quote:
Doe mij dat ook maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef Snowbells het volgende:
Leraren die je gewoon laten gaan of random rookpauzes instellen voor zichzelf
Mja wel havo doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen spijt dat ik naar vmbo ben gegaan.
Daarna gewoon havo doen. Dan maar op een andere school?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb teveel moeite moeten doen om op vmbo te komen.
Geen zin in gedoe. Gewoon mbo, kan je geschiedenis leren op mbo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarna gewoon havo doen. Dan maar op een andere school?
Mbo is drie keer kut. Voornamelijk tokkies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen zin in gedoe. Gewoon mbo, kan je geschiedenis leren op mbo?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mbo is drie keer kut. Voornamelijk tokkies.
Volgens mij geen geschiedenis op het mbo. Zou je toch echt hbo of wo voor moeten doen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Facebook blijft hilarisch, die gaat nu haar slag slaan.
Hoe kan ik via een mbo opleiding doorstromen naar geschiedenis? Er zijn hier ook geen kunstopleidingen en ik ga geen jaarkaart voor het OV kopenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Met mbo kan je toch alleen kapster en dat soort dingen worden?
Praktijkdingen zoals reparateur etc etcquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Niet bepaald.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Nou nou, dat ook weer niet alleen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
nee met mbo kan je alleen schilder, automonteur, timmerman, tuinman en schoonmaakster worden, en dan heb je nog prostitutie om op terug te vallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Moet je een niveau 4 mbo opleiding halen. Dan kun je op die manier naar het hbo toe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe kan ik via een mbo opleiding doorstromen naar geschiedenis? Er zijn hier ook geen kunstopleidingen en ik ga geen jaarkaart voor het OV kopen
En daar heb je alleen straatscholing voor nodig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee met mbo kan je alleen schilder, automonteur, timmerman, tuinman en schoonmaakster worden, en dan heb je nog prostitutie om op terug te vallen
Dat is letterlijk wat mijn coordinator tegen mij zei toen ik vroeg wat er behalve blijven zitten voor opties warenquote:
Er zijn heel veel opleidingen hoor. In de basis is mbo gewoon een goed concept. Alleen de tokkies halen het niveau omlaag... en de leraren laten dat gebeuren!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Jouw coordinator is een klapjosti.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat mijn coordinator tegen mij zei toen ik vroeg wat er behalve blijven zitten voor opties waren
Ik mag al beginnen op niveau 4....?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je een niveau 4 mbo opleiding halen. Dan kun je op die manier naar het hbo toe.
TIP: Begin met een niveau 2 of 3 opleiding en doe na het halen van je diploma nog een jaar niveau 4.
Ja ik had het over niveau 2 eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou nou, dat ook weer niet alleen.In het mbo heb je ook nog verschillende niveau's. Kapper is niveau 2 wat vrij "laag" is terwijl een Applicatie Ontwikkelaar niveau 4 is en ontzettend veel theorie is.
Dan ben je 4 jaar niveau 4 aan het doen. Kan best, maar dan moet je het 4 jaar volhouden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik mag al beginnen op niveau 4....?
Ik zou niet weten waarom ik mij in iets zou verdiepen waar ik nooit mee te maken zal krijgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
Op VWO zitten en niet weten wat je met mbo kan doen.
Niveau twee is bijna alleen praktijk gericht ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik had het over niveau 2 eigenlijk.
Vwo zonder hoofdletters.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
Op VWO zitten en niet weten wat je met mbo kan doen.
Blijkbaar wel genoeg om te weten dat ik later niks kan, niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik mij in iets zou verdiepen waar ik nooit mee te maken zal krijgen
Dat is wel 100% zeker. Maar ze had wel gelijk dat het voor mij een slechte keuze was geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw coordinator is een klapjosti.
Ligt er aan wat je wou doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is wel 100% zeker. Maar ze had wel gelijk dat het voor mij een slechte keuze was geweest.
Wat een ellende, mbo maarja 4 jaar een onzinopleiding volhouden en dan hbo/kunstacademie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ben je 4 jaar niveau 4 aan het doen. Kan best, maar dan moet je het 4 jaar volhouden.
Als je eerst met niveau 3 begint, hoef je die opleiding korter vol te houden en krijg je bij de volgende opleiding vrijstelling.
Krijg ik nu ook ondanks dat ik terug ben gegaan en geen opleiding heb. Ik zou in een jaar mijn diploma kunnen halen en dan hoef ik nog maar een jaar niveau 4 te doen.
Ik ben je eerste klant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga later net als bijna ieder ander Mbo'er de prostitutie in
Dat heb ik nooit gezegd? Vmbo t is het gemiddelde opleidings niveau als ik mij niet vergis. Maar je kan wel veel meer doen als je door leert.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Blijkbaar wel genoeg om te weten dat ik later niks kan, niet?
Alsof jij dan veel klandizie zou hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga later net als bijna ieder ander Mbo'er de prostitutie in
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij dan veel klandizie zou hebben.
quote:
Ik kan altijd nog terugvallen op een uitkeringquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij dan veel klandizie zou hebben.
Studerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wou doen natuurlijk.
is wel vervelend af en toe jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Het moeilijkste aan een mbo-opleiding lijkt mij toch het omgaan met al die domme schapen om je heen.
Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Het moeilijkste aan een mbo-opleiding lijkt mij toch het omgaan met al die domme schapen om je heen.
Mbo 3 kun je vaak sneller halen dan dat de opleiding normaal duurt. Als je snel al je competenties haalt, kun je het binnen twee jaar doen. Dan krijg je vrijstelling voor niveau 4 waardoor je dus heel snel je niveau 4 opleiding kunt halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een ellende, mbo maarja 4 jaar een onzinopleiding volhouden en dan hbo/kunstacademie.
Dat is zo ja. Voornamelijk klapjosties.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Welke opleiding en welk niveau doe je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen.
Of ik ben zo dom dat het me niet opvalt.
Al zitten er wel echte retards op mijn opleiding.
Klopt. Ik denk dat ik ook geen zin meer heb dan, maarja je moet wat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mbo 3 kun je vaak sneller halen dan dat de opleiding normaal duurt. Als je snel al je competenties haalt, kun je het binnen twee jaar doen. Dan krijg je vrijstelling voor niveau 4 waardoor je dus heel snel je niveau 4 opleiding kunt halen.
Ga ik nu ook doen. Ik had ook meteen niveau 4 kunnen doen maar dan moet ik vanaf nu weer 4 jaar lang op school zitten en het maar uit zien te houden. Of ik doe nu niveau 3 waar ik al vrijstelling krijg en ik het binnen een jaar zou kunnen halen en volgend jaar in een jaar tijd een niveau 4 opleiding.
En daar houdt het denk ik wel mee op. Dan zou ik nog hbo kunnen doen, maar daar heb ik de discipline niet voor. Ik zie mijzelf niet elke avond weer huiswerk maken en mijn vrije tijd helemaal verpesten voor vier jaar lang zodat ik over later meer kan verdienen aan een baan waar ik meer moet doen.
Op het hbo erger je je meer aan de docenten. De meesten zijn meer bezig met dingen naast het lesgeven dan het lesgeven zelf. Dan moeten ze weer naar een of andere bijeenkomst en laten ze lessen uitvallen of schrijven ze boeken die al hun tijd in beslag nemen. Krijg je je cijfers weken te laat of reageren ze niet op e-mails.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel vervelend af en toe ja
Bij mijn intake heb ik te horen gekregen dat ik een aantal vrijstellingen krijg en als ik goed mijn best doe, ik binnen een jaar een diploma zou kunnen halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat ik ook geen zin meer heb dan, maarja je moet wat.maar hoe weet je zeker dat je niveau 3 in een jaar haalt?
Interactief Vormgeven, niveau 4quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke opleiding en welk niveau doe je?
Heb jij dyslexie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mijn intake heb ik te horen gekregen dat ik een aantal vrijstellingen krijg en als ik goed mijn best doe, ik binnen een jaar een diploma zou kunnen halen.
Ben ik toch wel blij dat ik vorig jaar op mijn oude school een Engelse en Nederlandse test heb afgelegd. Nederlands heb ik het niveau van iemand die eind hbo'er is. En dat voor iemand met dyslexie.
Mediacollege Amsterdamquote:
quote:
Ja. Wordt ook bijna niet opgemerkt hoor. Totdat je mij iets laat voorlezen. Dan komen de mooiste verhalen naar buiten die niet in het boek staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb jij dyslexie?. En beter! Hopelijk krijg ik dan ook van die vrijstellingen
Kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Nee joh, in een dorp naast Schiphol.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Wordt ook bijna niet opgemerkt hoor. Totdat je mij iets laat voorlezen. Dan komen de mooiste verhalen naar buiten die niet in het boek staan.
Schiphol rijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, in een dorp naast Schiphol.
Hoofddorpquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Schiphol rijk?
Ik dacht dat altijd. Geen idee waarom.
Net diploma gehaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog op de middelbare school zat?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik zit niet op het mbo. En ook niet iedereen op het mbo is een dom schaap... maar de meesten wel.quote:
Definieer dom schaap. Is onzin wat je zegt man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zit niet op het mbo. En ook niet iedereen op het mbo is een dom schaap... maar de meesten wel.
Ik kan ook geen lange cijfers voorlezen of wanneer ik deze hoor, opschrijven. Dat is iets wat altijd misgaat bij mij. Daar heb ik nog wel eens problemen mee gehad, maar ik doe er niets aan.quote:
Welke eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben ook geen dom schaap maar toch doe ik mbo
Niets persoonlijks maar de meeste domme schapen vinden zichzelf ook niet dom.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben ook geen dom schaap maar toch doe ik mbo
Ik wil net zeggen, merkte het niet en ik nam je ondertitel niet serieusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan ook geen lange cijfers voorlezen of wanneer ik deze hoor, opschrijven. Dat is iets wat altijd misgaat bij mij. Daar heb ik nog wel eens problemen mee gehad, maar ik doe er niets aan.
Normaal Nederlands schrijven en typen zijn dingen die ik nog wel heb kunnen leren. Maar voorlezen is gewoon echt iets wat ik niet kan.
True that. Mensen vergeten vaak dat er over hen waarschijnlijk het zelfde gezegd wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niets persoonlijk maar de meeste domme schapen vinden zichzelf ook niet dom.
Mensen die de simpelste dingen niet begrijpen en niet over wat algemene kennis beschikken. Je moet eens wat verslagen of ingevulde toetsen bekijken van mbo'ers... je schrikt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Definieer dom schaap. Is onzin wat je zegt man.
Lezen voor mijzelf gaat ook prima. Maar als ik ga voorlezen, lees ik veel sneller dan dat ik het kan uitspreken. Dan ben ik al een zin verder voordat ik ook daadwerkelijk uitspreek en als ik het dan uitspreek, klopt er niets meer van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, merkte het niet en ik nam je ondertitel niet serieus
Zeg de getallen in het Engels, dan kom je een heel end.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lezen voor mijzelf gaat ook prima. Maar als ik ga voorlezen, lees ik veel sneller dan dat ik het kan uitspreken. Dan ben ik al een zin verder voordat ik ook daadwerkelijk uitspreek en als ik het dan uitspreek, klopt er niets meer van.
Wel iets wat ik geleerd heb, is door mijn vinger onder het woord te zetten wat ik lees en alleen dat uit te spreken. Dan gaat het goed, maar dat staat soms ook echt ontzettend stom.![]()
En cijfers, wat een hel.![]()
¤353,67
Driehonderd vijfendertig euro en zessenzeventig cent wordt het dan.
Gelukkig heb ik geen last van die dingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lezen voor mijzelf gaat ook prima. Maar als ik ga voorlezen, lees ik veel sneller dan dat ik het kan uitspreken. Dan ben ik al een zin verder voordat ik ook daadwerkelijk uitspreek en als ik het dan uitspreek, klopt er niets meer van.
Wel iets wat ik geleerd heb, is door mijn vinger onder het woord te zetten wat ik lees en alleen dat uit te spreken. Dan gaat het goed, maar dat staat soms ook echt ontzettend stom.![]()
En cijfers, wat een hel.![]()
¤353,67
Driehonderd vijfendertig euro en zessenzeventig cent wordt het dan.
Beetje vreemd om in Nederland achter de kassa het in het Engels te zeggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg de getallen in het Engels, dan kom je een heel end.
En dan is natuurlijk de vraag, ligt het aan die personen of aan de lat die zo extreem laag wordt gelegd bij het vmbo/mbo? Ik denk het laatste. Als je een keer op je bek gaat, dus een dikke onvoldoende krijgt omdat je geen hoofdletters gebruikte bij een aantal zinnen dan doe je het de volgende keer wél goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:55 schreef Desunoto het volgende:
Het ergste is eigenlijk nog dat docenten er vaak niet moeilijk over doen.
Als je zo'n verslag inlevert op het hbo of de universiteit dan krijg je hem gewoon terug. Verbeter maar en lever opnieuw in. Op het mbo krijgen ze wat punten aftrek, maar wordt er verder niet moeilijk over gedaan. Krijgen ze gewoon nog voldoendes.
Ja, ik heb het zien gebeuren!
Jij hebt wel weer een andere zwakte, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen last van die dingen
Hm?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt wel weer een andere zwakte, toch?
Ja wiskunde, economie en alles waar rekenen bij komt. Ik kan wel hoofdrekenen maar da's ook het enige. Breuken snap ik na 8 jaar nog steeds niet.quote:
Geen idee waar je het voor zou moeten gebruiken. Maar waarschijnlijk gebruik ik het onbewust toch wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja wiskunde, economie en alles waar rekenen bij komt. Ik kan wel hoofdrekenen maar da's ook het enige. Breuken snap ik na 8 jaar nog steeds niet.
Mja verder heb ik geen 'handicaps' qua leren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee waar je het voor zou moeten gebruiken. Maar waarschijnlijk gebruik ik het onbewust toch wel.
Wiskunde is ook een manier van denken, niet alleen de sommetjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee waar je het voor zou moeten gebruiken. Maar waarschijnlijk gebruik ik het onbewust toch wel.
Discipline om huiswerk te maken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja verder heb ik geen 'handicaps' qua leren.
Wejo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de les altijd af want ik werk vooruit.
Negerwatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de les altijd af want ik werk vooruit.
13 en een halfquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoeveel jaar bende gij Snowbells?
12quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoeveel jaar bende gij Snowbells?
welterustenquote:
Haha hoe bedoel je over 15 jaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:19 schreef Trollscience het volgende:
dv ik vind die nieuwe usericons maar niks, van mij mag je best experimenteren maar doe dat niet met je ui's aub
Eensch, dat hertje was wel schattigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:19 schreef Trollscience het volgende:
dv ik vind die nieuwe usericons maar niks, van mij mag je best experimenteren maar doe dat niet met je ui's aub
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Haha hoe bedoel je over 15 jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond hem beter als rapper.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Babel komt weer bij Ajax, wat een baas
laat mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:19 schreef Trollscience het volgende:
Neinquote:
Heerlijk dit 18 miljoen gecasht voor hem en 5 jaar later is ie gratisch terug.quote:
Ja ik lees ook dat hij maar 5 doelpunten heeft gemaakt in de 2 jaar dat hij bij zijn laatste club heeft gespeeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Heerlijk dit 18 miljoen gecasht voor hem en 5 jaar later is ie gratisch terug.
ik las vingerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:49 schreef Dientje12 het volgende:
Dingen te doen lijstje:
Eten
Plassen
Douchen
Dingetjes invullen op pc
Geknipt worden en fokken
lkkr je bips wassen, veel plezierquote:
Zegt genoeg over de Eredivisie dat hij een aanwinst is voor de landskampioen.quote:
Aanwinst?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de Eredivisie dat hij een aanwinst is voor de landskampioen.
Rot toch op man, jullie halen Pelle die tien keer slechter en slomer is dan Babel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aanwinst?Hadden ze nog beter Cabral kunnen halen.
Wie had het hier over Feyenoord?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Rot toch op man, jullie halen Pelle die tien keer slechter en slomer is dan Babel.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Toevallig at ik ook shoarma
Ik vind het een beetje eng dat ik 50Plus zo hoog heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit kwam er bij mij uit:
[ afbeelding ]
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng dat ik 50Plus zo hoog heb.
zegt een.hoop.over jouw mentale welzijn Dimmiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar kwam ik bij de Stomwijzer op uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zegt een.hoop.over jouw mentale welzijn Dimmie
Machtig mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als ik geen tijd heb ga ik niet stemmen
Drie keer Johan Vlemmix?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik mag ook voor mijn ouders stemmen want die zijn op vakantie dan
Ik had precies hetzelfde als eerste 3 partijen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit kwam er bij mij uit:
[ afbeelding ]
"excuses dat ik mr. pechtold niet heb genoemd, maar het is altijd beter om niet op d66 te stemmen"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik vind Wilder echt een naar mannetje als ik hem op TV zie debatteren.
Hij zegt weinig over de inhoud maar kraakt wel iedereen af op een onbeschofte manier
"Tieten op het internet mag."quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon een politieke partij oprichten voor het FOK! forum
Gewoon teruggaan in de steentijd, regelloos levenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon een politieke partij oprichten voor het FOK! forum
Dankuquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
http://stemwijzer.nl/TK2012/index.html
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Volgende verkiezingen doe ik mee met de Partij voor de Bieren.
Allemaal de schuld van de euro.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
Vanmiddag lag er een man op fietspad, hartaanval ofzo iedereen reed er voorbij zonder te stoppen, en me zusje zag het en was de enigste die stopte en belde 112..
Maar man is overlenden
Jammer van Google.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat mag nu ook al. alleen Google wil het niet
Jij moordenaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto hé, net geschoten
Dat heb ik welleens op een zender gezien geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto hé, net geschoten
Morgenquote:
BZquote:
DVquote:
Ja DrNick gaf het aan mij, omdat ik in ABO SC moest gaan posten van hemquote:
Oh hahah, zal ik dan met je meepostenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja DrNick gaf het aan mij, omdat ik in ABO SC moest gaan posten van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |