Sterren Springen wint kijkcijferstrijd weerquote:Sterren Springen wint kijkcijferstrijd weer.
De tweede aflevering van Sterren Springen op Zaterdag heeft bijna 1,6 miljoen kijkers getrokken. Daarmee scoort het SBS 6-programma, waarin bekende Nederlanders van de duikplank springen, beter dan een week geleden, toen bijna 1,5 miljoen mensen inschakelden.
Sterren Springen op Zaterdag was net als een week geleden het best bekeken entertainmentprogramma van de zaterdagavond. Alleen het achtuurjournaal op Nederland 1 bleef met ruim 1,6 miljoen kijkers de show voor en was de best bekeken uitzending van de dag.
De tweede aflevering van het dansprogramma Strictly Come Dancing, geprogrammeerd tegenover Sterren Springen op Zaterdag, trok ruim een miljoen kijkers naar Nederland 1. Ook dat is meer dan een week geleden, blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek.
De Golden Girls verloren echter kijkers. De Nederlandse versie van de Amerikaanse comedyserie, die eveneens vorige week van start ging, wist zaterdag 947 duizend mensen te trekken naar RTL 4. Een week geleden lag dat aantal nog boven de miljoen kijkers.
Ach, het is entertainment. En SBS. Dus discussies over wat "terecht" is of niet zijn niet echt relevant.quote:
Whaha die sprongquote:Op zondag 2 september 2012 19:36 schreef Maraca het volgende:
Sybrand van Haersma Buma die een poging doet
Zo'n 150 kilo ten opzichte van de overige deelnemers aan het programma.quote:Op maandag 3 september 2012 03:08 schreef ato het volgende:
Jaap terror ik snap die toegevoegde waarde niet, vreselijke man..
Vielen er nou deze week heel veel af en vorige week alleen Jordy Bernal? Of zijn er vorige week nou ook veel meer mensen afgevallen. Ik vrees dat zelfs dit programma te hoog gegrepen is voor mequote:Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Het was wel ietsjes eerlijker dan vorige week had ik het idee.
Halve finales
Volgende week zaterdag zijn de halve finales van Sterren Springen. In de halve eindstrijd zijn onder anderen Kelly van der Veer en Yuri van Gelder te zien. Zij gingen zaterdagavond door. Emile Ratelband, Myrthe Mylius en Marian Mudder vielen af. Ook Terror Jaap moest naar huis, ondanks zijn spectaculaire sprong van de 10 meter hoge plank.
Ik moest ook nog even zoekenquote:Op maandag 3 september 2012 09:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Vielen er nou deze week heel veel af en vorige week alleen Jordy Bernal? Of zijn er vorige week nou ook veel meer mensen afgevallen. Ik vrees dat zelfs dit programma te hoog gegrepen is voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |