Echt he? De BBC smijt echt met geld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef JohnB52 het volgende:
Zodat je ziet dat er 5 man en Eddy bezig is voordit interview
Over mensen die wel weg uit de F1 kunnen gesprokenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
En Karthikeyan de spannende route.
die zouden zich toch concentreren op de 2013 wagen, omdat punten dit seizoen toch een verloren zaal lijkt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Caterham lijkt weer terug te zakken dit seizoen?
Probleem is dat je niet makkelijker dichterbij komt zonder grote regulatieverandering. Het verdwijnen van de geblazen diffuser was in het nadeel van RB, maar eigenlijk in niemands voordeel. Pas over 2 jaar verwacht ik dat Caterham zich kan meten met Williams, Force India, enz.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Caterham lijkt weer terug te zakken dit seizoen?
Volgens mij gokken ze op regen, want de Mercedessen hebben gisteren redelijk wat ronden gereden in dat hondenweer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef JohnB52 het volgende:
Rosberg en Schumacher mogen nog wel es ff doortrappen
Mja, maar de grote aero en motorveranderingen komen in 2014 toch? En dan is de getrapte neus meteen weg, omdat ze wss op de Brawn GP gaan lijken.,quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat je niet makkelijker dichterbij komt zonder grote regulatieverandering. Het verdwijnen van de geblazen diffuser was in het nadeel van RB, maar eigenlijk in niemands voordeel. Pas over 2 jaar verwacht ik dat Caterham zich kan meten met Williams, Force India, enz.
Ja in 2014 als het goed is, zodoende verwacht ik ze dan pas. Marussia zouden dan misschien ook kunnen, maar daar heb ik minder vertrouwen in. HRT komt nooit boven STR, en dat zegt wat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mja, maar de grote aero en motorveranderingen komen in 2014 toch? En dan is de getrapte neus meteen weg, omdat ze wss op de Brawn GP gaan lijken.,
Niet in de HRT graag.quote:
Het seizoen afmaken in de HRT en dan volgend jaar naast Alonso.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet in de HRT graag.
Daar kun je geen progressie boeken.
Ik hoop op een zitje bij Sauber/FI. STR zou ook kunnen ipv Vergne, maar ik ben bang dat dat niet veel beter wordt dan dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef Nober het volgende:
Q1
Rosberg
Petrov
Glock
Pic
Kovalainen
De la Rosa
Karthikeyan
[..]
Het seizoen afmaken in de HRT en dan volgend jaar naast Alonso.
Frijns wilde geen onderdeel zijn van dat Red Bull-programma, dus naar STR zie ik hem sowieso niet gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op een zitje bij Sauber/FI. STR zou ook kunnen ipv Vergne, maar ik ben bang dat dat niet veel beter wordt dan dit seizoen.
Oja, klopt. Is ook niet ongunstig. Voor dat RB-programma wordt verwacht dat je net zo goed bent als Vettelquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Frijns wilde geen onderdeel zijn van dat Red Bull-programma, dus naar STR zie ik hem sowieso niet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |