SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Want die andere zit los ofzo ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
Deze is de echte, deze zit aan de reeks vast!
Dat zeg ik niet?quote:
Klopt, maar ik snap het gewoon niet. Ik snap dat je daar niet meteen aan denkt maar nu is dat toch het geval!quote:
quote:
TL; DR.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag, we moesten naar Bladella toe, een boerenclub. Eenmaal aangekomen lopen er wat jongens stoer met een polo petje rond.
Na dat we een goede warming up hadden gedaan, begonnen we. De 1e helft was er niet veel speciaals, alleen kregen we een treffer nodig die niet nodig was, en we merkte dat ze goed combinatie voetbal speelden. 2-1 achter met rust.
De 2e helft begon goed, we hadden het spel in handen met een jongen uit ons team, die als een baas speelde. Brengt de tegenstander een meisje in en die zetten ze op die jongen, dat meisje was alleen maar aan het sliden, en ja hoor binnen 5 min was onze beste speler geblesseerd. Ik en de voorstopper zijn best lomp, maar het viel allemaal mee.
Na 15 minuten in de 2e helft, bleef dat meisje maar sliden, en ze schopte iemand uit ons team neer, en die blijkt nu een hersenschudding te hebben (een lichte). En toen werd het leuk, we gingen er als team echt voor vechten, en we gingen er lomp in. We waren goed bezig, bots bots, hard in de duels en daar hielden ik en de voorstopper wel van. Het ging er echt lekker hard aan toe en de scheids zag niks. We maakte 2-2.
Toen kregen zij de 100e vrije trap, en we hadden al een blunder van de keeper, en die jongen is 1.50 max. Hij kan niet keepen, is dik en kan niet lopen. Komt er een hoge bal van 40 meter, gaat het zo over hem heen, ja 3-2.
Toen werden we allemaal boos, nog harder werken, nog harder in de duels en de scheids bleef niks doen. Maar dat meisje bleef maar sliden, het was echt een monster. En toen uiteindelijk 3-2 verloren. Douchen en naar huis. Staan daar de mensen met hun polo petjes weer op ons te wachten, maar ze deden niks, en waren eigenlijk ook best aardig.
Ze hadden verteld dat hun het ook fijn vinden dat het er hard aan toe ging, maar ze hadden vorige week tegen nieuw woensel gespeeld, en daar waren ze gemeen, niet hard. En toen gaf hun laatste man een schop aan zo'n jongen, vlogen ze er met heel het team op, en ook nog met allemaal toeschouwers van 16 jaar, stuk of 20. het werd 1 gekken huis. Ze waarschuwden ons er voor. Eenmaal terug gekomen bij mijn clubje, begint onze aanvoerder te zeuren dat hij last heeft, etc. Maar hij is de grootste miet van het team, geen 1 duel aan gaan. En hij was nu al bang voor nieuw woensel. En daarbij kwam ook nog dat vorig jaar een jongen uit ons team daar had gespeeld, was 9/10x vechten. Dat wordt wat. Volgende week meer !
Sorry, ik wou het een leuk einde geven, maar lukte nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het verhaal begon goed maar aan het einde werd het niet meer volgbaar.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag, we moesten naar Bladella toe, een boerenclub. Eenmaal aangekomen lopen er wat jongens stoer met een polo petje rond.
Na dat we een goede warming up hadden gedaan, begonnen we. De 1e helft was er niet veel speciaals, alleen kregen we een treffer nodig die niet nodig was, en we merkte dat ze goed combinatie voetbal speelden. 2-1 achter met rust.
De 2e helft begon goed, we hadden het spel in handen met een jongen uit ons team, die als een baas speelde. Brengt de tegenstander een meisje in en die zetten ze op die jongen, dat meisje was alleen maar aan het sliden, en ja hoor binnen 5 min was onze beste speler geblesseerd. Ik en de voorstopper zijn best lomp, maar het viel allemaal mee.
Na 15 minuten in de 2e helft, bleef dat meisje maar sliden, en ze schopte iemand uit ons team neer, en die blijkt nu een hersenschudding te hebben (een lichte). En toen werd het leuk, we gingen er als team echt voor vechten, en we gingen er lomp in. We waren goed bezig, bots bots, hard in de duels en daar hielden ik en de voorstopper wel van. Het ging er echt lekker hard aan toe en de scheids zag niks. We maakte 2-2.
Toen kregen zij de 100e vrije trap, en we hadden al een blunder van de keeper, en die jongen is 1.50 max. Hij kan niet keepen, is dik en kan niet lopen. Komt er een hoge bal van 40 meter, gaat het zo over hem heen, ja 3-2.
Toen werden we allemaal boos, nog harder werken, nog harder in de duels en de scheids bleef niks doen. Maar dat meisje bleef maar sliden, het was echt een monster. En toen uiteindelijk 3-2 verloren. Douchen en naar huis. Staan daar de mensen met hun polo petjes weer op ons te wachten, maar ze deden niks, en waren eigenlijk ook best aardig.
Ze hadden verteld dat hun het ook fijn vinden dat het er hard aan toe ging, maar ze hadden vorige week tegen nieuw woensel gespeeld, en daar waren ze gemeen, niet hard. En toen gaf hun laatste man een schop aan zo'n jongen, vlogen ze er met heel het team op, en ook nog met allemaal toeschouwers van 16 jaar, stuk of 20. het werd 1 gekken huis. Ze waarschuwden ons er voor. Eenmaal terug gekomen bij mijn clubje, begint onze aanvoerder te zeuren dat hij last heeft, etc. Maar hij is de grootste miet van het team, geen 1 duel aan gaan. En hij was nu al bang voor nieuw woensel. En daarbij kwam ook nog dat vorig jaar een jongen uit ons team daar had gespeeld, was 9/10x vechten. Dat wordt wat. Volgende week meer !
Samenvatting: verslagen door een meisje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
Dat is ook. Er zijn in Eindhoven boeren dorpen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
Tevens zelf uit eindhoven komen en een andere club een boeren club noemen
Nee, die kon alleen sliden, meer niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Samenvatting: verslagen door een meisje.
Vroeger moesten wij ook eens tegen een ploeg met een meisje voetballen. Die gaf iemand uit mijn team een vuistslag recht in het gezichtquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Samenvatting: verslagen door een meisje.
hun spelen 2e klasse, zitten bij onze b1 in de competitie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Op wat voor baggerniveau speel je dat er meisjes meedoen trouwens? Is dat een G-elftal ofzo?
Nee man, het G-niveau is veel hoger.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Op wat voor baggerniveau speel je dat er meisjes meedoen trouwens? Is dat een G-elftal ofzo?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vroeger moesten wij ook eens tegen een ploeg met een meisje voetballen. Die gaf iemand uit mijn team een vuistslag recht in het gezichten een bloed kwam er uit zijn neus, prachtig!
Heel enkel kom je een meisje tegen die vrij goed kan voetballen. Zo ook toen ik tegen een meisje moest voetballen en ik hiervoor typtequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Nee, ik ben geen viezerik. Ik hou van harde duels, niet na trappen oid. Als er vechten komt, ben ik moraal riddertje, tot dat ze of mijn pap, of mij aan gaan raken en slaan, dan barst ik losquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als je nou ging vechten, moest je een Maradona doen, terwijl de tegenstander net weer omhoog wil, keihard met je knie hem knock out schoppen. Zal hem leren.
Ja, zonder dat ik veel vrije trappen tegen kreeg, een grote bek van tegenstander.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een kutverhaal, Marcie.
Je bent nu dus superblij omdat jullie lekker in het rond aan het trappen waren.
Leuk!
dat is die gozer die niks van fifa kan toch? Zonde om daar vids van te bekijken ;pquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die Stekelenburg een kut keeper in fifa vindt.
Enkel band gescheurd door een schopperijen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een hekel aan schopperijen, heb al een keer mijn hand daardoor gebroken en enkel band gescheurd.
Niet leuk
Als ze komen op een teamgenoot pakken we diegene bij de nek, een Jaap Stammetje!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een hekel aan schopperijen, heb al een keer mijn hand daardoor gebroken en enkel band gescheurd.
Niet leuk
Zijn wel meer die er niets van kunnenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is die gozer die niks van fifa kan toch? Zonde om daar vids van te bekijken ;p
Hoe oud ben jij, welk niveau speel je , en waar sta jij?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als ze komen op een teamgenoot pakken we diegene bij de nek, een Jaap Stammetje!
Dus aan je mama mag ik wel zittenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen viezerik. Ik hou van harde duels, niet na trappen oid. Als er vechten komt, ben ik moraal riddertje, tot dat ze of mijn pap, of mij aan gaan raken en slaan, dan barst ik los
Jij welquote:
Bijna 18, G en spits of verdediger, ligt eraan of de ego van ons team meedoet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, welk niveau speel je , en waar sta jij?
Vol op mijn enkel van achteren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Enkel band gescheurd door een schopperijen?
Hand? Hoe komt jouw hand bij zijn voet dan?
Gquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bijna 18, G en spits of verdediger, ligt eraan of de ego van ons team meedoet.
Geen pijnstillers en wel zuipen was geen optiequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vol op mijn enkel van achteren.
Pakte mij bij de kraag en schopt mij onderuit, hand gebroken. Scheids floot niet eens![]()
Met die gebroken arm was net met koninge dag, hand in het gips en mocht niet zuipen want pijnstillers
Ik meen het echt hoor, is niet grappig. Als ik spits ben speel als ik midden, als ik verdediger ben ook in het midden, maar ik kan naar elke kant als het moet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
G
Spits - SP?
Verdediger, laatste man/voorstopper, links of rechtsback?
Nee want anders zou het toch weer verkeerd gaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen pijnstillers en wel zuipen was geen optie?
Haha, hoe kan iemand jou zomaar bij de kraag vatten? pak hem aan dan. En ik heb vandaag ook 2 trappen op mijn kuit gehad, noppen staan in mijn kuit. Als je uitdeelt moet je ook incasseren. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vol op mijn enkel van achteren.
Pakte mij bij de kraag en schopt mij onderuit, hand gebroken. Scheids floot niet eens![]()
Met die gebroken arm was net met koninge dag, hand in het gips en mocht niet zuipen want pijnstillers
Je speelt niet in de Gquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik meen het echt hoor, is niet grappig. Als ik spits ben speel als ik midden, als ik verdediger ben ook in het midden, maar ik kan naar elke kant als het moet.
Ja uuh, hij liep achter mij, ik was laatste man, kom voor hem en wil de bal naar de keeper spelen. Hij pakt mijn kraag vast en haakt mij met opzet. Hand gebroken en hij mocht doorgaan en scoordequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha, hoe kan iemand jou zomaar bij de kraag vatten? pak hem aan dan. En ik heb vandaag ook 2 trappen op mijn kuit gehad, noppen staan in mijn kuit. Als je uitdeelt moet je ook incasseren. Zo werkt dat.
...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jawel, speel in de G, bij de senioren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |