abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2012 @ 18:10:38 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116313467
Oeh Mo :X Eerst maar zoveel mogelijk de pijn zien weg te krijgen en zo 'normaal' mogelijk proberen te bewegen...

Lijst:
O: kwark en vla
T's: boterham tomaat, cup a soup kerrie, halve komkommer, 2 appels, gekookt ei
L: 2 boterhammen komijnkaas, cup a soup tomaat, 2 bekers melk
T's: minneola, nectarine, dropjes
D: bloemkool, gebakken champ/ui/courgette met soja/ketjap enz. 2 kippenpoten
T: zoute stokjes bij BZV misschien?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116314986
Ik ga nu hardlopen, als ik ergens geen zin in heb... klein rondje (5 km), morgen groot rondje!
  zondag 2 september 2012 @ 18:56:42 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116315547
Succes Perr... kan mij voorstellen dat je geen zin hebt.

Even kijken of ik nog lang genoeg wakker kan blijven voor BZV :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116316115
quote:
5s.gif Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef Laureline het volgende:
Dat zijn die poederbolletjes toch? Ooit eens een filmpje gezien met al die verschillende stappen en bijbehorende kwasten (Kabuki heette er eentje!)
Maar wat is het voordeel boven geen make-up? Ik was namelijk zo geīntrigeerd door de post van DAD (kan de komende tijd wel wat extra zelfvertrouwen gebruiken :P ), dat ik direct al klaarzat alles wat zij gebruikte op mijn gezicht te smeren. Maar nu is mijn huid zonder make-up erop al perfect oO< : geen oneffenheden, ivoorkleur, lichte blos en sproetjes. Dus ik ben wel benieuwd naar de toegevoegde waarde van het bolletjes-mineralenpoeder!
Jaloers. ;(. Mijn huid is nogal vlekkerig en je kan er precies op aflezen waar ik mij in mijn cyclus bevind. Daar ben ik me altijd nogal bewust van en daar voel ik me niet prettig bij.

Ik heb de Get started kit gekocht. Daarin zitten twee kleuren foundation (die je eventueel kunt mengen), warmth en mineral veil. Het zijn allemaal losse poeders. Je begint met een soort primer (die zit ook in het pakket), daarna breng je de foundation (met SPF 15) aan: eerst met de kabukikwast, dan de concealerkwast voor plekjes die je extra aandacht wilt geven en ten slotte een full coveragekwast. Vervolgens warmth aanbrengen als een blusher, en alles afpoederen met mineral veil. Als ik 's ochtends in de spiegel kijk zakt de moed me regelmatig in de schoenen, maar als ik dit allemaal gedaan heb - en dat is echt maar twee minuutjes werk - voel ik me echt alsof ik er mag zijn. :+. M'n huid is egaler en frisser.

Succes met wat er speelt. :*.

Mo, sterkte!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_116318280
*O* 5,5 km!!

Nu zelfgemaakt ene wellicht mislukte ravioli. Misschien toch een pastamachine voor m'n beursday vragen!
  zondag 2 september 2012 @ 20:18:12 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116318910
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef Perruche het volgende:
*O* 5,5 km!!

Nu zelfgemaakt ene wellicht mislukte ravioli. Misschien toch een pastamachine voor m'n beursday vragen!
*O*
Goed gedaan Perr
En mislukte ravioli is waarschijnlijk de lekkerste 9
pi_116319662
Ik vind je een bikkel Perr met je bodypump EN hardlopen! w/
Heb vanochtend bikram yoga gedaan, ik geloof niet dat ooit zoveel heb gezweet! En t was zwaar, maar wel lekker :)

Weer eens een lijstje:

T: banaan
S: 1,5 uur bikram yoga
O: pruim, kiwi, beetje muesli en yoghurt en een koffie verkeerd
L: salade van spinazie/artisjok/tomaat/paprika/ei en croutons
T: paar nootjes
D: bulghur met pesto, gegrilde aubergine/courgette/paprika/tomaat en feta
T: 2 stukjes pure chocola

Nu BZV kijken :D
Be someone that makes you happy
pi_116319674
Jeej BZV is weer begonnen!
Worry is a misuse of imagination
pi_116319689
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik heb de Get started kit gekocht. Daarin zitten twee kleuren foundation (die je eventueel kunt mengen), warmth en mineral veil. Het zijn allemaal losse poeders. Je begint met een soort primer (die zit ook in het pakket), daarna breng je de foundation (met SPF 15) aan: eerst met de kabukikwast, dan de concealerkwast voor plekjes die je extra aandacht wilt geven en ten slotte een full coveragekwast. Vervolgens warmth aanbrengen als een blusher, en alles afpoederen met mineral veil. Als ik 's ochtends in de spiegel kijk zakt de moed me regelmatig in de schoenen, maar als ik dit allemaal gedaan heb - en dat is echt maar twee minuutjes werk - voel ik me echt alsof ik er mag zijn. :+. M'n huid is egaler en frisser.
Dat klinkt goed zeg. Ik heb ook snel last van rode vlekjes en hier en daar wat pigmentvlekjes. Ik zie hem voor $60 op Amazon. Weet je of ie ook goedkoper te krijgen is?
pi_116320042
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef Skjor het volgende:

[..]

Dat klinkt goed zeg. Ik heb ook snel last van rode vlekjes en hier en daar wat pigmentvlekjes. Ik zie hem voor $60 op Amazon. Weet je of ie ook goedkoper te krijgen is?
Bij sephora krijg je iedere dag tot 16.00 10 of 20% korting
pi_116320208
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Bij sephora krijg je iedere dag tot 16.00 10 of 20% korting
Bij Sephora kost de starterskit volgens mij 78 euro, dus moet je even rekenen, Skjor. Ik heb er in de VS 69 dollar voor betaald, meen ik.
pi_116320282
Bedankt allebei, ik ga even zoeken.
pi_116321400
Daglijstje:
O: 2 eitjes, 2 croissantjes
L: zalm met avacado en mossel, heilbot met kreeftsaus, rose entrecote en stukje sucade met cantharellen, toe parfait met fruit en souffle
D: sperziebonensalade met paprika en mozarella
T: mininepsolero
pi_116322218
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef Nallie het volgende:
Ik vind je een bikkel Perr met je bodypump EN hardlopen! w/
Heb vanochtend bikram yoga gedaan, ik geloof niet dat ooit zoveel heb gezweet! En t was zwaar, maar wel lekker :)

Weer eens een lijstje:

S: 1,5 uur bikram yoga
O: pruim, kiwi, beetje muesli en yoghurt en een koffie verkeerd
L: salade van spinazie/artisjok/tomaat/paprika/ei en croutons
T: paar nootjes
D: bulghur met pesto, gegrilde aubergine/courgette/paprika/tomaat en feta
T: 2 stukjes pure chocola

Nu BZV kijken :D
Hihi, bikram yoga...

Lekker lijstje!
  zondag 2 september 2012 @ 21:04:53 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116322391
Ola! Moe. Mag ik nog een zondag? :+

Sorry Lau :o Weet niet meer wanneer :') En boe voor rottigheid, al weet ik niet wat!

Mo, beterschaap :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116329193
Zo! Lekker gaar geprutteld O+

Sterkte met de nek Mo :*
pi_116329733
Vanavond even gefietst met een vriend. Was mooi! Al dacht ik dat hij veel sportiever was, aan het eind was het wel op zeg maar. Qua piekvermogen op klimmetjes kon hij prima mee, maar ik ben gewend langer door te raggen in het bos. Maar goed, een keer je niet afbeulen op de fiets is ook leuk. Tot nu toe was de enige die ik niet bij kon houden een marinier, dus misschien leg ik de lat voor mezelf wel hoog tijdens training. Maar ja, ik hou ervan om mn grenzen op te zoeken.
pi_116332127
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Bij Sephora kost de starterskit volgens mij 78 euro, dus moet je even rekenen, Skjor. Ik heb er in de VS 69 dollar voor betaald, meen ik.
nee 40 of zo
pi_116333423
Ow Mo, als mijn spieren vastzitten werkt bij mij veel drinken en warmte. Vooral warme compressen krijgen alle spieren weer soepel.

Waar komt dat zo ineens vandaan? Verkeerd bewogen of iets zwaars getild?
pi_116336006
Goedemorgen
pi_116336019
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Probability het volgende:

[..]

nee 40 of zo
Hebben we het over dezelfde kit? Hij kostte eergisteren in Groningen toch echt zo'n 78 euro.
pi_116336028
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 06:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hebben we het over dezelfde kit? Hij kostte eergisteren in Groningen toch echt zo'n 78 euro.
Ja ik heb die kit twee keer gekocht. Volgens mijn heb ik er de laatste keer met korting 42 voor betaald. Zeker geen 78
pi_116336145
Ik ga fietsen denk ik :D jeuj
pi_116336172
Zo :) Douchen, aankleden, eten en lekker werken :s)

En moe!! Vanavond toch maar wat eerder naar bed :+
  maandag 3 september 2012 @ 07:33:20 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116336254
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 07:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo :) Douchen, aankleden, eten en lekker werken :s)

En moe!! Vanavond toch maar wat eerder naar bed :+
Weer beter? *O*

Moe-en-eerder-slapen-boks :')

Bijna @kantoor!
pi_116336686
Succes met je eerste dag Prob!!
Be someone that makes you happy
pi_116336705
Als ik om 7.15 weg ga kan ik samen met m'n nieuwe huisgenootje fietsen! (8 km)
pi_116336768
mogguh!

Pff, superonrustig geslapen :X Werd helemaal bezweet wakker :')

Lijstje gister is weer een mooie :P

O: quinoa met kokos en amandel in stukjes
T: smoothie met havermout, whey, kokosvet, spinazie en blauwe bessen
S: 13 km lopen
L: groot bord rijst, broccoli en tilapia
T: 2 rijstwafels met pindakaas
D: kip met zoete aardappel, ui, courgette, gerookte paprika en champignons
T: 1/2 blikje tonijn met olijfolie
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116336838
vandaag begint het, het vak met 120 studenten waar ik verantwoordelijk voor ben. Vanmiddag het eerste college, vind het wel een beetje spannend!
pi_116336860
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:43 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!

Pff, superonrustig geslapen :X Werd helemaal bezweet wakker :')

Lijstje gister is weer een mooie :P

O: quinoa met kokos en amandel in stukjes
T: smoothie met havermout, whey, kokosvet, spinazie en blauwe bessen
S: 13 km lopen
L: groot bord rijst, broccoli en tilapia
T: 2 rijstwafels met pindakaas
D: kip met zoete aardappel, ui, courgette, gerookte paprika en champignons
T: 1/2 blikje tonijn met olijfolie
k vind het een hartstikke mooi lijstje!

mijn planning voor vandaag;

O: yoghurt met appel en muesli
T: appel
L: 2 stukjes pizza, 3 wortels
T: yoghurt met wat muesli
D: biertje en ?? gaan met studenten wat drinken, de vraag is of ik ook wat eet. Ik denk het misschien wel niet, kan ik thuis wat gezonders eten...
T: stukje brownie
pi_116336979
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 00:08 schreef the85mc het volgende:
Ow Mo, als mijn spieren vastzitten werkt bij mij veel drinken en warmte. Vooral warme compressen krijgen alle spieren weer soepel.

Waar komt dat zo ineens vandaan? Verkeerd bewogen of iets zwaars getild?
helemaal uit 't niets... slapen heeft niwt heel veel geholpen... zo maar een warne douche proberen! ;(
Ja doei.
pi_116337004
Morning!

Lekker weertje vandaag O+.
Aurum 13 km _O_

Planning:
O: muesli met amandelmelk, nectarine
T: boterham pindakaas/sambal, rode besjes
L: salade met een eitje en een beker karnemelk, misschien soepje
T: boterham pindakaas/sambal
D: uit eten, 3 gangen voor de restaurantweek :)
B: totaal uurtje fietsen
  maandag 3 september 2012 @ 09:04:03 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116337005
Goedemorgen :W.

Zo, de sollicitatiebrief is de deur uit en MI vond hem 'enorm goed', dus die steek ik alvast in m'n zak 8-).

Lijstje:
O: kwark/ananas
L: twee bth kaas/chorizo/pindakaas (afh van waar ik zin in heb dus)
T: twee bth kaas/chorizo/pindakaas
S: sportschool
D: spaghetti met Italiaanse gehaktballetjes en Italiaanse groente

Vanmiddag na het werk beginnen met het 25 minuten-schema voor op de crosstrainer en straks in de pauze maar even een schema voor het roeiapparaat zoeken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_116337081
ja. ik vind hardlopen nog steeds niet bijzonder leuk ofzo hoor :X Die 5km loopjes zijn nog best vermakelijk, maar voor het langere werk ben ik echt niet gebouwd.

Kwam vanochtend mijn bed uit en voelde me ook echt een oud omaatje. Stijve knieeen :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116337146
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

k vind het een hartstikke mooi lijstje!

mijn planning voor vandaag;

O: yoghurt met appel en muesli
L: 2 stukjes pizza, 3 wortels
T: yoghurt met wat muesli
D: biertje en ?? gaan met studenten wat drinken, de vraag is of ik ook wat eet. Ik denk het misschien wel niet, kan ik thuis wat gezonders eten...
T: stukje brownie
kan je ergens nog wat groente en eiwitten (kip/vis etc) Ik vind het een heel erg carby weekendlijstje, maar niks voor doordeweeks :)

En die brownie mag je imo ook wel schrappen.
  maandag 3 september 2012 @ 09:21:56 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116337223
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:09 schreef _aurum_ het volgende:
ja. ik vind hardlopen nog steeds niet bijzonder leuk ofzo hoor :X Die 5km loopjes zijn nog best vermakelijk, maar voor het langere werk ben ik echt niet gebouwd.

Kwam vanochtend mijn bed uit en voelde me ook echt een oud omaatje. Stijve knieeen :X
Joh, de eerste keren dat ik 10 km liep kon ik ook niet meer lopen en was ik misselijk, omdat ik niet meteen iets at toen ik thuiskwam. Na een tijdje loop je als een zonnetje :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_116337257
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je ergens nog wat groente en eiwitten (kip/vis etc) Ik vind het een heel erg carby weekendlijstje, maar niks voor doordeweeks :)

En die brownie mag je imo ook wel schrappen.
Jij moet dieetcoach worden! :P
pi_116337361
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

helemaal uit 't niets... slapen heeft niwt heel veel geholpen... zo maar een warne douche proberen! ;(
Bovenin je rug/nek toch? Heb je de laatste tijd veel stress? Sommige mensen trekken dan hun schouders een beetje op.
  maandag 3 september 2012 @ 09:32:34 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116337373
Druk weekend gehad en dus niet optimaal voorbereid voor deze week, maar gelukkig is er iig bijna altijd volkorenbrood en pindakaas op kantoor :P En vorige week had ik al groene thee gehaald w/ Ben benieuwd of we gezamenlijke lunch hebben vandaag, zo ja dan wordt het soep en een broodje en zo nee ga ik collega weer overhalen tot salade denk ik :D

/coolstorybro

Ik ben zo gigadromerig de laatste tijd dat ik steeds meer zin krijg om actief te gaan Verwezenlijken :7
pi_116337399
Vanaf vandaag is het ophouden met de snoeperij (ga cold turkey stoppen!) :P

O: yoghurt met muesli, sinaasappelsap
T: fruit / crackers oid
M: 3 boterhammen met kaas, melk
T: fruit / crackers
A: moet ik nog even zien, waarschijnlijk pastaatje
T: halfvolle vanille yoghurt

En veel water drinken! Zal tegen gaan vallen maar ben er klaar voor. Plus beginnen met sporten O+
pi_116337404
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jij moet dieetcoach worden! :P
Dat betaalt vast niet zo goed als dr huidige job. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116337439
Hi Vexter. Wil je nog comments op je lijstje of dat niet? En wat voor sport ga je doen? Succes iig.
pi_116337460
Hi Perruche, ja alle advies wordt gewaardeerd :) Hardlopen, zwemmen, tennis, fitness (en golf).
pi_116337463
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:32 schreef the85mc het volgende:

[..]

Bovenin je rug/nek toch? Heb je de laatste tijd veel stress? Sommige mensen trekken dan hun schouders een beetje op.
Ik ben de relaxdheid zelve :D en ja, rechterschouder/nek vooral. Hoe ik vannacht geslapen heb weet ik niet. Gelukkig is 't nog wel gelukt. Ga straks op de bank zitten en tv kijken, zeker straks als Mr.Mo weer naar NL is. Gelukkig heb ik een kliekje voor avondeten vanavond, dus hoef ook nitet veel te koken! :)
Ja doei.
pi_116337653
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:38 schreef Vexter het volgende:
Hi Perruche, ja alle advies wordt gewaardeerd :) Hardlopen, zwemmen, tennis, fitness (en golf).
In dat geval en missschien ten overvloede; kijk ff hoeveel muesli je neemt. Ik neem altijd een handje of 4 eetlepels en dat zit rond de 40 gram. Maar als ik zo uit de losse pols schud zit het zo op de 70 gram (lekker man, muesli) en daar zit veel energie in.

Sinaasappelsap < gewone sinaasappel, wegens vezels & geleidelijke opname. Neem verder genoeg groente. Ik zou fruit & rauwe groente als T doen ipv crackers aangezien je al veel carbs hebt, zeker als je D ook pasta is.
pi_116337853
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

In dat geval en missschien ten overvloede; kijk ff hoeveel muesli je neemt. Ik neem altijd een handje of 4 eetlepels en dat zit rond de 40 gram. Maar als ik zo uit de losse pols schud zit het zo op de 70 gram (lekker man, muesli) en daar zit veel energie in.

Sinaasappelsap < gewone sinaasappel, wegens vezels & geleidelijke opname. Neem verder genoeg groente. Ik zou fruit & rauwe groente als T doen ipv crackers aangezien je al veel carbs hebt, zeker als je D ook pasta is.
Haha dat van die muesli is een goede. Ok, ja misschien moet ik even zo'n sinaasappel persding kopen! Groente doe ik meestal een mix van alles door de pastasaus heen.
pi_116337891
Je moet geen pers kopen, je moet een hele sinaasappel eten! Daar zitten alle vezels in, en dan krijg je ook niet suiker ter waarde van 5 sinaasappels binnen, maar slechts van 1 :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_116337927
Dan wordt de sinaasappel nu onderdeel van mijn lunch O+
pi_116337952
Goedemorgen!

Ik dump ook weer een lijstje hier, al is het alleen maar zodat ik me er aan houd:

O: magere yoghurt met muesli
L: 3 bth, 1 rode paprika, rundvleesslaatje
T: appel, nog een appel :+
D: pasta, groenteballetjes, courgette, paprika, champignon, tomatensaus

Ik twijfel een beetje over meer sporten. Ik loop drie keer in de week hard en wil misschien daarbij gaan zwemmen of bootcamp doen, maar ik zou het ook wel fijn vinden als er tijd over blijft om samen met mijn vriend te eten, en voor een sociaal leven. Dilemma!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_116338093
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')