .Cake. het volgende:
Mi dispiace.
Anime zuigt, Sterren Springen is veel beter jwzquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beste Hunter X Hunter arc is bezig
Ik voel me altijd een beetje forever alone met anime de laatste tijd... Echt mensen weten niet wat het is, laatst weer iemand: "oja van die poppetjes"
Godver.
En allemaal wel bagger kijken op tv, verbreed je horizon grmbl [/klacht]
quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me altijd een beetje forever alone met anime de laatste tijd... Echt mensen weten niet wat het is, laatst weer iemand: "oja van die poppetjes"
Godver.
1.4 miljoen kijkersquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Anime zuigt, Sterren Springen is veel beter jwz
Overhalen is me niet gelukt, maar ik ken wel mensen die af en toe een serie checken... Of die alleen death note en naruto hebben gezien...quote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Herkenbaar Sint. Maar goed, veel vrienden weet ik te overtuigen, dus dan is het tof.
Dat laatste herken ik ookquote:Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
1.4 miljoen kijkers_
Nederland
[..]
Overhalen is me niet gelukt, maar ik ken wel mensen die af en toe een serie checken... Of die alleen death note en naruto hebben gezien...
Helemaal enthousiast tot ze iets anders gevonden hebbenquote:
Of nou ja, dan zeggen ze "eigenlijk hou ik niet zo van anime, maar Death Note was de uitzondering." of zoquote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helemaal enthousiast tot ze iets anders gevonden hebben
Kutmensenquote:Op zondag 2 september 2012 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of nou ja, dan zeggen ze "eigenlijk hou ik niet zo van anime, maar Death Note was de uitzondering." of zo
Ja. Heerlijke animequote:Op zondag 2 september 2012 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kutmensen![]()
![]()
Zal ik FMAB weer ppakken?
politie antwerpen manquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Godver.
Ik vond het een beetje eentonig worden, FMA, het ging niet echt ergens heen, je hebt de homunculi van de 7 hoofdzonden maar ze zijn echt al een eeuwigheid bezig met die verslaan, er zijn ook niet echt 'story arcs'.quote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso weet ik zeker dat Detroit Metal City echt iets voor jou is. Ik zou daar aan beginnen. Krijg je geen spijt van.
he niks mis met /a/quote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan heb je ook nog de overdreven animékijkers zoals de neckbeards wolvenshirts van /a/.
En daarnaast ook nog weaboos die naar de efteling cosplay meeting gaan
Ik voel me zo alleen
ondertussen verkleed jij je als sinterklaas *wijst naar UI*quote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan heb je ook nog de overdreven animékijkers zoals de neckbeards wolvenshirts van /a/.
Ik voel me zo alleen
Het is echt jouw type humor. Gewoon knotsgek, je zult het geweldig vinden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje eentonig worden, FMA, het ging niet echt ergens heen, je hebt de homunculi van de 7 hoofdzonden maar ze zijn echt al een eeuwigheid bezig met die verslaan, er zijn ook niet echt 'story arcs'.
Waarom denk je dat die serie iets voor mij is?
Ik kijk geen series met echte mensenquote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
politie antwerpen man
gewoon een matige politie serie van belgische bodem, gebaseerd op flikken maastricht..
beide geen hoogvliegers maar wel geinig
Download staat aanquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is echt jouw type humor. Gewoon knotsgek, je zult het geweldig vinden.![]()
Beloofd.
Als je daar één klein feitje over een anime niet weet wordt je gelijk gesloopt, soort grammarnazi's maar dan met animequote:
Mwoah het klopt wel dat je een week ofzo moet lurken en ze denken wel dat ze een elite community zijnquote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je daar één klein feitje over een anime niet weet wordt je gelijk gesloopt, soort grammarnazi's maar dan met anime
Nouja ik snap dat je bij 4chan moet intregreren, dat heb ik bij andere boards ook gedaan, maar daar is het echt azijnpissen eerste klasquote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mwoah het klopt wel dat je een week ofzo moet lurken en ze denken wel dat ze een elite community zijn
ik kijk ook weinig series met echte mensen en ben ook meer van de animatie.. maar die uitzonderingen die je daar noemt..quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk geen series met echte mensen
Paar uitzonderingen
- Saved by the bell
- Fresh prince
- Kenan & Kel
...
Ja ik ben meer van de animatieseries
HxHquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Godver.
Ik hoef niet grappig genoeg. Eentje is zelfs gestopt met anime en leest alleen maar manga's en spoilt mij af en toequote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Herkenbaar Sint. Maar goed, veel vrienden weet ik te overtuigen, dus dan is het tof.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk geen series met echte mensen
Paar uitzonderingen
- Saved by the bell
- Fresh prince
- Kenan & Kel
...
Ja ik ben meer van de animatieseries
Ah, balen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
HxH
[..]
Ik hoef niet grappig genoeg. Eentje is zelfs gestopt met anime en leest alleen maar manga's en spoilt mij af en toe
quote:
Mwhuahahaha.quote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
same here
voordeel is wel dat niemand commentaar geeft op wat je kijkt
Die series zijn baasquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk ook weinig series met echte mensen en ben ook meer van de animatie.. maar die uitzonderingen die je daar noemt..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
HEEEEEEEEL af en toe samen met een maat die HXH ook volgtquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die series zijn baas
Vast nog wel meer wat ik leuk vind, maar amerikaanse humor is eigenlijk meestal kut.
[ afbeelding ]Moet je deze man zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat die met zijn waifu skydiven
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die series zijn baas
Vast nog wel meer wat ik leuk vind, maar amerikaanse humor is eigenlijk meestal kut.
[ afbeelding ]kom op zeg, dat zijn echt bagger 13 in een dozijn amerikaanse sitcomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik al een sitcom leuk zou moeten vinden dan is het friends, als enige...
Ja hoor, als je het hebt over een slechte standaard kut bank-inde-huiskamer lachband kutshowquote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
kom op zeg, dat zijn echt bagger 13 in een dozijn amerikaanse sitcoms
als ik al een sitcom leuk zou moeten vinden dan is het friends, als enige...
zo zitten sitcoms in elkaar..quote:Op zondag 2 september 2012 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hoor, als je het hebt over een slechte standaard kut bank-inde-huiskamer lachband kutshow
fresh prince over moraal?quote:Fresh prince gaat om het moraal en normen en waarden in een familie, kenan en kel is gewoon humor
Het verschil tussen de straat jongen, ghetto coole boy Will, en de preppy, rijke familie. elke aflevering leer je weer wat, en brand mijn hart van wat Will nu weer geleerd heeft over fatsoen. Fantastisch.quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
zo zitten sitcoms in elkaar..
[..]
fresh prince over moraal?
en humor.. sitcom dus..
Ik heb ook dokuro-chan met iemand anders gezienquote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef Kyubey het volgende:
Ik kijk anime altijd alleen, behalve een paar episodes Madoka, een episode K-ON en een episode Dokuro-chan met een vriendin
het is maar wat je fantastisch noemt... ik hoorde te vaak een lachband voorbij komen iig voor een serie met moraal en normen en waarden...quote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het verschil tussen de straat jongen, ghetto coole boy Will, en de preppy, rijke familie. elke aflevering leer je weer wat, en brand mijn hart van wat Will nu weer geleerd heeft over fatsoen. Fantastisch.
dat is geheel situatie afhankelijk.. genoeg momenten waar dat niet zo is..quote:Friends: iemand komt binnen, gelijk al lachtband
Leuk toch.quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ook dokuro-chan met iemand anders gezien![]()
Waarom zo vijandigquote:Op zondag 2 september 2012 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
het is maar wat je fantastisch noemt... ik hoorde te vaak een lachband voorbij komen iig voor een serie met moraal en normen en waarden...
[..]
dat is geheel situatie afhankelijk.. genoeg momenten waar dat niet zo is..
I know that feel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me zo alleen
Shonen series zijn ook uitmelk mainstream voerquote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
I know that feel.
Er zijn weinig normale mensen die anime kijken. Zocht laatst ook op de marketplace van windows phone (inb4) naar manga app, lees je bij de recensies ook alleen maar: wooo, nu kan ik bleach en one piece lezen!.
Niets tegen Bleach en One Piece want ik heb ze nooit gezien, maar over het algemeen zijn het Bleach, One Piece, Naruto en Death Note die de mainstream vormen.
En da's gewoon een beetje jammer.
Die kant ga ik nu ook een beetje op. Nieuws als ik op sta en in de avond soms, met vooral Discovery, History en Comedy Central er tussendoor. De rest van de zenders kijk ik eigenlijk alleen als er een goede film op tv komt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een keer mee gelachen met een lachband. Zelfs wanneer het niet grappig was (bijna altijd). Toen besefte ik hoe echt slecht de serie was.
Ik kijk al meer dan 6 jaar geen tv meer (behalve het nieuws in de ochtend en het nieuws om 18:00 uur (mits ik thuis ben)).
Bij mij ook bijna alleen actualiteitenprogramma's en documentaires.quote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een keer mee gelachen met een lachband. Zelfs wanneer het niet grappig was (bijna altijd). Toen besefte ik hoe echt slecht de serie was.
Ik kijk al meer dan 6 jaar geen tv meer (behalve het nieuws in de ochtend en het nieuws om 18:00 uur (mits ik thuis ben)).
Ik zou een andere hobby gekozen hebben.quote:
Moeders zelfgemaakte loempia'squote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zou een andere hobby gekozen hebben.
Loempia'squote:
Het was nou niet echt de beste episode van soa.quote:Op zondag 2 september 2012 21:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond hem niet geweldig, maar wel "ok".
I don't see the problem sir.quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het was nou niet echt de beste episode van soa.
en ik weet ook al welke kant deze anime op gaat
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke anime?quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het was nou niet echt de beste episode van soa.
en ik weet ook al welke kant deze anime op gaat
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Goemon is wel leuk, het feit dat ze geen lange zinnen kan uitspreken hahaquote:Op zondag 2 september 2012 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oda Nobuna no yabou
[ afbeelding ]
Ik vind haar toch wel de beste character, en als ze eens ene lange zin uitspreekt lach je wel eventjesquote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Goemon is wel leuk, het feit dat ze geen lange zinnen kan uitspreken haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |