Nou elke wedstrijd minstens een 5setfer hakt erin zou je denkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hewitt is bij lange na niet zo actief op de Tour als die twee
owquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Een gewone DF is natuurlijk geen roooowwwwbin.
Ja, irritant is dat. Dat doet hij zo vaak.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
Murray is ook al echt 3 uur lang aan het kreunen, steunen, doen alsof hij pijn heeft, moeilijk kijken, strompelen
quote:
Passing was echt baggerslecht vandaag voor Murray-begrippen.quote:
Meer als Blake zijn vorm behoud. Anders wordt het een eitje voor Milos.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef Marcoss het volgende:
Kan leuk worden als Raonic een beetje in vorm is straks
Ja, bedoelde ook de wedstrijd tegen Murrayquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Meer als Blake zijn vorm behoud. Anders wordt het een eitje voor Milos.
Maar wint toch nog.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Pironkova ook lekker aan het WTA'en. 6-1 4-2 voor, nu een derde set
Ah, ik dacht dus zometeen tegen Blake..quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ook de wedstrijd tegen Murray
Dit. Post van de week.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:49 schreef Norrage het volgende:
[...]wat is het tegenwoordig saai zeg met die dominante top 4
Die zijn niet fit gehouden door het sporten, die blijven nog wel even dun...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het zal ook
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
zo vergaan
Da's wel waar. Ik zie nou nooit echt beleving bij Mirka.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die zijn niet fit gehouden door het sporten, die blijven nog wel even dun...
Daarnaast leven ze ook behoorlijk mee, zeker Jelena, die zie ik nooit verveeld snacken.
[...]
Dat hoeft ook niet echt met Federer natuurlijk, als hij het echt moeilijk heeft staat ze er wel hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel waar. Ik zie nou nooit echt beleving bij Mirka.
Dat is niks nieuws hoor, hij slaat er gemiddeld ook meer per wedstrijd dan Isner de afgelopen 2 jaarquote:Op zondag 2 september 2012 00:14 schreef Anonymousz het volgende:
raonic doet een isnertje
slaat ook veel aces
quote:Op zondag 2 september 2012 00:14 schreef Anonymousz het volgende:
raonic doet een isnertje
slaat ook veel aces
Ik vraag me af waarom Lacoste zo'n shirt ontwerpt als geen enkele Nederlander in dat merk speeltquote:Op zondag 2 september 2012 01:07 schreef truedestiny het volgende:
Waarom heeft Raonic zo'n Nederlands achtig shirt aan?
hij fapt op nl daaromquote:Op zondag 2 september 2012 01:07 schreef truedestiny het volgende:
Waarom heeft Raonic zo'n Nederlands achtig shirt aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |