Ik ben je eerste klant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga later net als bijna ieder ander Mbo'er de prostitutie in
Dat heb ik nooit gezegd? Vmbo t is het gemiddelde opleidings niveau als ik mij niet vergis. Maar je kan wel veel meer doen als je door leert.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Blijkbaar wel genoeg om te weten dat ik later niks kan, niet?
Alsof jij dan veel klandizie zou hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga later net als bijna ieder ander Mbo'er de prostitutie in
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij dan veel klandizie zou hebben.
quote:
Ik kan altijd nog terugvallen op een uitkeringquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij dan veel klandizie zou hebben.
Studerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wou doen natuurlijk.
is wel vervelend af en toe jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Het moeilijkste aan een mbo-opleiding lijkt mij toch het omgaan met al die domme schapen om je heen.
Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Het moeilijkste aan een mbo-opleiding lijkt mij toch het omgaan met al die domme schapen om je heen.
Mbo 3 kun je vaak sneller halen dan dat de opleiding normaal duurt. Als je snel al je competenties haalt, kun je het binnen twee jaar doen. Dan krijg je vrijstelling voor niveau 4 waardoor je dus heel snel je niveau 4 opleiding kunt halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een ellende, mbo maarja 4 jaar een onzinopleiding volhouden en dan hbo/kunstacademie.
Dat is zo ja. Voornamelijk klapjosties.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Welke opleiding en welk niveau doe je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen.
Of ik ben zo dom dat het me niet opvalt.
Al zitten er wel echte retards op mijn opleiding.
Klopt. Ik denk dat ik ook geen zin meer heb dan, maarja je moet wat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mbo 3 kun je vaak sneller halen dan dat de opleiding normaal duurt. Als je snel al je competenties haalt, kun je het binnen twee jaar doen. Dan krijg je vrijstelling voor niveau 4 waardoor je dus heel snel je niveau 4 opleiding kunt halen.
Ga ik nu ook doen. Ik had ook meteen niveau 4 kunnen doen maar dan moet ik vanaf nu weer 4 jaar lang op school zitten en het maar uit zien te houden. Of ik doe nu niveau 3 waar ik al vrijstelling krijg en ik het binnen een jaar zou kunnen halen en volgend jaar in een jaar tijd een niveau 4 opleiding.
En daar houdt het denk ik wel mee op. Dan zou ik nog hbo kunnen doen, maar daar heb ik de discipline niet voor. Ik zie mijzelf niet elke avond weer huiswerk maken en mijn vrije tijd helemaal verpesten voor vier jaar lang zodat ik over later meer kan verdienen aan een baan waar ik meer moet doen.
Op het hbo erger je je meer aan de docenten. De meesten zijn meer bezig met dingen naast het lesgeven dan het lesgeven zelf. Dan moeten ze weer naar een of andere bijeenkomst en laten ze lessen uitvallen of schrijven ze boeken die al hun tijd in beslag nemen. Krijg je je cijfers weken te laat of reageren ze niet op e-mails.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel vervelend af en toe ja
Bij mijn intake heb ik te horen gekregen dat ik een aantal vrijstellingen krijg en als ik goed mijn best doe, ik binnen een jaar een diploma zou kunnen halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat ik ook geen zin meer heb dan, maarja je moet wat.maar hoe weet je zeker dat je niveau 3 in een jaar haalt?
Interactief Vormgeven, niveau 4quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke opleiding en welk niveau doe je?
Heb jij dyslexie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mijn intake heb ik te horen gekregen dat ik een aantal vrijstellingen krijg en als ik goed mijn best doe, ik binnen een jaar een diploma zou kunnen halen.
Ben ik toch wel blij dat ik vorig jaar op mijn oude school een Engelse en Nederlandse test heb afgelegd. Nederlands heb ik het niveau van iemand die eind hbo'er is. En dat voor iemand met dyslexie.
Mediacollege Amsterdamquote:
quote:
Ja. Wordt ook bijna niet opgemerkt hoor. Totdat je mij iets laat voorlezen. Dan komen de mooiste verhalen naar buiten die niet in het boek staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb jij dyslexie?. En beter! Hopelijk krijg ik dan ook van die vrijstellingen
Kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Nee joh, in een dorp naast Schiphol.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Wordt ook bijna niet opgemerkt hoor. Totdat je mij iets laat voorlezen. Dan komen de mooiste verhalen naar buiten die niet in het boek staan.
Schiphol rijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, in een dorp naast Schiphol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |