Jaloers.quote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef Laureline het volgende:
Dat zijn die poederbolletjes toch? Ooit eens een filmpje gezien met al die verschillende stappen en bijbehorende kwasten (Kabuki heette er eentje!)
Maar wat is het voordeel boven geen make-up? Ik was namelijk zo geīntrigeerd door de post van DAD (kan de komende tijd wel wat extra zelfvertrouwen gebruiken), dat ik direct al klaarzat alles wat zij gebruikte op mijn gezicht te smeren. Maar nu is mijn huid zonder make-up erop al perfect
: geen oneffenheden, ivoorkleur, lichte blos en sproetjes. Dus ik ben wel benieuwd naar de toegevoegde waarde van het bolletjes-mineralenpoeder!
quote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef Perruche het volgende:
5,5 km!!
Nu zelfgemaakt ene wellicht mislukte ravioli. Misschien toch een pastamachine voor m'n beursday vragen!
Dat klinkt goed zeg. Ik heb ook snel last van rode vlekjes en hier en daar wat pigmentvlekjes. Ik zie hem voor $60 op Amazon. Weet je of ie ook goedkoper te krijgen is?quote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de Get started kit gekocht. Daarin zitten twee kleuren foundation (die je eventueel kunt mengen), warmth en mineral veil. Het zijn allemaal losse poeders. Je begint met een soort primer (die zit ook in het pakket), daarna breng je de foundation (met SPF 15) aan: eerst met de kabukikwast, dan de concealerkwast voor plekjes die je extra aandacht wilt geven en ten slotte een full coveragekwast. Vervolgens warmth aanbrengen als een blusher, en alles afpoederen met mineral veil. Als ik 's ochtends in de spiegel kijk zakt de moed me regelmatig in de schoenen, maar als ik dit allemaal gedaan heb - en dat is echt maar twee minuutjes werk - voel ik me echt alsof ik er mag zijn.. M'n huid is egaler en frisser.
Bij sephora krijg je iedere dag tot 16.00 10 of 20% kortingquote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef Skjor het volgende:
[..]
Dat klinkt goed zeg. Ik heb ook snel last van rode vlekjes en hier en daar wat pigmentvlekjes. Ik zie hem voor $60 op Amazon. Weet je of ie ook goedkoper te krijgen is?
Bij Sephora kost de starterskit volgens mij 78 euro, dus moet je even rekenen, Skjor. Ik heb er in de VS 69 dollar voor betaald, meen ik.quote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Bij sephora krijg je iedere dag tot 16.00 10 of 20% korting
Hihi, bikram yoga...quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef Nallie het volgende:
Ik vind je een bikkel Perr met je bodypump EN hardlopen!![]()
Heb vanochtend bikram yoga gedaan, ik geloof niet dat ooit zoveel heb gezweet! En t was zwaar, maar wel lekker
Weer eens een lijstje:
T: banaan
S: 1,5 uur bikram yoga
O: pruim, kiwi, beetje muesli en yoghurt en een koffie verkeerd
L: salade van spinazie/artisjok/tomaat/paprika/ei en croutons
T: paar nootjes
D: bulghur met pesto, gegrilde aubergine/courgette/paprika/tomaat en feta
T: 2 stukjes pure chocola
Nu BZV kijken
nee 40 of zoquote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij Sephora kost de starterskit volgens mij 78 euro, dus moet je even rekenen, Skjor. Ik heb er in de VS 69 dollar voor betaald, meen ik.
Hebben we het over dezelfde kit? Hij kostte eergisteren in Groningen toch echt zo'n 78 euro.quote:
Ja ik heb die kit twee keer gekocht. Volgens mijn heb ik er de laatste keer met korting 42 voor betaald. Zeker geen 78quote:Op maandag 3 september 2012 06:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde kit? Hij kostte eergisteren in Groningen toch echt zo'n 78 euro.
Weer beter?quote:Op maandag 3 september 2012 07:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
ZoDouchen, aankleden, eten en lekker werken
En moe!! Vanavond toch maar wat eerder naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |