abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116251092
Radamel Falcao García Zárate (10 February 1986 in Santa Marta, Colombia), is een spits en speelde bij River Plate (Argentinië) waarna hij vertrok naar FC Porto (Portugal) en na 2 seizoenen ging hij naar Atlético Madrid (Spanje).

Falcao is widely considered to be one of the best strikers in the world, having surpassed Jürgen Klinsmann's record of 15 goals (17) in a single annual international club football European competition UEFA Champions League/UEFA Europa League campaign. He also played a key role in guiding Porto to a second UEFA Cup/UEFA Europa League title, as well as finishing undefeated in the 2010–11 Primeira Liga season. In July 2011, Falcao was regarded as the fifth best player in Europe during the 2010–11 season through balloting by 53 sportswriters of the UEFA member associations. Falcao was considered the second best goal scorer by the International Federation of Football History & Statistics for 2011 superseded only by Argentine Lionel Messi who was first.[6] Falcao had also received the Portuguese Golden Ball award for 2011 becoming the first Colombian to do so.

So far in only three seasons counting both spells at Porto and currently at Atlético Madrid, Falcao has managed to score more than 100 goals since arriving in Europe.[8] Falcao had played another key role in leading Atlético Madrid into a 12 match winning streak in a single Europa League season, becoming the first team to do so.[9] At the same time, Falcao became the first player in history to win two consecutive European titles with two different teams while at the same time becoming the top goal scorer for those two teams.

Radamel prefers to be called by his second name. Falcao is a second generation footballer: his father, Radamel García, played professionally as a defender in Colombia. Falcao is named after the 1980s Brazilian, Sport Club Internacional and A.S. Roma legend Falcão. He is a devout Christian and leader of the Church youth groups "Locos por Jesús" and "Campeones para Cristo."[

Falcao's talents has increased his reputation over recent years during his time in Europe. His talents have been recognized as one of the best and one of the most talented players in the world. A natural goal scorer, he is known for having a good burst of pace and a powerful header. Falcao is also known for his ability to shoot with both feet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 01-09-2012 03:07:35 ]
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:01:08 #2
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_116251258
Vreemd om nu ineens dit topic te openen.
pi_116251514
Atletico koopt em ff voor 50 miljoen terwijl ze een schuld hebben van 600 miljoen. Ja, zo kan iedereen kampioen worden.
  Moderator vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:10:26 #4
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116251706
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Atletico koopt em ff voor 50 miljoen terwijl ze een schuld hebben van 600 miljoen. Ja, zo kan iedereen kampioen worden.
Dat terzijde want het is natuurlijk een geweldige aankoop
pi_116251791
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat terzijde want het is natuurlijk een geweldige aankoop
Als Ajax even een miljard wil lenen bij de bank dan scout ik even een team bij elkaar. Messi, Falcao, Messi, Xavi, Xabi Alonso, Pique, Victor Valdes. Dan wint Ajax de champions league en supercup vast wel.
pi_116252115
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Als Ajax even een miljard wil lenen bij de bank dan scout ik even een team bij elkaar. Messi, Falcao, Messi, Xavi, Xabi Alonso, Pique, Victor Valdes. Dan wint Ajax de champions league en supercup vast wel.
Is goed..

Succes
pi_116252153
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Is goed..

Succes
Al die Spaanse clubs die met ons geld al die spelers opkopen. Ik hoop dat dat hele Spaanse voetbal in elkaar dondert.
pi_116252203
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Al die Spaanse clubs die met ons geld al die spelers opkopen. Ik hoop dat dat hele Spaanse voetbal in elkaar dondert.
:')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:21:11 #10
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_116252206
Geniaal.
Trotse Belg.
pi_116252242
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Als dat zo was, dan bestond Barça niet meer
pi_116252255
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

:')
De Noord-Europese landen hebben net 60 miljard aan de Spaanse banken geleend. Waar denk je dat die Spaanse clubs al dat geld lenen?
pi_116252317
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

De Noord-Europese landen hebben net 100 miljard aan de Spaanse banken geleend. Waar denk je dat die Spaanse clubs al dat geld lenen?
Stem VVD, pro-Europa, pro-Spanje, pro-Voetbal. ;)

Nu ontopic!
pi_116252349
Beest.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:46:06 #15
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_116253584
Het is een fantastische speler. Al enige tijd trouwens. Ben benieuwd wanneer hij voor de absolute top gaat spelen.
pi_116261217
Goed topic, ik wilde het ook openen.

De Colombiaanse trots, hier is men helemaal wild en wat een beestachtige score; een hattrick tegen de kampioen van de Champions League. Ik durf wel een wedje aan dat hij de eerste ooit is...

In november zijn geboorteplaats bezoeken... 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116264280
Topper. ^O^ Mooie uitstraling ook. Straalt charisma en spelvreugde uit. :)
pi_116266914
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zolang ze gewoon aan die schuld-lasten kunnen voldoen, is er niets aan de hand.

EN ik weet niet hoe groot de schuld op het moment is, maar een paar jaar geleden hadden ze ook de schuld in één keer afgekocht met de verkoop van trainingsvelden. Ik denk dat Real genoeg bronnen heeft, al dan niet monetair om in één klap schuldenvrij te zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_116266964
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:54 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zolang ze gewoon aan die schuld-lasten kunnen voldoen, is er niets aan de hand.

EN ik weet niet hoe groot de schuld op het moment is, maar een paar jaar geleden hadden ze ook de schuld in één keer afgekocht met de verkoop van trainingsvelden. Ik denk dat Real genoeg bronnen heeft, al dan niet monetair om in één klap schuldenvrij te zijn.
Ja maar het trainingsveld had die waarde niet hoor. Dat is gewoon een goedkope manier een club te redden
pi_116267056
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja maar het trainingsveld had die waarde niet hoor. Dat is gewoon een goedkope manier een club te redden
Klopt, maar het gaat erom dat ze die bronnen dus wel hebben. De bron was in dat geval de partij die die trainingsvelden voor dat bedrag kocht.

Nu is het natuurlijk wel zo dat de economie niet al te best is, en die bronnen niet meer oneindig zijn. Sowieso zullen de TV gelden al minder worden, aangezien de twee voorname afnemers al aangegeven hebben slechts de helft van het originele bedrag te kunnen betalen.

Maar goed, in vergelijking met Nederland is Spanje eigenlijk altijd al een stuk armer geweest. Aangezien wij ook moeten inleveren, zou het zomaar kunnen dat de verhoudingen gewoon hetzelfde blijven.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_116267261
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat erom dat ze die bronnen dus wel hebben. De bron was in dat geval de partij die die trainingsvelden voor dat bedrag kocht.

Nu is het natuurlijk wel zo dat de economie niet al te best is, en die bronnen niet meer oneindig zijn. Sowieso zullen de TV gelden al minder worden, aangezien de twee voorname afnemers al aangegeven hebben slechts de helft van het originele bedrag te kunnen betalen.

Maar goed, in vergelijking met Nederland is Spanje eigenlijk altijd al een stuk armer geweest. Aangezien wij ook moeten inleveren, zou het zomaar kunnen dat de verhoudingen gewoon hetzelfde blijven.
Wij hebben al een soort van financial fairplay waarbij clubs die teveel schulden hebben onder curatele staan van de KNVB en niks mogen uitgeven. Als het goed is gaat dit met de financial fairplay in Europa volgend jaar ook gelden in Spanje, volgens mij gaat dat het einde beteken van de het Spaanse en Italiaanse succes in Europa.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2012 @ 13:09:32 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_116267270
Mooie voetballer. Kon gisteren niet kijken helaas. Zag de doelpunten later. Geweldenaar.
Wist wel dat ie goed was, maar de statistieken in de OP zijn helemaal illustratief.
Lijkt me ook als persoon een topper.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2012 @ 13:10:09 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_116267286
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Wij hebben al een soort van financial fairplay waarbij clubs die teveel schulden hebben onder curatele staan van de KNVB en niks mogen uitgeven. Als het goed is gaat dit met de financial fairplay in Europa volgend jaar ook gelden in Spanje, volgens mij gaat dat het einde beteken van de het Spaanse en Italiaanse succes in Europa.
Die vinden wel een uitweg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:16:59 #24
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_116267468
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als dat zo was, dan bestond Barça niet meer
Goh, wat zou dat erg zijn.

Ik zou het toejuichen. Kut spanjaarden.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:18:11 #25
189963 nubreektmijnklomp
pi_116267505
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Die bron was zeker de gemeente die het als een verkapte PSV constructie kocht? Alleen dan nog meer verlies er op maakt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:18:52 #26
189963 nubreektmijnklomp
pi_116267529
quote:

[..]

Het Italiaanse succes is al een tijdje voorbij hoor. Wat dacht je van het Engelse.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_116267577
Baas. Ongelooflijke baas.
pi_116267748
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Het Italiaanse succes is al een tijdje voorbij hoor. Wat dacht je van het Engelse.
Internazionale won twee jaar geleden nog de champions league, alhoewel het Italialaanse voetbal zeker veel minder succes heeft inderdaad dan jaren geleden inderdaad. Sneijder krijgt wel het meeste betaald van alle Nederlandse sporters terwijl Inter een schuld heeft van over de 400 miljoen euro.

Het is inderdaad ook over met het succes van o.a. Manchester City en Chelsea. Maar ik geloof er eigenlijk niks van dat de fair play regels echt gaan gelden.
pi_116268610
quote:

[..]

Zoals Tong al zegt: Er zal wel een uitweg zijn. En sowieso denk ik niet dat die financiële fairplay volgens de Nederlandse norm zal verlopen.

quote:
16s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Die bron was zeker de gemeente die het als een verkapte PSV constructie kocht? Alleen dan nog meer verlies er op maakt.
Wat dacht je van het gegeven dat het deel dat PSV verkocht heeft, bij Ajax altijd al van de gemeente was? Is net zo goed een bron. Ajax had aan de gemeente dus meer bronnen dan PSV. En dan heb ik het niet eens over het gegeven dat Ajax naast dat ze die grond gekregen hebben ook nog eens voor 35.403.000 euro aan gemeente-steun hebben ontvangen, waar PSV daar dus onroerend goed voor moest verkopen, en dus geen steun heeft gehad. Ok, de welwillendheid om de deal via de gemeente te laten verlopen is ook steun en dus een bron.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:45:13 #30
189963 nubreektmijnklomp
pi_116270061
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zoals Tong al zegt: Er zal wel een uitweg zijn. En sowieso denk ik niet dat die financiële fairplay volgens de Nederlandse norm zal verlopen.

[..]

Wat dacht je van het gegeven dat het deel dat PSV verkocht heeft, bij Ajax altijd al van de gemeente was? Is net zo goed een bron. Ajax had aan de gemeente dus meer bronnen dan PSV. En dan heb ik het niet eens over het gegeven dat Ajax naast dat ze die grond gekregen hebben ook nog eens voor 35.403.000 euro aan gemeente-steun hebben ontvangen, waar PSV daar dus onroerend goed voor moest verkopen, en dus geen steun heeft gehad. Ok, de welwillendheid om de deal via de gemeente te laten verlopen is ook steun en dus een bron.
Alleen kan Ajax niet na een aantal jaar het stadion kopen via deze constructie, en worden er andere grote evenementen gehouden en zo zijn er nog wel meer nadelen waardoor deze vergelijking kant noch wal raakt. Maar het ging nu even niet om Ajax en PSV. Het ging er om dat het dus wel "ons belastinggeld" is wat in een spaanse club word gestoken terwijl dat via noodsteun daar gekomen is.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_116277243
Super spits, beter dan Ibra :Y
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_116281024
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Alleen kan Ajax niet na een aantal jaar het stadion kopen via deze constructie, en worden er andere grote evenementen gehouden en zo zijn er nog wel meer nadelen waardoor deze vergelijking kant noch wal raakt.
Stadion kopen? Waar heb jij het nu weer over?

quote:
Maar het ging nu even niet om Ajax en PSV.
Begin er dan niet over.

quote:
Het ging er om dat het dus wel "ons belastinggeld" is wat in een spaanse club word gestoken terwijl dat via noodsteun daar gekomen is.
Alleen als het daadwerkelijk om overheidsfinancien gaat dat in die clubs gaat. Voor zover bekend is gaat het vooral om geld van banken en private partijen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_116281279
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:09 schreef tong80 het volgende:

Wat voor persoon het in het dagelijks leven is weet ik niet, maar hij heeft een goede uitstraling. Het spelplezier spat er bij die vent vanaf.
  Moderator zaterdag 1 september 2012 @ 20:44:45 #34
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116281440
Hopen dat Colombia zich kwalificeert voor het WK, kunnen we deze topper aanschouwen.
pi_116281461
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:09 schreef tong80 het volgende:
Mooie voetballer. Kon gisteren niet kijken helaas. Zag de doelpunten later. Geweldenaar.
Wist wel dat ie goed was, maar de statistieken in de OP zijn helemaal illustratief.

Leuke is ook dat zijn ouders hem Falcao als tweede voornaam gaven uit eerbied voor de Braziliaan Falcao.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2012 @ 21:40:51 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_116284391
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Leuke is ook dat zijn ouders hem Falcao als tweede voornaam gaven uit eerbied voor de Braziliaan Falcao.
Wist je dat Falcao eerst geen basisplaats had op het WK. Maar er spelers geblesseerd raakten ?

pi_116284427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wist je dat Falcao eerst geen basisplaats had op het WK. Maar er spelers geblesseerd raakten ?

Nee, dat wist ik niet. Ik heb nog een inhaalslag te maken qua historische kennis. ;)
pi_116521620
Na 4 minuten was het alweer raak tegen Uruguay.
pi_116528847
Hij is weer helemaal koekoek uit de zomerstop gekomen. _O_
pi_116536107
Deez man _O_ FALCAO :D D: :D:DD:
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:28:46 #41
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_117922721
quote:
Er is al 34 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Zeker wel.

Worldclass.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:42:31 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_117923037
Absolute held.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:47:23 #43
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_117924657
Wat een spits.
Trotse Belg.
pi_117926808
Colombia naar het WK _O_
pi_117947236
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Colombia naar het WK _O_
Hopelijk. Het was een heerlijke wedstrijd met Falcao wederom als uitblinker. De sfeer was uiteraard geweldig gisteravond.

Nederland-Colombia halve finale
Nederland-Brazilie finale
Nederland kampioen

Dat is het mooiste scenario. _O_
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_117998656
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:08:18 #47
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_117999195
quote:
Beter dan die fopduiker messi
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_118000182
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:08 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

Beter dan die fopduiker messi
Nee, maar wel een hele goede ;)
pi_118075478
Heerlijk spelertje, niets mis mee!
Zonder wrijving geen glans
pi_118077720
Geweldige voetballer _O_
Werklust waar een paard nog jaloers op zou zijn en die afronding _O_
Narf!
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:15:24 #51
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_118246418
Momenteel mijn favoriete pure spits.
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:24:48 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_118257296
Geweldige spits. Zo ongelofelijk sterk ook. Zie die 2-0 van Colombia, die twee verdedigers maken geen schijn van kans.

[ Bericht 0% gewijzigd door Merkie op 22-10-2012 14:27:16 ]
2000 light years from home
pi_118268648
Vandaag weer winst gepakt voor Atletico Madrid

Zo zonde dat hij voor +40 naar Atletico Madrid is gegaan, kans dat hij weggaat is heel klein nu, tenzij een russische team op hem gaat bieden. Dan zullen we helaas niets meer van hem horen ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 01:50:23 ]
pi_118270408
Falcao doet wat Messi en Ronaldo voor hun clubs doen. Toeslaan op het moment dat je team het nodig heeft.
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:24:24 #55
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_118280790
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_118280858
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:24 schreef Merkie het volgende:
.... Columbia, ...
:') !

maandag 22 oktober 2012 @ 14:27:26 #57
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_118280890
quote:
8s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:') !
Sorry hoor.
2000 light years from home
pi_120121270
Scoort vijf goals tegen Depor en de wedstrijd is nog bezig _O_
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_120132874
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef wieisboos het volgende:
Scoort vijf goals tegen Depor en de wedstrijd is nog bezig _O_
Geweldig maar vorige week tegen Real was het echt helemaal niks met Atlético.
  zondag 9 december 2012 @ 23:31:42 #60
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_120132969
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef Nober het volgende:

[..]

Geweldig maar vorige week tegen Real was het echt helemaal niks met Atlético.
Atletico viel me toen wel tegen, ik had wel een aardige strijd verwacht.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_120143871
Zou een goeie zijn voor sjelsie.
Narf!
  maandag 10 december 2012 @ 12:18:41 #62
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120144611
Absoluut maar men moet dan wel de absolute hoofdprijs willen betalen. 50 miljoen zoiets denk ik.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_120144667
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Absoluut maar men moet dan wel de absolute hoofdprijs willen betalen. 50 miljoen zoiets denk ik.
Atletico heeft zelf al 40 miljoen moeten betalen toch? Ik denk dat zij aan een ander bedrag denken.
pi_120151915
De beste spits ter wereld op dit moment. Zit ook al op bijna 50 goals in 2012. Ze scoren er driftig op los die spaanse ploegen met Messi, Ronaldo en Falcao. Ik ben wel benieuwd wie achter MEssi 2de wordt in het topscoordersklassement in Spanje, ik vermoed Falcao.

Volgende week Messi- Falcao. Als Messi die wint is het seizoen in spanje wel zo goed als over.
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_120152147
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef ruudbackus het volgende:
Ze scoren er driftig op los die spaanse ploegen met Messi, Ronaldo en Falcao.
Dat is al jaren zo. Er was een tijd dat de Gouden Schoen volgen nog wel leuk was, nu de vraag enkel welke Spaanse speler het wordt. De lager geklasseerde ploegen kunnen er helemaal niks van, en al helemaal niet tegen dat soort gekochte grootmachten.
pi_120152362
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat is al jaren zo. Er was een tijd dat de Gouden Schoen volgen nog wel leuk was, nu de vraag enkel welke Spaanse speler het wordt. De lager geklasseerde ploegen kunnen er helemaal niks van, en al helemaal niet tegen dat soort gekochte grootmachten.
Mee eens, maar dat geldt ook voor engeland (nummer 3 op 11 punten net als in spanje) en duitsland (nummer 2) op 11 punten. Alleen in Italie en Frankrijk van de grote 5 is het wat closer.

En Barcelona is niet bij elkaar gekocht (gemiddeld staan er 8 a 9 jeugdspelers van de eigen opleiding op het veld) Real Madrdi, City, Chelsea, United, dat zijn bij elkaar gkochte elftallen. Van Altletico madrid weet ik het eigenlijk niet. Falcao is gekocht ja maar de rest?
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_129237010
27 jaar oud of toch 29?

quote:
New documents surface indicating Radamel Falcao lied about his age

Radamel Falcao was one of the most wanted strikers in the world this summer, before AS Monaco snapped up the Colombian for around 50 million. The transfer came as a shock as it seemed the former Porto striker was destined to sign for Real Madrid. Falcao has been in terrific form scoring 34 league goals in 40 league appearances.

Although Monaco seemed confident in the Colombian living up to the huge price tag, it seems that the French club may have gotten more than they bargained for in the deal. This next paragraph shows a quite unusual lie made by Falcao quite some time ago.

Falcao’s date of birth is registered with FIFA as 10th February 1986, but according to the civil registration records of one of his former primary schools, the Colegio San Pedro Claver de Bucaramanga, it seems that his date of birth is actually be 10th February 1984 – making the striker 29, not 27-years-old – and that his place of birth is actually the Colombian capital of Bogota, not San Marta.

pi_129244054
Volgens mij ging het hier om Falcao. De man die eigenlijk 2 jaar ouder is dan die zegt en waarvoor deze zomer veel te veel geld is betaald.. Gaat niks worden daar in Frankrijk
pi_129916351
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 07:56 schreef NeymarVedette het volgende:
Volgens mij ging het hier om Falcao. De man die eigenlijk 2 jaar ouder is dan die zegt en waarvoor deze zomer veel te veel geld is betaald.. Gaat niks worden daar in Frankrijk
Falcao scoorde zojuist in de 87ste minuut de 0-2 tegen Girondins de Bordeaux, het is Falcao's eerste doelpunt in de Ligue 1.
pi_135852002
RafaelH117 twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:14:15 EFE Agency reports Falcao has ruptured his knee ligament and will miss the 2014 World Cup. reageer retweet
Jammer.
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:49:16 #71
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135852557
en dan tegen een tegenstander waar je nog nooit van hebt gehoord. 3-0. Beker. Lekker slim, maar ook niet te voorkomen,
pi_135852718
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
RafaelH117 twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:14:15 EFE Agency reports Falcao has ruptured his knee ligament and will miss the 2014 World Cup. reageer retweet
Jammer.
Neee! -O-

donderdag 23 januari 2014 @ 16:30:45 #73
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_135854867
Dit is wel heel zuur inderdaad. Falcao is zo'n dragende kracht voor Colombia. Misschien weet hij wonderbaarlijk snel te herstellen. Zo niet, dan moeten ze het met spelers als Jackson Martinez en Theofilo Gutierrez doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_135855187
Teo en James samen wordt ook mooi en sterk inderdaad. Maar dit is een nationaal drama.

zaterdag 25 januari 2014 @ 14:11:08 #75
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135926891
Het kan nog volgens TT 808
pi_135927469
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:11 schreef BeamofLight het volgende:
Staat 6 tot 9 maanden voor in de meeste gevallen, lijkt mij sterk dat ie fit aan de start van het WK kan staan, begint al over 4½ maand. Moet ie dus al een aantal weken eerder fit zijn om ook weer enigszins in conditie te komen en wedstrijdfit te zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_135951110
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:37 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Staat 6 tot 9 maanden voor in de meeste gevallen, lijkt mij sterk dat ie fit aan de start van het WK kan staan, begint al over 4½ maand. Moet ie dus al een aantal weken eerder fit zijn om ook weer enigszins in conditie te komen en wedstrijdfit te zijn.
Hij is natuurlijk wel zo belangrijk voor Colombia dat ze hem zelfs meenemen als ze nog niet eens weten of ie het wel kan halen. Of bijv. pas na de groepsfase in gaan zetten.
pi_135951315
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:11 schreef BeamofLight het volgende:
Volgens Humberto kan ie maandag al weer meedoen met de training.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')