evengroot als een voetbal denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 10:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe groot was 'ie dan? Ik moest lachen om Anonymousz' PI-gebruik.
Beide heren hebben natuurlijk niet de beste service maar wel geweldige returns.quote:
Lacoste heeft haar spelers echt in een belachelijk tenue gestoken zeg, bennetau ook zie ik nu, bijna net zo erg als dat manchester city blauw van fed,quote:Op zondag 2 september 2012 14:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
De kleding van Raonic is wel een dikkewaard ook.
[ afbeelding ]
Oranje boven![]()
Dat blauw van Federer in combinatie met rode haarband vind ik wel mooi. Sowieso dat hij geen polo draagt is al veel beter.quote:Op zondag 2 september 2012 18:29 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
Lacoste heeft haar spelers echt in een belachelijk tenue gestoken zeg, bennetau ook zie ik nu, bijna net zo erg als dat manchester city blauw van fed,Waarom, waarom laat eurosport nole benetau zien terwijl ferrer hewitt natuurlijk veeel leuker is.
quote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef Rosario het volgende:
Hoezeer ik Ferrer ook adoreer, Hewitt is toch wel de baas der bazen.
Leek mij ook, maar nu gaan ze blijkbaar naar Del Potro-Mayer. Waar slaat dat echt op.quote:Op zondag 2 september 2012 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
Goed dat Djokovic flink staat huis te houden, kunnen we over een paar minuten naar Hewitt-Ferrer.
Over een paar minuten is Eurosport 2 beschikbaar, dan zijn we af van de problemen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leek mij ook, maar nu gaan ze blijkbaar naar Del Potro-Mayer. Waar slaat dat echt op.![]()
Net ook schakelden ze in de TB van de eerste set tussen Ferrer en Hewitt niet naar die partij over maar bleven ze in het begin van de tweede set van Bennetea-Djokovic.
Hij gaat niet tegelijkertijd met Clijsters stoppen, lijkt me.quote:Op zondag 2 september 2012 19:19 schreef Anonymousz het volgende:
hewitt stopt toch na us open of ao (2013) ?
Mooi, bedankt.quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over een paar minuten is Eurosport 2 beschikbaar, dan zijn we af van de problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |