Echt he? De BBC smijt echt met geld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef JohnB52 het volgende:
Zodat je ziet dat er 5 man en Eddy bezig is voordit interview
Over mensen die wel weg uit de F1 kunnen gesprokenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
En Karthikeyan de spannende route.
die zouden zich toch concentreren op de 2013 wagen, omdat punten dit seizoen toch een verloren zaal lijkt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Caterham lijkt weer terug te zakken dit seizoen?
Probleem is dat je niet makkelijker dichterbij komt zonder grote regulatieverandering. Het verdwijnen van de geblazen diffuser was in het nadeel van RB, maar eigenlijk in niemands voordeel. Pas over 2 jaar verwacht ik dat Caterham zich kan meten met Williams, Force India, enz.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Caterham lijkt weer terug te zakken dit seizoen?
Volgens mij gokken ze op regen, want de Mercedessen hebben gisteren redelijk wat ronden gereden in dat hondenweer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef JohnB52 het volgende:
Rosberg en Schumacher mogen nog wel es ff doortrappen
Mja, maar de grote aero en motorveranderingen komen in 2014 toch? En dan is de getrapte neus meteen weg, omdat ze wss op de Brawn GP gaan lijken.,quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat je niet makkelijker dichterbij komt zonder grote regulatieverandering. Het verdwijnen van de geblazen diffuser was in het nadeel van RB, maar eigenlijk in niemands voordeel. Pas over 2 jaar verwacht ik dat Caterham zich kan meten met Williams, Force India, enz.
Ja in 2014 als het goed is, zodoende verwacht ik ze dan pas. Marussia zouden dan misschien ook kunnen, maar daar heb ik minder vertrouwen in. HRT komt nooit boven STR, en dat zegt wat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mja, maar de grote aero en motorveranderingen komen in 2014 toch? En dan is de getrapte neus meteen weg, omdat ze wss op de Brawn GP gaan lijken.,
Niet in de HRT graag.quote:
Het seizoen afmaken in de HRT en dan volgend jaar naast Alonso.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet in de HRT graag.
Daar kun je geen progressie boeken.
Ik hoop op een zitje bij Sauber/FI. STR zou ook kunnen ipv Vergne, maar ik ben bang dat dat niet veel beter wordt dan dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef Nober het volgende:
Q1
Rosberg
Petrov
Glock
Pic
Kovalainen
De la Rosa
Karthikeyan
[..]
Het seizoen afmaken in de HRT en dan volgend jaar naast Alonso.
Frijns wilde geen onderdeel zijn van dat Red Bull-programma, dus naar STR zie ik hem sowieso niet gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op een zitje bij Sauber/FI. STR zou ook kunnen ipv Vergne, maar ik ben bang dat dat niet veel beter wordt dan dit seizoen.
Oja, klopt. Is ook niet ongunstig. Voor dat RB-programma wordt verwacht dat je net zo goed bent als Vettelquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Frijns wilde geen onderdeel zijn van dat Red Bull-programma, dus naar STR zie ik hem sowieso niet gaan.
Volgens mij zei Frijns zelfs dat hij vond dat Helmut Marko weinig verstand van F1 heeft.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, klopt. Is ook niet ongunstig. Voor dat RB-programma wordt verwacht dat je net zo goed bent als Vettel
Hij wil zich niet bij het DDP voegen. Maar zou een aanbieding niet afslaan om in die wagen te rijden. Stond laats in de F1RR.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Frijns wilde geen onderdeel zijn van dat Red Bull-programma, dus naar STR zie ik hem sowieso niet gaan.
Volgens mij is er geen team beschikbaar, Williams heeft Bottas al, Force India misschien als Hülkenberg naar Ferrari gaat? Hij zal ook wel wat sponsors moeten hebben, geen idee of Robin die heeft?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
3500 euro.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:25 schreef THEFXR het volgende:
wat zou de toegangprijs zijn voior de kwalificatie alleen?
Maar ik neem aan dat ze voor een potentiele kandidaat voor STR eerst naar het DDP kijken. Ik verwacht niet dat hij er daarom voor in aanmerking komt (zitje bij STR). Al weet je het nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hij wil zich niet bij het DDP voegen. Maar zou een aanbieding niet afslaan om in die wagen te rijden. Stond laats in de F1RR.
bij FI staat Bianchi al klaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen team beschikbaar, Williams heeft Bottas al, Force India misschien als Hülkenberg naar Ferrari gaat? Hij zal ook wel wat sponsors moeten hebben, geen idee of Robin die heeft?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wellicht Caterham als Kov naar Ferrari gaat?
Mocht hij de WSR 3.5 winnen als rookie zal hij wal de eerste zijn waar alle teams met een zitje naar kijken. Valsecchi zit bij Lotus vast en Calado ook, Bianchi bij Ferrari en Bird bij Mercedes. Williams heeft Bottas, beste kansen zijn FI en Sauber.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen team beschikbaar, Williams heeft Bottas al, Force India misschien als Hülkenberg naar Ferrari gaat? Hij zal ook wel wat sponsors moeten hebben, geen idee of Robin die heeft?
Ik zie niet in wat er om te lachen is. Kovalainen heeft het bij McLaren niet best gedaan, maar nu bij Caterham laat hij wel zien dat hij de goede drive heeft en Caterham ging eerst stukje bij beetje vooruit.quote:
Niemand wil iemand zonder euro's. Maar Koba neemt ook niets mee. Perez gaan ze nooit wippen voor hem.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:32 schreef JohnB52 het volgende:
Wie gaat er dan koba of perez weg doen voor Freijns? Sorry ook al rijdt ie toch zo goed , niemand wil n nederlander
Geef ik je ook 100% gelijk in, maar Kov gaat niet weg bij een team om 'n 1-jarig contract te rijden bij een topteam, en daar weer in een situatie terecht te komen als bij Mclaren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er om te lachen is. Kovalainen heeft het bij McLaren niet best gedaan, maar nu bij Caterham laat hij wel zien dat hij de goede drive heeft en Caterham ging eerst stukje bij beetje vooruit.
Verder heeft Kovalainen laten zien erg goed te zijn door in de GP2 alleen achter Rosberg terecht te komen. Hij laat bij Caterham zien een stabiele factor te zijn, en dat is wat je wil naast je nr.1 coureur.
Was ook mooier. Vind het echt wel minder hoe het er nu uit zietquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Op die nieuwe busstop afrijden blijft voor mij vreemd.. Het model tot 2003 staat gewoon nog steeds in mijn geheugen gegrift.
Bottas is de enige coureur die niet in de F1 zit die ik het zo hoog heb zitten als Frijns.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:36 schreef Nober het volgende:
Button pole, klagen helpt.
SennaIk zeg Frijns erin!
Moet Frijns nu ineens elk stoeltje gaan bezetten van iedereen die een uitstapje maaktquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:36 schreef Nober het volgende:
Button pole, klagen helpt.
SennaIk zeg Frijns erin!
Das nog altijd beter dan KAR tov DLRquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:38 schreef ElmarO het volgende:
Massa bijna 1,3 seconden langzamer dan Alonso.
Ik vind wel dat als die jongen het WSR 3.5 wint in z'n eerste jaar (en 3e achter Bird en Bianchi in je eerste jaar is ook niet een slecht, mocht dat gebeuren, maar dan moet ie misschien een jaartje rijpen) gewoon het jaar daarop in de F1 hoort bij een van de 9 betere teams.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moet Frijns nu ineens elk stoeltje gaan bezetten van iedereen die een uitstapje maakt
Dat is dan ook wel een heel speciaal geval.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Das nog altijd beter dan KAR tov DLR
Ongeveer hetzelfde als ik heb met Silverstone. Compleet vernaggeld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Op die nieuwe busstop afrijden blijft voor mij vreemd.. Het model tot 2003 staat gewoon nog steeds in mijn geheugen gegrift.
Silverstone is na 1988 (oid) al compleet vernacheld door maggots, becketts en chapel een beetje vreemd te doen, en allerlei chicanes en Broooklandsquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:40 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als ik heb met Silverstone. Compleet vernaggeld.
Vettelquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moet Frijns nu ineens elk stoeltje gaan bezetten van iedereen die een uitstapje maakt
Nou ja, ze hebben Kobayashi nog.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Duitser in de top 10 qualifying, is dat ooit eerder gebeurd sinds de invoering?
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:44 schreef Nober het volgende:
[..]
VettelIk zeg Frijns erin!
SchumacherIk zeg Frijns erin!
MassaIk zeg Frijns erin!
Dat was toch een Britquote:
quote:
Nee hoor, Koba is een Brit rijdende voor RBRquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]![]()
Kind van Duitsers geboren in Oeganda.
Ow je had de utislag van VT1 dus niet gezienquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]![]()
Niet te geloven dat mensen zó onwetend zijn en zich toch F1-fans noemen.![]()
Die deed het alleen maar gedurende de vrije training. Maar die hadden ze er inderdaad beter in kunnen zetten dan die Vettel, wie dat dan ook moge zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee hoor, Koba is een Brit rijdende voor RBR
Z'n tweelingbroer is een Duitser die rijdt voor Sauberquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee hoor, Koba is een Brit rijdende voor RBR
Onder zijn alias Nacho Rosberg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Z'n tweelingbroer is een Duitser die rijd voor Sauber
Rosberg een Spanjaard en Vergne een Amerikaan, Ricciardo een Duitser
En Paella Maldonadoquote:
Denk dat het eigenlijk niet eens nodig is. Zijn tijd lijkt me wel genoeg voor pole. Toch ongelooflijk waar hij opeens zijn snelheid vandaag haalt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Button nog een keer kunnen?
Z'n concurrenten staan gewoon achter hem terwijl hij P6 heeftquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:02 schreef ElmarO het volgende:
Verrassende top 3. Komt Alonso in ieder geval niet slecht uit.
Maar die 5e plaats van Perez betekent wel dat zijn kans groter wordt op een zitje bij Ferrari en zo weer een kans voor Frijns bij Sauber.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koba 2e helpt overigens niet voor Frijns op dat zitje
Senna 17dequote:Op zaterdag 1 september 2012 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mee eens. Bianchi lijkt met Frijns de belangrijkste andere kandidaat naast Bottas om ergens in te stappenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar die 5e plaats van Perez betekent wel dat zijn kans groter wordt op een zitje bij Ferrari en zo weer een kans voor Frijns bij Sauber.
Bottas verwacht ik volgend seizoen wel bij Williams i.p.v. Senna. Massa lijkt me nu definitief wel geschiedenis bij Ferrari, voor zover hij dat al niet was. Alleen Force India vind ik nog een beetje onzeker, maar hij maakt best een aardige kans. Zou in ieder geval mooi zijn mocht het gebeuren, en Sauber is sowieso een ideaal team om te beginnen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Bianchi lijkt met Frijns de belangrijkste andere kandidaat naast Bottas om ergens in te stappen
Er zijn 3 belangrijke vragen: Wat gebeurt er bij McLaren, wie gaat er naar Ferrari en wat doet Schumacher. Als Schumacher en Massa stoppen danwel eruit gegooid worden mag ik aannemen dat er wel een zitje voor hem is. Maar ik zie weinig verschuivingen. RB - vast, Lotus - vast, Williams - aardig vast (Senna -> Bottas normaal), STR - Ricciardo blijft sowieso, maar is een baggerbak. Caterham is een soort laatste optie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bottas verwacht ik volgend seizoen wel bij Williams i.p.v. Senna. Massa lijkt me nu definitief wel geschiedenis bij Ferrari, voor zover hij dat al niet was. Alleen Force India vind ik nog een beetje onzeker, maar hij maakt best een aardige kans. Zou in ieder geval mooi zijn mocht het gebeuren, en Sauber is sowieso een ideaal team om te beginnen.
Foutieve informatie, Sato stond op P2 op de Nurburgring in 2004quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:12 schreef JohnB52 het volgende:
Wat zeiden ze nou over first row over kobayashi?
Mee eens. Lijkt me een van de grootste kanshebbers. En misschien gaat Melvin Platje dan ook even naar QPRquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:14 schreef JohnB52 het volgende:
Dan zie ik nog eerder vd garde naar caterham gaan. --> meer geld
Zou je kunnen kijken wat de topsnelheid was van Vettel in de verschillende sectoren, want ik begreep dat die niet erg goed was.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:10 schreef vosss het volgende:
Zo. Die live app deed het erg goed moet ik zeggen.
Viel wel op dat de live app een dikke 5 seconden voor liep op het beeld van zowel RTL7 als de BBC.
Maargoed, erg leuk, sectortijden, speedtraps, gaps per sector etc etc.
Zeker iets om vaker erbij te pakken
Bij McLaren verwacht ik toch wel dat Hamilton gaat bijtekenen. Zou niet weten waar hij anders heen moet. Mercedes lijkt me niet echt een promotie voor hem, Lotus hangt af van Raikkonen en hun schuld, en Ferrari lijkt me sterk. Het is uiteindelijk in ieder geval wachten op Hamilton/Massa om het balletje rollend te krijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn 3 belangrijke vragen: Wat gebeurt er bij McLaren, wie gaat er naar Ferrari en wat doet Schumacher. Als Schumacher en Massa stoppen danwel eruit gegooid worden mag ik aannemen dat er wel een zitje voor hem is. Maar ik zie weinig verschuivingen. RB - vast, Lotus - vast, Williams - aardig vast (Senna -> Bottas normaal), STR - Ricciardo blijft sowieso, maar is een baggerbak. Caterham is een soort laatste optie.
Aah de andere super gesponsorde getalenteerde nederlander is idd ook nog in de runningquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:14 schreef JohnB52 het volgende:
Dan zie ik nog eerder vd garde naar caterham gaan. --> meer geld
En Alexander Büttner naar Manchester Un... oh wacht!quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Lijkt me een van de grootste kanshebbers. En misschien gaat Melvin Platje dan ook even naar QPR
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:18 schreef JohnB52 het volgende:
Nu even t interieurfilter van de auto vervangen. Deze jongen gaat MAANDAG richting Spa...
(Volgend jaar mn vakantie iets beter plannen :-()
Kobayashi lijkt me de betere coureur. Perez lijkt me overigens ook beter dan Frijns. Frijns lijkt me wel weer sneller dan Senna bijvoorbeeld, maar dan zit je met het sponsorgeld verhaal...quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog slechter dan Frijnsquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:23 schreef Nober het volgende:
Nu duidelijk is dat Frijns 'm niet gaat worre... Hoe zit Nigel Melker qua sponsors?
Frijns traag? Ja, zo bezig in de WSR dat je in je eerste jaar mee kunt met Bird en Bianchi die al een pak ervarener zijn in de hogere klassen tov Frijns is natuurlijk niet veel waard. Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kobayashi lijkt me de betere coureur. Perez lijkt me overigens ook beter dan Frijns. Frijns lijkt me wel weer sneller dan Senna bijvoorbeeld, maar dan zit je met het sponsorgeld verhaal...
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.htmlquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:10 schreef vosss het volgende:
Zijn daar al ergens beelden van / waar kijken jullie?
Lekker hoor van de stewardsquote:Vettel ontvangt boete van tienduizend euro
Sebastian Vettel mag tienduizend euro overmaken naar de autosportbond FIA. De Duitser krijgt deze boete voor het maken van een illegale oefenstart in de pits.
De regerend wereldkampioen maakte aan het einde van de derde vrije training een oefenstart in de pitstraat, maar dat is dit weekend niet toegestaan. Het team van Red Bull realiseerde zich meteen dat zij een fout had gemaakt en meldde het incident zelf bij de wedstrijdleiding, die Vettel nu een boete van tienduizend euro geeft.
De coureurs kregen op vrijdag na afloop van de eerste en tweede vrije training ruim de gelegenheid om starts te oefenen op het rechte stuk met start-finish.
Terecht ja, verhouding vind ik gewoon vreemd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:01 schreef vosss het volgende:
Dat is toch ook compleet achterlijk? Men had allemaal te horen gekregen dat dit weekend oefenstarts in de pit verboden waren.
Als je er dan toch een gaat doen dan is het je eigen dikke schuld. Boete terecht uitgedeeld dus
Voor?quote:
Oh, dat mocht dus niet. Goed denkwerk van Caterham danquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef PennyWise84 het volgende:
wisselen van de banden op de grid
Terecht, als niemand verwacht dat er iemand stil staat aan et einde van de pits kan dat best gevaarlijk zijn (ik kan me nog een incident herinnerenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Lekker hoor van de stewards![]()
![]()
Speeding in de pitlaan tijdens een VT ¤2500
Oefenstart ¤10.000 nadat je je eigen fout hebt gemeld
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Terecht, als niemand verwacht dat er iemand stil staat aan et einde van de pits kan dat best gevaarlijk zijn (ik kan me nog een incident herinneren)
? Wanneerquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:49 schreef JohnB52 het volgende:
moest hamilton om Alonso heen dan? Kon t niet zien
Dat is Kimi en toen stond het licht aan pitexit op rood. En vervolgens jaste Lewis hem vol bij Kimi achterop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:49 schreef JohnB52 het volgende:
moest hamilton om Alonso heen dan? Kon t niet zien
Zag toen niet wie het was. Was dus Alonso. Maar die reed gewoon wat langzamer door de pits als ik dat goed gezien had. Maar Hamilton kwam daar idd kort langs die kerel wat op 't einde stondquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef JohnB52 het volgende:
Toen hamilton in de pits bijna n persoon aanreed, einde vd pitsstraat. Tijdens q3.
Wat n bs-straf voor maldonado zeg, 3 plaatsen...
En Hulkenberg is gewoon door naar Q2, dusja...
Huh wat bedoel je nou weer?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is Kimi en toen stond het licht aan pitexit op rood. En vervolgens jaste Lewis hem vol bij Kimi achterop.
Oetlul. Hij kon kiezen bij wie hij erop zou klappen en heeeeeeeel toevallig was dat een directe concurrent in het kampioenschap![]()
Canada 2008, waar die foto van isquote:
Hamilton had een rood stoplicht aan het eind van de pitstraat dus hij stopt niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Canada 2008, waar die foto van is
Ja, nu wel!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:13 schreef Nober het volgende:
6 Maldonado
7 Hamilton
14 Massa
You've got to love it.
Jaja, nu is t duidelijk, ben n beetje gaarquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Canada 2008, waar die foto van is
het is in pouhon volgens commentator ligt zijn achterwiel tegen zijn helmquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:16 schreef Sinister-D- het volgende:
So! Weer zo'n smakker op Spa, nu de GP3In de bocht zonder naam, na Rivage.
Voor Pouhon volgens mij.quote:
Op vipbox te volgen?quote:
Ja, mag dat? Of mag Hamilton dat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef JohnB52 het volgende:
Toen hamilton in de pits bijna n persoon aanreed, einde vd pitsstraat. Tijdens q3.
quote:
Ik dacht dat aan dat akkefietje gerefereerd werdquote:Terecht, als niemand verwacht dat er iemand stil staat aan et einde van de pits kan dat best gevaarlijk zijn (ik kan me nog een incident herinneren)
Ik heb toch een stream van Sky Sports F1, wel via de Xbox, maar denk dat dit dezelfde is =quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Op vipbox te volgen?
Hoorde ook iets van dat ze maar 1 helicopter hadden voor naar t ziekenhuis. Moeten er minimaal 2 staan!
Ik zie t, net nu ik alle reclame heb weggekliktquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb toch een stream van Sky Sports F1, wel via de Xbox, maar denk dat dit dezelfde is =
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
Yup, mooi incidentquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je deze bedoelt
Al bekend?quote:Pastor Maldonado zal als zesde moeten starten in België. De Venezolaan heeft van de wedstrijdleiding, onder leiding van Eliseo Salazar, een straf van drie plaatsen gekregen wegens het ophouden van Nico Hülkenberg. Kimi Raikkonen kreeg geen straf voor het afsnijden van Eau Rouge.
In het eerste kwalificatiedeel werd Hülkenberg in de Bus Stop-chicane opgehouden door Maldonado, die zich uiteindelijk als derde wist te kwalificeren. De wedstrijdleiding vond dit niet door de beugel kunnen en bestrafte de Williams-coureur. Kimi Raikkonen zal daardoor als derde starten. Het was nog even spannend voor de Fin, die Eau Rouge had afgesneden, maar hij kreeg geen straf.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:51 schreef kepler het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-blokken-hulkenberg/
[..]
Al bekend?
Ja dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:38 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-blokken-hulkenberg/
http://forum.planet-f1.com/viewtopic.php?p=27569#p27569quote:Alonso : Beaten by Hamilton and rivaled by Trulli. Only demands bad teammates from now on because is scared. Blackmails his own teams and has no morals. Cannot even win a title with a Ferrari. Paydriver á la Santander.
Hamilton : Where to begin with... Oh yeah, of course: that self righteous arrogant smile with super white teeth (probably whitened), cannot handle pressure at all as seen time and time again, lucked into championship and thinks he's a big deal. Beaten by Button last year. Dangerous because can't race with other cars. Thinks he's a black reincarnation of Senna.
Kimi : Alcoholic person who can't even speak. Beaten by Massa two years straight, also by Heidfeld and Coulthard once. Most overrated and luckiest champion on the grid. Secretly hates Jews.
Button : Mediocre driver at best, uses politics because lacks in skill. Beaten by many drivers including Barrichello and only won a championship due to dominant car. Has got cocky lately thinking he's somewhat good. Likes to show off his trophy girlfriend.
Schumacher : Can be summarized by two words: cheating and bending the rules. Dirtiest driver in the history of the sport. Crashed a driver to win a championship? Check. Used illegal software? Check. Tried to destroy main rival's lap in qualifying? Check. Has a huge chin? Check. Just drives around because he can, fully knowing that way someone more deserving doesn't get a shot because of him.
Vettel : Lucked into the best car three years straight, completely average. Real colours shown in Turkey 2010 and Malaysia 2012. Two championships don't count because they were done with blown diffusers which makes any idiot able to drive an F1 car fast. Struggles this year because cannot drive anything than the said playstation car. Just plain smug and arrogant.
Massa : Lol
Di Resta : Couldn't even beat Sutil last year, deserves none of the British hype he gets and is Scottish.
Hülkenberg : Beaten by Barrichello. Got a new chance in F1, one that he didn't deserve.
Grosjean : Same story, rich kid who only plays with daddy's money. No idea what he's doing in F1. Has that special smile on all the time and by special I mean it in a mentally challenged kind of way.
Kobayashi : Guy sucked in GP2 but made it in F1 just by being Japanese. Couldn't even beat his rookie teammate last year.
Perez : Paydriver. Has no place in F1 but unfortunately his money has. Should be cleaning pools, you know, because he's Mexican.
Ricciardo : Overhyped, never showed anything, yet he has a seat. Probably blew Helmut Marko or something.
Maldonado : Once made an IQ test but we never got to see the results because he crashed the paper before he was finished. Money buys an F1 seat unfortunately.
Senna : Rides on his uncle's name which isn't even his real surname. Once killed a dog.
Vergne : Only in F1 because there's a shortage of French drivers. Useless.
Webber : Proven he sucks. Last three years has driven a car that was 2 seconds faster than the opposition and still couldn't deliver. One of those drivers who never got a chance but then got one, then a second, then a third, then a fourth. Retire already!
Rosberg : Only in the grid because his daddy was a champion. Will never win a race despite given chance after chance.
Kovalainen : Humiliated by Hamilton. Only beat Trulli once because of his power steering problems and now thinks he doesn't suck. He is wrong.
Petrov : This Russian gentleman has a mafia backing. They say in Soviet Russia the car rides you and many times it seems like the case with this guy.
Glock : Despite having a cool name of a gun, he is definitely not a bullet on a racetrack. The only one of the experienced drivers who doesn't refuse to drive for Marussia, probably because his self-esteem is so low.
Pic : Who is this guy?
De La Rosa : One of those guys who just don't know when to stop. Pedro, after sucking 9 seasons the 10th won't suddenly change everything!
Karthikeyan : Indian + money + abnormally small head = this guy.
Leuk om te zien dat je aan het commentaar bij Rosberg al kan zien dat dit lijstje voor de GP van China van dit jaar is gemaakt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef kepler het volgende:
[..]
http://forum.planet-f1.com/viewtopic.php?p=27569#p27569
Ja ik verveel me
Wel erg negatief ben je hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef kepler het volgende:
[..]
http://forum.planet-f1.com/viewtopic.php?p=27569#p27569
Ja ik verveel me
Ik heb ze niet bedacht, kom via die linkquote:
Is dankzij het falen van Hamilton wereldkampioen geworden dus dat klopt, is verslagen door Massa 2008 en 2009 dus dat klopt ook en vast ook wel door Coulthard in 2004.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:11 schreef THEFXR het volgende:
Kimi : Alcoholic person who can't even speak. Beaten by Massa two years straight, also by Heidfeld and Coulthard once. Most overrated and luckiest champion on the grid. Secretly hates Jews.
![]()
Waar zeg ik dat Frijns traag is? Dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frijns traag? Ja, zo bezig in de WSR dat je in je eerste jaar mee kunt met Bird en Bianchi die al een pak ervarener zijn in de hogere klassen tov Frijns is natuurlijk niet veel waard. Klopt helemaal.
Kobayashi heeft niet meer het echte vuur wat hij eerst had. Als je dan echter een 2e plaats quali doet zit je wel wat vaster.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Frijns traag is? Dat maak jij er van.
Frijns is ongetwijfeld ook erg snel, maar Kobayashi en Perez lijken mij nog een tandje sneller. Sauber heeft op dit moment een uitstekend team en zijn duidelijk meer dan tevreden met beide coureurs. Zal me verbazen als ze hier een rijder van willen wisselen... zal alleen gebeuren als één van de coureurs "weggekaapt" wordt door bijvoorbeeld Ferrari.
Als Frijns een plekje zoekt, lijkt Sauber niet het meest voor de hand liggende team op het moment.
Coulthard in 2002, toen hij nog een pak minder ervaring had. In 2004 een ONWIJS pechseizoen gehad. In 2001 als rookie niet ver van Heidfeld en in 2003 en 2005 erg goed. Daarna in 2007 lag het geluk wél een keer aan zijn zijde.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Nober het volgende:
Zojuist 2de geworden op Spa (22 ronde's), had een pitstop teveel (of Alonso een te weinig) mijn kwalificatie was al drama met P15.
[..]
Is dankzij het falen van Hamilton wereldkampioen geworden dus dat klopt, is verslagen door Massa 2008 en 2009 dus dat klopt ook en vast ook wel door Coulthard in 2004.
twitter:LeeMcKenzieF1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 08:22:06Is @AussieGrit really running to the track today? Yes he is! http://t.co/DEl9K1SG reageer retweet
Om 9 uur al met autosport beginnen, sowieso met tv doet het niet zo goed bij mij thuisquote:Op zondag 2 september 2012 08:50 schreef JohnB52 het volgende:
Goedemorgen!
Volgens eurosport zenden ze vanaf 9:00 GP3 uit...
Ik heb het praktisch gratis hierquote:Op zondag 2 september 2012 09:41 schreef JohnB52 het volgende:
HDTV is te duur voor mij. N echte Zeeuw he
BBC zend F1 (volgens mij) gewoon in HD uitquote:Op zondag 2 september 2012 09:50 schreef JohnB52 het volgende:
Hier zou je 10 euro pee maand moeten betalen vvoor iets van 15 zenders. En zo lang er geen formule 1 in HD te zien is. Ga k dat niet doen. Betaal ook al 15 pmd voor film1.
Zou dan 35 euro zijn per maand. En dan nog 30 voor internet
Klopt, maar dan moet je wel een HD abonnement hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 09:59 schreef kepler het volgende:
[..]
BBC zend F1 (volgens mij) gewoon in HD uit
Kan je het niet opnemen dan?quote:Op zondag 2 september 2012 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kan het vanmiddag niet zien![]()
Dat wordt dus mezelf afsluiten van alle media, en dan rond een uur of 10 het proberen te downloaden
hoe? Ik heb wel een VCR en een dvd speler, maar weet mijn god niet hoe ik een programma opneemquote:
je hebt toch kabel neem ik aan?quote:Op zondag 2 september 2012 10:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe? Ik heb wel een VCR en een dvd speler, maar weet mijn god niet hoe ik een programma opneem
Dan kan je toch naar het programma scrollen en dan "record" indrukken? Tenminste bij mij (UPC) kan datquote:Op zondag 2 september 2012 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Ow ik heb trouwens geen videobanden
https://www.racingfor.me/index.rfm?cls=32quote:Op zondag 2 september 2012 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kan het vanmiddag niet zien![]()
Dat wordt dus mezelf afsluiten van alle media, en dan rond een uur of 10 het proberen te downloaden
Hij is dan ook een traditionele Apache, werkt nog met rooksignalenquote:Op zondag 2 september 2012 10:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie heeft tegenwoordig nog een VCR![]()
Op Aldo na dan![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is dan ook een traditionele Apache, werkt nog met rooksignalen
Invitation codesquote:Op zondag 2 september 2012 10:33 schreef kepler het volgende:
[..]
https://www.racingfor.me/index.rfm?cls=32
Daar download ik altijd de races, staan er supersnel op
Ik.quote:Op zondag 2 september 2012 10:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie heeft tegenwoordig nog een VCR![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is dan ook een traditionele Apache, werkt nog met rooksignalen
quote:GP2: geen zware verwondingen Nigel Melker
Nigel Melker heeft geen zware verwondingen overgehouden aan zijn flinke crash tijdens de GP2-hoofdrace op het Belgische circuit van Spa-Francorchamps.
Crash
Onze landgenoot raakte zaterdag in de derde ronde van de race in Eau Rouge de controle kwijt over zijn bolide, waarna hij hard in de bandenstapels terecht kwam. Na de impact was Melker tien tot vijftien minuten buiten westen waarna hij door de traumahelikopter naar het ziekenhuis in Luik werd vervoerd.
Blauwe plekken
In het hospitaal wees onderzoek uit dat hij geen zware verwondingen heeft overgehouden aan het ongeluk. Melker had wel last van hand en ribben, maar werd na een nacht observatie ontslagen uit het ziekenhuis.
Ontslag
Melker zal niet deelnemen aan de GP2-sprintrace. Racen had sowieso niet gekund, omdat de auto vanwege de grote schade niet op tijd kan worden hersteld.
Alleen de eerste en de laatste ronde waren interessant...quote:Op zondag 2 september 2012 11:11 schreef JohnB52 het volgende:
Handig: zet m net op RTL7. Nog 3 rondjes GP2...
Een langzame start van de eerste rijen, Guido gesandwiched en Velsecchi en Razia die elkaar eraf rijden en nog wat gedoe in la Sourcequote:Op zondag 2 september 2012 11:25 schreef JohnB52 het volgende:
Wat was er de eerste paar dan? Grote crash?
Porsche race is de laatste race voor de F1. Dus ik denk dat er niets meer wordt uitgezonden op Eurosport.quote:Op zondag 2 september 2012 12:01 schreef JohnB52 het volgende:
uiteraard zit ik dan weer rtl7 te kijken, herhalingen van zandvoort races...
wat komt er zo nog meer, en op welke zenders?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:42 schreef Nober het volgende:
RTL7 zendt de Belgische Grand Prix Live uit op de normale zendtijden (zat: vanaf 13.55, zon: vanaf 13.10)
BBC1 zendt dit maal ook weer live uit(Qualifying: 13.10-15.30, BBC One, Race: 13.10-16.15, BBC One NL-tijden)
Waarom niet gewoon even vragen ipv hier te postenquote:Op zondag 2 september 2012 12:28 schreef nils7 het volgende:
Volgens mij zit ik er naast 2 van Fok!
De gezichten komen bekend voor hahah
Iemand met z'n tweeën hier van fok met de 1 een Kovalainen petje toen t nog Lotus was en 1 met een Kimi 2012 petje?
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 13:03:36McLaren not at all happy about Hamilton tweeting telemetry picture - contained all sorts of sensitive info, which the other teams now have reageer retweet
Wat een koekwausquote:Op zondag 2 september 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 13:03:36McLaren not at all happy about Hamilton tweeting telemetry picture - contained all sorts of sensitive info, which the other teams now have reageer retweet
Dat moet die gast toch ook zelf snappenquote:Op zondag 2 september 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
Zijn tweet is helaas verwijderdquote:Op zondag 2 september 2012 13:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat moet die gast toch ook zelf snappenwat een dwaas soms
Dan zal ik maar stoppen met zoeken zekerquote:
Hierquote:Op zondag 2 september 2012 13:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan zal ik maar stoppen met zoeken zeker
twitter:f1enigma twitterde op zondag 02-09-2012 om 12:36:22Not that its of great importance but here is the telemetry from Hamilton. He has deleted it from Instagram http://t.co/Zb8iBQTz reageer retweet
swag tochquote:Op zondag 2 september 2012 13:11 schreef Stiggie het volgende:
Wat een mongolenfoto heeft Hamilton eigenlijk op zn Twitter
[ afbeelding ]
Hippe boozy boy.quote:Op zondag 2 september 2012 13:11 schreef Stiggie het volgende:
Wat een mongolenfoto heeft Hamilton eigenlijk op zn Twitter
[ afbeelding ]
twitter:F1Times twitterde op zondag 02-09-2012 om 13:11:02Problems at Mercedes, they're in a rush to fix Schumacher's KERS system. They have 20-minutes to sort it before the pitlane opens. #F1 reageer retweet
Zal is een keer niet iets zijnquote:Op zondag 2 september 2012 13:14 schreef Tarado het volgende:
twitter:F1Times twitterde op zondag 02-09-2012 om 13:11:02Problems at Mercedes, they're in a rush to fix Schumacher's KERS system. They have 20-minutes to sort it before the pitlane opens. #F1 reageer retweet
Mercedes.quote:Op zondag 2 september 2012 13:14 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het wel mooi, meer info is beterquote:Op zondag 2 september 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:realTimoGlock twitterde op zondag 02-09-2012 om 13:12:49Ready to race. Lost my phone in the parade car. Very honest people just gave it back to me😓Thanks a lot!!! Need my music before the race reageer retweet
twitter:
twitter:tgruener twitterde op zondag 02-09-2012 om 11:48:49#f1 #Spa Bernie talking to @PaulHembery right now about potential tyre issues. I heard, medium tyres last for about 14 laps after start. reageer retweet
twitter:tgruener twitterde op zondag 02-09-2012 om 13:20:19#f1 Clarification: Red Bull was not acitvely looking for a rule change at FIA or Bernie. They just said, everyone should do 3 stopps. reageer retweet
Zou wel eens heel erg in het voordeel van Sauber kunnen zijn. Die banden werken goed bij lage temperaturen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:26 schreef ElmarO het volgende:
twitter:twitter:tgruener twitterde op zondag 02-09-2012 om 11:48:49#f1 #Spa Bernie talking to @PaulHembery right now about potential tyre issues. I heard, medium tyres last for about 14 laps after start. reageer retweet
twitter:tgruener twitterde op zondag 02-09-2012 om 13:20:19#f1 Clarification: Red Bull was not acitvely looking for a rule change at FIA or Bernie. They just said, everyone should do 3 stopps. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |