SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Want die andere zit los ofzo ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
Deze is de echte, deze zit aan de reeks vast!
Dat zeg ik niet?quote:
Klopt, maar ik snap het gewoon niet. Ik snap dat je daar niet meteen aan denkt maar nu is dat toch het geval!quote:
quote:
TL; DR.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag, we moesten naar Bladella toe, een boerenclub. Eenmaal aangekomen lopen er wat jongens stoer met een polo petje rond.
Na dat we een goede warming up hadden gedaan, begonnen we. De 1e helft was er niet veel speciaals, alleen kregen we een treffer nodig die niet nodig was, en we merkte dat ze goed combinatie voetbal speelden. 2-1 achter met rust.
De 2e helft begon goed, we hadden het spel in handen met een jongen uit ons team, die als een baas speelde. Brengt de tegenstander een meisje in en die zetten ze op die jongen, dat meisje was alleen maar aan het sliden, en ja hoor binnen 5 min was onze beste speler geblesseerd. Ik en de voorstopper zijn best lomp, maar het viel allemaal mee.
Na 15 minuten in de 2e helft, bleef dat meisje maar sliden, en ze schopte iemand uit ons team neer, en die blijkt nu een hersenschudding te hebben (een lichte). En toen werd het leuk, we gingen er als team echt voor vechten, en we gingen er lomp in. We waren goed bezig, bots bots, hard in de duels en daar hielden ik en de voorstopper wel van. Het ging er echt lekker hard aan toe en de scheids zag niks. We maakte 2-2.
Toen kregen zij de 100e vrije trap, en we hadden al een blunder van de keeper, en die jongen is 1.50 max. Hij kan niet keepen, is dik en kan niet lopen. Komt er een hoge bal van 40 meter, gaat het zo over hem heen, ja 3-2.
Toen werden we allemaal boos, nog harder werken, nog harder in de duels en de scheids bleef niks doen. Maar dat meisje bleef maar sliden, het was echt een monster. En toen uiteindelijk 3-2 verloren. Douchen en naar huis. Staan daar de mensen met hun polo petjes weer op ons te wachten, maar ze deden niks, en waren eigenlijk ook best aardig.
Ze hadden verteld dat hun het ook fijn vinden dat het er hard aan toe ging, maar ze hadden vorige week tegen nieuw woensel gespeeld, en daar waren ze gemeen, niet hard. En toen gaf hun laatste man een schop aan zo'n jongen, vlogen ze er met heel het team op, en ook nog met allemaal toeschouwers van 16 jaar, stuk of 20. het werd 1 gekken huis. Ze waarschuwden ons er voor. Eenmaal terug gekomen bij mijn clubje, begint onze aanvoerder te zeuren dat hij last heeft, etc. Maar hij is de grootste miet van het team, geen 1 duel aan gaan. En hij was nu al bang voor nieuw woensel. En daarbij kwam ook nog dat vorig jaar een jongen uit ons team daar had gespeeld, was 9/10x vechten. Dat wordt wat. Volgende week meer !
Sorry, ik wou het een leuk einde geven, maar lukte nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het verhaal begon goed maar aan het einde werd het niet meer volgbaar.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag, we moesten naar Bladella toe, een boerenclub. Eenmaal aangekomen lopen er wat jongens stoer met een polo petje rond.
Na dat we een goede warming up hadden gedaan, begonnen we. De 1e helft was er niet veel speciaals, alleen kregen we een treffer nodig die niet nodig was, en we merkte dat ze goed combinatie voetbal speelden. 2-1 achter met rust.
De 2e helft begon goed, we hadden het spel in handen met een jongen uit ons team, die als een baas speelde. Brengt de tegenstander een meisje in en die zetten ze op die jongen, dat meisje was alleen maar aan het sliden, en ja hoor binnen 5 min was onze beste speler geblesseerd. Ik en de voorstopper zijn best lomp, maar het viel allemaal mee.
Na 15 minuten in de 2e helft, bleef dat meisje maar sliden, en ze schopte iemand uit ons team neer, en die blijkt nu een hersenschudding te hebben (een lichte). En toen werd het leuk, we gingen er als team echt voor vechten, en we gingen er lomp in. We waren goed bezig, bots bots, hard in de duels en daar hielden ik en de voorstopper wel van. Het ging er echt lekker hard aan toe en de scheids zag niks. We maakte 2-2.
Toen kregen zij de 100e vrije trap, en we hadden al een blunder van de keeper, en die jongen is 1.50 max. Hij kan niet keepen, is dik en kan niet lopen. Komt er een hoge bal van 40 meter, gaat het zo over hem heen, ja 3-2.
Toen werden we allemaal boos, nog harder werken, nog harder in de duels en de scheids bleef niks doen. Maar dat meisje bleef maar sliden, het was echt een monster. En toen uiteindelijk 3-2 verloren. Douchen en naar huis. Staan daar de mensen met hun polo petjes weer op ons te wachten, maar ze deden niks, en waren eigenlijk ook best aardig.
Ze hadden verteld dat hun het ook fijn vinden dat het er hard aan toe ging, maar ze hadden vorige week tegen nieuw woensel gespeeld, en daar waren ze gemeen, niet hard. En toen gaf hun laatste man een schop aan zo'n jongen, vlogen ze er met heel het team op, en ook nog met allemaal toeschouwers van 16 jaar, stuk of 20. het werd 1 gekken huis. Ze waarschuwden ons er voor. Eenmaal terug gekomen bij mijn clubje, begint onze aanvoerder te zeuren dat hij last heeft, etc. Maar hij is de grootste miet van het team, geen 1 duel aan gaan. En hij was nu al bang voor nieuw woensel. En daarbij kwam ook nog dat vorig jaar een jongen uit ons team daar had gespeeld, was 9/10x vechten. Dat wordt wat. Volgende week meer !
Samenvatting: verslagen door een meisje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
Dat is ook. Er zijn in Eindhoven boeren dorpen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
Tevens zelf uit eindhoven komen en een andere club een boeren club noemen
Nee, die kon alleen sliden, meer niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Samenvatting: verslagen door een meisje.
Vroeger moesten wij ook eens tegen een ploeg met een meisje voetballen. Die gaf iemand uit mijn team een vuistslag recht in het gezichtquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Samenvatting: verslagen door een meisje.
hun spelen 2e klasse, zitten bij onze b1 in de competitie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Op wat voor baggerniveau speel je dat er meisjes meedoen trouwens? Is dat een G-elftal ofzo?
Nee man, het G-niveau is veel hoger.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Op wat voor baggerniveau speel je dat er meisjes meedoen trouwens? Is dat een G-elftal ofzo?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vroeger moesten wij ook eens tegen een ploeg met een meisje voetballen. Die gaf iemand uit mijn team een vuistslag recht in het gezichten een bloed kwam er uit zijn neus, prachtig!
Heel enkel kom je een meisje tegen die vrij goed kan voetballen. Zo ook toen ik tegen een meisje moest voetballen en ik hiervoor typtequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Nee, ik ben geen viezerik. Ik hou van harde duels, niet na trappen oid. Als er vechten komt, ben ik moraal riddertje, tot dat ze of mijn pap, of mij aan gaan raken en slaan, dan barst ik losquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als je nou ging vechten, moest je een Maradona doen, terwijl de tegenstander net weer omhoog wil, keihard met je knie hem knock out schoppen. Zal hem leren.
Ja, zonder dat ik veel vrije trappen tegen kreeg, een grote bek van tegenstander.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een kutverhaal, Marcie.
Je bent nu dus superblij omdat jullie lekker in het rond aan het trappen waren.
Leuk!
dat is die gozer die niks van fifa kan toch? Zonde om daar vids van te bekijken ;pquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die Stekelenburg een kut keeper in fifa vindt.
Enkel band gescheurd door een schopperijen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een hekel aan schopperijen, heb al een keer mijn hand daardoor gebroken en enkel band gescheurd.
Niet leuk
Als ze komen op een teamgenoot pakken we diegene bij de nek, een Jaap Stammetje!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een hekel aan schopperijen, heb al een keer mijn hand daardoor gebroken en enkel band gescheurd.
Niet leuk
Zijn wel meer die er niets van kunnenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is die gozer die niks van fifa kan toch? Zonde om daar vids van te bekijken ;p
Hoe oud ben jij, welk niveau speel je , en waar sta jij?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als ze komen op een teamgenoot pakken we diegene bij de nek, een Jaap Stammetje!
Dus aan je mama mag ik wel zittenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen viezerik. Ik hou van harde duels, niet na trappen oid. Als er vechten komt, ben ik moraal riddertje, tot dat ze of mijn pap, of mij aan gaan raken en slaan, dan barst ik los
Jij welquote:
Bijna 18, G en spits of verdediger, ligt eraan of de ego van ons team meedoet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, welk niveau speel je , en waar sta jij?
Vol op mijn enkel van achteren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Enkel band gescheurd door een schopperijen?
Hand? Hoe komt jouw hand bij zijn voet dan?
Gquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bijna 18, G en spits of verdediger, ligt eraan of de ego van ons team meedoet.
Geen pijnstillers en wel zuipen was geen optiequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vol op mijn enkel van achteren.
Pakte mij bij de kraag en schopt mij onderuit, hand gebroken. Scheids floot niet eens![]()
Met die gebroken arm was net met koninge dag, hand in het gips en mocht niet zuipen want pijnstillers
Ik meen het echt hoor, is niet grappig. Als ik spits ben speel als ik midden, als ik verdediger ben ook in het midden, maar ik kan naar elke kant als het moet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
G
Spits - SP?
Verdediger, laatste man/voorstopper, links of rechtsback?
Nee want anders zou het toch weer verkeerd gaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen pijnstillers en wel zuipen was geen optie?
Haha, hoe kan iemand jou zomaar bij de kraag vatten? pak hem aan dan. En ik heb vandaag ook 2 trappen op mijn kuit gehad, noppen staan in mijn kuit. Als je uitdeelt moet je ook incasseren. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vol op mijn enkel van achteren.
Pakte mij bij de kraag en schopt mij onderuit, hand gebroken. Scheids floot niet eens![]()
Met die gebroken arm was net met koninge dag, hand in het gips en mocht niet zuipen want pijnstillers
Je speelt niet in de Gquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik meen het echt hoor, is niet grappig. Als ik spits ben speel als ik midden, als ik verdediger ben ook in het midden, maar ik kan naar elke kant als het moet.
Ja uuh, hij liep achter mij, ik was laatste man, kom voor hem en wil de bal naar de keeper spelen. Hij pakt mijn kraag vast en haakt mij met opzet. Hand gebroken en hij mocht doorgaan en scoordequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha, hoe kan iemand jou zomaar bij de kraag vatten? pak hem aan dan. En ik heb vandaag ook 2 trappen op mijn kuit gehad, noppen staan in mijn kuit. Als je uitdeelt moet je ook incasseren. Zo werkt dat.
...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jawel, speel in de G, bij de senioren...
Leuk verhaal!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had een aantal maanden geleden een wedstrijd, was zo een ginger in dat team en die was me toch in het rond aan het beuken en trappen. Smerig ventje.
Dus hij maakte een sliding op me, en in mijn val trapte ik hem op zijn been zonder dat de scheids het zag.
Vervolgens ging hij helemaal door het lint en toen gingen we elkaar duwen en toen kwamen onze teammaatjes erbij en toen kwam de scheids er tussen.
Haha, wat een smeerlap.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja uuh, hij liep achter mij, ik was laatste man, kom voor hem en wil de bal naar de keeper spelen. Hij pakt mijn kraag vast en haakt mij met opzet. Hand gebroken en hij mocht doorgaan en scoorde
dat is wel baasquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef Thorb het volgende:
Ik speelde een keer tegen een agressieve gozer die steeds zat te slaan/duwen/op je voeten staan. Moesten we 5 jaar later weer tegen hem, we herkenden hem meteen. Voraf al provoceren en toen kreeg hij na 30 minuten rood
Bedankt!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Leuk verhaal!
Waar sta jij? Jij bent dus zo'n ranzige die het niet in duels kan winnen en maar vies gaat spelen. Als je dat bij mij of onze voorstopper doet, heb je echt een kut wedstrijd. Je staat niet langer dan 10 seconde denk ik.
Wij waren ook een keer op vakantie en Frankrijk en kwamen wij mensen uit ons dorp tegenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
Moest ook een keer tegen een jongen die ik op vakantie in Frankrijk had ontmoet, dat soort dingen zijn altijd wel grappig
Als ik die ginger was, had ik je toch nog een paar ontiegelijk harde schoppen gegeven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik sta op het middenveld. Ligt er maar aan waar de trainer mij wilt hebben.
LM,RM,CM, kan het allemaal. Heb ook een jaartje als ST gespeeld,though.
Nee ik kon het prima in de duels winnen. Was een vrij makkelijke wedstrijd.
Maar hij was maar aan het uitdelen dus ik kon het niet laten.
Ik moest laatst nog tegen een gozer die in groep 5 naar een andere school ging. Hij herkende me meteen, was wel leukquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
Moest ook een keer tegen een jongen die ik op vakantie in Frankrijk had ontmoet, dat soort dingen zijn altijd wel grappig
Dat heb ik ook wel eens gehad ja, net zoals een leraar en klasgenoot (maar die ging volgende dag al weg)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij waren ook een keer op vakantie en Frankrijk en kwamen wij mensen uit ons dorp tegenwhat are the odds
aan het einde van die vakantie kwamen we ook nog mensen tegen die wij ook wel kenden en tegen die zoon voetbalde ik wel eens
Ik kan ook prima uitdelen hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als ik die ginger was, had ik je toch nog een paar ontiegelijk harde schoppen gegeven.
Vorig jaar kwam ik 7 oud klasgenoten tegen op vakantiequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad ja, net zoals een leraar en klasgenoot
Ja maar het feit dat jij ranzige acties doet, maakt mij boos. Incasseren kan ik ook, dat heb ik afgelopen jaar geleerd. Gewoon spelen met een gebroken duim, gekneusde knie, en ook al 1,5 jaar met kapotte knieen door een aanrijding, doen altijd pijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik kan ook prima uitdelen hoor.
WIe fietst er dan ook tegen scooter opquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat jij ranzige acties doet, maakt mij boos. Incasseren kan ik ook, dat heb ik afgelopen jaar geleerd. Gewoon spelen met een gebroken duim, gekneusde knie, en ook al 1,5 jaar met kapotte knieen door een aanrijding, doen altijd pijn.
Ja want jij zat de hele tijd je tegenstander te trappen, maar dat is totaal niet ranzig! Lulhoofdquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat jij ranzige acties doet, maakt mij boos. Incasseren kan ik ook, dat heb ik afgelopen jaar geleerd. Gewoon spelen met een gebroken duim, gekneusde knie, en ook al 1,5 jaar met kapotte knieen door een aanrijding, doen altijd pijn.
Jonge, dat zeg je ook omdat ik het vanmiddag zeiquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga dan Awkward kijken. Ze hebben zelfs een dik meisje daar voor jou.
Ik ben in 3 jaar, 2x aangereden door een auto, allebei in Maart.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIe fietst er dan ook tegen scooter op
Dat is niet zo'n smerige overtreding, maar gewoon hard in de duels. dat van jou heeft niks met duel te makenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want jij zat de hele tijd je tegenstander te trappen, maar dat is totaal niet ranzig! Lulhoofd.
Verstandige jongen ben je toch.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben in 3 jaar, 2x aangereden door een auto, allebei in Maart.
Knieen zijn echt kapot nu, kraken van alle kanten, als ik naar het ziekenhuis zou gaan, zou ik sowieso niet meer mogen voetballen. Ik moet ook altijd 80 min voetballen, omdat we geen andere laatste man hebben
Ja, wat moet ik doen? Ik heb er alleen last van als ik ga sporten. Ik ga naar het ziekenhuis, moet ik daar eerst gaan rennen of watquote:
Een fysio zou een begin zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik doen? Ik heb er alleen last van als ik ga sporten. Ik ga naar het ziekenhuis, moet ik daar eerst gaan rennen of wat?
Echt hequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, dat zeg je ook omdat ik het vanmiddag zeidat mokkel is een irritante draak trouwens
Jawel hij haalt mij onderuit en ik doe 'hard' en ik tik hem nog eventjes aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n smerige overtreding, maar gewoon hard in de duels. dat van jou heeft niks met duel te maken
Een jongen uit mijn klas zit al 3 jaar bij de fysio. Geen verschil, ze moeten eerst weten wat het is.quote:
Ze is wel grappigquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echt heHoe kan zo'n dik wijfn ou populair zijn
Ah wacht even.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jawel hij haalt mij onderuit en ik doe 'hard' en ik tik hem nog eventjes aan.
Ik zie weinig verschil qua smerigheid in of je iemand met een luchtduel opzettelijk onder de zoden wilt trappen of dat je in je val een tik uitdeelt.
Je bent niet verplicht om 3 jaar daar te zijn. Je kan tegenwoordig in een keer door naar de fysio en die kunnen je altijd doorverwijzen naar het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Een jongen uit mijn klas zit al 3 jaar bij de fysio. Geen verschil, ze moeten eerst weten wat het is.
Nee, hij haalde mij onderuit en ik viel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah wacht even.
Ik dacht dat terwijl hij jou slide, dat jij op zijn been gaat staan. op een been gaan staan is wat anders dan een schop uitdelen
Als het weer erger wordt naar mate het seizoen, ga ik naar het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om 3 jaar daar te zijn. Je kan tegenwoordig in een keer door naar de fysio en die kunnen je altijd doorverwijzen naar het ziekenhuis.
Ik dacht dat je ranzig op zijn been ging staanquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, hij haalde mij onderuit en ik viel.
Hij liep door maar in mijn val tikte ik hem nog even aan. Niet eens hard eigenlijk.
Nee joh, zo iemand ben ik nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ranzig op zijn been ging staan
Zou echt tegen jou willen voetballen. Weet niet wat jouw sterke punten zijn, ik ben vrij klein als laatste man, niet super snel, maar fysiek sterk en sterk in de dekkingquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee joh, zo iemand ben ik niet.
Ik een Alex.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben in de verdediging een Roy Keane, gemene spelletjes spelen, onderuit schoppen. Tot nu toe er nog niet uitgehaald, door de scheids tenminste niet.
Bij een toernooi moesten we tegen een tokkie team, nou ja, zat zo'n een steeds kankerneger te zeggen tegen onze speler, na een tijd kwam een van ons te hard in, ik eens niet en wouden ze gaan vechten. Dat is ook gebeurd, lekker opstoken en dan los komen.quote:
Mwa, ik ben vrij lang en ik ben wel sterk in de lucht en ik heb wel een goede handelingssnelheid + een goed overzicht (Fijn als middenveldert)quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zou echt tegen jou willen voetballen. Weet niet wat jouw sterke punten zijn, ik ben vrij klein als laatste man, niet super snel, maar fysiek sterk en sterk in de dekking
Wat ik wel eens heb gedaan, was wel kut want had een bloedneus, maar was ook een spits, en die ging huilen om elk tikje wat hij kreeg, dus ik schop hem een keer goed. Gaat hij zo kei stoer naar mij toe lopen, en met zijn hoofd tegen de mijne, dus ik zo handen in de lucht dat ik niks doe, en lachen. Geeft hij mij opeens een vollen op mijn neus. En toen rende hij weg. Hij moest er af en we wonnen de wedstrijd makkelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bij een toernooi moesten we tegen een tokkie team, nou ja, zat zo'n een steeds kankerneger te zeggen tegen onze speler, na een tijd kwam een van ons te hard in, ik eens niet en wouden ze gaan vechten. Dat is ook gebeurd, lekker opstoken en dan los komen.
Oh ja, dat is prachtig joh, dan moet je een seintje geven waardoor het hele team achter hem aan gaat, hi-la-risch. Schijtebakken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat ik wel eens heb gedaan, was wel kut want had een bloedneus, maar was ook een spits, en die ging huilen om elk tikje wat hij kreeg, dus ik schop hem een keer goed. Gaat hij zo kei stoer naar mij toe lopen, en met zijn hoofd tegen de mijne, dus ik zo handen in de lucht dat ik niks doe, en lachen. Geeft hij mij opeens een vollen op mijn neus. En toen rende hij weg. Hij moest er af en we wonnen de wedstrijd makkelijk.
Wat noem je vrij lang, en hoe oud ben jequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mwa, ik ben vrij lang en ik ben wel sterk in de lucht en ik heb wel een goede handelingssnelheid + een goed overzicht (Fijn als middenveldert)
Haha, ja 1 van ons team rende wel achter hem aan, maar die jongen was gek snel. Hij rende gewoon echt weg, en teamgenoot werd tegen gehouden. Wel neus gekneusd volgens mij, maar dat maakt niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is prachtig joh, dan moet je een seintje geven waardoor het hele team achter hem aan gaat, hi-la-risch. Schijtebakken.
ongeveer 1.85 en ik ben 15.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat noem je vrij lang, en hoe oud ben je?
Ik heb ook een goed overzicht, maar dat werkt bij ons echt niet. Moet de bal gewoon wegrammen, want ik sta altijd onder druk
Mijn leeftijdscategorie. En ja dat is lang ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
ongeveer 1.85 en ik ben 15.
Ik kan daar ook niet tegen hoor, zulke stervende zwanen en dan stoer proberen te doen als je ze even onderuit haalt. Dan kunnen ze nog een volle in het gezicht krijgen ook, maakt me niet uit of ik eruit ga, eikels.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha, ja 1 van ons team rende wel achter hem aan, maar die jongen was gek snel. Hij rende gewoon echt weg, en teamgenoot werd tegen gehouden. Wel neus gekneusd volgens mij, maar dat maakt niet zo veel uit.
Was jij niet een mod?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag weer eens begonnen aan UT.
Heb het alleen in het begin van Fifa 12 even gespeeld, maar ligt het aan mij of zijn er opeens veel gefrustreerde pubertjes die UT spelen?
Tijdens wedstrijden krijg ik altijd berichtjes waarin ze mij uitschelden
Ik hou me dan altijd in. Heb pas 1x iemand een goede rechtse gegeven, maar dat was na de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd zat zo'n spits tegen mij te schreeuwen, na de wedstrijd pak ik jou, dit dat. Stonden ze daar met 3 man. Ook die spits.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen hoor, zulke stervende zwanen en dan stoer proberen te doen als je ze even onderuit haalt. Dan kunnen ze nog een volle in het gezicht krijgen ook, maakt me niet uit of ik eruit ga, eikels.
Oh..quote:
DIkverdiend. NAC alleen maar verdedigd na die 1-0, wat een bagger zegquote:
Sorry, echtquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb het alleen in het begin van Fifa 12 even gespeeld, maar ligt het aan mij of zijn er opeens veel gefrustreerde pubertjes die UT spelen?
Ligt niet aan jou, maar die gefrusteerde pubertjes zitten er al het hele jaar voor mijn gevoel. Echt een verrotte communityquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kijk er met een half ook naar, niet echt opwindende wedstrijdquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DIkverdiend. NAC alleen maar verdedigd na die 1-0, wat een bagger zeg
Godsamme, dat zijn ook kut typetjes, die je gaan opwachten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik hou me dan altijd in. Heb pas 1x iemand een goede rechtse gegeven, maar dat was na de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd zat zo'n spits tegen mij te schreeuwen, na de wedstrijd pak ik jou, dit dat. Stonden ze daar met 3 man. Ook die spits.
Hij loopt naar mij toe, en doet stoer. Ik zei zo : Waarom met 3 man, ik loop hier toch ook alleen? Dus toen gingen die andere 2 jongens de kantine in. Hij duwde mij, en mijn teamgenoten kwam aanlopen. Ik gaf hem 1 rechts net onder zijn nier, hij ging naar de grond en ik liep rustig terug naar de kantine
Beter dan Pelléquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Feyenoord heeft naar Janko geinformeerd
Ze hebben Pelé al gehuurd?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Feyenoord heeft naar Janko geinformeerd
Ook beter dan Sigthorsson!quote:
Nee.quote:
Iemand die 24/7 in de lappenmand zit vind jij beter?quote:
Heb ik ook 1x gedaan, al was het om een vriend te helpen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Godsamme, dat zijn ook kut typetjes, die je gaan opwachten.Meestal gaat het hele team de kantine in dus veel kunnen ze niet maken.
Oh, dus Pato is ook niet beter dan Janko? Ga fietsen goos.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iemand die 24/7 in de lappenmand zit vind jij beter?gekke boii
Pato is 12/7 geblesseerdquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh, dus Pato is ook niet beter dan Janko? Ga fietsen goos.
Sigthorsson 10/7 man.quote:
Later knulquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga laptop uitzitten, en lekker op de bank liggen.
Fijne avond iedereen, en veel plezier samen
Het 2e deel van het duo is alleen wel geblesseerd eraf gegaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Hattrick Pazzini
Mooi dat het duo Pazzolivo weer herenigd is. Kan Nike de oude reclame campagne weer afstoffen uit de tijd dat het de 2 grootste talenten van Italië waren en ze nog bij Viola zaten
I know, maar tochquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het 2e deel van het duo is alleen wel geblesseerd eraf gegaan
Maar Ki heeft maar 2*quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
Takagivind het echt een geniale voetballer, ik heb sowieso wel een zwak voor aziatische voetballers die technisch heel sterk zijn
Ono, Kagawa, Shunsuke Nakamura, Ki, Takagi, Endo, Honda
Heb het allemaal live mogen aanschouwen..kan geen minuut meer zien van die baggerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Eredivisie samenvattingen boys!
In fifa wel jaquote:
Ik vind alleen het voetbal van de PL nog van een fatsoenlijk niveau qua 'slechte' ploegen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het allemaal live mogen aanschouwen..kan geen minuut meer zien van die bagger![]()
Altijd genieten die avondjes zonder de topploegen
Zal vast wel goedgekeurd worden, wel kutquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef poker4lifee het volgende:
hoe bedoel je genaaidchick van mn broer dus heel jaar wiskunde cursus gevolgd die ze moest doen voordat ze aan schakeljaar voor master kon beginnen. Eindelijk klaar bijna beginnen enzo, krijgt ze 2 dagen voor opleiding begint een mail dat die master nog niet is gekeurd en het misschien geschrapt kan worden
!! En aangezien dat nog niet zeker is gaat ze nu toch dat jaar doen, mede omdat het nu toch te laat is om nog wat anders te regelen. Misschien dat schakeljaar voor niks dus.
Terwijl op die site van ERasmus bij die master gewoon staat dat ze goedkeuring hebben. Vies hoor.
/offtopic rant
Stoke...echt lelijker en slechter voetbal ga je in heel Europa niet vinden joh. Alleen maar lange ballen en lomp spel..dat is echt alles wat verkeerd is aan Engels voetbal. QPR was ook matig, maar ben benieuwd hoe het nu gaat zijn met al die versterkingen. Newcastle, Swansea en bij vlagen Sunderland speelden leuk voetbal ja. In Spanje zijn er ook wel wat ploegen die dat deden, maar die gingen er dan wel met 4,5 goals af steeds tegen Barca/Realquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vind alleen het voetbal van de PL nog van een fatsoenlijk niveau qua 'slechte' ploegen.
Daar heb je nog QPR, Swansea, Newcastle,Stoke etc. Die nog wel van aardig niveau zijn.
Stoke is inderdaad een kut clubquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stoke...echt lelijker en slechter voetbal ga je in heel Europa niet vinden joh. Alleen maar lange ballen en lomp spel..dat is echt alles wat verkeerd is aan Engels voetbal. QPR was ook matig, maar ben benieuwd hoe het nu gaat zijn met al die versterkingen. Newcastle, Swansea en bij vlagen Sunderland speelden leuk voetbal ja. In Spanje zijn er ook wel wat ploegen die dat deden, maar die gingen er dan wel met 4,5 goals af steeds tegen Barca/Real
Italië afgelopen jaar was ook niet echt leuk, maar is wel onderschat. Alleen Juve speelde leuk voetbal..Napoli maar heel af en toe en Udinese was niets meer van over qua leuk spel..(Inter en Milan zijn bijna altijd wel lelijk qua spel. Het jaar daarvoor was echt super met Udinese en Napoli die echt mega leuk speelden iedere week
couldnt agree morequote:
Je vergeet Everton, spelen vaak ook leuk voetbal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stoke...echt lelijker en slechter voetbal ga je in heel Europa niet vinden joh. Alleen maar lange ballen en lomp spel..dat is echt alles wat verkeerd is aan Engels voetbal. QPR was ook matig, maar ben benieuwd hoe het nu gaat zijn met al die versterkingen. Newcastle, Swansea en bij vlagen Sunderland speelden leuk voetbal ja. In Spanje zijn er ook wel wat ploegen die dat deden, maar die gingen er dan wel met 4,5 goals af steeds tegen Barca/Real
Italië afgelopen jaar was ook niet echt leuk, maar is wel onderschat. Alleen Juve speelde leuk voetbal..Napoli maar heel af en toe en Udinese was niets meer van over qua leuk spel..(Inter en Milan zijn bijna altijd wel lelijk qua spel. Het jaar daarvoor was echt super met Udinese en Napoli die echt mega leuk speelden iedere week
Tegen United waren ze heer en meester man, United had gewoon geluk dat het 1-0 werd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je vergeet Everton, speelt vaak ook leuk voetbal.
Vandaag verloren van West Brom toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je vergeet Everton, spelen vaak ook leuk voetbal.
Ja 2-0 godverdomme.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vandaag verloren van West Brom toch?
Oh poep ik bedoelde Sunderland ipv Stoke natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar na de winterstop wel, daarvoor was het ook drama. Sinds Jelavic in de ploeg is begrijpen ze wat beter dat je naar een doel toe moet spelen en niet rond moet tikken op het middenveld om vervolgens te winnen via jury beslissingquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je vergeet Everton, spelen vaak ook leuk voetbal.
Ook nog Pienaar, Jelavic, Howard en nu Mirallas.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Ik vind Everton niet heel bijzonder, wel wat leuke spelers met een Baines en Fellaini natuurlijk.
Liverpool en Barca zullen leuke potjes worden. Bayern misschien ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
schema voor morgen;
Vitesse 12 : 30 Feyenoord
Liverpool 14 : 30 Arsenal
PSV 14 : 30 AZ
SC Heerenveen 16 : 30 Ajax
Southampton 17 : 00 Manchester United
Bayern München 17 : 30 VfB Stuttgart
Udinese 18 : 00 Juventus
Real Madrid 19 : 50 Granada
Napoli 20 : 45 Fiorentina
Internazionale 20 : 45 AS Roma
Lille 21 : 00 Paris Saint-Ge…
Barcelona 21 : 30 Valencia
wel heel erg veelNog maar ff kijken wat het allemaal wordt
Ajaxquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
schema voor morgen;
Vitesse 12 : 30 Feyenoord
Liverpool 14 : 30 Arsenal
PSV 14 : 30 AZ
SC Heerenveen 16 : 30 Ajax
Southampton 17 : 00 Manchester United
Bayern München 17 : 30 VfB Stuttgart
Udinese 18 : 00 Juventus
Real Madrid 19 : 50 Granada
Napoli 20 : 45 Fiorentina
Internazionale 20 : 45 AS Roma
Lille 21 : 00 Paris Saint-Ge…
Barcelona 21 : 30 Valencia
wel heel erg veelNog maar ff kijken wat het allemaal wordt
Je minecraft SC is weer openquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Muwha, Heerenveen is zo slecht thuis dat het tegen Ajax ook niets gaat worden, zaadpot dus. United is ook geen fuck meer aan om te kijken vind ik zelf, Inter is inderdaad ook geen zak aan, dus ik zou gewoon wat leuks tussendoor doen.
Pienaar is leuk voor een subtopper, niet heel bijzonder. Jelavic is een spits die het vorig jaar erg goed deed maar die ik niet per se hoef te zien spelen en voor een keeper ga ik ook geen wedstrijd kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook nog Pienaar, Jelavic, Howard en nu Mirallas.![]()
Leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je minecraft SC is weer open
Ik heb die pot tegen AZ niet gezien van Heerenveen, maar op basis van de samenvatting waren ze toen wel behoorlijk goed eigenlijk..quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
Heerenveen had mazzel tegen feyenoord omdat feyenoord niet kan scoren. Ajax walst er overheen. Jammer genoeg
Dankjewel alsjeblieftquote:
Het was meer een complete off day van az, heerenveen speelde nou niet echt goed. Ze missen Breuer gewoonquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb die pot tegen AZ niet gezien van Heerenveen, maar op basis van de samenvatting waren ze toen wel behoorlijk goed eigenlijk..
quote:Contract van 2,5 miljoen wacht op Mbokani
Dieumerci Mbokani is God in Anderlecht. Dat zal ook blijken uit het nieuwe contract dat de Congolees eerstdaags kan ondertekenen in het Astridpark.
Volgens HNB wacht een astronomisch contract op de man die Anderlecht dinsdag in extremis naar de vetpotten van de Champions League trapte. De 26-jarige spits zou naar verluidt zijn contract kunnen openbreken tot 2016.
Mbokani zou dan maar liefst 2,5 miljoen euro per jaar opstrijken. Daarmee is hij vanaf dat moment veruit de best betaalde voetballer op de Belgische voetbalvelden. 'Dieu' liet eerder vallen dat hij niet van plan is andere oorden op te zoeken als men zich bij paars-wit over een contractverlenging met betere voorwaarden zou buigen.
De sulejmani van belgiequote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Je zal maar op vakantie zijn en dan dit tegenkomen bij het zwembad
[ afbeelding ]
Waar haal je dit nou weer vandaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Je zal maar op vakantie zijn en dan dit tegenkomen bij het zwembad
[ afbeelding ]
Van z'n Canon.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou weer vandaan.
Leuke speler idd.quote:
stuurde iemand me net op msnquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou weer vandaan.
Doe jij nog aan msn.quote:
Ik alleen vanwege een livebettinggroup waar ik bij zit..daarvoor is msn nog steeds handig. Enige waar ik het voor gebruikquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe jij nog aan msn.Mijn god denk ik 3 jaar geleden dat ik daar op heb gezeten.
Ho ho ho, jij zit gewoon geld te verdienen op de zaterdagavond!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik alleen vanwege een livebettinggroup waar ik bij zit..daarvoor is msn nog steeds handig. Enige waar ik het voor gebruik
Squirtlemaster_91@hotmail.comquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef Rijst het volgende:
Tim86 voeg me toe op msn Rijst_bal_91@hotmail.com
O rly?quote:
Hakken lulquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
Vlak bij ons is een outdoor hardcore feest aan de gang, achterlijk luid die muziek.
NATUURLIJKquote:Op zondag 10 juni 2012 12:25 schreef msigamer12 het volgende:
Hallo
Wegens niet goed kunnen gebruiken een logitech g25 aangeboden
Het schakel paneel pakt de 5 en 6 niet lekker meer en verder mist de dop op de pook
Het stuur nog in top conditie
de pendalen ook helemaal goed
Voor dit wonderlijke stuur wil ik toch wel minimaal 100 euro
Daarbij krijgt u ook nog needforspeed shift
Multiplayer content heb ik zelf gebruikt dus u kunt aleen nog singleplayer doen
Zegt de grootste plebejer van het landquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo praten we niet tegen het proletariaat he!
Geen iPhone hebben met Siriquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja weet ik veel. Ik praat niet iedere dag tegen computers. jij wel?
[ afbeelding ]
nerdquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen iPhone hebben met Siri
Voor het volk dat niet van kwaliteit houdt is er nog Android ofzo.quote:
Troll omdat iPadquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor het volk dat niet van kwaliteit houdt is er nog Android ofzo.
You've grippen me by the kreegquote:
Kroag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
You've grippen me by the kreeg
Nope, niet meer dan de losse samenvattingen op internet helaas.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef poker4lifee het volgende:
Tim had je nog iets gevonden wat betreft die samenvattingen? Leek me ook wel handig zoiets
Apple is 1 zielig stuk stront. Continu andere bedrijven voor de rechter slepen voor non-sense dingen, waar uiteindelijk de consument de dupe van is. Samsung is in mijn ogen Apple al mijlenver voor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor het volk dat niet van kwaliteit houdt is er nog Android ofzo.
Mijlenver voor in jatten jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Apple is 1 zielig stuk stront. Continu andere bedrijven voor de rechter slepen voor non-sense dingen, waar uiteindelijk de consument de dupe van is. Samsung is in mijn ogen Apple al mijlenver voor.
Vaak ook altijd dezelfden die het startenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
Weer de zelfde discussie?? Apple vs Android/overige ??
"De patenten waar de genoemde toestellen inbreuk op zouden maken beschrijven onder andere de autocorrectie-functionaliteit bij het typen en het ontgrendelen van een apparaat via het touchscreen."quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijlenver voor in jatten ja
Apple wil een monopolie, daarom doen ze hetquote:Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"De patenten waar de genoemde toestellen inbreuk op zouden maken beschrijven onder andere de autocorrectie-functionaliteit bij het typen en het ontgrendelen van een apparaat via het touchscreen."
Apple maakt zich gewoon belachelijk. Het zal allemaal wel een goede reden hebben, want Apple is immers een miljardenbedrijf, maar het nieuws dat de consument voorgeschoteld krijgt is niet het ware verhaal. Een bedrijf als Apple moet wijs genoeg zijn om de concurrenten voor te zijn en te blijven innoveren zodat de concurrenten geen kans maken om dingen te kopiëren. Zodra Apple z'n populariteit dreigt te verliezen gaan ze alle mogelijke manieren bedenken om het leven van de concurrent zuur te maken, want dat is waar Apple om draait: populariteit.
Ja, jijquote:Op zondag 2 september 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vaak ook altijd dezelfden die het starten
Kwootception vriendquote:
Wat ga je ontopic...quote:Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
David silva wat een heerlijke voetballer. Zo soepel dat dribbelen en de bal onder controle houden met die geniale passjes
Schieten met rechts is wel kut, altijd overquote:Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
David silva wat een heerlijke voetballer. Zo soepel dat dribbelen en de bal onder controle houden met die geniale passjes
In het echt hequote:
Als ik tegen hem speel krijg ik anders regelmatig goals met zijn rechter tegenquote:Op zondag 2 september 2012 00:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schieten met rechts is wel kut, altijd over
OHh oke dan is het goed.quote:
Finesses vooral denk ik?quote:Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik tegen hem speel krijg ik anders regelmatig goals met zijn rechter tegen
Sowieso schieten met het verkeerde been van spelers van buiten de 16quote:Op zondag 2 september 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Finesses vooral denk ik?
Die kan ie wel, maar poeieren buiten de 16 echt niet
je had hem ook in 1420p moeten downloaden, toch GJEquote:Op zondag 2 september 2012 00:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
OHh oke dan is het goed.
Ik net film gedownload, gewoon DVD5 en dan zet ik m net aan, is het geluid van bizarre KUT KWALITEIT. Daar ga ik natuurlijk niet naar zitten kijken/luisteren.
Twittery van der Wiel, wil niet weg uit Amsterdam.quote:
bazenkeeperquote:
Mja, soms moet je watquote:Op zondag 2 september 2012 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso schieten met het verkeerde been van spelers van buiten de 16
Met 4 star weak foot of meer gaat het nog wel redelijk, maar meestal is het echt nutteloos..kan je beter naar je goede been gaan of andere oplossingen zoeken.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je had hem ook in 1420p moeten downloaden, toch GJE
Oh my gawd.quote:Op zondag 2 september 2012 00:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]![]()
Dan maar aan seizoen 2 van Awkward beginnen. Dat meisje
quote:Op zondag 2 september 2012 00:28 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
har har, moet meteen denken aan "Exotische Liefde"
Heb je een sony vaio gekochtquote:Op zondag 2 september 2012 00:41 schreef GuRBuH het volgende:
Vroeger als ik een nieuwe PC kreeg dan begon ik met zooi installeren. Nu begin ik met deinstalleren
Genieten ja. Programma's van de fabrikant, antivirus rommel die je niet wilquote:Op zondag 2 september 2012 00:41 schreef GuRBuH het volgende:
Vroeger als ik een nieuwe PC kreeg dan begon ik met zooi installeren. Nu begin ik met deinstalleren
Ja op zich wel, alleen heb er niet zoveel aan dus heb m eerst ff uit gezetquote:Op zondag 2 september 2012 00:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
die toetsenbordverlichting is echt geil he
Het eerste wat ik doe met nieuwe laptops is Windows opnieuw installeren, zoveel reclame dat er altijd op zit.quote:Op zondag 2 september 2012 00:41 schreef GuRBuH het volgende:
Zat ik ook aan te denken ja, maar sommige dingen zijn wel tof. Sony Vegas enzo.quote:Op zondag 2 september 2012 00:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe met nieuwe laptops is Windows opnieuw installeren, zoveel reclame dat er altijd op zit.
Niks mis mee hoor 480p, hoeveel inch heb je?quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
Zo ff 480p series kijken op mn Full HD scherm. GJE keert zich om in zn graf
15,6"quote:Op zondag 2 september 2012 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor 480p, hoeveel inch heb je?
quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
Moet je zelf wetenquote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
Kan ik hier niet uit opmaken, 720 of 1080 iigquote:Op zondag 2 september 2012 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
Hoeveel p is dit dan GJE
Awkward.S02E01.HDTV.x264-ASAP ikke niet begrijp
Nee man, ik ook. Hele zomervakantie dom werk gedaan en daarvoor domme kutschool waar ik 0,0% voor hoefde in te zetten. Heb gewoon zin om mn hersenen aan het werk te zetten.quote:Op zondag 2 september 2012 01:00 schreef DannyDeko het volgende:
Ben ik de enige die zo'n zin heeft om weer naar 'school' te gaan volgende week?
Zou het miss komen omdat ik nu 5000 ervoor moet betalen, en omdat leuke dingen altijd duur zijn.
Of omdat ik al jaren geen collegebank meer heb gezien.
720p.quote:Op zondag 2 september 2012 01:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik hier niet uit opmaken, 720 of 1080 iig
Wat heb je voor de zomervakantie voor school gedaan?quote:Op zondag 2 september 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee man, ik ook. Hele zomervakantie dom werk gedaan en daarvoor domme kutschool waar ik 0,0% voor hoefde in te zetten. Heb gewoon zin om mn hersenen aan het werk te zetten.
MBOquote:Op zondag 2 september 2012 01:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat heb je voor de zomervakantie voor school gedaan?
Zoveel reistijd? Of moet je je makeup nog doen?quote:Op zondag 2 september 2012 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
Maandag 6 uur uit bed, half 9 beginnen
Half 9 begint college, trein van 7 uur moet ik dan dus hebben. Wil een kwartier snoozen.quote:Op zondag 2 september 2012 01:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zoveel reistijd? Of moet je je makeup nog doen?
Waar ga je studeren dan?quote:Op zondag 2 september 2012 01:18 schreef Kamikazie het volgende:
Dus ja ik moet eigenlijk wel een kamer vinden ...
Ja ik dus ongeveer uur en kwartier / anderhalf uur. Ga het ook even aankijken ..quote:Op zondag 2 september 2012 01:22 schreef GuRBuH het volgende:
Ik moet zo'n 40 minuten met de trein, plus lopen/fietsen zit ik ook op een uur. Maar zie het eerst ff aan, als het me daar bevalt (Zwolle) neem ik missschien volgend jaar een kamer.
Hmmm... dit komt héél bekend voor!quote:Op zondag 2 september 2012 01:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Half 9 begint college, trein van 7 uur moet ik dan dus hebben. Wil een kwartier snoozen.
Dus 6:15 eruit, 6:45 naar het station fietsen en dan uurtje treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |