Nog één wedstrijd afzien. Hierna neemt Graziano "1 op 5" Pelle het heft in handen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:49 schreef mister_popcorn het volgende:
dit wordt weer 90 min lang eikelen, kansen missen en van de voet afspringende ballen.
Met hopen op een goede wedstrijd red je het niet.quote:Op zondag 2 september 2012 12:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een draak van een voetballer. Ik sprak enkel de hoop uit dat hij weer eens een goede wedstrijd speelt.
Mja.quote:Op zondag 2 september 2012 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog één wedstrijd afzien. Hierna neemt Graziano "1 op 5" Pelle het heft in handen.![]()
Ik snap ook niet dat Tony niet eens iets mag laten zien. Zou Koeman wel 's over mogen uitwijden.quote:Op zondag 2 september 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Achabar en Tony moeten gewoon in de bassis man.
Volgende keer ga ik er wel vanuit dat hij het kut doet, als dat je wel bevalt.quote:Op zondag 2 september 2012 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met hopen op een goede wedstrijd red je het niet.
Nee dat ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 12:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik er wel vanuit dat hij het kut doet, als dat je wel bevalt.
Dat dusquote:Op zondag 2 september 2012 12:13 schreef Grifte het volgende:
Nee dat zeker, die Omar moet het wel heel kut doen op de training, anders had hij er allang ingestaan, zeker als er 4-3-3 wordt gespeeld.
Vak S probeerde het vorig seizoen ook een paar keer in de Kuip. Maar andere vakken verneuken het vrijwel directquote:
Achahbar komt er 10 min voor tijd pas in.quote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Muto het volgende:
Sissy eruit, Achahbar erin. Fernandez naar Sissy's plek.
Altijd alquote:Op zondag 2 september 2012 13:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Achahbar komt er 10 min voor tijd pas in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |