Mbo is drie keer kut. Voornamelijk tokkies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen zin in gedoe. Gewoon mbo, kan je geschiedenis leren op mbo?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mbo is drie keer kut. Voornamelijk tokkies.
Volgens mij geen geschiedenis op het mbo. Zou je toch echt hbo of wo voor moeten doen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Facebook blijft hilarisch, die gaat nu haar slag slaan.
Hoe kan ik via een mbo opleiding doorstromen naar geschiedenis? Er zijn hier ook geen kunstopleidingen en ik ga geen jaarkaart voor het OV kopenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Met mbo kan je toch alleen kapster en dat soort dingen worden?

Praktijkdingen zoals reparateur etc etcquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Niet bepaald.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Nou nou, dat ook weer niet alleen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
nee met mbo kan je alleen schilder, automonteur, timmerman, tuinman en schoonmaakster worden, en dan heb je nog prostitutie om op terug te vallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Moet je een niveau 4 mbo opleiding halen. Dan kun je op die manier naar het hbo toe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe kan ik via een mbo opleiding doorstromen naar geschiedenis? Er zijn hier ook geen kunstopleidingen en ik ga geen jaarkaart voor het OV kopen
En daar heb je alleen straatscholing voor nodig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee met mbo kan je alleen schilder, automonteur, timmerman, tuinman en schoonmaakster worden, en dan heb je nog prostitutie om op terug te vallen
Dat is letterlijk wat mijn coordinator tegen mij zei toen ik vroeg wat er behalve blijven zitten voor opties warenquote:
Er zijn heel veel opleidingen hoor. In de basis is mbo gewoon een goed concept. Alleen de tokkies halen het niveau omlaag... en de leraren laten dat gebeuren!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Jouw coordinator is een klapjosti.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat mijn coordinator tegen mij zei toen ik vroeg wat er behalve blijven zitten voor opties waren
Ik mag al beginnen op niveau 4....?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je een niveau 4 mbo opleiding halen. Dan kun je op die manier naar het hbo toe.
TIP: Begin met een niveau 2 of 3 opleiding en doe na het halen van je diploma nog een jaar niveau 4.
Ja ik had het over niveau 2 eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou nou, dat ook weer niet alleen.In het mbo heb je ook nog verschillende niveau's. Kapper is niveau 2 wat vrij "laag" is terwijl een Applicatie Ontwikkelaar niveau 4 is en ontzettend veel theorie is.
Dan ben je 4 jaar niveau 4 aan het doen. Kan best, maar dan moet je het 4 jaar volhouden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik mag al beginnen op niveau 4....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |