Haaiquote:
Ik doe mee, ze liggen op de bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
Wat een plaat![]()
Die voetjes mogen van de vloer mensen!
De mijne nu ook weerquote:
En nu baal je dat je niet bent gegaan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
De mijne nu ook weerVriend van me vroeg nog of ik naar Dance in the Park in Groningen zou komen...
Uhuquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu baal je dat je niet bent gegaan?
Geloof het graagquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
UhuAl helemaal als ik al die lekkere dansplaten hoor
't Zou kunnen, maar het festival is in ieder geval al (bijna) afgelopen en ik moet ook nog eerst iets aan m'n uiterlijk doen voor ik de deur uit kanquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Geloof het graag![]()
Geen kans meer om alsnog die kant op te gaan?
Ah, bummerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Zou kunnen, maar het festival is in ieder geval al (bijna) afgelopen en ik moet ook nog eerst iets aan m'n uiterlijk doen voor ik de deur uit kanIk heb de zondag op de zaterdag laten vallen
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Rumor has it op de zaterdagavond draaien in een show die vooral over typische zaterdagavonddansplaatjes gaat...
Ik nok af, filmpje kijken
Heimlich-greepquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Iemand enig idee hoe je een frietje/patatje uit je keel krijgt?
Slikken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Iemand enig idee hoe je een frietje/patatje uit je keel krijgt?
quote:Na het toepassen van de Heimlichmanoeuvre dient daarom altijd een arts te worden geconsulteerd. De Heimlichmanoeuvre mag nooit worden toegepast op slachtoffers die nog kunnen hoesten, ademen of spreken
Helpt niet.quote:
Kan ik niet in mn eentje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Opwaardse klap tussen de schouderbladen
Op je knieen zitten, kin omhoog. Handen op je rug. Voorover laten vallen en landen op je borstkasquote:
Domienie is er dan altijd.. Hoewel, die gaat op vakantie. Of komt Bart dan altijd?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef themauster het volgende:
Laten we hopen dat Giel een keer invalt tijdens EkStra Weekend als Michiel er niet is de chemie tussen Gerard en Giel is goudZit net de laatste Freaknacht met Gerard terug te kijken via KPN uitzending gemist.
Ik hoef niet gehandicaptquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Op je knieen zitten, kin omhoog. Handen op je rug. Voorover laten vallen en landen op je borstkas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |