Godverdomme laat Koeman die Fernandez en Sisse uit de selectie zetten.quote:Op zondag 2 september 2012 11:25 schreef Muto het volgende:
We spelen vandaag 4-3-3. Fernandez in de spits, Vormer op de bank.
quote:“Ik vind het voor Feyenoord niet nodig om een extra spits te halen”, maakt Fernandez duidelijk in gesprek met NUsport. “Als jij stelt dat de club nog iemand zoekt die er minstens vijftien doelpunten per seizoen in schiet, zeg ik je eerlijk: die hebben ze met mij al in huis”, aldus de aanvaller, die in het seizoen 2007/08 als profvoetballer debuteerde in het shirt van ADO Den Haag en vervolgens drie jaar uitkwam voor Excelsior.
Leerdam was matig Donderdag ... Nelom was matig. en Cisse was gewoon slecht.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 02-09-2012 om 11:26:364-3-3 opstelling #Feyenoord: Mulder; Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, Nelom; Clasie, Leerdam, Immers; Schaken, Fernandez, Cissé. #vitFEY reageer retweet
Wss vanwege de ego's van de huidige selectie. Het schijnt not-done te zijn om nieuwe aankopen meteen in de basis te laten beginnen. Waarom niet, geen idee.quote:
Pellè en Verhoek mogen nog niet spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss vanwege de ego's van de huidige selectie. Het schijnt not-done te zijn om nieuwe aankopen meteen in de basis te laten beginnen. Waarom niet, geen idee.
Sowieso had ik Cisse na de eerste helft Heracles een wedstrijdje of 4 in het 2e laten spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef Dekatria het volgende:
Cissé mag eerder een straftraining krijgen na z'n wanvertoning eerder deze week. Hij leek wel een pupil man.
Misschien dat Koeman ze vermanend heeft toegesprokenquote:Op zondag 2 september 2012 11:48 schreef Grifte het volgende:
Fernandez/Cissé![]()
Op hoop van zegen vandaag
quote:Op zondag 2 september 2012 11:52 schreef Grifte het volgende:
Cissé was briljant daar vorig jaar, wie weet kan hij weer schitteren in dat theater...
Wat is er met Lamprou?twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 02-09-2012 om 11:46:47#Graafland is 2e keeper vandaag en dus niet #Lamprou. Dit was uit tegen Kiev ook het geval. reageer retweet
Zal wel weer te laat zijn gekomen ofzoquote:Op zondag 2 september 2012 11:53 schreef Harry15 het volgende:
Wat is er met Lamprou?twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 02-09-2012 om 11:46:47#Graafland is 2e keeper vandaag en dus niet #Lamprou. Dit was uit tegen Kiev ook het geval. reageer retweet
Zat gisteravond nog sushi te eten.quote:Op zondag 2 september 2012 11:53 schreef Harry15 het volgende:
En dit seizoen heeft hij nog bitter weinig gepresteerd. In het verleden behaalde resultaten, enzo.quote:Op zondag 2 september 2012 12:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
?
Cissé was echt goed vorig jaar Vitesse-uit
Het is ook gewoon een draak van een voetballer. Ik sprak enkel de hoop uit dat hij weer eens een goede wedstrijd speelt.quote:Op zondag 2 september 2012 12:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dit seizoen heeft hij nog bitter weinig gepresteerd. In het verleden behaalde resultaten, enzo.
Nog één wedstrijd afzien. Hierna neemt Graziano "1 op 5" Pelle het heft in handen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:49 schreef mister_popcorn het volgende:
dit wordt weer 90 min lang eikelen, kansen missen en van de voet afspringende ballen.
Met hopen op een goede wedstrijd red je het niet.quote:Op zondag 2 september 2012 12:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een draak van een voetballer. Ik sprak enkel de hoop uit dat hij weer eens een goede wedstrijd speelt.
Mja.quote:Op zondag 2 september 2012 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog één wedstrijd afzien. Hierna neemt Graziano "1 op 5" Pelle het heft in handen.![]()
Ik snap ook niet dat Tony niet eens iets mag laten zien. Zou Koeman wel 's over mogen uitwijden.quote:Op zondag 2 september 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Achabar en Tony moeten gewoon in de bassis man.
Volgende keer ga ik er wel vanuit dat hij het kut doet, als dat je wel bevalt.quote:Op zondag 2 september 2012 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met hopen op een goede wedstrijd red je het niet.
Nee dat ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 12:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik er wel vanuit dat hij het kut doet, als dat je wel bevalt.
Dat dusquote:Op zondag 2 september 2012 12:13 schreef Grifte het volgende:
Nee dat zeker, die Omar moet het wel heel kut doen op de training, anders had hij er allang ingestaan, zeker als er 4-3-3 wordt gespeeld.
Vak S probeerde het vorig seizoen ook een paar keer in de Kuip. Maar andere vakken verneuken het vrijwel directquote:
Achahbar komt er 10 min voor tijd pas in.quote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Muto het volgende:
Sissy eruit, Achahbar erin. Fernandez naar Sissy's plek.
Altijd alquote:Op zondag 2 september 2012 13:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Achahbar komt er 10 min voor tijd pas in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |