FYIquote:
Hoss ? Manolo ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:47 schreef Flitspaal het volgende:
Noem 2 van de 3 zonen Cartwright van de Ponderosa
Plaatje doet het niet. Michael Langdon toch ? redelijk jong overleden aan kanker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:31 schreef Flitspaal het volgende:
Een tv-serie.
Hoss staat rechts, naast Pa.
Links staat de moeilijkste en die ander is ook bekend van een EO-serie. Maar ik wil hun naam in de serie.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. Michael Langdon toch ? redelijk jong overleden aan kanker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond al dat ik ver kwamquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef Flitspaal het volgende:
Ach wat. Ik geef je het punt, dik verdiend
(had ik al ingetikt)
Stand deel 2787
1 outtayourleague
1 Flitspaal
1 tong80
Stand deel 2787quote:
ouiquote:
quote:
Spa-Francorchamps, maar vooruitquote:
spa was makkelijker typenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spa-Francorchamps, maar vooruit
Stand deel 2787
2 outtayourleague
1 Flitspaal
1 tong80
1 Hawaii_Tim
1 remcoP
tikkie terugquote:
quote:
Stand deel 2787quote:
Die e was een tikfoutjequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:32 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Stand deel 2787
4 outtayourleague
1 Flitspaal
1 tong80
2 Hawaii_Tim
2 remcoP
dat vermoeden had ik al, maar voor de goede orde dan maarquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:58 schreef outtayourleague het volgende:
jeneverbes![]()
bosbes![]()
zwarte besdit is een steenvrucht
blauwe bes![]()
Chinese kruisbes![]()
dat is de laatstequote:Op zaterdag 1 september 2012 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Banaan, tomaat, komkommer, vlierbes
Misschien is de zwarte bes er wel een, maar de jeneverbes weer nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:07 schreef outtayourleague het volgende:
zeker weten? http://nl.wikipedia.org/wiki/Bes_(botanisch)
ah, ik zie hetquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien is de zwarte bes er wel een, maar de jeneverbes weer niet
quote:
En Porsche.quote:
quote:
De Meistreek ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:55 schreef HilarityEnsues het volgende:
Hoe wordt de streek tussen (grofweg) Geertruidenberg en Den Bosch genoemd?
Langstraat ?quote:
quote:
Nee het is Bob de Lange acteur uit de jaren 60 en 70.quote:
quote:
Je bent 5 seconden te laatquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:37 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ellen van Langen telt zeker niet? Of Jessica Lange?
Stand deel 2787quote:
Net als ik Herman en van is ook hetzelfde. Loenhout is ook met o's maar daar houdt het op.quote:
Stand deel 2787quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als ik Herman en van is ook hetzelfde. Loenhout is ook met o's maar daar houdt het op.
Stand deel 2787quote:
Alex Pastoor ?quote:
Stand deel 2787quote:
In de buurt.quote:
Stand deel 2787quote:
Steve Archibald ?quote:
Stand deel 2787quote:
Stand deel 2787quote:
Stand deel 2787quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgenochtend uiteraard uitgeslapen verder
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Stand deel 2787quote:
Stand deel 2787quote:
Stand deel 2787quote:
Stand deel 2787quote:
Stand deel 2787quote:
quote:
Stand deel 2787quote:
Stand deel 2787quote:
Stand deel 2787quote:Op zondag 2 september 2012 11:14 schreef outtayourleague het volgende:
wij noemden dat op school een geodriehoek
Stand deel 2787quote:
quote:
Stand deel 2787quote:
Een "draadharige foxterrier", maar vooruit.quote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef lubje25 het volgende:
een terrier meen ik, yorkshire terrier misschien?
kloptquote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef outtayourleague het volgende:
hans schiffers en wim rigter, derde moet ik helaas schuldig blijven
oh er zijn er nog meer schijnt maar dit zijn de namen op Wiki:quote:
quote:
quote:
Stand deel 2787quote:
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit is de afstand van marathon naar Athene
Ik denk dat je daarmee het onderstaande verhaal bedoeld. Dit is helaas niet de reden van die precieze afstand. Die heeft te maken met de derde olympische spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit is de afstand van marathon naar Athene
[edit]: De derde olympische spelen werden gehouden in London.quote:De oorsprong van de marathon ligt in het jaar 490 v.Chr., toen de Griekse soldaat Pheidippides van Marathon naar Athene gesneld zou zijn om het nieuws van de overwinning van de Atheners (onder leiding van generaal Miltiades) op de numeriek veel sterkere Perzen te melden. Dat gebeurde toen Darius koning was over de Meden en de Perzen. Pheidippides legde echter de afstand tussen Athene en Sparta af om hulp te vragen aan de Spartanen. Toen deze weigerden liep de bode terug naar Athene en in een ruk naar Marathon. Bij de uiteindelijke overwinning liep hij terug naar Athene.
De geschiedenis vermeldt wel dat deze laatste tocht, van Marathon naar Athene (eerste marathon) een dodelijke afloop had: na het uitbrengen van de woorden "Verheug u, wij hebben gewonnen!" in het centrum van Athene, viel de boodschapper dood neer; hij bleek een zonnesteek te hebben opgelopen. Over de waarheid van dit verhaal valt nog te twisten, een aantal historici beweert dat deze marathon nooit gelopen is.
Dat komt al in de buurt. De marathon begon bij Windsor Castle maar ging ergens anders naartoe. Bovendien vermeld je nog niet wie dit zo heeft gewild.quote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef ß het volgende:
Dat is de afstand van Windsor Castle naar Buckingham Palace op de olympische spelen van 1924 of zoiets.
De koninklijke familie wilde dit graag idd. De ene helft was aanwezig bij de start in windsor castle. en de andere helft in het stadion. Hierdoor moest de afstand worden veranderd. jij verdient het punt, het antwoord is eigenlijk nog niet helemaal compleet, maar ik verwacht niet dat het nog beter wordt.quote:Op zondag 2 september 2012 13:31 schreef outtayourleague het volgende:
Volgens mij heeft het te maken met een marathon die in London gelopen zou worden en dat die voor het koninklijk paleis langs moest. De afstand was oorspronkelijk 25 mijl, en voor de omweg langs het paleis werd het 26 mijl. Dat is sindsdien zo gebleven
quote:De officiële afstand van de marathon zoals die tot heden geldt, werd voor het eerst gelopen bij de derde Olympische Spelen, die van 1908 in Londen. Toen werd de oorspronkelijke afstand van 25 mijl verlengd naar 26 mijl, dit om louter organisatorische redenen ten gevolge van een verzoek van het Britse koningshuis. De afstand kwam enigszins overeen met die van de eerste Griekse marathon: 42 km en 195 meter, de afstand tussen de start op het terrein voor Windsor Castle tot de finishlijn die precies voor de koninklijke tribune in het White City Stadion in West-Londen was uitgezet. Op de volgende Olympische Spelen werd er echter weer een andere afstand gelopen, en pas 12 jaar later werd internationaal definitief vastgelegd dat de marathon over 42 km en 195 meter verlopen zou moeten worden.
Stand deel 2787quote:
yepyepquote:
Nee, dat is het antwoord wat de meeste zouden denken.quote:Op zondag 2 september 2012 14:41 schreef lubje25 het volgende:
rond? hij was in ieder geval niet bang dat ie er af zou varen
quote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef outtayourleague het volgende:
komt deze ook weer uit het Qi-boek?
nee, al denk je in eten, en dat is goed.quote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef outtayourleague het volgende:
misschien plat en rond als een pannenkoek?
quote:Op zondag 2 september 2012 14:52 schreef Gillingham het volgende:
Donut?
Niet dat die toen bestonden...
dat was zijn echte naamquote:Op zondag 2 september 2012 14:30 schreef plagvreugd het volgende:
Omdat ik weet dat het goed is en niet weet hoe lang deze internetverbinding het uithoudt doe ik een nieuwe...
Uit welk gebouw kwam jarenlang het TV-programma 'Sonja op...' en dan een dag van de week?
Stand deel 2787quote:
Nijmegen ?quote:Op zondag 2 september 2012 15:33 schreef Flitspaal het volgende:
Het Amphia Ziekenhuis ligt in welke gemeente?
Stand deel 2787quote:
Stand deel 2787quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Flitspaal het volgende:
Noad Advendo Combinatie
NOAD: Nooit Opgeven Altijd Doorgaan
ADVENDO: //\\?
Stand deel 2787quote:
Marcus ?quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe heet het karakter van Samuel L. Jackson in Pulp Fiction?
quote:
Stand deel 2787quote:
Marcellus Wallace, bedoel je?quote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef tong80 het volgende:
Marcus was die andere neger ?
Marcus Aurelius ?
Dat is hemquote:
quote:
Bruce Hornsby ?quote:Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef lubje25 het volgende:
Het nummer "Walking in Memphis" is origineel van wie?
Die was toen al 20 jaar gestoptquote:
quote:
Tuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |