Hou eens op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef espri het volgende:
en rozijnen? zo lekker dan, bolletje ijs eventueel?
kom gezellig hier koffiedrinkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz.. morgen waarschijnlijk maar even een stukje motorrijden.
Nu nog bedenken waar naartoe..
Zo ver ga ik niet, dat is me dan weer even te gortigquote:
Ze woont niet meer in Rotjeknor hequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo ver ga ik niet, dat is me dan weer even te gortig![]()
Bedoel gewoon een ritje hier in de buurt ofzo, binnen de straal van max. een uurtje rijden..
Voor Alkmaar geeft 'ie ook anderhalf uur saaie snelweg aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze woont niet meer in Rotjeknor he
Met 180 is het al een stuk minder saaiquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor Alkmaar geeft 'ie ook anderhalf uur saaie snelweg aan
hmmmquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met 180 is het al een stuk minder saai
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
dat roze papiertje/stukkie plastic kan dan rap weg zijn
Want daar weet jij alles van?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
dat niet alleen, met motor, moet je niet snelweg rijden, dan moet je 80km wegen hebben, anders is er geen hol aan
Nee maar ik wel, ik weet alles.quote:
Genoeg om te weten dat als je voor je plezier rijdt.. dat dan max. 80km wegen het leukst zijn.quote:
Ik was bezig met een autorijbewijs maar een motorrijbewijs trekt me steeds meer aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
en tuurlijk is het leuk om hem een keer volledig open te trekken.. maar dat zal ik niet in nl doen...
Hoi Jaleesa, ik miste ja al. Waar was je?quote:
Ik heb 279 aan groupon weggeflikkerd voor het motorrijbewijs.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was bezig met een autorijbewijs maar een motorrijbewijs trekt me steeds meer aan.
Gewoon hierquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoi Jaleesa, ik miste ja al. Waar was je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |