abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119551295
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:31 schreef het-is-mij het volgende:
@chipszak, wow die glow in the dark, leuk!

@ Lovelylady, ziet er mooi uit!

@ Ladywrb, knap hoor! Ziet er profi uit!
Wat ik me afvraag bij die koekjes, is t erg zoet?

Ik heb weer ff geoefend met cakepops......had ff niet zo netjes de cakepopmaker gevuld wat je nu dus, vooral met deze lichte chocolade, wel ziet maar goed mooi leermomentje......
[ afbeelding ]
Wat een leukerds! :D
pi_119551459
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
mijn sneeuwvlokkoekjesuitsteeksetmetmatjes is onderweg *O*

twee weken na betaling, het werd eens tijd :(
Had jij nou ook nog dat kerstboomkoekjestoren ding besteld?
  † In Memoriam † vrijdag 23 november 2012 @ 20:39:39 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_119551526
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Had jij nou ook nog dat kerstboomkoekjestoren ding besteld?
ik heb 'm gewoon gekocht in de winkel ja!
ik ben nog aan het nadenken of ik het nu van peperkoekdeeg ga maken of van gewoon koekjesdeeg
iemand een idee?
pi_119551531
En dank jullie, voor een experiment ben ik er ook wel redelijk content mee

(zit ff met een dreumes en peuter die gister aan amandelen en.d. zijn geholpen dus was ff met hindernissen haha)
Ondertussen nog een extra smartie toestoppen ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:22:02 #255
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_119560101
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:39 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

;)
Het was een ingeving. Ik had nog blauwe marsepein en ik zou iets doen met witte sterretjes en de tekst gefeliciteerd in het wit.
Toen zag ik dat ik nog wat zwarte fondant had en ik zag ineens koekiemonster voor me :D
Kijk, dat vind ik geweldig! ^O^ Een koekiemonster in elkaar draaien terwijl je het van tevoren niet zo bedacht had. Nu is mijn tip helemáál misplaatst. :@

En lady-wrb, je koekjes zijn net zo mooi! Prachtig!

Ik heb m'n Garfieltaart af!

[ Bericht 1% gewijzigd door Spuuglokje op 24-11-2012 09:23:10 ]
pi_119560878
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik geweldig! ^O^ Een koekiemonster in elkaar draaien terwijl je het van tevoren niet zo bedacht had. Nu is mijn tip helemáál misplaatst. :@

En lady-wrb, je koekjes zijn net zo mooi! Prachtig!

Ik heb m'n Garfieltaart af!

[ afbeelding ]
Over strakke taartjes gesproken... gossie :o
pi_119561971
Ik heb ook de snow flake cookie cutter set gekocht omdat ik de koekjes zo ontzettend mooi vind, maar nu vraag ik me af: hoe "schilder" je die patronen erop? Met een penseeltje of zo'n eetbare kleurstofstift?
  zaterdag 24 november 2012 @ 08:08:07 #258
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_119565592
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:03 schreef Poftoffel het volgende:
Ik heb ook de snow flake cookie cutter set gekocht omdat ik de koekjes zo ontzettend mooi vind, maar nu vraag ik me af: hoe "schilder" je die patronen erop? Met een penseeltje of zo'n eetbare kleurstofstift?
Ik heb het met een penseeltje gedaan. Je hebt tegenwoordig eetbare metallic 'verf' in potjes, supergemakkelijk in gebruik!
pi_119565650
Weet iemand toevallig zo food pennen die op candy melts en choco kunnen?
Gisteravond nog ff rondje Google gedaan maar die ik vind moet ik in amerika bestellen.......

Miss.heb ik gezocht onder t verkeerde woord?
  zaterdag 24 november 2012 @ 09:02:29 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_119565825
Ik weet het helaas niet, het-is-mij. Heb je op de varkentjes met chocolade getekend? Ik vind ze heel schattig! O+
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2012 @ 09:19:46 #261
37843 lady-wrb
kortaf
pi_119565919
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 08:08 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik heb het met een penseeltje gedaan. Je hebt tegenwoordig eetbare metallic 'verf' in potjes, supergemakkelijk in gebruik!
ik ook :Y het viel me mee hoe gemakkelijk het gaat. omdat het patroon er zo duidelijk bovenop ligt is het echt heel simpel.
pi_119566068
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 08:22 schreef het-is-mij het volgende:
Weet iemand toevallig zo food pennen die op candy melts en choco kunnen?
Gisteravond nog ff rondje Google gedaan maar die ik vind moet ik in amerika bestellen.......

Miss.heb ik gezocht onder t verkeerde woord?
Ik weet in ieder geval dat de Rainbow Dust Foodpennen hier niet geschikt voor zijn. Die "pakken"niet goed op candy melts en chocolade.

@Spuuglokje, wat ontzettend mooi weer! Superstrak.
pi_119569828
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:19 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik ook :Y het viel me mee hoe gemakkelijk het gaat. omdat het patroon er zo duidelijk bovenop ligt is het echt heel simpel.
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 08:08 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Dank jullie wel! Ik kocht die set gisteravond en daarna dacht ik, "oh oh, als dat maar goed gaat" want ik heb eigenlijk nog nooit echt wat gedecoreerd. Wel veel gebakken en vroeger ook geschilderd dus hopelijk helpt dat :) Ik zal eens bij de Bakzolder kijken naar die verf.
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2012 @ 14:15:12 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_119571305
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:09 schreef Poftoffel het volgende:

[..]

[..]

Dank jullie wel! Ik kocht die set gisteravond en daarna dacht ik, "oh oh, als dat maar goed gaat" want ik heb eigenlijk nog nooit echt wat gedecoreerd. Wel veel gebakken en vroeger ook geschilderd dus hopelijk helpt dat :) Ik zal eens bij de Bakzolder kijken naar die verf.
ik heb deze:http://www.deleukstetaart(...)d-paint-c-1_318.html
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:26:54 #265
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_119572246
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:39 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb 'm gewoon gekocht in de winkel ja!
ik ben nog aan het nadenken of ik het nu van peperkoekdeeg ga maken of van gewoon koekjesdeeg
iemand een idee?
Tsja hier kom je niet verder mee maar persoonlijk zou ik in eerste instantie zeggen koekjesdeeg maar weet niet of dat goed blijft?

PEperkoekdeeg, krijg je dan een beetje dat idee van die duitse harten met dat gespoten suiker?
pi_119572277
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Over strakke taartjes gesproken... gossie :o
Wat jij zegt, echt super knap spuuglokje!

Maak je nog veel taarten?
pi_119572347
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik weet het helaas niet, het-is-mij. Heb je op de varkentjes met chocolade getekend? Ik vind ze heel schattig! O+
Ja had tijdje terug voor mn verjaardag va neen vriendin van die chocolade stiften van dr. oetker gekregen en dacht, dat kan ik ook hiermee doen.
Ogen kunnen ook met zwarte parls maar daar kon ik ff niet aan komen.

Vandaag nog mini smarties gehaald voor de neusjes maar dat wordt te klein.
Denk dat ik de neuzen wat hoger moet maken volgende week.
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2012 @ 16:56:10 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_119575030
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:57 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Tsja hier kom je niet verder mee maar persoonlijk zou ik in eerste instantie zeggen koekjesdeeg maar weet niet of dat goed blijft?

PEperkoekdeeg, krijg je dan een beetje dat idee van die duitse harten met dat gespoten suiker?
ik heb net kant en klaar gingerbreadmix gehaald en ik ben het nu aan het maken. en dan ga ik die kerstboom proberen te bakken.
ik ben zo benieuwd *O*

(ik heb me weer vreselijk laten gaan in de bakwinkel :@ ik heb meer gekocht dan ik van plan was)
pi_119575218
Ow benieuwd, wel foto's maken he?!

Wat heb je allemaal gekocht?
Wat zit er voor soort winkel?
Hier zitten we zo afgelegen dat we er eerst min. 30 min. voor rijden en dan zitten er een aantal bij elkaar maar dan nog parkeerplek e.d. dus dan is online wat handiger ;) en dan is het soms makkelijk om t niet te doen want dan is t soms teveel verzendkosten in verhouding met wat ik bestel haha
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2012 @ 17:23:24 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_119575789
is was naar de leukste taartenshop in wormerveer.
ik kwam nog midden in de aankomst van sinterklaas terecht ook :( man, wat een drukte!
maar goed, ik heb allerlei leuks gekocht (ik had een lijstje, maar heb uiteindelijk 2x zo veel uitgegeven als ik van plan was :@ )
ik heb een koekjesuitsteker van een hertje gekocht (leuk voor bij mijn peperkoekhuisjesvorm)
twee potten icing, 3 sugerflair kleurtstoffen (christmas red, dennengroen en paprika-oranje, een siliconenvorm om taart mee op te leuken, een rolstok, (die had ik nog niet, ik had nog een houten deegroller en een siliconendeegroller)
2 zakken gingerbreadmix, oranje en wit fondant en herbruikbare kleine spuitzakjes.
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:48:58 #272
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_119576624
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:59 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Wat jij zegt, echt super knap spuuglokje!

Maak je nog veel taarten?
Bedankt! O+ Nee, ik maak niet veel taarten op het moment, want ik ben veel aan het haken nu.
pi_119577941
Lady-wrb, dat klinkt alsof je je helemaal kan gaan uitleven, ik ben benieuwd naar je kerstboom!
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2012 @ 21:40:59 #274
37843 lady-wrb
kortaf
pi_119583642
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:32 schreef Nijna het volgende:
Lady-wrb, dat klinkt alsof je je helemaal kan gaan uitleven, ik ben benieuwd naar je kerstboom!
hou maar op, schei maar uit, wat is dat deeg vreselijk :(
kleverig, taai, onhandelbaar.
ik had 1 pak mix klaargemaakt, maar daar haal je dus van zn langzalzeleven nooit die boom uit want je moet elk vormpje 2x
aangezien dit een probeersel is heb ik de grootste ster helemaal weggelaten en de een na grootste ster kon er uiteindelijk 1x uit. dus mijn boom wordt iets lager dan bedoeld.
(ik had even gewogen, toen ik alle sterren 1x had gemaakt, had ik nog ongeveer 200 gram deeg over terwijl ik begon met 500 gram mix, 1 ei van 50 gram, 60 gram boter en 50 ml water dus het is uit te rekenen hoeveel deeg ik voor een hele boom nodig ga hebben)
aan versieren ben ik niet meer toegekomen, we moesten verplicht spelletjes spelen :')
ik haat spelletjes, maar ja, het kind vindt het zo geweldig en anders zit hij maar bij de computer.
morgen dus kerstboom in elkaar flansen.
ik heb dr zin in *O*

(van de week toch een exemplaar van gewoon koekdeeg maken)

ik zit alleen een beetje met die rolstok. zijn die er ook langer? anders redt ik het niet voor die grootste sterren.
pi_119583724
Wat jammer maar je klinkt nog aardig positief ;)

Ben benieuwd.

Ik heb geen officiele rolstok maar een witte soort pvc buis van de bouwmarkt, gewoon een lang gehaald en daar zelf een grote en kleinere van gezaagd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')