Bij mijn overburen hangen ieder jaar ook druiven en daar snoepten mijn kinderen ook heerlijk vanquote:Op maandag 3 september 2012 19:42 schreef mousy31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vanmiddag weer even uit fietsen geweest even bij mn ouders langs en van de druifjes gesnoept.
Er zit gaas voor anders eten de merels alles opMn moeder vertelde ze zaten gisteren al op de stoep en maar gluren naar die druiven, af en toe 1 pikken.
Ze weten feilloos de rijpe eruit te halen.
Ik kan begrijpen dat je Drenthe mist, ben zelf ook al een paar keer weggeweest van mn geboorteplaats en toch na een tijdje weer terug gegaan. Ik miste de stilte en de natuur hier.quote:Op maandag 3 september 2012 20:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb er 26 jaar gewoond. Nooit gedacht dat ik het zo zou missen.
Maar denk dat verhuizen naar een leuk dorp in Noord-Holland waar ze wél voldoende natuur hebben, ook al helpt
Het zijn vooral die bomen, die natuur. Wordt erg onrustig van al die bebouwing om me heen, overal.
Wat ontzettend sympathiek en ontroerendquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Even dit topic hier spammen hoor, zo'n leuk initiatief en je kunt er iemand zo blij mee maken
Verjaardagskaart voor mijn moeder
Dat is inherent met het onderwerpquote:
Ik wil er niet te ver over uitweiden eigenlijk, er is genoeg gezegd, de voortgekomen acties spreken voor zich en de daarmee getrokken lijn is duidelijk voor me.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:36 schreef Natalie het volgende:
Mogge allemaal
Van wie mag je daar niets van zeggen, Bastard?
Wat een onzin. Ieder forum heeft wel eens een dipje. Wat rond deze tijd niet zo raar is. Komt wel weer goed, hoor. Is het altijd gekomen in de 10 jaar dat ik hier rondzwerf.
Nou en, ik kijk gewoon graag en vaak in TRU, zonder dat ik een grote poster ben.quote:Op woensdag 5 september 2012 05:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
zei iemand die hier nooit post.
De statistieken spreken je tegen, trouwens.
En goeiemorgen allemaal!
TRU is ook een heerlijk lurksubforum, en leuk dat je de OH gevonden hebt. Welkomquote:Op woensdag 5 september 2012 12:59 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Nou en, ik kijk gewoon graag en vaak in TRU, zonder dat ik een grote poster ben.
Dank je wel!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TRU is ook een heerlijk lurksubforum, en leuk dat je de OH gevonden hebt. Welkom
Vast wel! Welkomquote:Op woensdag 5 september 2012 13:09 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dank je wel!Misschien is het wel gezelliger als ik meer van me laat horen op TRU
Nare sfeer?quote:Op woensdag 5 september 2012 06:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is inherent met het onderwerp
Maar er hangt inderdaad een nare sfeer hier de laatste tijd, daar mag je dan helaas niks van zeggen
Dankjewel Enneacanthus_Obesusquote:
Dankjewel mousy! Have a nice dayquote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef mousy31 het volgende:
Ja hoe meer zielen hoe meer vreugd welkom welkom WIJZIJNAJAX
De tuin is eindelijk klaar mn man heeft me vanmorgen maar even meegeholpen.
Straks komt mams theedrinken.
Have a nice day all
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |