Nee, als je Cabral mag geloven is Koeman niet echt een sfeermaker en liegt veel in hun gezicht om vervolgens in de media z'n gram te halenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Dat is binnen de perken, maar ze moeten elkaar niet net zo klef als Chadli en Tadic gaan opzoeken. Immers zei of twitterde dat het nu gezellig zou worden bij Feyenoord, met Wes erbij, maar was dat het dan nog niet?
Mario Been beschermde ze alleen maar en die werd weggestemd dus ik kan Koeman wel begrijpenquote:Op zondag 2 september 2012 01:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, als je Cabral mag geloven is Koeman niet echt een sfeermaker en liegt veel in hun gezicht om vervolgens in de media z'n gram te halen
Ik denk dat de selectie best een beetje bang is voor Koeman.
Vorig jaar werkte het zo goed omdat je in Guidetti een luide tegenhanger hebt, ik denk dat veel jongens in de selectie Guidetti ook heel erg vertrouwde. Daardoor ontstond er een werkbare situatie met een talentvolle selectie.
Dit is géén troll post. Ik ben gewoon niet zo'n fan van Koeman's werkwijze.
Denkt het wel, en al helemaal als Pelle nog niet speelgerechtigd is.quote:Op zondag 2 september 2012 01:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we zo'n lange spits hebben gehad?
Hoop morgen trouwens niet dat Koeman weer met CIsse - Schaken begint
Liever een selectie die bang is voor de trainer dan dat ze over ´m heenlopen en hun taken niet uitvoeren. Mario Been was gewoon niet serieus te nemen als eindverantwoordelijke.quote:Op zondag 2 september 2012 01:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, als je Cabral mag geloven is Koeman niet echt een sfeermaker en liegt veel in hun gezicht om vervolgens in de media z'n gram te halen
Ik denk dat de selectie best een beetje bang is voor Koeman.
Vorig jaar werkte het zo goed omdat je in Guidetti een luide tegenhanger hebt, ik denk dat veel jongens in de selectie Guidetti ook heel erg vertrouwde. Daardoor ontstond er een werkbare situatie met een talentvolle selectie.
Dit is géén troll post. Ik ben gewoon niet zo'n fan van Koeman's werkwijze.
Ja dus? Die selectie verdiende het om beschermd te worden. Het feit dat het legioen niet kan accepteren dat ze op dat moment een selectie hadden die verre van een 'topclub' selectie was.quote:Op zondag 2 september 2012 01:56 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Mario Been beschermde ze alleen maar en die werd weggestemd dus ik kan Koeman wel begrijpen
Contract van Cabal liep af en hij ging toch niet verlengen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Tot deze zomer was ik groot fan van van Geel. Heeft er de vorige zomer het maximale uitgehaald en daarna een aantal goede spelers gratis opgehaald, en jonge jongens vastgelegd, maar wat hij de afgelopen maanden laat zien is wmb gewoon kut.
Die Cabral/Verhoek-deal is ook weer gewoon een slechte. Ja, Cabral kon het beste worden geloosd, omdat het hier toch niet goed meer ging komen, maar hij heeft wel degelijk veel potentie. Je zult zien dat hij bij die duitsers weer opbloeit. Ongelooflijk stom om weer je concurrentie voor een schijntje aan een talent te helpen. En in plaats van dan je geld te pakken, ga je ook nog eens voor een speler waar je geen kont aan hebt. Het is een hele aardige speler, maar niet iemand waar je echt stappen mee gaat maken de komende jaren en niet iemand die een dikke transfer op zal leveren. Daarnaast speelt hij op de positie waar we nou net wel 1 goede aanvaller hebben staan die we net een contract-upgrade hebben gegeven. En dan bied je hem ook nog gelijk 4 jaar contract aan.
Kortom: Geel, WTF?!
Plus dat hij bijzonder weinig toevoegde aan de selectie imoquote:Op zondag 2 september 2012 08:32 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Contract van Cabal liep af en hij ging toch niet verlengen.
Dat Cabral beter verkocht kon worden begrijp ik wel, maar Verhoek had je wel bij Twente op de bank kunnen latenquote:Op zondag 2 september 2012 08:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus dat hij bijzonder weinig toevoegde aan de selectie imo
Misschien dat hij bij Feyenoord wel kan presteren. Als ik VI moet geloven, is heimwee het probleem en bij Feyenoord heeft hij Immers.quote:Op zondag 2 september 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Cabral beter verkocht kon worden begrijp ik wel, maar Verhoek had je wel bij Twente op de bank kunnen laten
De selectie die Mario ten beschikking had was niets minder dan de huidige hoor, natuurlijk zijn de jonge jongens nu verder in hun ontwikkeling, maar die selectie in die periode was ook gewoon goed genoeg voor een top 5 klassering en misschien wel hoger.quote:Op zondag 2 september 2012 02:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja dus? Die selectie verdiende het om beschermd te worden. Het feit dat het legioen niet kan accepteren dat ze op dat moment een selectie hadden die verre van een 'topclub' selectie was.
Je moet gewoon eerlijk zijn tegen je spelers en niet A zeggen en in de media B doen.
Fucking Larsen.quote:Op zondag 2 september 2012 01:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we zo'n lange spits hebben gehad?
Hoop morgen trouwens niet dat Koeman weer met CIsse - Schaken begint
Met al die spelers die nu voor het NL elftal geselecteerd worden zal er toch wel wat goeds in de werkwijze van KGB zitten, als een speler het dan niet op wil pakken ligt het toch wel aan hemzelf.quote:Op zondag 2 september 2012 10:39 schreef Muto het volgende:
Als je ziet hoe vaak KGB vorig jaar op trainingen aan het praten waren met Cabral over spelsituaties, corners en meer van dat soort, dan hebben ze er echt behoorlijk wat tijd ingestopt. Daarnaast is het logisch dat als een speler zo vaak op de bank/tribune zit, dat hij dan ontevreden is over de coach. Wedden dat van de 11 basisspelers er geen een ontevreden is over Koeman. Over Been waren van de 11 basisspelers er 8 ontevreden. Én dat is het verschil.
Mwoah. Het is geen onwil, het is meer niet kunnen. Het is een speler die gewoon altijd de actie moet maken, anders voelt hij zich niet lekker. Trouwens, toch zag ik hem in die paar invalbeurten dit jaar in de voorbereiding wel af en toe balletjes terugleggen. Ergens heeft hij er toch van geleerd.quote:Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met al die spelers die nu voor het NL elftal geselecteerd worden zal er toch wel wat goeds in de werkwijze van KGB zitten, als een speler het dan niet op wil pakken ligt het toch wel aan hemzelf.
Ik denk dat we pas zullen weten wie er wel en niet tevreden zijn over Koeman als hij weg is. Wat hopelijk pas over een hele lange tijd isquote:Op zondag 2 september 2012 10:39 schreef Muto het volgende:
Als je ziet hoe vaak KGB vorig jaar op trainingen aan het praten waren met Cabral over spelsituaties, corners en meer van dat soort, dan hebben ze er echt behoorlijk wat tijd ingestopt. Daarnaast is het logisch dat als een speler zo vaak op de bank/tribune zit, dat hij dan ontevreden is over de coach. Wedden dat van de 11 basisspelers er geen een ontevreden is over Koeman. Over Been waren van de 11 basisspelers er 8 ontevreden. Én dat is het verschil.
Niet altijd natuurlijk, elke speler heeft een andere aanpak nodig, zie Van Perise bv.quote:Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met al die spelers die nu voor het NL elftal geselecteerd worden zal er toch wel wat goeds in de werkwijze van KGB zitten, als een speler het dan niet op wil pakken ligt het toch wel aan hemzelf.
Sowieso Vilhena altijd opstellen, zon groot talent hoort altijd te spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 10:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Niet altijd natuurlijk, elke speler heeft een andere aanpak nodig, zie Van Perise bv.
En spelers als Cabral, Achahbar, Vilhena kan je ook vertrouwen geven en ze die fouten ook gewoon laten maken.
Fernandez en Cisse doen het ook (kopstoot, penalty nemen) en die blijven wel staan.
Maar is hij er klaar voor? Vertrouwen geven is leuk, maar iemand te vroeg brengen kan ook funest zijn. Te veel falen/fouten kan zijn zelfvertrouwen vernietigen (tenzij hij net zo arrogant is als Affelay)quote:Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso Vilhena altijd opstellen, zon groot talent hoort altijd te spelen.
Hij is overtuigt van zijn kwaliteiten. Het is best wel een mannetje.quote:Op zondag 2 september 2012 11:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar is hij er klaar voor? Vertrouwen geven is leuk, maar iemand te vroeg brengen kan ook funest zijn. Te veel falen/fouten kan zijn zelfvertrouwen vernietigen (tenzij hij net zo arrogant is als Affelay)
Op dit moment met nog weinig speelminuten. Hopen dat die overtuiging blijft na dat hij een blunder begaat (dat doet namelijk elke speler wel eens).quote:Op zondag 2 september 2012 11:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij is overtuigt van zijn kwaliteiten. Het is best wel een mannetje.
Snelle goal en een Feyenoord overwinning is een zeldzame combinatiequote:Op zondag 2 september 2012 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt heel lastig vanmiddag denk ik. Hopelijk kunnen we snel scoren en dan gaan counteren.
quote:Op zondag 2 september 2012 11:25 schreef Muto het volgende:
We spelen vandaag 4-3-3. Fernandez in de spits, Vormer op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |