Ik wil net zeggen, merkte het niet en ik nam je ondertitel niet serieusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan ook geen lange cijfers voorlezen of wanneer ik deze hoor, opschrijven. Dat is iets wat altijd misgaat bij mij. Daar heb ik nog wel eens problemen mee gehad, maar ik doe er niets aan.
Normaal Nederlands schrijven en typen zijn dingen die ik nog wel heb kunnen leren. Maar voorlezen is gewoon echt iets wat ik niet kan.
True that. Mensen vergeten vaak dat er over hen waarschijnlijk het zelfde gezegd wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niets persoonlijk maar de meeste domme schapen vinden zichzelf ook niet dom.
Mensen die de simpelste dingen niet begrijpen en niet over wat algemene kennis beschikken. Je moet eens wat verslagen of ingevulde toetsen bekijken van mbo'ers... je schrikt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Definieer dom schaap. Is onzin wat je zegt man.
Lezen voor mijzelf gaat ook prima. Maar als ik ga voorlezen, lees ik veel sneller dan dat ik het kan uitspreken. Dan ben ik al een zin verder voordat ik ook daadwerkelijk uitspreek en als ik het dan uitspreek, klopt er niets meer van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, merkte het niet en ik nam je ondertitel niet serieus
Zeg de getallen in het Engels, dan kom je een heel end.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lezen voor mijzelf gaat ook prima. Maar als ik ga voorlezen, lees ik veel sneller dan dat ik het kan uitspreken. Dan ben ik al een zin verder voordat ik ook daadwerkelijk uitspreek en als ik het dan uitspreek, klopt er niets meer van.
Wel iets wat ik geleerd heb, is door mijn vinger onder het woord te zetten wat ik lees en alleen dat uit te spreken. Dan gaat het goed, maar dat staat soms ook echt ontzettend stom.![]()
En cijfers, wat een hel.![]()
¤353,67
Driehonderd vijfendertig euro en zessenzeventig cent wordt het dan.
Gelukkig heb ik geen last van die dingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lezen voor mijzelf gaat ook prima. Maar als ik ga voorlezen, lees ik veel sneller dan dat ik het kan uitspreken. Dan ben ik al een zin verder voordat ik ook daadwerkelijk uitspreek en als ik het dan uitspreek, klopt er niets meer van.
Wel iets wat ik geleerd heb, is door mijn vinger onder het woord te zetten wat ik lees en alleen dat uit te spreken. Dan gaat het goed, maar dat staat soms ook echt ontzettend stom.![]()
En cijfers, wat een hel.![]()
¤353,67
Driehonderd vijfendertig euro en zessenzeventig cent wordt het dan.
Beetje vreemd om in Nederland achter de kassa het in het Engels te zeggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg de getallen in het Engels, dan kom je een heel end.
En dan is natuurlijk de vraag, ligt het aan die personen of aan de lat die zo extreem laag wordt gelegd bij het vmbo/mbo? Ik denk het laatste. Als je een keer op je bek gaat, dus een dikke onvoldoende krijgt omdat je geen hoofdletters gebruikte bij een aantal zinnen dan doe je het de volgende keer wél goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:55 schreef Desunoto het volgende:
Het ergste is eigenlijk nog dat docenten er vaak niet moeilijk over doen.
Als je zo'n verslag inlevert op het hbo of de universiteit dan krijg je hem gewoon terug. Verbeter maar en lever opnieuw in. Op het mbo krijgen ze wat punten aftrek, maar wordt er verder niet moeilijk over gedaan. Krijgen ze gewoon nog voldoendes.
Ja, ik heb het zien gebeuren!
Jij hebt wel weer een andere zwakte, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen last van die dingen
Hm?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt wel weer een andere zwakte, toch?
Ja wiskunde, economie en alles waar rekenen bij komt. Ik kan wel hoofdrekenen maar da's ook het enige. Breuken snap ik na 8 jaar nog steeds niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |