abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116284046

Welkom in het FIFA 12 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page

- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com/
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/

- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

Trading tip voor FUT:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Pascal's toernooi:

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.

Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?

Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting

Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:35:40 #2
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116284060
Nieuwe TC aub.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:35:54 #3
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_116284081
Deze is de echte, deze zit aan de reeks vast!
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_116284135
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
Deze is de echte, deze zit aan de reeks vast!
Want die andere zit los ofzo ?
pi_116284168
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:

[..]

VDM heeft de pik op mij :(
pi_116284181
tvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:37:35 #7
321382 vandermar
pi_116284189
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet?
RvP; Feyenoord
pi_116284219
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet?
Klopt, maar ik snap het gewoon niet. Ik snap dat je daar niet meteen aan denkt maar nu is dat toch het geval!
pi_116284225
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef Rijst het volgende:

[..]

VDM heeft de pik op mij :(
pi_116284233
Ik luister nu naar Stan.
pi_116284303
Vandaag, we moesten naar Bladella toe, een boerenclub. Eenmaal aangekomen lopen er wat jongens stoer met een polo petje rond.
Na dat we een goede warming up hadden gedaan, begonnen we. De 1e helft was er niet veel speciaals, alleen kregen we een treffer nodig die niet nodig was, en we merkte dat ze goed combinatie voetbal speelden. 2-1 achter met rust.

De 2e helft begon goed, we hadden het spel in handen met een jongen uit ons team, die als een baas speelde. Brengt de tegenstander een meisje in en die zetten ze op die jongen, dat meisje was alleen maar aan het sliden, en ja hoor binnen 5 min was onze beste speler geblesseerd. Ik en de voorstopper zijn best lomp, maar het viel allemaal mee.

Na 15 minuten in de 2e helft, bleef dat meisje maar sliden, en ze schopte iemand uit ons team neer, en die blijkt nu een hersenschudding te hebben (een lichte). En toen werd het leuk, we gingen er als team echt voor vechten, en we gingen er lomp in. We waren goed bezig, bots bots, hard in de duels en daar hielden ik en de voorstopper wel van. Het ging er echt lekker hard aan toe en de scheids zag niks. We maakte 2-2.

Toen kregen zij de 100e vrije trap, en we hadden al een blunder van de keeper, en die jongen is 1.50 max. Hij kan niet keepen, is dik en kan niet lopen. Komt er een hoge bal van 40 meter, gaat het zo over hem heen, ja 3-2.
Toen werden we allemaal boos, nog harder werken, nog harder in de duels en de scheids bleef niks doen. Maar dat meisje bleef maar sliden, het was echt een monster. En toen uiteindelijk 3-2 verloren. Douchen en naar huis. Staan daar de mensen met hun polo petjes weer op ons te wachten, maar ze deden niks, en waren eigenlijk ook best aardig.
Ze hadden verteld dat hun het ook fijn vinden dat het er hard aan toe ging, maar ze hadden vorige week tegen nieuw woensel gespeeld, en daar waren ze gemeen, niet hard. En toen gaf hun laatste man een schop aan zo'n jongen, vlogen ze er met heel het team op, en ook nog met allemaal toeschouwers van 16 jaar, stuk of 20. het werd 1 gekken huis. Ze waarschuwden ons er voor. Eenmaal terug gekomen bij mijn clubje, begint onze aanvoerder te zeuren dat hij last heeft, etc. Maar hij is de grootste miet van het team, geen 1 duel aan gaan. En hij was nu al bang voor nieuw woensel. En daarbij kwam ook nog dat vorig jaar een jongen uit ons team daar had gespeeld, was 9/10x vechten. Dat wordt wat. Volgende week meer !
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_116284326
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag, we moesten naar Bladella toe, een boerenclub. Eenmaal aangekomen lopen er wat jongens stoer met een polo petje rond.
Na dat we een goede warming up hadden gedaan, begonnen we. De 1e helft was er niet veel speciaals, alleen kregen we een treffer nodig die niet nodig was, en we merkte dat ze goed combinatie voetbal speelden. 2-1 achter met rust.

De 2e helft begon goed, we hadden het spel in handen met een jongen uit ons team, die als een baas speelde. Brengt de tegenstander een meisje in en die zetten ze op die jongen, dat meisje was alleen maar aan het sliden, en ja hoor binnen 5 min was onze beste speler geblesseerd. Ik en de voorstopper zijn best lomp, maar het viel allemaal mee.

Na 15 minuten in de 2e helft, bleef dat meisje maar sliden, en ze schopte iemand uit ons team neer, en die blijkt nu een hersenschudding te hebben (een lichte). En toen werd het leuk, we gingen er als team echt voor vechten, en we gingen er lomp in. We waren goed bezig, bots bots, hard in de duels en daar hielden ik en de voorstopper wel van. Het ging er echt lekker hard aan toe en de scheids zag niks. We maakte 2-2.

Toen kregen zij de 100e vrije trap, en we hadden al een blunder van de keeper, en die jongen is 1.50 max. Hij kan niet keepen, is dik en kan niet lopen. Komt er een hoge bal van 40 meter, gaat het zo over hem heen, ja 3-2.
Toen werden we allemaal boos, nog harder werken, nog harder in de duels en de scheids bleef niks doen. Maar dat meisje bleef maar sliden, het was echt een monster. En toen uiteindelijk 3-2 verloren. Douchen en naar huis. Staan daar de mensen met hun polo petjes weer op ons te wachten, maar ze deden niks, en waren eigenlijk ook best aardig.
Ze hadden verteld dat hun het ook fijn vinden dat het er hard aan toe ging, maar ze hadden vorige week tegen nieuw woensel gespeeld, en daar waren ze gemeen, niet hard. En toen gaf hun laatste man een schop aan zo'n jongen, vlogen ze er met heel het team op, en ook nog met allemaal toeschouwers van 16 jaar, stuk of 20. het werd 1 gekken huis. Ze waarschuwden ons er voor. Eenmaal terug gekomen bij mijn clubje, begint onze aanvoerder te zeuren dat hij last heeft, etc. Maar hij is de grootste miet van het team, geen 1 duel aan gaan. En hij was nu al bang voor nieuw woensel. En daarbij kwam ook nog dat vorig jaar een jongen uit ons team daar had gespeeld, was 9/10x vechten. Dat wordt wat. Volgende week meer !
TL; DR.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:39:58 #13
321382 vandermar
pi_116284334
Cliffs?

Feyenoord morgen al om half 1 ;( is de rest van de middag zo lang ;( maandag school ;(

10 tot half 6 ;( 4 tussen uren ;(
RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:40:47 #14
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116284387
Het verhaal begon goed maar aan het einde werd het niet meer volgbaar.
pi_116284429
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het verhaal begon goed maar aan het einde werd het niet meer volgbaar.
Sorry, ik wou het een leuk einde geven, maar lukte niet
Maar ik blijf het gewoon een bazen wedstrijd geven, heb flinke schoppen uitgedeeld en gekregen. Zonder dat de tegenstander ging huilen. 1e x.
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:41:44 #16
321382 vandermar
pi_116284435
Tevens zelf uit eindhoven komen en een andere club een boeren club noemen :')
RvP; Feyenoord
pi_116284441
quote:

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116284442
quote:

Samenvatting: verslagen door een meisje.
pi_116284464
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
Tevens zelf uit eindhoven komen en een andere club een boeren club noemen :')
Dat is ook. Er zijn in Eindhoven boeren dorpen.
Bladel
Bergeijk
Dees
Reusel
Heeze
pi_116284482
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:

[..]

Nee, die kon alleen sliden, meer niet.
pi_116284487
Op wat voor baggerniveau speel je dat er meisjes meedoen trouwens? Is dat een G-elftal ofzo? :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:42:50 #22
321382 vandermar
pi_116284494
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:

[..]

Vroeger moesten wij ook eens tegen een ploeg met een meisje voetballen. Die gaf iemand uit mijn team een vuistslag recht in het gezicht _O- en een bloed kwam er uit zijn neus, prachtig!
RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:42:57 #23
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116284502
Als je nou ging vechten, moest je een Maradona doen, terwijl de tegenstander net weer omhoog wil, keihard met je knie hem knock out schoppen. Zal hem leren.
pi_116284515
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Op wat voor baggerniveau speel je dat er meisjes meedoen trouwens? Is dat een G-elftal ofzo? :D
hun spelen 2e klasse, zitten bij onze b1 in de competitie.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:43:13 #25
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116284522
quote:
Nee man, het G-niveau is veel hoger.
pi_116284531
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:

[..]

Vroeger moesten wij ook eens tegen een ploeg met een meisje voetballen. Die gaf iemand uit mijn team een vuistslag recht in het gezicht _O- en een bloed kwam er uit zijn neus, prachtig!
_O-
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:43:33 #27
321382 vandermar
pi_116284539
quote:
Heel enkel kom je een meisje tegen die vrij goed kan voetballen. Zo ook toen ik tegen een meisje moest voetballen en ik hiervoor typte :P
RvP; Feyenoord
pi_116284567
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als je nou ging vechten, moest je een Maradona doen, terwijl de tegenstander net weer omhoog wil, keihard met je knie hem knock out schoppen. Zal hem leren.
Nee, ik ben geen viezerik. Ik hou van harde duels, niet na trappen oid. Als er vechten komt, ben ik moraal riddertje, tot dat ze of mijn pap, of mij aan gaan raken en slaan, dan barst ik los
pi_116284581
Wat een kutverhaal, Marcie :(.
Je bent nu dus superblij omdat jullie lekker in het rond aan het trappen waren.
Leuk!
pi_116284618
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een kutverhaal, Marcie :(.
Je bent nu dus superblij omdat jullie lekker in het rond aan het trappen waren.
Leuk!
Ja, zonder dat ik veel vrije trappen tegen kreeg, een grote bek van tegenstander.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:44:46 #31
321382 vandermar
pi_116284620
Ik heb een hekel aan schopperijen, heb al een keer mijn hand daardoor gebroken en enkel band gescheurd.

Niet leuk ;(
RvP; Feyenoord
pi_116284635
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:

Gelukkig ben ik niet de enige die Stekelenburg een kut keeper in fifa vindt.
dat is die gozer die niks van fifa kan toch? Zonde om daar vids van te bekijken ;p
edit; nvm andere Jack dit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_116284648
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een hekel aan schopperijen, heb al een keer mijn hand daardoor gebroken en enkel band gescheurd.

Niet leuk ;(
Enkel band gescheurd door een schopperijen?
Hand? Hoe komt jouw hand bij zijn voet dan?
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:45:21 #34
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116284649
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:

Niet leuk ;(
Als ze komen op een teamgenoot pakken we diegene bij de nek, een Jaap Stammetje! :D
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:45:22 #35
321382 vandermar
pi_116284650
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

dat is die gozer die niks van fifa kan toch? Zonde om daar vids van te bekijken ;p
Zijn wel meer die er niets van kunnen :P
RvP; Feyenoord
pi_116284668
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Als ze komen op een teamgenoot pakken we diegene bij de nek, een Jaap Stammetje! :D
Hoe oud ben jij, welk niveau speel je , en waar sta jij?
pi_116284670
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Nee, ik ben geen viezerik. Ik hou van harde duels, niet na trappen oid. Als er vechten komt, ben ik moraal riddertje, tot dat ze of mijn pap, of mij aan gaan raken en slaan, dan barst ik los
Dus aan je mama mag ik wel zitten :+
pi_116284692
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Thorb het volgende:

[..]

Dus aan je mama mag ik wel zitten :+
Jij wel :*
Nee ze is er nooit bij voetbal bij.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:46:21 #39
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116284698
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij, welk niveau speel je , en waar sta jij?
Bijna 18, G en spits of verdediger, ligt eraan of de ego van ons team meedoet.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:46:42 #40
321382 vandermar
pi_116284728
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Enkel band gescheurd door een schopperijen?
Hand? Hoe komt jouw hand bij zijn voet dan?
Vol op mijn enkel van achteren.
Pakte mij bij de kraag en schopt mij onderuit, hand gebroken. Scheids floot niet eens :')

Met die gebroken arm was net met koninge dag, hand in het gips en mocht niet zuipen want pijnstillers :')
RvP; Feyenoord
pi_116284754
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Bijna 18, G en spits of verdediger, ligt eraan of de ego van ons team meedoet.
G :')
Spits - SP?
Verdediger, laatste man/voorstopper, links of rechtsback?
pi_116284768
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:

[..]

Pakte mij bij de kraag en schopt mij onderuit, hand gebroken. Scheids floot niet eens :')

Met die gebroken arm was net met koninge dag, hand in het gips en mocht niet zuipen want pijnstillers :')
Geen pijnstillers en wel zuipen was geen optie :'( ?
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:47:47 #43
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116284792
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:

[..]

G :')
Spits - SP?
Verdediger, laatste man/voorstopper, links of rechtsback?
Ik meen het echt hoor, is niet grappig. Als ik spits ben speel als ik midden, als ik verdediger ben ook in het midden, maar ik kan naar elke kant als het moet.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:47:48 #44
321382 vandermar
pi_116284795
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:

[..]

Geen pijnstillers en wel zuipen was geen optie :'( ?
Nee want anders zou het toch weer verkeerd gaan :'( was ook nog eens mijn rechterhand, kon dus helemaal niets :'(
RvP; Feyenoord
pi_116284800
Ik had een aantal maanden geleden een wedstrijd, was zo een ginger in dat team en die was me toch in het rond aan het beuken en trappen. Smerig ventje.
Dus hij maakte een sliding op me, en in mijn val trapte ik hem op zijn been zonder dat de scheids het zag :7.
Vervolgens ging hij helemaal door het lint en toen gingen we elkaar duwen en toen kwamen onze teammaatjes erbij en toen kwam de scheids er tussen :P.
pi_116284820
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:

[..]

Haha, hoe kan iemand jou zomaar bij de kraag vatten? pak hem aan dan. En ik heb vandaag ook 2 trappen op mijn kuit gehad, noppen staan in mijn kuit. Als je uitdeelt moet je ook incasseren. Zo werkt dat.
pi_116284868
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik meen het echt hoor, is niet grappig. Als ik spits ben speel als ik midden, als ik verdediger ben ook in het midden, maar ik kan naar elke kant als het moet.
Je speelt niet in de G
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:49:04 #48
321382 vandermar
pi_116284882
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Haha, hoe kan iemand jou zomaar bij de kraag vatten? pak hem aan dan. En ik heb vandaag ook 2 trappen op mijn kuit gehad, noppen staan in mijn kuit. Als je uitdeelt moet je ook incasseren. Zo werkt dat.
Ja uuh, hij liep achter mij, ik was laatste man, kom voor hem en wil de bal naar de keeper spelen. Hij pakt mijn kraag vast en haakt mij met opzet. Hand gebroken en hij mocht doorgaan en scoorde :')
RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:49:13 #49
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116284896
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Je speelt niet in de G
Jawel, speel in de G, bij de senioren...
pi_116284917
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Jawel, speel in de G, bij de senioren...
...
pi_116284934
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had een aantal maanden geleden een wedstrijd, was zo een ginger in dat team en die was me toch in het rond aan het beuken en trappen. Smerig ventje.
Dus hij maakte een sliding op me, en in mijn val trapte ik hem op zijn been zonder dat de scheids het zag :7.
Vervolgens ging hij helemaal door het lint en toen gingen we elkaar duwen en toen kwamen onze teammaatjes erbij en toen kwam de scheids er tussen :P.
Leuk verhaal!
Waar sta jij? Jij bent dus zo'n ranzige die het niet in duels kan winnen en maar vies gaat spelen. Als je dat bij mij of onze voorstopper doet, heb je echt een kut wedstrijd. Je staat niet langer dan 10 seconde denk ik.
pi_116284956
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ja uuh, hij liep achter mij, ik was laatste man, kom voor hem en wil de bal naar de keeper spelen. Hij pakt mijn kraag vast en haakt mij met opzet. Hand gebroken en hij mocht doorgaan en scoorde :')
Haha, wat een smeerlap.
pi_116284972
Ik speelde een keer tegen een agressieve gozer die steeds zat te slaan/duwen/op je voeten staan. Moesten we 5 jaar later weer tegen hem, we herkenden hem meteen. Vooraf al provoceren en toen kreeg hij na 30 minuten rood _O_
pi_116285042
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef Thorb het volgende:
Ik speelde een keer tegen een agressieve gozer die steeds zat te slaan/duwen/op je voeten staan. Moesten we 5 jaar later weer tegen hem, we herkenden hem meteen. Voraf al provoceren en toen kreeg hij na 30 minuten rood _O_
dat is wel baas :P
Ik had een bloeduitstorting gekregen, aan de zijkant van mijn knie. Door een spits die daar ook vol op ging staan. We speelde thuis, en ik herkende hem meteen. Eerste balcontact, was een hoge bal, bots lag hij al weer. Hele wedstrijd had ik de taak op me genomen om hem te schoppen, en uit te schakelen. Goed gelukt.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:52:58 #55
321382 vandermar
pi_116285082
Maar care, ik vind zelf voetballen kut, alleen met toernooitjes van de club doe ik nog aan voetbal. Daarnaast fluit ik altijd dames voetbal :P
RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:53:51 #56
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116285135
Vorig seizoen kreeg ik een knietje in dat plekje achter je knieschijf, godverdomme man. :')
pi_116285143
Moest ook een keer tegen een jongen die ik op vakantie in Frankrijk had ontmoet, dat soort dingen zijn altijd wel grappig :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:54:34 #58
321382 vandermar
pi_116285167
http://www.futhead.com/12/player/4221

Misschien IF, 2 goals 1 assist! Oud Feyenoord speler, weggepest door de leiding in de jeugd en door team genoten :') Speelde samen met RvP altijd en waren de 2 besten in die teams waar ze speelden.
RvP; Feyenoord
pi_116285171
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Leuk verhaal!
Waar sta jij? Jij bent dus zo'n ranzige die het niet in duels kan winnen en maar vies gaat spelen. Als je dat bij mij of onze voorstopper doet, heb je echt een kut wedstrijd. Je staat niet langer dan 10 seconde denk ik.
Bedankt!
Ik sta op het middenveld. Ligt er maar aan waar de trainer mij wilt hebben.
LM,RM,CM, kan het allemaal. Heb ook een jaartje als ST gespeeld,though.
Nee ik kon het prima in de duels winnen. Was een vrij makkelijke wedstrijd.
Maar hij was maar aan het uitdelen dus ik kon het niet laten }) .
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:55:33 #60
321382 vandermar
pi_116285215
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
Moest ook een keer tegen een jongen die ik op vakantie in Frankrijk had ontmoet, dat soort dingen zijn altijd wel grappig :P
Wij waren ook een keer op vakantie en Frankrijk en kwamen wij mensen uit ons dorp tegen _O- what are the odds :P aan het einde van die vakantie kwamen we ook nog mensen tegen die wij ook wel kenden en tegen die zoon voetbalde ik wel eens :P
RvP; Feyenoord
pi_116285233
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Bedankt!
Ik sta op het middenveld. Ligt er maar aan waar de trainer mij wilt hebben.
LM,RM,CM, kan het allemaal. Heb ook een jaartje als ST gespeeld,though.
Nee ik kon het prima in de duels winnen. Was een vrij makkelijke wedstrijd.
Maar hij was maar aan het uitdelen dus ik kon het niet laten }) .
Als ik die ginger was, had ik je toch nog een paar ontiegelijk harde schoppen gegeven.
pi_116285238
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
Ik moest laatst nog tegen een gozer die in groep 5 naar een andere school ging. Hij herkende me meteen, was wel leuk :).
pi_116285252
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef vandermar het volgende:

[..]

Wij waren ook een keer op vakantie en Frankrijk en kwamen wij mensen uit ons dorp tegen _O- what are the odds :P aan het einde van die vakantie kwamen we ook nog mensen tegen die wij ook wel kenden en tegen die zoon voetbalde ik wel eens :P
Dat heb ik ook wel eens gehad ja, net zoals een leraar en klasgenoot (maar die ging volgende dag al weg) :')
pi_116285272
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Als ik die ginger was, had ik je toch nog een paar ontiegelijk harde schoppen gegeven.
Ik kan ook prima uitdelen hoor.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:57:15 #65
321382 vandermar
pi_116285297
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Thorb het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens gehad ja, net zoals een leraar en klasgenoot :')
Vorig jaar kwam ik 7 oud klasgenoten tegen op vakantie _O-

Maar we waren dan ook samen op vakantie :@
RvP; Feyenoord
pi_116285314
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Ik kan ook prima uitdelen hoor.
Ja maar het feit dat jij ranzige acties doet, maakt mij boos. Incasseren kan ik ook, dat heb ik afgelopen jaar geleerd. Gewoon spelen met een gebroken duim, gekneusde knie, en ook al 1,5 jaar met kapotte knieen door een aanrijding, doen altijd pijn.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:57:54 #67
321382 vandermar
pi_116285322
Ik mis Suits ;(
RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:58:30 #68
321382 vandermar
pi_116285338
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ja maar het feit dat jij ranzige acties doet, maakt mij boos. Incasseren kan ik ook, dat heb ik afgelopen jaar geleerd. Gewoon spelen met een gebroken duim, gekneusde knie, en ook al 1,5 jaar met kapotte knieen door een aanrijding, doen altijd pijn.
WIe fietst er dan ook tegen scooter op :')
RvP; Feyenoord
pi_116285349
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
Ik mis Suits ;(
Ga dan Awkward kijken. Ze hebben zelfs een dik meisje daar voor jou.
pi_116285358
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ja want jij zat de hele tijd je tegenstander te trappen, maar dat is totaal niet ranzig! Lulhoofd :P.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:59:17 #71
321382 vandermar
pi_116285377
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef Rijst het volgende:

[..]

Ga dan Awkward kijken. Ze hebben zelfs een dik meisje daar voor jou.
Jonge, dat zeg je ook omdat ik het vanmiddag zei :') dat mokkel is een irritante draak trouwens :')
RvP; Feyenoord
pi_116285393
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:

[..]

WIe fietst er dan ook tegen scooter op :')
Ik ben in 3 jaar, 2x aangereden door een auto, allebei in Maart.
Knieen zijn echt kapot nu, kraken van alle kanten, als ik naar het ziekenhuis zou gaan, zou ik sowieso niet meer mogen voetballen. Ik moet ook altijd 80 min voetballen, omdat we geen andere laatste man hebben :')
pi_116285428
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Ja want jij zat de hele tijd je tegenstander te trappen, maar dat is totaal niet ranzig! Lulhoofd :P.
Dat is niet zo'n smerige overtreding, maar gewoon hard in de duels. dat van jou heeft niks met duel te maken ;)
pi_116285431
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ik ben in 3 jaar, 2x aangereden door een auto, allebei in Maart.
Knieen zijn echt kapot nu, kraken van alle kanten, als ik naar het ziekenhuis zou gaan, zou ik sowieso niet meer mogen voetballen. Ik moet ook altijd 80 min voetballen, omdat we geen andere laatste man hebben :')
Verstandige jongen ben je toch.
pi_116285473
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:

[..]

Verstandige jongen ben je toch.
Ja, wat moet ik doen? Ik heb er alleen last van als ik ga sporten. Ik ga naar het ziekenhuis, moet ik daar eerst gaan rennen of wat :P?
pi_116285502
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ja, wat moet ik doen? Ik heb er alleen last van als ik ga sporten. Ik ga naar het ziekenhuis, moet ik daar eerst gaan rennen of wat :P?
Een fysio zou een begin zijn.
pi_116285503
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:

[..]

Jonge, dat zeg je ook omdat ik het vanmiddag zei :') dat mokkel is een irritante draak trouwens :')
Echt he :') Hoe kan zo'n dik wijfn ou populair zijn

pi_116285531
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Dat is niet zo'n smerige overtreding, maar gewoon hard in de duels. dat van jou heeft niks met duel te maken ;)
Jawel hij haalt mij onderuit en ik doe 'hard' en ik tik hem nog eventjes aan.
Ik zie weinig verschil qua smerigheid in of je iemand met een luchtduel opzettelijk onder de zoden wilt trappen of dat je in je val een tik uitdeelt.
pi_116285536
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:

[..]

Een fysio zou een begin zijn.
Een jongen uit mijn klas zit al 3 jaar bij de fysio. Geen verschil, ze moeten eerst weten wat het is.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:02:30 #80
321382 vandermar
pi_116285561
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:

[..]

Echt he :') Hoe kan zo'n dik wijfn ou populair zijn

Ze is wel grappig :P maar ik houd niet van meisjes die grappig zijn :')
RvP; Feyenoord
pi_116285589
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Jawel hij haalt mij onderuit en ik doe 'hard' en ik tik hem nog eventjes aan.
Ik zie weinig verschil qua smerigheid in of je iemand met een luchtduel opzettelijk onder de zoden wilt trappen of dat je in je val een tik uitdeelt.
Ah wacht even.
Ik dacht dat terwijl hij jou slide, dat jij op zijn been gaat staan. op een been gaan staan is wat anders dan een schop uitdelen
pi_116285592
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Een jongen uit mijn klas zit al 3 jaar bij de fysio. Geen verschil, ze moeten eerst weten wat het is.
Je bent niet verplicht om 3 jaar daar te zijn. Je kan tegenwoordig in een keer door naar de fysio en die kunnen je altijd doorverwijzen naar het ziekenhuis.
pi_116285651
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ah wacht even.
Ik dacht dat terwijl hij jou slide, dat jij op zijn been gaat staan. op een been gaan staan is wat anders dan een schop uitdelen
Nee, hij haalde mij onderuit en ik viel.
Hij liep door maar in mijn val tikte ik hem nog even aan. Niet eens hard eigenlijk.
pi_116285677
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht om 3 jaar daar te zijn. Je kan tegenwoordig in een keer door naar de fysio en die kunnen je altijd doorverwijzen naar het ziekenhuis.
Als het weer erger wordt naar mate het seizoen, ga ik naar het ziekenhuis.
pi_116285698
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Nee, hij haalde mij onderuit en ik viel.
Hij liep door maar in mijn val tikte ik hem nog even aan. Niet eens hard eigenlijk.
Ik dacht dat je ranzig op zijn been ging staan :@
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:04:44 #86
321382 vandermar
pi_116285718
Zou UP Suarez wat zijn als wide CAM? Nee hé?
RvP; Feyenoord
pi_116285861
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:04 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je ranzig op zijn been ging staan :@
Nee joh, zo iemand ben ik niet :P.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:08:15 #88
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116285930
Ik ben in de verdediging een Roy Keane, gemene spelletjes spelen, onderuit schoppen. Tot nu toe er nog niet uitgehaald, door de scheids tenminste niet.
pi_116285945
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Nee joh, zo iemand ben ik niet :P.
Zou echt tegen jou willen voetballen. Weet niet wat jouw sterke punten zijn, ik ben vrij klein als laatste man, niet super snel, maar fysiek sterk en sterk in de dekking
pi_116285972
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben in de verdediging een Roy Keane, gemene spelletjes spelen, onderuit schoppen. Tot nu toe er nog niet uitgehaald, door de scheids tenminste niet.
Ik een Alex.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:10:25 #91
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116286030
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ik een Alex.
Bij een toernooi moesten we tegen een tokkie team, nou ja, zat zo'n een steeds kankerneger te zeggen tegen onze speler, na een tijd kwam een van ons te hard in, ik eens niet en wouden ze gaan vechten. Dat is ook gebeurd, lekker opstoken en dan los komen.
pi_116286071
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Zou echt tegen jou willen voetballen. Weet niet wat jouw sterke punten zijn, ik ben vrij klein als laatste man, niet super snel, maar fysiek sterk en sterk in de dekking
Mwa, ik ben vrij lang en ik ben wel sterk in de lucht en ik heb wel een goede handelingssnelheid + een goed overzicht (Fijn als middenveldert)
pi_116286139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:10 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Bij een toernooi moesten we tegen een tokkie team, nou ja, zat zo'n een steeds kankerneger te zeggen tegen onze speler, na een tijd kwam een van ons te hard in, ik eens niet en wouden ze gaan vechten. Dat is ook gebeurd, lekker opstoken en dan los komen.
Wat ik wel eens heb gedaan, was wel kut want had een bloedneus, maar was ook een spits, en die ging huilen om elk tikje wat hij kreeg, dus ik schop hem een keer goed. Gaat hij zo kei stoer naar mij toe lopen, en met zijn hoofd tegen de mijne, dus ik zo handen in de lucht dat ik niks doe, en lachen. Geeft hij mij opeens een vollen op mijn neus. En toen rende hij weg. Hij moest er af en we wonnen de wedstrijd makkelijk.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:12:53 #94
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116286161
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Wat ik wel eens heb gedaan, was wel kut want had een bloedneus, maar was ook een spits, en die ging huilen om elk tikje wat hij kreeg, dus ik schop hem een keer goed. Gaat hij zo kei stoer naar mij toe lopen, en met zijn hoofd tegen de mijne, dus ik zo handen in de lucht dat ik niks doe, en lachen. Geeft hij mij opeens een vollen op mijn neus. En toen rende hij weg. Hij moest er af en we wonnen de wedstrijd makkelijk.
Oh ja, dat is prachtig joh, dan moet je een seintje geven waardoor het hele team achter hem aan gaat, hi-la-risch. Schijtebakken. :r
pi_116286176
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Mwa, ik ben vrij lang en ik ben wel sterk in de lucht en ik heb wel een goede handelingssnelheid + een goed overzicht (Fijn als middenveldert)
Wat noem je vrij lang, en hoe oud ben je :P?
Ik heb ook een goed overzicht, maar dat werkt bij ons echt niet. Moet de bal gewoon wegrammen, want ik sta altijd onder druk :')
pi_116286206
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Oh ja, dat is prachtig joh, dan moet je een seintje geven waardoor het hele team achter hem aan gaat, hi-la-risch. Schijtebakken. :r
Haha, ja 1 van ons team rende wel achter hem aan, maar die jongen was gek snel. Hij rende gewoon echt weg, en teamgenoot werd tegen gehouden. Wel neus gekneusd volgens mij, maar dat maakt niet zo veel uit.
pi_116286208
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Wat noem je vrij lang, en hoe oud ben je :P?
Ik heb ook een goed overzicht, maar dat werkt bij ons echt niet. Moet de bal gewoon wegrammen, want ik sta altijd onder druk :')
ongeveer 1.85 en ik ben 15.
pi_116286222
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

ongeveer 1.85 en ik ben 15.
Mijn leeftijdscategorie. En ja dat is lang ja. :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:14:47 #99
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116286240
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Haha, ja 1 van ons team rende wel achter hem aan, maar die jongen was gek snel. Hij rende gewoon echt weg, en teamgenoot werd tegen gehouden. Wel neus gekneusd volgens mij, maar dat maakt niet zo veel uit.
Ik kan daar ook niet tegen hoor, zulke stervende zwanen en dan stoer proberen te doen als je ze even onderuit haalt. Dan kunnen ze nog een volle in het gezicht krijgen ook, maakt me niet uit of ik eruit ga, eikels.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:14:59 #100
321382 vandermar
pi_116286250
Haha 1-1
RvP; Feyenoord
pi_116286298
Vandaag weer eens begonnen aan UT.
Heb het alleen in het begin van Fifa 12 even gespeeld, maar ligt het aan mij of zijn er opeens veel gefrustreerde pubertjes die UT spelen?

Tijdens wedstrijden krijg ik altijd berichtjes waarin ze mij uitschelden ;(
pi_116286335
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb het alleen in het begin van Fifa 12 even gespeeld, maar ligt het aan mij of zijn er opeens veel gefrustreerde pubertjes die UT spelen?

Was jij niet een mod? :P.
pi_116286353
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Was jij niet een mod? :P.
Nooit geweest.
pi_116286355
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik kan daar ook niet tegen hoor, zulke stervende zwanen en dan stoer proberen te doen als je ze even onderuit haalt. Dan kunnen ze nog een volle in het gezicht krijgen ook, maakt me niet uit of ik eruit ga, eikels.
Ik hou me dan altijd in. Heb pas 1x iemand een goede rechtse gegeven, maar dat was na de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd zat zo'n spits tegen mij te schreeuwen, na de wedstrijd pak ik jou, dit dat. Stonden ze daar met 3 man. Ook die spits.
Hij loopt naar mij toe, en doet stoer. Ik zei zo : Waarom met 3 man, ik loop hier toch ook alleen? Dus toen gingen die andere 2 jongens de kantine in. Hij duwde mij, en mijn teamgenoten kwam aanlopen. Ik gaf hem 1 rechts net onder zijn nier, hij ging naar de grond en ik liep rustig terug naar de kantine :D
pi_116286372
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Nooit geweest.
Oh.. -O-
pi_116286397
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
Haha 1-1
DIkverdiend. NAC alleen maar verdedigd na die 1-0, wat een bagger zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116286415
quote:

Sorry, echt
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_116286428
quote:

Ligt niet aan jou, maar die gefrusteerde pubertjes zitten er al het hele jaar voor mijn gevoel. Echt een verrotte community ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:19:38 #109
321382 vandermar
pi_116286470
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

DIkverdiend. NAC alleen maar verdedigd na die 1-0, wat een bagger zeg
Ik kijk er met een half ook naar, niet echt opwindende wedstrijd :P
RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:20:47 #110
321382 vandermar
pi_116286535
Feyenoord heeft naar Janko geinformeerd :P
RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:21:05 #111
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116286556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ik hou me dan altijd in. Heb pas 1x iemand een goede rechtse gegeven, maar dat was na de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd zat zo'n spits tegen mij te schreeuwen, na de wedstrijd pak ik jou, dit dat. Stonden ze daar met 3 man. Ook die spits.
Hij loopt naar mij toe, en doet stoer. Ik zei zo : Waarom met 3 man, ik loop hier toch ook alleen? Dus toen gingen die andere 2 jongens de kantine in. Hij duwde mij, en mijn teamgenoten kwam aanlopen. Ik gaf hem 1 rechts net onder zijn nier, hij ging naar de grond en ik liep rustig terug naar de kantine :D
Godsamme, dat zijn ook kut typetjes, die je gaan opwachten. :') Meestal gaat het hele team de kantine in dus veel kunnen ze niet maken.
pi_116286560
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Beter dan Pellé :').
pi_116286573
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Ze hebben Pelé al gehuurd?
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:21:39 #114
321382 vandermar
pi_116286583
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Beter dan Pellé :').
Ook beter dan Sigthorsson!
RvP; Feyenoord
pi_116286592
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:

[..]

Nee.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:22:00 #116
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116286598
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:

[..]

'
En beter dan Cissé. :D
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:22:48 #117
321382 vandermar
pi_116286630
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Nee.
Iemand die 24/7 in de lappenmand zit vind jij beter? :') gekke boii
RvP; Feyenoord
pi_116286636
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Godsamme, dat zijn ook kut typetjes, die je gaan opwachten. :') Meestal gaat het hele team de kantine in dus veel kunnen ze niet maken.
Heb ik ook 1x gedaan, al was het om een vriend te helpen.
Hij had tijdens de wedstrijd ook iemand bedreigd. Hij was wild, want die vent gaf hem een kopstoot. Hij ging snel douchen, en ging in de katine zitten. Hij vroeg of ik en een andere jongen mee ging, en we zaten daar te chillen in de kantine en hij wou echt die vent in elkaar gaan timmeren. Heel het team komt door de kantine, maar hij komt als aller laatste aangelopen en hij rent voorbij de kantine meteen de auto in. Ik had niks gedaan maar die boy wou dat ik meeging :P
pi_116286650
Matavz :D
pi_116286695
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:

[..]

Iemand die 24/7 in de lappenmand zit vind jij beter? :') gekke boii
Oh, dus Pato is ook niet beter dan Janko? Ga fietsen goos.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:25:05 #121
321382 vandermar
pi_116286724
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Oh, dus Pato is ook niet beter dan Janko? Ga fietsen goos.
Pato is 12/7 geblesseerd
RvP; Feyenoord
pi_116286788
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:

[..]

Pato is 12/7 geblesseerd
Sigthorsson 10/7 man.
pi_116286800
Ik ga laptop uitzitten, en lekker op de bank liggen.

Fijne avond iedereen, en veel plezier samen :W
pi_116286884
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga laptop uitzitten, en lekker op de bank liggen.

Fijne avond iedereen, en veel plezier samen :W
Later knul :W.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:29:30 #125
321382 vandermar
pi_116286931
Takagi _O_ vind het echt een geniale voetballer, ik heb sowieso wel een zwak voor aziatische voetballers die technisch heel sterk zijn :)

Ono, Kagawa, Shunsuke Nakamura, Ki, Takagi, Endo, Honda
RvP; Feyenoord
pi_116286949
Hattrick Pazzini :D

Mooi dat het duo Pazzolivo weer herenigd is. Kan Nike de oude reclame campagne weer afstoffen uit de tijd dat het de 2 grootste talenten van Italië waren en ze nog bij Viola zaten :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116286996
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Hattrick Pazzini :D

Mooi dat het duo Pazzolivo weer herenigd is. Kan Nike de oude reclame campagne weer afstoffen uit de tijd dat het de 2 grootste talenten van Italië waren en ze nog bij Viola zaten :D
Het 2e deel van het duo is alleen wel geblesseerd eraf gegaan :'(
pi_116287012
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:

[..]

Het 2e deel van het duo is alleen wel geblesseerd eraf gegaan :'(
I know, maar toch :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116287021
Eredivisie samenvattingen boys!
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:32:22 #130
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_116287044
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
Takagi _O_ vind het echt een geniale voetballer, ik heb sowieso wel een zwak voor aziatische voetballers die technisch heel sterk zijn :)

Ono, Kagawa, Shunsuke Nakamura, Ki, Takagi, Endo, Honda
Maar Ki heeft maar 2* :P
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_116287056
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Eredivisie samenvattingen boys!
Heb het allemaal live mogen aanschouwen..kan geen minuut meer zien van die bagger _O-

Altijd genieten die avondjes zonder de topploegen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:35:08 #132
321382 vandermar
pi_116287148
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Maar Ki heeft maar 2* :P
In fifa wel ja ;(
RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:35:42 #133
321382 vandermar
pi_116287174
Requiem for a dream ook op tv!
RvP; Feyenoord
pi_116287181
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heb het allemaal live mogen aanschouwen..kan geen minuut meer zien van die bagger _O-

Altijd genieten die avondjes zonder de topploegen :')
Ik vind alleen het voetbal van de PL nog van een fatsoenlijk niveau qua 'slechte' ploegen.
Daar heb je nog QPR, Swansea, Newcastle,Stoke etc. Die nog wel van aardig niveau zijn.
pi_116287250
hoe bedoel je genaaid :') chick van mn broer dus heel jaar wiskunde cursus gevolgd die ze moest doen voordat ze aan schakeljaar voor master kon beginnen. Eindelijk klaar bijna beginnen enzo, krijgt ze 2 dagen voor opleiding begint een mail dat die master nog niet is gekeurd en het misschien geschrapt kan worden :')!! En aangezien dat nog niet zeker is gaat ze nu toch dat jaar doen, mede omdat het nu toch te laat is om nog wat anders te regelen. Misschien dat schakeljaar voor niks dus.

Terwijl op die site van ERasmus bij die master gewoon staat dat ze goedkeuring hebben. Vies hoor.

/offtopic rant
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:38:23 #136
321382 vandermar
pi_116287309
Pics van die chick

Tevens Shinji Ono _O_ Geweldenaar!

RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:38:38 #137
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116287328
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef poker4lifee het volgende:
hoe bedoel je genaaid :') chick van mn broer dus heel jaar wiskunde cursus gevolgd die ze moest doen voordat ze aan schakeljaar voor master kon beginnen. Eindelijk klaar bijna beginnen enzo, krijgt ze 2 dagen voor opleiding begint een mail dat die master nog niet is gekeurd en het misschien geschrapt kan worden :')!! En aangezien dat nog niet zeker is gaat ze nu toch dat jaar doen, mede omdat het nu toch te laat is om nog wat anders te regelen. Misschien dat schakeljaar voor niks dus.

Terwijl op die site van ERasmus bij die master gewoon staat dat ze goedkeuring hebben. Vies hoor.

/offtopic rant
Zal vast wel goedgekeurd worden, wel kut :)
pi_116287350
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:35 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Ik vind alleen het voetbal van de PL nog van een fatsoenlijk niveau qua 'slechte' ploegen.
Daar heb je nog QPR, Swansea, Newcastle,Stoke etc. Die nog wel van aardig niveau zijn.
Stoke...echt lelijker en slechter voetbal ga je in heel Europa niet vinden joh. Alleen maar lange ballen en lomp spel..dat is echt alles wat verkeerd is aan Engels voetbal. QPR was ook matig, maar ben benieuwd hoe het nu gaat zijn met al die versterkingen. Newcastle, Swansea en bij vlagen Sunderland speelden leuk voetbal ja. In Spanje zijn er ook wel wat ploegen die dat deden, maar die gingen er dan wel met 4,5 goals af steeds tegen Barca/Real :')

Italië afgelopen jaar was ook niet echt leuk, maar is wel onderschat. Alleen Juve speelde leuk voetbal..Napoli maar heel af en toe en Udinese was niets meer van over qua leuk spel..(Inter en Milan zijn bijna altijd wel lelijk qua spel. Het jaar daarvoor was echt super met Udinese en Napoli die echt mega leuk speelden iedere week :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116287405
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Stoke...echt lelijker en slechter voetbal ga je in heel Europa niet vinden joh. Alleen maar lange ballen en lomp spel..dat is echt alles wat verkeerd is aan Engels voetbal. QPR was ook matig, maar ben benieuwd hoe het nu gaat zijn met al die versterkingen. Newcastle, Swansea en bij vlagen Sunderland speelden leuk voetbal ja. In Spanje zijn er ook wel wat ploegen die dat deden, maar die gingen er dan wel met 4,5 goals af steeds tegen Barca/Real :')

Italië afgelopen jaar was ook niet echt leuk, maar is wel onderschat. Alleen Juve speelde leuk voetbal..Napoli maar heel af en toe en Udinese was niets meer van over qua leuk spel..(Inter en Milan zijn bijna altijd wel lelijk qua spel. Het jaar daarvoor was echt super met Udinese en Napoli die echt mega leuk speelden iedere week :)
Stoke is inderdaad een kut club :')
pi_116287425
quote:

[..]

-
couldnt agree more :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:41:32 #142
321382 vandermar
pi_116287470
Iniesta is Barcelona's eigen Shinji Ono
RvP; Feyenoord
pi_116287495
quote:

[..]

Je vergeet Everton, spelen vaak ook leuk voetbal. :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:42:32 #144
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116287524
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:42 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Je vergeet Everton, speelt vaak ook leuk voetbal. :)
Tegen United waren ze heer en meester man, United had gewoon geluk dat het 1-0 werd.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:43:02 #145
321382 vandermar
pi_116287553
quote:

[..]

Vandaag verloren van West Brom toch?
RvP; Feyenoord
pi_116287603
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:

[..]

Vandaag verloren van West Brom toch?
Ja 2-0 godverdomme. :(
pi_116287634
Ik vind Everton niet heel bijzonder, wel wat leuke spelers met een Baines en Fellaini natuurlijk.
pi_116287686
quote:

[..]

Oh poep ik bedoelde Sunderland ipv Stoke natuurlijk ;).
pi_116287698
quote:

[..]

Vorig jaar na de winterstop wel, daarvoor was het ook drama. Sinds Jelavic in de ploeg is begrijpen ze wat beter dat je naar een doel toe moet spelen en niet rond moet tikken op het middenveld om vervolgens te winnen via jury beslissing :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:47:18 #150
321382 vandermar
pi_116287751
Rkc speelt ook wel aardig voetbal
RvP; Feyenoord
pi_116287771
schema voor morgen;
Vitesse 12 : 30 Feyenoord
Liverpool 14 : 30 Arsenal
PSV 14 : 30 AZ
SC Heerenveen 16 : 30 Ajax
Southampton 17 : 00 Manchester United
Bayern München 17 : 30 VfB Stuttgart
Udinese 18 : 00 Juventus
Real Madrid 19 : 50 Granada
Napoli 20 : 45 Fiorentina
Internazionale 20 : 45 AS Roma
Lille 21 : 00 Paris Saint-Ge…
Barcelona 21 : 30 Valencia

wel heel erg veel :') Nog maar ff kijken wat het allemaal wordt :D
pi_116287800
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Ik vind Everton niet heel bijzonder, wel wat leuke spelers met een Baines en Fellaini natuurlijk.
Ook nog Pienaar, Jelavic, Howard en nu Mirallas. :)
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:48:37 #153
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116287806
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
schema voor morgen;

Liverpool en Barca zullen leuke potjes worden. Bayern misschien ook.
pi_116287859
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
schema voor morgen;

Ajax _O_
Inter-Roma is aardig
Barca-Valencia is leuk.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:50:18 #155
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116287892
Muwha, Heerenveen is zo slecht thuis dat het tegen Ajax ook niets gaat worden, zaadpot dus. United is ook geen fuck meer aan om te kijken vind ik zelf, Inter is inderdaad ook geen zak aan, dus ik zou gewoon wat leuks tussendoor doen.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:52:55 #156
321382 vandermar
pi_116288013
Heerenveen had mazzel tegen feyenoord omdat feyenoord niet kan scoren. Ajax walst er overheen. Jammer genoeg :P
RvP; Feyenoord
pi_116288029
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Muwha, Heerenveen is zo slecht thuis dat het tegen Ajax ook niets gaat worden, zaadpot dus. United is ook geen fuck meer aan om te kijken vind ik zelf, Inter is inderdaad ook geen zak aan, dus ik zou gewoon wat leuks tussendoor doen.
Je minecraft SC is weer open
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:53:31 #158
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116288043
Nou goed, ik ga eens even wat wedstrijden terugkijken van vandaag, staat allemaal zo mooi online, even analyseren namelijk. :)
pi_116288059
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Ook nog Pienaar, Jelavic, Howard en nu Mirallas. :)
Pienaar is leuk voor een subtopper, niet heel bijzonder. Jelavic is een spits die het vorig jaar erg goed deed maar die ik niet per se hoef te zien spelen en voor een keeper ga ik ook geen wedstrijd kijken.

Toch zie ik Everton nog wel regelmatig :)
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:54:03 #160
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116288068
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Je minecraft SC is weer open
Leuk.
pi_116288114
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
Heerenveen had mazzel tegen feyenoord omdat feyenoord niet kan scoren. Ajax walst er overheen. Jammer genoeg :P
Ik heb die pot tegen AZ niet gezien van Heerenveen, maar op basis van de samenvatting waren ze toen wel behoorlijk goed eigenlijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116288226
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Leuk.
Dankjewel alsjeblieft :{
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:58:38 #163
321382 vandermar
pi_116288269
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik heb die pot tegen AZ niet gezien van Heerenveen, maar op basis van de samenvatting waren ze toen wel behoorlijk goed eigenlijk..
Het was meer een complete off day van az, heerenveen speelde nou niet echt goed. Ze missen Breuer gewoon :P
RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:58:46 #164
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116288278
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Dankjewel alsjeblieft :{
Dank je wel.
pi_116288339
WTF..

quote:
Contract van 2,5 miljoen wacht op Mbokani

Dieumerci Mbokani is God in Anderlecht. Dat zal ook blijken uit het nieuwe contract dat de Congolees eerstdaags kan ondertekenen in het Astridpark.

Volgens HNB wacht een astronomisch contract op de man die Anderlecht dinsdag in extremis naar de vetpotten van de Champions League trapte. De 26-jarige spits zou naar verluidt zijn contract kunnen openbreken tot 2016.

Mbokani zou dan maar liefst 2,5 miljoen euro per jaar opstrijken. Daarmee is hij vanaf dat moment veruit de best betaalde voetballer op de Belgische voetbalvelden. 'Dieu' liet eerder vallen dat hij niet van plan is andere oorden op te zoeken als men zich bij paars-wit over een contractverlenging met betere voorwaarden zou buigen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:03:34 #166
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116288478
Snap niet dat men niets tegen dat online uploaden van volledige wedstrijden doet. Op Youtube is het gelijk eraf maar op andere sites niet. :')
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:04:05 #167
321382 vandermar
pi_116288504
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
WTF..

[..]

De sulejmani van belgie :D alleen is m'bokani wel wat belangrijker
RvP; Feyenoord
pi_116288507
Iemand potje fifa ?!
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_116288595
MOTD begint zo al :)
pi_116288596
Iemand potje fifa ?!
pi_116288597
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:07:42 #172
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116288633
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
ME HONEY BOO BOO CHILD
pi_116288662
Je zal maar op vakantie zijn en dan dit tegenkomen bij het zwembad :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116289230
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_116289325
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar haal je dit nou weer vandaan. _O-
pi_116289345
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Van z'n Canon.
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:23:42 #177
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116289353
Moslim, jood en christen.
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:24:44 #178
321382 vandermar
pi_116289393
Fenomeen is Michu hoor.
RvP; Feyenoord
pi_116289421
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
Fenomeen is Michu hoor.
Leuke speler idd. :)
pi_116289454
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef detennismaster het volgende:

[..]

stuurde iemand me net op msn :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116289506
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Doe jij nog aan msn. :') Mijn god denk ik 3 jaar geleden dat ik daar op heb gezeten. :D
pi_116289541
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:27 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Doe jij nog aan msn. :') Mijn god denk ik 3 jaar geleden dat ik daar op heb gezeten. :D
Ik alleen vanwege een livebettinggroup waar ik bij zit..daarvoor is msn nog steeds handig. Enige waar ik het voor gebruik :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116289550
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

MSN :') Gebruik jij ook nog een telegraaf?
pi_116289570
ik gebruik nog msn :$
pi_116289588
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik alleen vanwege een livebettinggroup waar ik bij zit..daarvoor is msn nog steeds handig. Enige waar ik het voor gebruik :')
Ho ho ho, jij zit gewoon geld te verdienen op de zaterdagavond!
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_116289595
Ik msn ook nog, 14 jarige sletjes :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_116289601

_O-
pi_116289632
Tim had je nog iets gevonden wat betreft die samenvattingen? Leek me ook wel handig zoiets
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:30:26 #189
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_116289644
Ik heb Weston (de LM met 93 pace) zijn twitter gevonden, kijk die foto :D

http://twitter.com/mylesweston
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:31:00 #190
321382 vandermar
pi_116289673
Ik gebruik msn alleen voor communiceren met project. Voor de rest niet meer.
RvP; Feyenoord
pi_116289679
Tim86 voeg me toe op msn Rijst_bal_91@hotmail.com
pi_116289715
ik heb ook nog een msn _O-
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:32:33 #193
321382 vandermar
pi_116289734
Mijn msn is alsikinjekom@hotmail.com ooit eens met wat vrienden aangemaakt om de boel te trollen :P
RvP; Feyenoord
pi_116289771
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef Rijst het volgende:
Tim86 voeg me toe op msn Rijst_bal_91@hotmail.com
Squirtlemaster_91@hotmail.com
pi_116289800
lol ik log net in msn om te kijken hoe dood het is. Komt ero peensi emand tegen me praten gelijk. Ik dacht dat het een bot was :)

jen hebert says
Soo was up there
www nnwwwd says
way
wat
jen hebert says
Hi there, How ru doing today? Wanna chat for a little ?!? Im bored and wanted to meet new people...
www nnwwwd says
im guessing youre a bot
jen hebert says
what's a bot??
www nnwwwd says
Oh nvm i tought u were a bot
jen hebert says
uggh no i'm not are u???? lolz
www nnwwwd says
no lol
but who are you = ±O
?
jen hebert says
Awesome... Well, I am Missy Im originally from S.Florida... Let me ask you a question?
www nnwwwd says
uhm sure
jen hebert says
Which kinda girls you in to ? Are you more into BIG TITIS or a NICE APPLE BOTTOM ?
pi_116289812
geilelinda19@hotmail.com daar chatte ik vroeg altijd mee.
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:35:40 #197
321382 vandermar
pi_116289870
Howard zou vroeger naar Feyenoord gaan als keeper, pim doesburg hield het alleen tegen omdat pim geen engels kon en dus niet kon communiceren _O-
RvP; Feyenoord
pi_116289924
msn sletjes van rijstbal!!
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_116289952
is dat asian level Rijst? Dat je precies wist wat ze ging zeggen enzo
pi_116289953
quote:

Rijst is helderziend! :o
pi_116289954
Wel een bot dus :')

pi_116289980
tuurlijk is dat een bot :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:38:28 #204
321382 vandermar
pi_116289985
Vlak bij ons is een outdoor hardcore feest aan de gang, achterlijk luid die muziek.
RvP; Feyenoord
pi_116290022
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
Wel een bot dus :')

[ afbeelding ]
O rly? :')
pi_116290036
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
Vlak bij ons is een outdoor hardcore feest aan de gang, achterlijk luid die muziek.
Hakken lul
pi_116290055
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:39 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O_
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:41:03 #210
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116290095
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:25 schreef msigamer12 het volgende:
Hallo

Wegens niet goed kunnen gebruiken een logitech g25 aangeboden

Het schakel paneel pakt de 5 en 6 niet lekker meer en verder mist de dop op de pook

Het stuur nog in top conditie

de pendalen ook helemaal goed

Voor dit wonderlijke stuur wil ik toch wel minimaal 100 euro

Daarbij krijgt u ook nog needforspeed shift

Multiplayer content heb ik zelf gebruikt dus u kunt aleen nog singleplayer doen
NATUURLIJK
pi_116290112
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

O rly? :')
Tja weet ik veel. Ik praat niet iedere dag tegen computers. jij wel?

pi_116290116
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Hakken lul
Zo praten we niet tegen het proletariaat he!
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:43:17 #213
321382 vandermar
pi_116290183
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Zo praten we niet tegen het proletariaat he!
Zegt de grootste plebejer van het land :')
RvP; Feyenoord
pi_116290258
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:41 schreef Rijst het volgende:

[..]

Tja weet ik veel. Ik praat niet iedere dag tegen computers. jij wel?

[ afbeelding ]
Geen iPhone hebben met Siri :')
pi_116290288
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

iPhone :')
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_116290318
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Geen iPhone hebben met Siri :')
nerd
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:47:51 #217
321382 vandermar
pi_116290358
Iphone :') hipster
RvP; Feyenoord
pi_116290365
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:46 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Voor het volk dat niet van kwaliteit houdt is er nog Android ofzo. ^O^
pi_116290378
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Iphone :') hipster
Troll omdat iPad
pi_116290382
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:49:10 #221
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116290403
quote:

[..]

Troll omdat iPad
_O_
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:50:18 #222
321382 vandermar
pi_116290446
quote:

[..]

Troll omdat iPad
You've grippen me by the kreeg
RvP; Feyenoord
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:50:32 #223
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116290454
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:

[..]

You've grippen me by the kreeg
Kroag.
pi_116290460
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef poker4lifee het volgende:
Tim had je nog iets gevonden wat betreft die samenvattingen? Leek me ook wel handig zoiets
Nope, niet meer dan de losse samenvattingen op internet helaas.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:51:36 #225
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116290498
Je kunt ook gewoon volledige wedstrijden downloaden bij Roja...

En samenvattingen.
pi_116290673
quote:

[..]

Apple is 1 zielig stuk stront. Continu andere bedrijven voor de rechter slepen voor non-sense dingen, waar uiteindelijk de consument de dupe van is. Samsung is in mijn ogen Apple al mijlenver voor.
pi_116290718
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Apple is 1 zielig stuk stront. Continu andere bedrijven voor de rechter slepen voor non-sense dingen, waar uiteindelijk de consument de dupe van is. Samsung is in mijn ogen Apple al mijlenver voor.
Mijlenver voor in jatten ja
pi_116290735
Mensen die nog denken dat iOS beter is Android :') onwetenden.
pi_116290800
Waarom wordt hier altijd zo'n punt van gemaakt eigenlijk?
Net zoals die consolewars :')
Zolang ieder blij is met zijn ding is het toch goed
pi_116290811
Weer de zelfde discussie :')?? Apple vs Android/overige ??
  zondag 2 september 2012 @ 00:00:04 #231
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_116290833
Oh genot, de hele Bundesliga is online, download time!
pi_116290881
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
Weer de zelfde discussie :')?? Apple vs Android/overige ??
Vaak ook altijd dezelfden die het starten :')
pi_116290941
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Mijlenver voor in jatten ja
"De patenten waar de genoemde toestellen inbreuk op zouden maken beschrijven onder andere de autocorrectie-functionaliteit bij het typen en het ontgrendelen van een apparaat via het touchscreen."

Apple maakt zich gewoon belachelijk. Het zal allemaal wel een goede reden hebben, want Apple is immers een miljardenbedrijf, maar het nieuws dat de consument voorgeschoteld krijgt is niet het ware verhaal. Een bedrijf als Apple moet wijs genoeg zijn om de concurrenten voor te zijn en te blijven innoveren zodat de concurrenten geen kans maken om dingen te kopiëren. Zodra Apple z'n populariteit dreigt te verliezen gaan ze alle mogelijke manieren bedenken om het leven van de concurrent zuur te maken, want dat is waar Apple om draait: populariteit.
  zondag 2 september 2012 @ 00:02:52 #234
321382 vandermar
pi_116290966
David silva wat een heerlijke voetballer. Zo soepel dat dribbelen en de bal onder controle houden met die geniale passjes
RvP; Feyenoord
  zondag 2 september 2012 @ 00:03:32 #235
321382 vandermar
pi_116290992
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef pascal08 het volgende:

[..]

"De patenten waar de genoemde toestellen inbreuk op zouden maken beschrijven onder andere de autocorrectie-functionaliteit bij het typen en het ontgrendelen van een apparaat via het touchscreen."

Apple maakt zich gewoon belachelijk. Het zal allemaal wel een goede reden hebben, want Apple is immers een miljardenbedrijf, maar het nieuws dat de consument voorgeschoteld krijgt is niet het ware verhaal. Een bedrijf als Apple moet wijs genoeg zijn om de concurrenten voor te zijn en te blijven innoveren zodat de concurrenten geen kans maken om dingen te kopiëren. Zodra Apple z'n populariteit dreigt te verliezen gaan ze alle mogelijke manieren bedenken om het leven van de concurrent zuur te maken, want dat is waar Apple om draait: populariteit.
Apple wil een monopolie, daarom doen ze het
RvP; Feyenoord
pi_116291238
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Vaak ook altijd dezelfden die het starten :')
Ja, jij :D
  zondag 2 september 2012 @ 00:10:12 #237
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116291261
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

pi_116291270
Apple is qua business gewoon de top van de wereld nu, weten van gekkigheid niet meer wat ze met hun geld moeten.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_116291413
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Kwootception vriend
pi_116291505
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
David silva wat een heerlijke voetballer. Zo soepel dat dribbelen en de bal onder controle houden met die geniale passjes
Wat ga je ontopic... :{w
  zondag 2 september 2012 @ 00:16:54 #241
321382 vandermar
pi_116291510
Vertonghen laat zich toch wel makkelijk in de luren leggen een aantal keer. Vorige wedstrijd ook al behoorlijk wat zwakke momenten en tegen west brom was lukaku hem de baas.
RvP; Feyenoord
pi_116291518
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
Schieten met rechts is wel kut, altijd over
  zondag 2 september 2012 @ 00:17:22 #243
321382 vandermar
pi_116291522
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:16 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Wat ga je ontopic... :{w
In het echt he :P
RvP; Feyenoord
  zondag 2 september 2012 @ 00:18:05 #244
321382 vandermar
pi_116291553
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Schieten met rechts is wel kut, altijd over
Als ik tegen hem speel krijg ik anders regelmatig goals met zijn rechter tegen :')
RvP; Feyenoord
pi_116291555
Torres is ook een geniale voetballer, scoort veel en gemakkelijk. Vrij snel ook nog en sterk in de lucht.

In fut dan he :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zondag 2 september 2012 @ 00:18:08 #246
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116291556
Ik kan mn PS3 remote controllen met mn Vaio. Kan alleen geen FIFA spelen dan. WHAT THE FUCK HEB IK ER DAN AAN!?!?!
pi_116291625
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:17 schreef vandermar het volgende:

[..]

In het echt he :P
OHh oke dan is het goed.

Ik net film gedownload, gewoon DVD5 en dan zet ik m net aan, is het geluid van bizarre KUT KWALITEIT. Daar ga ik natuurlijk niet naar zitten kijken/luisteren.
pi_116291629
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef vandermar het volgende:

[..]

Als ik tegen hem speel krijg ik anders regelmatig goals met zijn rechter tegen :')
Finesses vooral denk ik?
Die kan ie wel, maar poeieren buiten de 16 echt niet
  zondag 2 september 2012 @ 00:21:00 #249
321382 vandermar
pi_116291653
RvP; Feyenoord
pi_116291734
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Finesses vooral denk ik?
Die kan ie wel, maar poeieren buiten de 16 echt niet
Sowieso schieten met het verkeerde been van spelers van buiten de 16 :')

Met 4 star weak foot of meer gaat het nog wel redelijk, maar meestal is het echt nutteloos..kan je beter naar je goede been gaan of andere oplossingen zoeken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116291827
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:20 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

OHh oke dan is het goed.

Ik net film gedownload, gewoon DVD5 en dan zet ik m net aan, is het geluid van bizarre KUT KWALITEIT. Daar ga ik natuurlijk niet naar zitten kijken/luisteren.
je had hem ook in 1420p moeten downloaden, toch GJE :)
pi_116291842
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 2 september 2012 @ 00:26:58 #253
321382 vandermar
pi_116291858
Kone, spits van wigan heeft ook echt rugnummer 2 :')
RvP; Feyenoord
  zondag 2 september 2012 @ 00:28:40 #254
321382 vandermar
pi_116291913
Die pace van jerome :o
RvP; Feyenoord
pi_116291922
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Twittery van der Wiel, wil niet weg uit Amsterdam. 9.gif
  zondag 2 september 2012 @ 00:28:55 #256
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116291924

har har, moet meteen denken aan "Exotische Liefde" _O-
pi_116291936
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:28 schreef vandermar het volgende:
Die pace van jerome :o
bazenkeeper _O-
pi_116291956
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sowieso schieten met het verkeerde been van spelers van buiten de 16 :')

Met 4 star weak foot of meer gaat het nog wel redelijk, maar meestal is het echt nutteloos..kan je beter naar je goede been gaan of andere oplossingen zoeken.
Mja, soms moet je wat
pi_116292091
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

je had hem ook in 1420p moeten downloaden, toch GJE :)
:') :9

Dan maar aan seizoen 2 van Awkward beginnen. Dat meisje O+
  zondag 2 september 2012 @ 00:35:28 #260
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292107
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:34 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

:') :9

Dan maar aan seizoen 2 van Awkward beginnen. Dat meisje O+
Oh my gawd.
pi_116292261
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:28 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]

har har, moet meteen denken aan "Exotische Liefde" _O-
:D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 2 september 2012 @ 00:41:45 #262
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292282
Vroeger als ik een nieuwe PC kreeg dan begon ik met zooi installeren. Nu begin ik met deinstalleren :(
pi_116292306
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:41 schreef GuRBuH het volgende:
Vroeger als ik een nieuwe PC kreeg dan begon ik met zooi installeren. Nu begin ik met deinstalleren :(
Heb je een sony vaio gekocht *O*?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zondag 2 september 2012 @ 00:44:46 #264
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292364
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:42 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Heb je een sony vaio gekocht *O*?
Ja man 8-)
pi_116292377
quote:
Genieten ja. Programma's van de fabrikant, antivirus rommel die je niet wil :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116292382
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:44 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Ja man 8-)
die toetsenbordverlichting is echt geil he :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zondag 2 september 2012 @ 00:46:37 #267
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292420
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:45 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

die toetsenbordverlichting is echt geil he :P
Ja op zich wel, alleen heb er niet zoveel aan dus heb m eerst ff uit gezet :P
pi_116292484
quote:
Het eerste wat ik doe met nieuwe laptops is Windows opnieuw installeren, zoveel reclame dat er altijd op zit. :')
  zondag 2 september 2012 @ 00:51:15 #269
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292533
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:49 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Het eerste wat ik doe met nieuwe laptops is Windows opnieuw installeren, zoveel reclame dat er altijd op zit. :')
Zat ik ook aan te denken ja, maar sommige dingen zijn wel tof. Sony Vegas enzo.
  zondag 2 september 2012 @ 00:52:41 #270
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292562
Zo ff 480p series kijken op mn Full HD scherm. GJE keert zich om in zn graf :D
pi_116292614
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
Niks mis mee hoor 480p, hoeveel inch heb je?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zondag 2 september 2012 @ 00:54:52 #272
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292627
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:54 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor 480p, hoeveel inch heb je?
15,6"
pi_116292633
quote:
_O-
pi_116292643
quote:
Moet je zelf weten :P
  zondag 2 september 2012 @ 00:56:15 #275
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292664
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Moet je zelf weten :P
Hey lieverd.
pi_116292674
Mensen die geen 1420p kijken :')
pi_116292709
Hoeveel p is dit dan GJE
Awkward.S02E01.HDTV.x264-ASAP ikke niet begrijp
  zondag 2 september 2012 @ 00:57:55 #278
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292718
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die geen 1420p kijken :')
1420?
pi_116292789
Ben ik de enige die zo'n zin heeft om weer naar 'school' te gaan volgende week?
Zou het miss komen omdat ik nu 5000 ervoor moet betalen, en omdat leuke dingen altijd duur zijn.
Of omdat ik al jaren geen collegebank meer heb gezien.
pi_116292802
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
Hoeveel p is dit dan GJE
Awkward.S02E01.HDTV.x264-ASAP ikke niet begrijp
Kan ik hier niet uit opmaken, 720 of 1080 iig
pi_116292811
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2012 00:57 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

1420?
ja moet je even aan gje vragen, die had laatst zelfs muziek in 1420p gedownload :)
  zondag 2 september 2012 @ 01:01:40 #282
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292825
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:00 schreef DannyDeko het volgende:
Ben ik de enige die zo'n zin heeft om weer naar 'school' te gaan volgende week?
Zou het miss komen omdat ik nu 5000 ervoor moet betalen, en omdat leuke dingen altijd duur zijn.
Of omdat ik al jaren geen collegebank meer heb gezien.
Nee man, ik ook. Hele zomervakantie dom werk gedaan en daarvoor domme kutschool waar ik 0,0% voor hoefde in te zetten. Heb gewoon zin om mn hersenen aan het werk te zetten.
  zondag 2 september 2012 @ 01:02:04 #283
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292837
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 01:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Kan ik hier niet uit opmaken, 720 of 1080 iig
720p.
pi_116292882
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Nee man, ik ook. Hele zomervakantie dom werk gedaan en daarvoor domme kutschool waar ik 0,0% voor hoefde in te zetten. Heb gewoon zin om mn hersenen aan het werk te zetten.
Wat heb je voor de zomervakantie voor school gedaan?
  zondag 2 september 2012 @ 01:04:54 #285
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116292917
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 01:03 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Wat heb je voor de zomervakantie voor school gedaan?
MBO :') Niks tegen het MBO op zich, er zullen best degelijke opleidingen zijn, maar bij ons sloeg het als een lul op een drumstel.
pi_116293063
Ik heb ook zin om te beginnen, alleen het vroege opstaan niet :(
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zondag 2 september 2012 @ 01:10:15 #287
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116293083
Maandag 14:30 beginnen, like a boss :7
pi_116293207
Maandag 6 uur uit bed, half 9 beginnen :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_116293231
lees: kapot gaan.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zondag 2 september 2012 @ 01:16:52 #290
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116293287
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
Maandag 6 uur uit bed, half 9 beginnen :P
Zoveel reistijd? Of moet je je makeup nog doen?
pi_116293321
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:16 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Zoveel reistijd? Of moet je je makeup nog doen?
Half 9 begint college, trein van 7 uur moet ik dan dus hebben. Wil een kwartier snoozen.

Dus 6:15 eruit, 6:45 naar het station fietsen en dan uurtje treinen _O-
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_116293327
Dus ja ik moet eigenlijk wel een kamer vinden ...
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zondag 2 september 2012 @ 01:19:51 #293
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116293368
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:18 schreef Kamikazie het volgende:
Dus ja ik moet eigenlijk wel een kamer vinden ...
Waar ga je studeren dan?
pi_116293381
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:19 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Waar ga je studeren dan?
Maastricht
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zondag 2 september 2012 @ 01:22:12 #295
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116293425
Ik moet zo'n 40 minuten met de trein, plus lopen/fietsen zit ik ook op een uur. Maar zie het eerst ff aan, als het me daar bevalt (Zwolle) neem ik missschien volgend jaar een kamer.
pi_116293448
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:22 schreef GuRBuH het volgende:
Ik moet zo'n 40 minuten met de trein, plus lopen/fietsen zit ik ook op een uur. Maar zie het eerst ff aan, als het me daar bevalt (Zwolle) neem ik missschien volgend jaar een kamer.
Ja ik dus ongeveer uur en kwartier / anderhalf uur. Ga het ook even aankijken ..
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_116293487
Ik ben van deur tot deur ook 1.5 uur onderweg. Maar mijn rooster zit komend jaar zo vol dat ik nooit voor slechts 1 uurtje hoef te gaan ofzo. (Behalve aankomende maandag :P )
pi_116293518
Best wel vreemd eigenlijk, dat we gewoon 'zin' hebben om weer onze hersenen te laten kraken.
Onze zolderkamers zullen ons nog missen...
pi_116293525
Dit is een assist voor de lapo trouwens.
pi_116293530
deze ook
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_116293567
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:18 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Half 9 begint college, trein van 7 uur moet ik dan dus hebben. Wil een kwartier snoozen.

Dus 6:15 eruit, 6:45 naar het station fietsen en dan uurtje treinen _O-
Hmmm... dit komt héél bekend voor! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')