beetje heel letterlijk zo imoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
laten we t erop houden dat ik overal kom waar ik wil komen.
daar waar ik niet wil komen kom ik idd niet.
't vroegste is 9 uur in de morgen vrees ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Probeer anders een afspraak vroeg in de morgen te regelen, dan kom ik wel even oppassen (wel minimaal een dag of 4 van tevoren aangeven)
ok dan moet je idd snel iets zoeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
het gaat om een uurtje of twee dat ik naar m'n advocaat moet. en ja, dat moet asap
nee want jij leest t zoals jij t wil lezen. ik kom in alle opzichten daar waar ik wil komen, niet alleen letterlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beetje heel letterlijk zo imo
Dan komt ie maar een keer wat eerder z'n nest uit. Jij bent de klantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
't vroegste is 9 uur in de morgen vrees ik.
TMIquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
nee want jij leest t zoals jij t wil lezen. ik kom in alle opzichten daar waar ik wil komen, niet alleen letterlijk.
Oppas gezocht? Pick me. pick me!!!quote:
lol nu lees jij t zoals jij lezen wil hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
TMIof ik ben te dubbelzinnig ingesteld
![]()
ik kan m'n advocaat onmogelijk verplichten om al om half zeven op kantoor te zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan komt ie maar een keer wat eerder z'n nest uit. Jij bent de klant
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oppas gezocht? Pick me. pick me!!!
En dan moet ik zeker op vannelle komen oppassen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef DJMO het volgende:
[..]je mag oppassen op twee knuffelige knulletjes ...
Jij moet zéker oppassenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dan moet ik zeker op vannelle komen oppassen?
Alleen beetje ver weg....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef DJMO het volgende:
[..]je mag oppassen op twee knuffelige knulletjes ...
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, dus ik mag alleen naar lachende babys kijken en niet naar dames in bikini??????????? wat sexistisch zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef Pulver het volgende:
Goeiemorrege!!!!!!
Filmpje voor de aanwezige dames:
(ahhhhhhh, so cute!!!)
En voor de aanwezige heren:
(vrouwen in bikini's!!! OH YEAH!!!)
quote:
Nouja, beslag voor de taart staat in de ovenquote:
als je t hem lief vraag mag je mss zelfs meedoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef espri het volgende:
[..]
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, dus ik mag alleen naar lachende babys kijken en niet naar dames in bikini??????????? wat sexistisch zeg
over een uurtje allemaal naar ehhe?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, beslag voor de taart staat in de oven. Over 40 minuten hoop ik er een taart uit te halen
Ik ben hardstikke sexistisch, dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef espri het volgende:
[..]
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, dus ik mag alleen naar lachende babys kijken en niet naar dames in bikini??????????? wat sexistisch zeg
je weet maar nooit of ik dat zou willen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
als je t hem lief vraag mag je mss zelfs meedoen
Sorry, ik ben een pestkopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, beslag voor de taart staat in de oven. Over 40 minuten hoop ik er een taart uit te halen
nee wist ik nog niet, ben hier pas hahhaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik ben hardstikke sexistisch, dat weet toch iedereen?
JIJ? Nee toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik ben hardstikke sexistisch, dat weet toch iedereen?
Zijn er ook couponnen voor oppasadresjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou nu begint het hoor. EXTREME COUPONING!!!!!
Leuk!
nou deze mag wel op zoek naar een coupon voor een verjongingskuur. Deze vrouw is 33 jaar oud maar ik had haar eerder 46 jaar geschat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zijn er ook couponnen voor oppasadresjes
Was je spiegel niet gewoon beslagen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nou deze mag wel op zoek naar een coupon voor een verjongingskuur. Deze vrouw is 33 jaar oud maar ik had haar eerder 46 jaar geschat.
Ikeacadeaubon?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zijn er ook couponnen voor oppasadresjes
* DJMO mept vannellequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Was je spiegel niet gewoon beslagen?
Ik had het niet over mezelf maar over de vrouw van extreme couponingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Was je spiegel niet gewoon beslagen?
* DJMO geeft yska een lollyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf maar over de vrouw van extreme couponing
Ik lijk eerder jonger dan dat ik daadwerkelijk ben.
oeeh lekker met tumtummetjes!quote:
Wanneer ga je er een voor ons maken?quote:
Hai! Hoe is het met de voorbereidingen op de bruiloft?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf maar over de vrouw van extreme couponing
Ik lijk eerder jonger dan dat ik daadwerkelijk ben.
de voorbereiding.. Nou ik heb afgelopen zondag een of ander trouwpakket aangevraagd. Sindsdien wordt ik overspoeld met aanbiedingen e.d. allemaal fotografen. Ik had beter kunnen aangeven dat dat niet hoeft. Ik heb meerdere fotografen al achter de hand :pquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wanneer ga je er een voor ons maken?
[..]
Hai! Hoe is het met de voorbereidingen op de bruiloft?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:38 schreef Pulver het volgende:
* Pulver heeft vandaag trouwens een gloeilampje gekocht, nu het nog kan.
zie... trouwen is rouwen.. damn... 5000 euroquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
de voorbereiding.. Nou ik heb afgelopen zondag een of ander trouwpakket aangevraagd. Sindsdien wordt ik overspoeld met aanbiedingen e.d. allemaal fotografen. Ik had beter kunnen aangeven dat dat niet hoeft. Ik heb meerdere fotografen al achter de hand :p
En ik had iets super tofs in mn kop totdat ik dus na een offerte aanvraag erachter kwam wat het kostte. 5000 euries. WhoopsMaar daar kan ik vast iets op verzinnen.
Voor de rest niks concreets. Wel volgend weekend interview voor de aftermovie van defqon
Voor 5000 euro wil ik 4 Russische bruiden!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zie... trouwen is rouwen.. damn... 5000 euro
haha dat ga ik niet uitgeven hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zie... trouwen is rouwen.. damn... 5000 euro
Heb je die dan nog niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor 5000 euro wil ik 4 Russische bruiden!
Ah, dus de grootste drukte qua regelen enzo moet nog beginnen? Leuk hoor..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
de voorbereiding.. Nou ik heb afgelopen zondag een of ander trouwpakket aangevraagd. Sindsdien wordt ik overspoeld met aanbiedingen e.d. allemaal fotografen. Ik had beter kunnen aangeven dat dat niet hoeft. Ik heb meerdere fotografen al achter de hand :p
En ik had iets super tofs in mn kop totdat ik dus na een offerte aanvraag erachter kwam wat het kostte. 5000 euries. WhoopsMaar daar kan ik vast iets op verzinnen.
Voor de rest niks concreets. Wel volgend weekend interview voor de aftermovie van defqon
De bruiden. Ik dacht dat je ze al besteld had. 2 voor jou en 2 voor mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Die vijf rooien of die vier bruiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |