Dat terzijde want het is natuurlijk een geweldige aankoopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Atletico koopt em ff voor 50 miljoen terwijl ze een schuld hebben van 600 miljoen. Ja, zo kan iedereen kampioen worden.
Als Ajax even een miljard wil lenen bij de bank dan scout ik even een team bij elkaar. Messi, Falcao, Messi, Xavi, Xabi Alonso, Pique, Victor Valdes. Dan wint Ajax de champions league en supercup vast wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat terzijde want het is natuurlijk een geweldige aankoop
Is goed..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Als Ajax even een miljard wil lenen bij de bank dan scout ik even een team bij elkaar. Messi, Falcao, Messi, Xavi, Xabi Alonso, Pique, Victor Valdes. Dan wint Ajax de champions league en supercup vast wel.
Al die Spaanse clubs die met ons geld al die spelers opkopen. Ik hoop dat dat hele Spaanse voetbal in elkaar dondert.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Al die Spaanse clubs die met ons geld al die spelers opkopen. Ik hoop dat dat hele Spaanse voetbal in elkaar dondert.
Als dat zo was, dan bestond Barça niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Al die Spaanse clubs die met ons geld al die spelers opkopen. Ik hoop dat dat hele Spaanse voetbal in elkaar dondert.
De Noord-Europese landen hebben net 60 miljard aan de Spaanse banken geleend. Waar denk je dat die Spaanse clubs al dat geld lenen?quote:
Stem VVD, pro-Europa, pro-Spanje, pro-Voetbal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
De Noord-Europese landen hebben net 100 miljard aan de Spaanse banken geleend. Waar denk je dat die Spaanse clubs al dat geld lenen?
Zolang ze gewoon aan die schuld-lasten kunnen voldoen, is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Atletico koopt em ff voor 50 miljoen terwijl ze een schuld hebben van 600 miljoen. Ja, zo kan iedereen kampioen worden.
Ja maar het trainingsveld had die waarde niet hoor. Dat is gewoon een goedkope manier een club te reddenquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zolang ze gewoon aan die schuld-lasten kunnen voldoen, is er niets aan de hand.
EN ik weet niet hoe groot de schuld op het moment is, maar een paar jaar geleden hadden ze ook de schuld in één keer afgekocht met de verkoop van trainingsvelden. Ik denk dat Real genoeg bronnen heeft, al dan niet monetair om in één klap schuldenvrij te zijn.
Klopt, maar het gaat erom dat ze die bronnen dus wel hebben. De bron was in dat geval de partij die die trainingsvelden voor dat bedrag kocht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar het trainingsveld had die waarde niet hoor. Dat is gewoon een goedkope manier een club te redden
Wij hebben al een soort van financial fairplay waarbij clubs die teveel schulden hebben onder curatele staan van de KNVB en niks mogen uitgeven. Als het goed is gaat dit met de financial fairplay in Europa volgend jaar ook gelden in Spanje, volgens mij gaat dat het einde beteken van de het Spaanse en Italiaanse succes in Europa.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat erom dat ze die bronnen dus wel hebben. De bron was in dat geval de partij die die trainingsvelden voor dat bedrag kocht.
Nu is het natuurlijk wel zo dat de economie niet al te best is, en die bronnen niet meer oneindig zijn. Sowieso zullen de TV gelden al minder worden, aangezien de twee voorname afnemers al aangegeven hebben slechts de helft van het originele bedrag te kunnen betalen.
Maar goed, in vergelijking met Nederland is Spanje eigenlijk altijd al een stuk armer geweest. Aangezien wij ook moeten inleveren, zou het zomaar kunnen dat de verhoudingen gewoon hetzelfde blijven.
Die vinden wel een uitweg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Wij hebben al een soort van financial fairplay waarbij clubs die teveel schulden hebben onder curatele staan van de KNVB en niks mogen uitgeven. Als het goed is gaat dit met de financial fairplay in Europa volgend jaar ook gelden in Spanje, volgens mij gaat dat het einde beteken van de het Spaanse en Italiaanse succes in Europa.
Goh, wat zou dat erg zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan bestond Barça niet meer
Die bron was zeker de gemeente die het als een verkapte PSV constructie kocht? Alleen dan nog meer verlies er op maakt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat erom dat ze die bronnen dus wel hebben. De bron was in dat geval de partij die die trainingsvelden voor dat bedrag kocht.
Nu is het natuurlijk wel zo dat de economie niet al te best is, en die bronnen niet meer oneindig zijn. Sowieso zullen de TV gelden al minder worden, aangezien de twee voorname afnemers al aangegeven hebben slechts de helft van het originele bedrag te kunnen betalen.
Maar goed, in vergelijking met Nederland is Spanje eigenlijk altijd al een stuk armer geweest. Aangezien wij ook moeten inleveren, zou het zomaar kunnen dat de verhoudingen gewoon hetzelfde blijven.
Het Italiaanse succes is al een tijdje voorbij hoor. Wat dacht je van het Engelse.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Wij hebben al een soort van financial fairplay waarbij clubs die teveel schulden hebben onder curatele staan van de KNVB en niks mogen uitgeven. Als het goed is gaat dit met de financial fairplay in Europa volgend jaar ook gelden in Spanje, volgens mij gaat dat het einde beteken van de het Spaanse en Italiaanse succes in Europa.
Internazionale won twee jaar geleden nog de champions league, alhoewel het Italialaanse voetbal zeker veel minder succes heeft inderdaad dan jaren geleden inderdaad. Sneijder krijgt wel het meeste betaald van alle Nederlandse sporters terwijl Inter een schuld heeft van over de 400 miljoen euro.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het Italiaanse succes is al een tijdje voorbij hoor. Wat dacht je van het Engelse.
Zoals Tong al zegt: Er zal wel een uitweg zijn. En sowieso denk ik niet dat die financiële fairplay volgens de Nederlandse norm zal verlopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Wat dacht je van het gegeven dat het deel dat PSV verkocht heeft, bij Ajax altijd al van de gemeente was? Is net zo goed een bron. Ajax had aan de gemeente dus meer bronnen dan PSV. En dan heb ik het niet eens over het gegeven dat Ajax naast dat ze die grond gekregen hebben ook nog eens voor 35.403.000 euro aan gemeente-steun hebben ontvangen, waar PSV daar dus onroerend goed voor moest verkopen, en dus geen steun heeft gehad. Ok, de welwillendheid om de deal via de gemeente te laten verlopen is ook steun en dus een bron.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die bron was zeker de gemeente die het als een verkapte PSV constructie kocht? Alleen dan nog meer verlies er op maakt.
Alleen kan Ajax niet na een aantal jaar het stadion kopen via deze constructie, en worden er andere grote evenementen gehouden en zo zijn er nog wel meer nadelen waardoor deze vergelijking kant noch wal raakt. Maar het ging nu even niet om Ajax en PSV. Het ging er om dat het dus wel "ons belastinggeld" is wat in een spaanse club word gestoken terwijl dat via noodsteun daar gekomen is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zoals Tong al zegt: Er zal wel een uitweg zijn. En sowieso denk ik niet dat die financiële fairplay volgens de Nederlandse norm zal verlopen.
[..]
Wat dacht je van het gegeven dat het deel dat PSV verkocht heeft, bij Ajax altijd al van de gemeente was? Is net zo goed een bron. Ajax had aan de gemeente dus meer bronnen dan PSV. En dan heb ik het niet eens over het gegeven dat Ajax naast dat ze die grond gekregen hebben ook nog eens voor 35.403.000 euro aan gemeente-steun hebben ontvangen, waar PSV daar dus onroerend goed voor moest verkopen, en dus geen steun heeft gehad. Ok, de welwillendheid om de deal via de gemeente te laten verlopen is ook steun en dus een bron.
Stadion kopen? Waar heb jij het nu weer over?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alleen kan Ajax niet na een aantal jaar het stadion kopen via deze constructie, en worden er andere grote evenementen gehouden en zo zijn er nog wel meer nadelen waardoor deze vergelijking kant noch wal raakt.
Begin er dan niet over.quote:Maar het ging nu even niet om Ajax en PSV.
Alleen als het daadwerkelijk om overheidsfinancien gaat dat in die clubs gaat. Voor zover bekend is gaat het vooral om geld van banken en private partijen.quote:Het ging er om dat het dus wel "ons belastinggeld" is wat in een spaanse club word gestoken terwijl dat via noodsteun daar gekomen is.
Wat voor persoon het in het dagelijks leven is weet ik niet, maar hij heeft een goede uitstraling. Het spelplezier spat er bij die vent vanaf.quote:
Leuke is ook dat zijn ouders hem Falcao als tweede voornaam gaven uit eerbied voor de Braziliaan Falcao.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:09 schreef tong80 het volgende:
Mooie voetballer. Kon gisteren niet kijken helaas. Zag de doelpunten later. Geweldenaar.
Wist wel dat ie goed was, maar de statistieken in de OP zijn helemaal illustratief.
Lijkt me ook als persoon een topper.
Wist je dat Falcao eerst geen basisplaats had op het WK. Maar er spelers geblesseerd raakten ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Leuke is ook dat zijn ouders hem Falcao als tweede voornaam gaven uit eerbied voor de Braziliaan Falcao.
Nee, dat wist ik niet. Ik heb nog een inhaalslag te maken qua historische kennis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat Falcao eerst geen basisplaats had op het WK. Maar er spelers geblesseerd raakten ?
Zeker wel.quote:Er is al 34 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Hopelijk. Het was een heerlijke wedstrijd met Falcao wederom als uitblinker. De sfeer was uiteraard geweldig gisteravond.quote:
Nee, maar wel een hele goedequote:
quote:
Geweldig maar vorige week tegen Real was het echt helemaal niks met Atlético.quote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef wieisboos het volgende:
Scoort vijf goals tegen Depor en de wedstrijd is nog bezig
Atletico viel me toen wel tegen, ik had wel een aardige strijd verwacht.quote:Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Geweldig maar vorige week tegen Real was het echt helemaal niks met Atlético.
Atletico heeft zelf al 40 miljoen moeten betalen toch? Ik denk dat zij aan een ander bedrag denken.quote:Op maandag 10 december 2012 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Absoluut maar men moet dan wel de absolute hoofdprijs willen betalen. 50 miljoen zoiets denk ik.
Dat is al jaren zo. Er was een tijd dat de Gouden Schoen volgen nog wel leuk was, nu de vraag enkel welke Spaanse speler het wordt. De lager geklasseerde ploegen kunnen er helemaal niks van, en al helemaal niet tegen dat soort gekochte grootmachten.quote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef ruudbackus het volgende:
Ze scoren er driftig op los die spaanse ploegen met Messi, Ronaldo en Falcao.
Mee eens, maar dat geldt ook voor engeland (nummer 3 op 11 punten net als in spanje) en duitsland (nummer 2) op 11 punten. Alleen in Italie en Frankrijk van de grote 5 is het wat closer.quote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Er was een tijd dat de Gouden Schoen volgen nog wel leuk was, nu de vraag enkel welke Spaanse speler het wordt. De lager geklasseerde ploegen kunnen er helemaal niks van, en al helemaal niet tegen dat soort gekochte grootmachten.
quote:New documents surface indicating Radamel Falcao lied about his age
Radamel Falcao was one of the most wanted strikers in the world this summer, before AS Monaco snapped up the Colombian for around 50 million. The transfer came as a shock as it seemed the former Porto striker was destined to sign for Real Madrid. Falcao has been in terrific form scoring 34 league goals in 40 league appearances.
Although Monaco seemed confident in the Colombian living up to the huge price tag, it seems that the French club may have gotten more than they bargained for in the deal. This next paragraph shows a quite unusual lie made by Falcao quite some time ago.
Falcao’s date of birth is registered with FIFA as 10th February 1986, but according to the civil registration records of one of his former primary schools, the Colegio San Pedro Claver de Bucaramanga, it seems that his date of birth is actually be 10th February 1984 – making the striker 29, not 27-years-old – and that his place of birth is actually the Colombian capital of Bogota, not San Marta.
Falcao scoorde zojuist in de 87ste minuut de 0-2 tegen Girondins de Bordeaux, het is Falcao's eerste doelpunt in de Ligue 1.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:56 schreef NeymarVedette het volgende:
Volgens mij ging het hier om Falcao. De man die eigenlijk 2 jaar ouder is dan die zegt en waarvoor deze zomer veel te veel geld is betaald.. Gaat niks worden daar in Frankrijk
Jammer.twitter:RafaelH117 twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:14:15EFE Agency reports Falcao has ruptured his knee ligament and will miss the 2014 World Cup. reageer retweet
Neee!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Jammer.twitter:RafaelH117 twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:14:15EFE Agency reports Falcao has ruptured his knee ligament and will miss the 2014 World Cup. reageer retweet
Staat 6 tot 9 maanden voor in de meeste gevallen, lijkt mij sterk dat ie fit aan de start van het WK kan staan, begint al over 4½ maand. Moet ie dus al een aantal weken eerder fit zijn om ook weer enigszins in conditie te komen en wedstrijdfit te zijn.quote:
Hij is natuurlijk wel zo belangrijk voor Colombia dat ze hem zelfs meenemen als ze nog niet eens weten of ie het wel kan halen. Of bijv. pas na de groepsfase in gaan zetten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Staat 6 tot 9 maanden voor in de meeste gevallen, lijkt mij sterk dat ie fit aan de start van het WK kan staan, begint al over 4½ maand. Moet ie dus al een aantal weken eerder fit zijn om ook weer enigszins in conditie te komen en wedstrijdfit te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |