GTSTquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet hem net op 4, om eens op tijd te zijn, ik schakel net in het knappe staaltje acteerwerk, wat een treffer
"De Trein"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Whahaha, ik zie nu pas De Trein in de OP
We hebben ongeveer 100 mannen nodig ter compensatie van alle afgelopen seizoenenquote:
Ja! Dat ene Dompertje was wel lekker leuk geweestquote:
Minimaal jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 100 mannen nodig ter compensatie van alle afgelopen seizoenen
[..]
Ja! Dat ene Dompertje was wel lekker leuk geweest
De beloning zal extra zoet zijn!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 100 mannen nodig ter compensatie van alle afgelopen seizoenen
[..]
Ja! Dat ene Dompertje was wel lekker leuk geweest
Mijn hart maakt nu een sprongetje en ik begin ook wat wakkerderder te wordenquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Haha, dat meisje heeft het zelfde kapsel als haar vriendje en vice versa.
quote:
Neeeee, vroegâh met Daniël Daniël en Mickey-zonder-centen en Isa Hoes Met Dingen in Heur Haar, dat was echte topkwaliteit. Masterclasses, Oscar-waardig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is na al die jaren nog net zo slecht als de eerste afleveringen.
Maar toen had je Arniequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is na al die jaren nog net zo slecht als de eerste afleveringen.
Ja Mirjam met cactusjes in dr hoarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeeee, vroegâh met Daniël Daniël en Mickey-zonder-centen en Isa Hoes Met Dingen in Heur Haar, dat was echte topkwaliteit. Masterclasses, Oscar-waardig.
beste nummer ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |