100% waar. ik heb het zelf gehoordquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:44 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat Taylor Swift op 3FM is gedraaid??
Ons hier een beetje alleen laten omdat je bezoek had!!quote:
Oh, zit dat je dwars! Moppie toch, jullie zijn ook belangrijk voor me, maar soms zijn er irl mensen nog nét een tikje tofferquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ons hier een beetje alleen laten omdat je bezoek had!!
Wij zijn toch veel belangrijk0r
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zit dat je dwars! Moppie toch, jullie zijn ook belangrijk voor me, maar soms zijn er irl mensen nog nét een tikje toffer
*maakt 4 liter Roosvicee voor mopperwolvepoepje*quote:
Heb ik het nu weer een beetje goedgemaakt met je?quote:
Ja, verdomme heej!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga vanavond met mijn lief naar The Sound Of Music kijken dus je moet het zonder mij stellen
SO LONG FAREWELL AUF WIEDERSEHEN GOODBYEHYE
De film in vlammend 1080p full hdquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, verdomme heej!!![]()
De film of gaan jullie naar een musical?
Klinkt geweldig, maar ik heb dan ook geen kloot verstand van hd enzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De film in vlammend 1080p full hd
Oh...quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zit dat je dwars! Moppie toch, jullie zijn ook belangrijk voor me, maar soms zijn er irl mensen nog nét een tikje toffer
NU WEER !!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:44 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat Taylor Swift op 3FM is gedraaid??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |