abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2012 @ 01:28:07 #226
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_116293597
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Rubberen_Robin het volgende:

[..]

Dat is binnen de perken, maar ze moeten elkaar niet net zo klef als Chadli en Tadic gaan opzoeken. Immers zei of twitterde dat het nu gezellig zou worden bij Feyenoord, met Wes erbij, maar was dat het dan nog niet? :%
Nee, als je Cabral mag geloven is Koeman niet echt een sfeermaker en liegt veel in hun gezicht om vervolgens in de media z'n gram te halen

Ik denk dat de selectie best een beetje bang is voor Koeman.
Vorig jaar werkte het zo goed omdat je in Guidetti een luide tegenhanger hebt, ik denk dat veel jongens in de selectie Guidetti ook heel erg vertrouwde. Daardoor ontstond er een werkbare situatie met een talentvolle selectie.

Dit is géén troll post. Ik ben gewoon niet zo'n fan van Koeman's werkwijze.
So confused when you're lost in the groove
  zondag 2 september 2012 @ 01:56:52 #227
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_116294471
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:28 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Nee, als je Cabral mag geloven is Koeman niet echt een sfeermaker en liegt veel in hun gezicht om vervolgens in de media z'n gram te halen

Vorig jaar werkte het zo goed omdat je in Guidetti een luide tegenhanger hebt, ik denk dat veel jongens in de selectie Guidetti ook heel erg vertrouwde. Daardoor ontstond er een werkbare situatie met een talentvolle selectie.

Mario Been beschermde ze alleen maar en die werd weggestemd dus ik kan Koeman wel begrijpen
  zondag 2 september 2012 @ 02:44:38 #228
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_116295447
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we zo'n lange spits hebben gehad?

Hoop morgen trouwens niet dat Koeman weer met CIsse - Schaken begint
Denkt het wel, en al helemaal als Pelle nog niet speelgerechtigd is.
pi_116295597
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:28 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Liever een selectie die bang is voor de trainer dan dat ze over ´m heenlopen en hun taken niet uitvoeren. Mario Been was gewoon niet serieus te nemen als eindverantwoordelijke.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 2 september 2012 @ 02:59:09 #230
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_116295634
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:56 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Mario Been beschermde ze alleen maar en die werd weggestemd dus ik kan Koeman wel begrijpen
Ja dus? Die selectie verdiende het om beschermd te worden. Het feit dat het legioen niet kan accepteren dat ze op dat moment een selectie hadden die verre van een 'topclub' selectie was.
Je moet gewoon eerlijk zijn tegen je spelers en niet A zeggen en in de media B doen.
Natuurlijk mag je dingen verwachten van spelers maar doe dat tegen de spelers zelf.
Ik vind negatief kritiek uiten op individuele spelers in de media een enorm zwaktebod.Opbouwende kritiek is prima maar iemand gewoon een beetje afzeiken vind ik jammerlijk van Koeman.

Ik denk dat je gewoon voor onderling respect moet gaan, tuurlijk mag je streng zijn en niet hun vriendje willen zijn. Ik denk dat je met zelfvertrouwen kweken bij onzekere spelers (Cabral, Achabar enz.) verder komt met deze selectie. Enorm veel talent maar vaak gewoon nog te onzeker.
So confused when you're lost in the groove
pi_116296389
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Tot deze zomer was ik groot fan van van Geel. Heeft er de vorige zomer het maximale uitgehaald en daarna een aantal goede spelers gratis opgehaald, en jonge jongens vastgelegd, maar wat hij de afgelopen maanden laat zien is wmb gewoon kut.

Die Cabral/Verhoek-deal is ook weer gewoon een slechte. Ja, Cabral kon het beste worden geloosd, omdat het hier toch niet goed meer ging komen, maar hij heeft wel degelijk veel potentie. Je zult zien dat hij bij die duitsers weer opbloeit. Ongelooflijk stom om weer je concurrentie voor een schijntje aan een talent te helpen. En in plaats van dan je geld te pakken, ga je ook nog eens voor een speler waar je geen kont aan hebt. Het is een hele aardige speler, maar niet iemand waar je echt stappen mee gaat maken de komende jaren en niet iemand die een dikke transfer op zal leveren. Daarnaast speelt hij op de positie waar we nou net wel 1 goede aanvaller hebben staan die we net een contract-upgrade hebben gegeven. En dan bied je hem ook nog gelijk 4 jaar contract aan.

Kortom: Geel, WTF?!
Contract van Cabal liep af en hij ging toch niet verlengen.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_116296527
quote:
19s.gif Op zondag 2 september 2012 08:32 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Contract van Cabal liep af en hij ging toch niet verlengen.
Plus dat hij bijzonder weinig toevoegde aan de selectie imo
  zondag 2 september 2012 @ 09:03:40 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116296552
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 08:58 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Plus dat hij bijzonder weinig toevoegde aan de selectie imo
Dat Cabral beter verkocht kon worden begrijp ik wel, maar Verhoek had je wel bij Twente op de bank kunnen laten
pi_116296555
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat Cabral beter verkocht kon worden begrijp ik wel, maar Verhoek had je wel bij Twente op de bank kunnen laten
Misschien dat hij bij Feyenoord wel kan presteren. Als ik VI moet geloven, is heimwee het probleem en bij Feyenoord heeft hij Immers.
  zondag 2 september 2012 @ 10:28:50 #235
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_116297275
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 02:59 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ja dus? Die selectie verdiende het om beschermd te worden. Het feit dat het legioen niet kan accepteren dat ze op dat moment een selectie hadden die verre van een 'topclub' selectie was.
Je moet gewoon eerlijk zijn tegen je spelers en niet A zeggen en in de media B doen.
De selectie die Mario ten beschikking had was niets minder dan de huidige hoor, natuurlijk zijn de jonge jongens nu verder in hun ontwikkeling, maar die selectie in die periode was ook gewoon goed genoeg voor een top 5 klassering en misschien wel hoger.

Nee, dat was lekker serieus te nemen "Nogmaals, we hebben een jonge groep met grillige spelers" terwijl de bank een gemiddelde leeftijd had van 32 jaar. :')
En ach, spelers die te laat komen, niet fit zijn, dikkig, lui op de training of met een bepaalde arrogantie rondlopen bij de club missen overduidelijk die echte topsport mentaliteit en Koeman kan dat weten en ik begrijp prima dat hij het niet onder stoelen en banken schuift wanneer hij dat constateert.

En hij kan daar ook gewoon mee wegkomen door zijn CV als voetballer en buiten dat, de resultaten spreken voor zich en dus heeft hij daar z'n gelijk mee gehaald.
Ik vind dat ie het prima doet, alleen qua wissels (eerder ingrijpen, andere poppetjes) vind ik het af en toe onbegrijpelijke keuzes, maar wie weet hebben die andere jongens op de bank óok niet zo heel lekker getraind en geeft ie daarmee een signaal af.

Over dat A zeggen en B doen zou ik wel wat voorbeelden willen zien trouwens, want dat vind ik wel meevallen.
pi_116297373
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we zo'n lange spits hebben gehad?

Hoop morgen trouwens niet dat Koeman weer met CIsse - Schaken begint
Fucking Larsen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_116297408
Als je ziet hoe vaak KGB vorig jaar op trainingen aan het praten waren met Cabral over spelsituaties, corners en meer van dat soort, dan hebben ze er echt behoorlijk wat tijd ingestopt. Daarnaast is het logisch dat als een speler zo vaak op de bank/tribune zit, dat hij dan ontevreden is over de coach. Wedden dat van de 11 basisspelers er geen een ontevreden is over Koeman. Over Been waren van de 11 basisspelers er 8 ontevreden. Én dat is het verschil.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 2 september 2012 @ 10:45:45 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116297526
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:39 schreef Muto het volgende:
Als je ziet hoe vaak KGB vorig jaar op trainingen aan het praten waren met Cabral over spelsituaties, corners en meer van dat soort, dan hebben ze er echt behoorlijk wat tijd ingestopt. Daarnaast is het logisch dat als een speler zo vaak op de bank/tribune zit, dat hij dan ontevreden is over de coach. Wedden dat van de 11 basisspelers er geen een ontevreden is over Koeman. Over Been waren van de 11 basisspelers er 8 ontevreden. Én dat is het verschil.
Met al die spelers die nu voor het NL elftal geselecteerd worden zal er toch wel wat goeds in de werkwijze van KGB zitten, als een speler het dan niet op wil pakken ligt het toch wel aan hemzelf.
  zondag 2 september 2012 @ 10:49:41 #239
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_116297600
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:36 schreef Muto het volgende:

[..]

Fucking Larsen.
Te Vrede?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_116297675
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Met al die spelers die nu voor het NL elftal geselecteerd worden zal er toch wel wat goeds in de werkwijze van KGB zitten, als een speler het dan niet op wil pakken ligt het toch wel aan hemzelf.
Mwoah. Het is geen onwil, het is meer niet kunnen. Het is een speler die gewoon altijd de actie moet maken, anders voelt hij zich niet lekker. Trouwens, toch zag ik hem in die paar invalbeurten dit jaar in de voorbereiding wel af en toe balletjes terugleggen. Ergens heeft hij er toch van geleerd.
pi_116297687
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:39 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat we pas zullen weten wie er wel en niet tevreden zijn over Koeman als hij weg is. Wat hopelijk pas over een hele lange tijd is :+
pi_116297731
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet altijd natuurlijk, elke speler heeft een andere aanpak nodig, zie Van Perise bv.
En spelers als Cabral, Achahbar, Vilhena kan je ook vertrouwen geven en ze die fouten ook gewoon laten maken.

Fernandez en Cisse doen het ook (kopstoot, penalty nemen) en die blijven wel staan.
  zondag 2 september 2012 @ 11:03:02 #244
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_116297808
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:58 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet altijd natuurlijk, elke speler heeft een andere aanpak nodig, zie Van Perise bv.
En spelers als Cabral, Achahbar, Vilhena kan je ook vertrouwen geven en ze die fouten ook gewoon laten maken.

Fernandez en Cisse doen het ook (kopstoot, penalty nemen) en die blijven wel staan.
Sowieso Vilhena altijd opstellen, zon groot talent hoort altijd te spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_116297856
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

Sowieso Vilhena altijd opstellen, zon groot talent hoort altijd te spelen.
Maar is hij er klaar voor? Vertrouwen geven is leuk, maar iemand te vroeg brengen kan ook funest zijn. Te veel falen/fouten kan zijn zelfvertrouwen vernietigen (tenzij hij net zo arrogant is als Affelay)
pi_116298035
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Maar is hij er klaar voor? Vertrouwen geven is leuk, maar iemand te vroeg brengen kan ook funest zijn. Te veel falen/fouten kan zijn zelfvertrouwen vernietigen (tenzij hij net zo arrogant is als Affelay)
Hij is overtuigt van zijn kwaliteiten. Het is best wel een mannetje.
pi_116298092
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:19 schreef Muto het volgende:

[..]

Hij is overtuigt van zijn kwaliteiten. Het is best wel een mannetje.
Op dit moment met nog weinig speelminuten. Hopen dat die overtuiging blijft na dat hij een blunder begaat (dat doet namelijk elke speler wel eens).

En uiteraard ook hopen dat hij niet net zo arrogant wordt als sommige andere speler :r
  zondag 2 september 2012 @ 11:24:13 #248
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_116298120
Wordt heel lastig vanmiddag denk ik. Hopelijk kunnen we snel scoren en dan gaan counteren.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_116298151
We spelen vandaag 4-3-3. Fernandez in de spits, Vormer op de bank.
pi_116298214
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt heel lastig vanmiddag denk ik. Hopelijk kunnen we snel scoren en dan gaan counteren.
Snelle goal en een Feyenoord overwinning is een zeldzame combinatie
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:25 schreef Muto het volgende:
We spelen vandaag 4-3-3. Fernandez in de spits, Vormer op de bank.
:N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')