Ik had ze wel besteld, maar toen kreeg ik dus die post blokkadequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
De bruiden. Ik dacht dat je ze al besteld had. 2 voor jou en 2 voor mij.
Daar gaat mijn orgie die ik dit weekend van plan was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik had ze wel besteld, maar toen kreeg ik dus die post blokkade
Dat gebeurd je toch elk weekend?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar gaat mijn orgie die ik dit weekend van plan was.![]()
![]()
Ja maar jij had het me beloofd dat het dit weekend wel zou lukken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:55 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat gebeurd je toch elk weekend?
Dus zo'n grote deceptie zal dat ook weer niet zijn!
ik kom hem bij je etenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:57 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil best eens taart maken voor jullie hoor. Komen jullie 'm wel halen dan?
Stuur deze wel naar je op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar jij had het me beloofd dat het dit weekend wel zou lukken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
JA! Maar dan moet ik wel iets anders verzinnen qua vulling en topping, er gaat slagroom in en opquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Stuur deze wel naar je op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
wat leuk Yska, een bruid in spe, wanneer ga je trouwen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
de voorbereiding.. Nou ik heb afgelopen zondag een of ander trouwpakket aangevraagd. Sindsdien wordt ik overspoeld met aanbiedingen e.d. allemaal fotografen. Ik had beter kunnen aangeven dat dat niet hoeft. Ik heb meerdere fotografen al achter de hand :p
En ik had iets super tofs in mn kop totdat ik dus na een offerte aanvraag erachter kwam wat het kostte. 5000 euries. WhoopsMaar daar kan ik vast iets op verzinnen.
Voor de rest niks concreets. Wel volgend weekend interview voor de aftermovie van defqon
geen flauw ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:00 schreef espri het volgende:
[..]
wat leuk Yska, een bruid in spe, wanneer ga je trouwen?
Creativiteit is leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
haha dat ga ik niet uitgeven hoormaar met een beetje creativiteit krijg ik wat ik wil voor 1500 :p
ow hahhaha ik dacht dat je al een datum had en zulksquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
geen flauw ideeer is nog niks concreets
mag ook choco zijn hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
JA! Maar dan moet ik wel iets anders verzinnen qua vulling en topping, er gaat slagroom in en op
Of banketbakkersroom.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:57 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil best eens taart maken voor jullie hoor. Komen jullie 'm wel halen dan?
De oven doet het werk nu tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:23 schreef Inlognaam het volgende:
Dat klinkt erg lekker!
Zeker wel veel werk om te maken?
Kom je mij dan even oppikken.quote:
Detail.quote:
Dat knopje omzetten zal het werk inderdaad niet zijn.quote:
Alle dingen in een kom mikken en de mixer erdoor heen halen, meer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat knopje omzetten zal het werk inderdaad niet zijn.
Maar de voorbereidingen voordat het de oven ingaat...
Ja, best wel. Ben nu klaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:23 schreef Inlognaam het volgende:
Dat klinkt erg lekker!
Zeker wel veel werk om te maken?
Ja, dat is de mix voor de taart idd. Daarna komt het werk pasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alle dingen in een kom mikken en de mixer erdoor heen halen, meer niet.
Toch?
Oh, das wel minderquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef Pulver het volgende:
Maar even terug komend op dat gloeilampje.
Ik heb dus nog steeds een ouderwetse lavalamp.
Dat werkt dus helemaal niet met een kloterig LED lampje!![]()
Ken ik GVD lampjes van 40 watt gaan inslaan.
Het is natuurlijk niet helemaal een ramp.quote:
Nee maarja het zou wel fijn zijn als die lavalamp het gewoon doet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet helemaal een ramp.
Maar die kloterige overheidsbemoeienis met hun gloeilampjes.
Laat ze allemaal kapot vallen!!! (de overheid, niet de lampjes)
Er staat ook niet voor niks op zo'n lamp dat er alleen originele lampen in mogen, geen vervangende.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef Pulver het volgende:
Maar even terug komend op dat gloeilampje.
Ik heb dus nog steeds een ouderwetse lavalamp.
Dat werkt dus helemaal niet met een kloterig LED lampje!![]()
Ken ik GVD lampjes van 40 watt gaan inslaan.
Welnee, gaat gewoon een gloeilamp in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er staat ook niet voor niks op zo'n lamp dat er alleen originele lampen in mogen, geen vervangende.
Die originele zullen wel een bepaalde temperatuur afgeven of zo?
In het eten ervan zal ik meer plezier hebben dan het maken. Al die voorbereidingen... bah!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dat is de mix voor de taart idd. Daarna komt het werk pas. Slagroom met chocolade op 't vuur, chocolade smelten, kloppen (duurt wel 'n kwartier
), dan mascarpone met jam mengen, icing mixen...
Dan taart doormidden snijden, mascarponezooi erop smeren, taart weer in elkaar zetten, chocolademengsel (ganache) op de taart doen en zorgen dat het er wat netjes uitziet en dan versieren met icing
nou dit was gewoon schuifelen met uitgestoken armen dus het zal wel mee vallen gok ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:02 schreef Inlognaam het volgende:
En vervolgens pakt die jongen dr een beetje te stevig vast en nu is ze compleet aan het vervellen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
In het eten ervan zal ik meer plezier hebben dan het maken. Al die voorbereidingen... bah!
TLC is een televisiezender. Dat bestaat nu anderhalf jaar oidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:04 schreef Pulver het volgende:
Ik ken maar één TLC
Maar daar heeft bij ééntje geloof ik ook de huid los gelaten
Het is best leuk om te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
In het eten ervan zal ik meer plezier hebben dan het maken. Al die voorbereidingen... bah!
jaaa ook gelijk maar de gypsy's, normaal zap ik dat weg maar de tv heeft kuren sinds het begin van de avond :pquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
Kijk je nu ook nog Yska? Over die gypsy's?
ik kijk echt te weinig tvquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef Ehhe het volgende:
Elke provider. Begint om 7 uur 's avonds, op dezelfde zender als animal planet.
Er is ook geen zak interessants op tv dus dat ie niet eens raar meer.quote:
vind jij!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Er is ook geen zak interessants op tv dus dat ie niet eens raar meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |