beetje heel letterlijk zo imoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
laten we t erop houden dat ik overal kom waar ik wil komen.
daar waar ik niet wil komen kom ik idd niet.
't vroegste is 9 uur in de morgen vrees ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Probeer anders een afspraak vroeg in de morgen te regelen, dan kom ik wel even oppassen (wel minimaal een dag of 4 van tevoren aangeven)
ok dan moet je idd snel iets zoeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
het gaat om een uurtje of twee dat ik naar m'n advocaat moet. en ja, dat moet asap
nee want jij leest t zoals jij t wil lezen. ik kom in alle opzichten daar waar ik wil komen, niet alleen letterlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beetje heel letterlijk zo imo
Dan komt ie maar een keer wat eerder z'n nest uit. Jij bent de klantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
't vroegste is 9 uur in de morgen vrees ik.
TMIquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
nee want jij leest t zoals jij t wil lezen. ik kom in alle opzichten daar waar ik wil komen, niet alleen letterlijk.
Oppas gezocht? Pick me. pick me!!!quote:
lol nu lees jij t zoals jij lezen wil hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
TMIof ik ben te dubbelzinnig ingesteld
![]()
ik kan m'n advocaat onmogelijk verplichten om al om half zeven op kantoor te zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan komt ie maar een keer wat eerder z'n nest uit. Jij bent de klant
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oppas gezocht? Pick me. pick me!!!
En dan moet ik zeker op vannelle komen oppassen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef DJMO het volgende:
[..]je mag oppassen op twee knuffelige knulletjes ...
Jij moet zéker oppassenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dan moet ik zeker op vannelle komen oppassen?
Alleen beetje ver weg....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef DJMO het volgende:
[..]je mag oppassen op twee knuffelige knulletjes ...
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, dus ik mag alleen naar lachende babys kijken en niet naar dames in bikini??????????? wat sexistisch zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef Pulver het volgende:
Goeiemorrege!!!!!!
Filmpje voor de aanwezige dames:
(ahhhhhhh, so cute!!!)
En voor de aanwezige heren:
(vrouwen in bikini's!!! OH YEAH!!!)
quote:
Nouja, beslag voor de taart staat in de ovenquote:
als je t hem lief vraag mag je mss zelfs meedoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef espri het volgende:
[..]
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, dus ik mag alleen naar lachende babys kijken en niet naar dames in bikini??????????? wat sexistisch zeg
over een uurtje allemaal naar ehhe?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, beslag voor de taart staat in de oven. Over 40 minuten hoop ik er een taart uit te halen
Ik ben hardstikke sexistisch, dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef espri het volgende:
[..]
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, dus ik mag alleen naar lachende babys kijken en niet naar dames in bikini??????????? wat sexistisch zeg
je weet maar nooit of ik dat zou willen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
als je t hem lief vraag mag je mss zelfs meedoen
Sorry, ik ben een pestkopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, beslag voor de taart staat in de oven. Over 40 minuten hoop ik er een taart uit te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |