wtfquote:
Fellaini is that you?quote:
Dan is het oké.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, omdat het precies de Virtual Pro van P4L is.
Nee, als hij zegt dat Chelsea gaat winnen mag hem terug plagen wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:04 schreef Euroteller het volgende:
Hebben jullie GJE gepest omdat Chelsea verloren heeft?
Clubs lijkt me ook eens leuk om te doen ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dutchies zin in clubs??FUT begint een beetje te vervelen.
Zolang je niet met Mathijs speelt ja!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Clubs lijkt me ook eens leuk om te doen ja.
quote:
Kan maar wel een any nodigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dutchies zin in clubs??FUT begint een beetje te vervelen.
Ik wil wel any, beter dan FUT. Ben er alleen niet zo goed inquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
hahah Lindgren. lach nog steeds hierWe hadden die beker finale nog gewonnen trouwens
[..]
Kan maar wel een any nodig
Nice! Haha ja, ik begon ook echt te lachen toen ik hem zag. Het is echt precies je VP. Nabil Akaazoun heet 'ie geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
hahah Lindgren. lach nog steeds hierWe hadden die beker finale nog gewonnen trouwens
[..]
Kan maar wel een any nodig
kquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil wel any, beter dan FUT. Ben er alleen niet zo goed in. Kunnen andere later er nog bij komen als ze willen. Of je hebt er geen zin in om met z'n 2e te spelen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice! Haha ja, ik begon ook echt te lachen toen ik hem zag. Het is echt precies je VP. Nabil Akaazoun heet 'ie geloof ik.
[ afbeelding ]
Oude foto.
Deze spits is transfervrijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil wel any, beter dan FUT. Ben er alleen niet zo goed in. Kunnen andere later er nog bij komen als ze willen. Of je hebt er geen zin in om met z'n 2e te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |