SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Grapje tog!quote:
quote:
Ja haha, zelden zo gelachen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een garpje van rijst leuk he xd xd
Zoveel op de Xbox.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
UP Michu in een silver Jumbo, waarom gebeurde dit niet vorige week?
Hij is nog steeds wel redelijk wat waard (25k ofzo)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:00 schreef DutchSL het volgende:
Die stats van Nastasic ook, als hij silver was zou die peperduur geweest zijn als BPL speler:
Rating: 75
Pace: 72
Shooting: 31
Passing: 40
Dribbling: 40
Defending: 76
Heading: 78
Nationality: Serbia
Height: 187
P. Foot: Left
Position: Defender
League: Serie A
Club: Fiorentina
Wie caret er nou om een TTquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:01 schreef Rijst het volgende:
Stel je niet aan mensen. We wisten al dat jullie er zo op zouden reageren![]()
Een mod kan dit wel veranderen het is niet de einde van de wereld
Ik denk Tennismaster wel !quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie caret er nou om een TT
Laat gewoon zo, boeiend
ja?quote:
Jullie blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie caret er nou om een TT
Laat gewoon zo, boeiend
Ik vertelde net toch dat ik bij die zaalvoetbalwedstrijd was? Ik heb je gespot.quote:
scoorde er 1 met een rabona van randje 16?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vertelde net toch dat ik bij die zaalvoetbalwedstrijd was? Ik heb je gespot.
Ik heb hem net voor 26.5k verkocht. Sahin heb ik voor 27.5k verkocht, zo heb ik ook nog winst gemaakt terwijl ik een paar gold en silver Jumbos heb geopendquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zoveel op de Xbox.Op de Playstation veel minder.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
scoorde er 1 met een rabona van randje 16?
wtfquote:
Fellaini is that you?quote:
Dan is het oké.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, omdat het precies de Virtual Pro van P4L is.
Nee, als hij zegt dat Chelsea gaat winnen mag hem terug plagen wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:04 schreef Euroteller het volgende:
Hebben jullie GJE gepest omdat Chelsea verloren heeft?
Clubs lijkt me ook eens leuk om te doen ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dutchies zin in clubs??FUT begint een beetje te vervelen.
Zolang je niet met Mathijs speelt ja!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Clubs lijkt me ook eens leuk om te doen ja.
quote:
Kan maar wel een any nodigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dutchies zin in clubs??FUT begint een beetje te vervelen.
Ik wil wel any, beter dan FUT. Ben er alleen niet zo goed inquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
hahah Lindgren. lach nog steeds hierWe hadden die beker finale nog gewonnen trouwens
[..]
Kan maar wel een any nodig
Nice! Haha ja, ik begon ook echt te lachen toen ik hem zag. Het is echt precies je VP. Nabil Akaazoun heet 'ie geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
hahah Lindgren. lach nog steeds hierWe hadden die beker finale nog gewonnen trouwens
[..]
Kan maar wel een any nodig
kquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil wel any, beter dan FUT. Ben er alleen niet zo goed in. Kunnen andere later er nog bij komen als ze willen. Of je hebt er geen zin in om met z'n 2e te spelen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice! Haha ja, ik begon ook echt te lachen toen ik hem zag. Het is echt precies je VP. Nabil Akaazoun heet 'ie geloof ik.
[ afbeelding ]
Oude foto.
Deze spits is transfervrijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil wel any, beter dan FUT. Ben er alleen niet zo goed in. Kunnen andere later er nog bij komen als ze willen. Of je hebt er geen zin in om met z'n 2e te spelen
ja in dat rabona filmpje kuch http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/133709645 kuchquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk moeten we Mo's VP even screenshotten.Zodat de rest het ook kan zien.
Waar is die video van je rabona?
Ik zal zo eens een stukje opslaan, kijken of het te zien valt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja in dat rabona filmpje kuch http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/133709645 kuch
is het niet zo goed te zien
Wanneer was dit??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja in dat rabona filmpje kuch http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/133709645 kuch
is het niet zo goed te zien
1-3 dagen geleden ofzoquote:
Aguero en Forlan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens het enige dat ik nog kwijt wil.. Iemand op PS3 interesse?
[ afbeelding ]
Guzman is een CM.
Zet autocorrect eens uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
Geniale films vandaag.
Shutter Island, THE matador, 3:10 to yuma.
Shutter island snap ik nog steeds de ballen van
Ja of hij nou een patient was of erin geluisd wordtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Wat is er nou ingewikkeld aan Shutter Island
Shutter Island is een kutfilm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
Geniale films vandaag.
Shutter Island, THE matador, 3:10 to yuma.
Shutter island snap ik nog steeds de ballen van
Echt hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Wat is er nou ingewikkeld aan Shutter Island
Rot op manquote:
Snorryquote:
quote:
quote:
VP boosten heeft geen nut, over 1 maand ben je toch alles kwijtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Even de EAS FC challenge doen dan VP boosten.
Naja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
VP boosten heeft geen nut, over 1 maand ben je toch alles kwijt
Echt zondequote:
Veeeeeeeeeel EPL Belgen zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef DutchSL het volgende:
Benteke (Genk) naar Aston Villa
Hij zal wel pace hebben..
Why?quote:
Om die TT?quote:
Was net zo goed bezig met de Sounders...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt zonde
Kan je beter vanaf FIFA 13 meteen een killer VP maken, deed ik ook met 12
Mongolie toch?quote:
Had ie #1000 gedaan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:30 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon bannen tot het echte topic nr 1000 geopend wordt.
Snookie?quote:
Har har harquote:
Als je dat op Snooki vindt lijken ben je echt debielquote:
Hjb mongoolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je dat op Snooki vindt lijken ben je echt debiel
Kom vechte dan zemmel, friesland stieloquote:
Neuj, durfk niequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom vechte dan zemmel, friesland stielo
HOOLIGANS!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga lekker rellen, straks gaat dit topic nog dicht door jullie!
Wat zou jij doen als iemand hard op je knoppen ramt?quote:
Ik deed niet eens wat, ik zie alleen m'n dashboard keihard heen en weer gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand hard op je knoppen ramt?
Denk je dat het grappig is om steeds te party te joinen en dan te leaven?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik deed niet eens wat, ik zie alleen m'n dashboard keihard heen en weer gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |