100% waar. ik heb het zelf gehoordquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:44 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat Taylor Swift op 3FM is gedraaid??
Ons hier een beetje alleen laten omdat je bezoek had!!quote:
Oh, zit dat je dwars! Moppie toch, jullie zijn ook belangrijk voor me, maar soms zijn er irl mensen nog nét een tikje tofferquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ons hier een beetje alleen laten omdat je bezoek had!!
Wij zijn toch veel belangrijk0r
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zit dat je dwars! Moppie toch, jullie zijn ook belangrijk voor me, maar soms zijn er irl mensen nog nét een tikje toffer
*maakt 4 liter Roosvicee voor mopperwolvepoepje*quote:
Heb ik het nu weer een beetje goedgemaakt met je?quote:
Ja, verdomme heej!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga vanavond met mijn lief naar The Sound Of Music kijken dus je moet het zonder mij stellen
SO LONG FAREWELL AUF WIEDERSEHEN GOODBYEHYE
De film in vlammend 1080p full hdquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, verdomme heej!!![]()
De film of gaan jullie naar een musical?
Klinkt geweldig, maar ik heb dan ook geen kloot verstand van hd enzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De film in vlammend 1080p full hd
Oh...quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zit dat je dwars! Moppie toch, jullie zijn ook belangrijk voor me, maar soms zijn er irl mensen nog nét een tikje toffer
NU WEER !!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:44 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat Taylor Swift op 3FM is gedraaid??
Moet jij niet alvast je dvd terugspoelen voor vanavond?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar Mega Top 50 dus dat moet helaas
Ik heb er perongeluk een magneet langs gehaald en nu istie gewistquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet jij niet alvast je dvd terugspoelen voor vanavond?
Wat dóóóm!!!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb er perongeluk een magneet langs gehaald en nu istie gewist
Ik zat te denken aan West Side Storyquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat dóóóm!!!!![]()
Dances with wolves opzoeken, ben je ook zo een paar uur verder. Of Titanic
zoek dan de film Satantango op. duurt 7 uur geloof ik....quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan West Side Story
Lolwatquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoek dan de film Satantango op. duurt 7 uur geloof ik....
of de film 24hour Psycho. Dat is de film Psycho (van Hitchcock) vertraagd tot 24u speelduur....quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lolwat
Die ga ik een keer proberen te kijken. Gewoon omdat het kan
Dat slaat dan weer als kut op dirkquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of de film 24hour Psycho. Dat is de film Psycho (van Hitchcock) vertraagd tot 24u speelduur....
ja, ik vind het ook wat apart. heb helaas de film niet online kunnen vinden. Satantango wel, maar zonder subs. en mijn Hongaars is wat roestig....quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat slaat dan weer als kut op dirk
Anders ging je hem kijken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook wat apart. heb helaas de film niet online kunnen vinden. Satantango wel, maar zonder subs. en mijn Hongaars is wat roestig....
iig een poging wagen....quote:
Dat vind ik een hele mooie filmquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan West Side Story
Haaiquote:
Ik doe mee, ze liggen op de bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
Wat een plaat![]()
Die voetjes mogen van de vloer mensen!
De mijne nu ook weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |