abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116282648
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef Lot88 het volgende:

[..]

of blanco stemmen
Of je pakt het heel simpel aan:

Student: D66
Rijk: VVD
Arm: PVDA
Dierenliefhebber: PVDD
Grappig: Piratenpartij
Henk of Ingrid: PVV
Gelovig: CU
Vrouwen achter het fornuis: SGP
pi_116282919
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Daar zit t probleem ik ben op dit moment werkeloos dus nu komt pvda t beste uit maar Diederik Samson vertrouw ik voor geen meter. Mocht ik in januari toch verder studeren moet ik d66 hebben maar dit is nog niet zeker mocht ik werk vinden waar ik vooral op hoop is de vvd voor mij het meest voordelig
pi_116282994
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Daar zit t probleem ik ben op dit moment werkeloos dus nu komt pvda t beste uit maar Diederik Samson vertrouw ik voor geen meter. Mocht ik in januari toch verder studeren moet ik d66 hebben maar dit is nog niet zeker mocht ik werk vinden waar ik vooral op hoop is de vvd voor mij het meest voordelig
Wehehe het is ook wel erg kort door de bocht :P
pi_116283022
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wehehe het is ook wel erg kort door de bocht :P
precies zoals ik t graag heb ;)
pi_116283083
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
Die stemwijzer heb je toch geen flikker aan? Geenstijl had daar een artikel over geschreven en elk standpunt onder de loep genomen. Ik vond het erg grappig dat een aantal mensen in het topic hier toen op PVV uit kwamen :P
Zo slecht is de PVV nog niet.
pi_116283084
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef Lot88 het volgende:

[..]

precies zoals ik t graag heb ;)
Ik bedoelde mijn lijstje :D

Ik weet ook niet waar ik op ga stemmen. Sowieso geen CU, PVV of SGU.
pi_116283197
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik bedoelde mijn lijstje :D

Ik weet ook niet waar ik op ga stemmen. Sowieso geen CU, PVV of SGU.
Die sluit ik idd ook uit :)
pi_116283246
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo slecht is de PVV nog niet.
Dat kan wel zijn, de andere partijen nemen de PVV niet serieus, wat voor kans denk je dan te maken door PVV te stemmen. Mochten ze veel zetels scoren dan is de kans groot dat we over 6 maanden weer mogen stemmen.
pi_116283314
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, de andere partijen nemen de PVV niet serieus, wat voor kans denk je dan te maken door PVV te stemmen. Mochten ze veel zetels scoren dan is de kans groot dat we over 6 maanden weer mogen stemmen.
Wat is het probleem daarvan dan? Dan komt er maar geen kabinet en beginnen we weer overnieuw, geeft de andere partijen weer eens de kans om na te denken.
pi_116283347
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat is het probleem daarvan dan? Dan komt er maar geen kabinet en beginnen we weer overnieuw, geeft de andere partijen weer eens de kans om na te denken.
Stilstand is achteruitgang. Waarom denk jij dat ze de PVV niet serieus nemen?
pi_116283405
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat er op dat moment te veel onzekerheid heerst waardoor de schuld hoger oploopt? Dat het land geen nieuwe besluiten kan maken die Nederland juist nu hard nodig heeft...
pi_116283570
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dat er op dat moment te veel onzekerheid heerst waardoor de schuld hoger oploopt? Dat het land geen nieuwe besluiten kan maken die Nederland juist nu hard nodig heeft...
Liever geen besluiten dan de besluiten die een hoop andere partijen zouden maken.

Overigens ga ik toch niet stemmen, en als ik wel zou stemmen weet ik niet of dat de PVV zou zijn, maar ik snap niet waarom ze als achterlijke afgedaan worden.
pi_116283656
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Liever geen besluiten dan de besluiten die een hoop andere partijen zouden maken.

Overigens ga ik toch niet stemmen, en als ik wel zou stemmen weet ik niet of dat de PVV zou zijn, maar ik snap niet waarom ze als achterlijke afgedaan worden.
Klein voorbeeldje dan:

Ze willen uit de EU stappen maar hebben niet berekend hoeveel dat uiteindelijk gaat kosten ....

Eehm ja niet mee eens? :)
pi_116283712
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er staat hier nergens dat de PVV achterlijk is. Dat is een keuze die ieder voor zich moet maken ik begrijp veel van de standpunten wel maar ik ben absoluut tegen het uit de EU stappen tegen het stoppen met de euro en bovenal vind ik de wijze waarop zij kort door de bocht kijken naar mensen met een niet Nederlandse nationaliteit ergerlijk. Ik ben voor een zakenkabinet en daar hoort Geertje imo niet tussen..
pi_116284119
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Klein voorbeeldje dan:

Ze willen uit de EU stappen maar hebben niet berekend hoeveel dat uiteindelijk gaat kosten ....

Eehm ja niet mee eens? :)
Uit de EU stappen gaat toch nooit lukken, daarbij vind ik wel dat landen zoals Turkije niet bij de EU moeten. En is het natuurlijk al helemaal achterlijk als wij de schulden van een ander land moeten oplossen.
pi_116284177
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef Lot88 het volgende:
Er staat hier nergens dat de PVV achterlijk is.
quote:
pi_116284239
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Uit de EU stappen gaat toch nooit lukken, daarbij vind ik wel dat landen zoals Turkije niet bij de EU moeten. En is het natuurlijk al helemaal achterlijk als wij de schulden van een ander land moeten oplossen.
Het is 1 van de standpunten van de PVV.

Dat we nu opdraaien voor Griekenland gaat iets verder dan alleen eventjes oplossen. De toelatingseisen zijn ook niet nageleefd toen Griekenland werd toegelaten.
pi_116284354
quote:

[..]

:')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116284415
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

:')
Kleine toevoeging ook niet studenten stemmen D66. Maar verder klopt het wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_116284506
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom mag Turkije niet bij de EU?Je bent op de hoogte van t feit dat als Griekenland over de kop gaat dit ook gevolgen heeft voor Nederland? Dat is zeg maar het hele idee van de EU
pi_116284524
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is 1 van de standpunten van de PVV.

Dat we nu opdraaien voor Griekenland gaat iets verder dan alleen eventjes oplossen. De toelatingseisen zijn ook niet nageleefd toen Griekenland werd toegelaten.
Standpunten zijn om een richting duidelijk te maken, de richting is prima, de EU en de macht daarvan beperken of in ieder geval niet verder uitbreiden.

Dan zou Griekenland er dus gewoon weer uit moeten, die inwoners belasting gaan betalen en ze hun prioriteiten niet bij tanks moeten leggen.
pi_116284534
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

IMO zijn Henk en Ingrid geen namen die enkel aan zwakzinnige mensen word gegeven
pi_116284551
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef Lot88 het volgende:

[..]

IMO zijn Henk en Ingrid geen namen die enkel aan zwakzinnige mensen word gegeven
Welkom op FOK!.
pi_116284652
De overheid moet bezuinigen op kunstsubsidies, daar ben ik wel keihard VVD/PVV mee.
Maar ik heb dan ook helemaal niets met kunst :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_116284669
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Standpunten zijn om een richting duidelijk te maken, de richting is prima, de EU en de macht daarvan beperken of in ieder geval niet verder uitbreiden.

Dan zou Griekenland er dus gewoon weer uit moeten, die inwoners belasting gaan betalen en ze hun prioriteiten niet bij tanks moeten leggen.
We hebben een Unie gemaakt om ervan te profiteren maar ook om elkaar te helpen. Dat Griekenland moet hervormen ben ik het wel mee eens maar om ze te laten stikken.... Dat raakt ons net zo goed. Wil je kunnen concurreren met Amerika en China, dan moet je een eenheid worden en niet los gaan zoals we dat in het verleden hebben gedaan. De EU probeert met haar macht richtlijnen uit te zetten voor elk lidstaat om zo te globaliseren. Doet ze dat niet, dan blijven we per landje aparte regeltjes houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')